[FOTOĞRAFLI] Motosikletimi Satacağım, Fiyatta Kararsızım, Birlikte Belirleyelim.
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar, bu yaza Kawasaki Vulcan S ile girebilmek için motosikletimi satacağım. Ancak forumda sahibinden.com üzerindeki tüm ilanlara yapılan genel yorum olarak gördüğüm "çok pahalı" damgasını yemek istemiyorum. Öte yandan motosikletimin çok ucuza da gitmesini istemiyorum.
Fotoları eklemeden önce;
Motosiklet hakkında bilgiler:
Marka: HYOSUNG
Model: GV 250 Aquila
Tipi: Cruiser
Üretim Yılı: 2014
Trafiğe Çıkış: 09.10.2014
Renk: Lacivert
Muhafaza: Ücretli Kapalı Garaj
Katettiği Yol: 1200 km (düzenli kullanımda olduğundan artabilir)
Son Periyodik Bakım: 1009 km - 11.04.2015
Bakımların Yapıldığı Servis: Kadıköy BAY-MOTO
Kalan Garanti Süresi: 1,5 yıl veya 28800 km
Aksesuarlar:
1. El yapımı fiber kafa karenajı, kısa camlı, füme cam filmli, önünde Airbrush Hyosung Logolu - 1200 TL
2. Karenaj Boya işçiliği - 300 TL
3. Ön çamurluk tampon demiri - 250 TL
4. Arka çamurluk tampon demiri - 250 TL (Henüz takmadım)
5. Önde çiftli led sis farları, karenajın içinde açma kapama switch'li - 70 TL, elektrik işçiliği - 100 TL
6. Depodaki çıkartma olan marka model yazıları sökülüp airbrush ile Aquila yazımı - 350 TL
7. Orta Sehpa - 50 TL
8. Highway Hawk Sürücü ve Artçı Uzun Yol Peg'leri - 500 x 2 = 1000 TL (link)
9. MSA yapımı paslanmaz çelikten ön koruma demiri - 300 TL
10. MSA yapımı paslanmaz çelikten sırt minderli sissy bar - 250 TL
11. MSA yapımı paslanmaz çelikten sissy bara monteli port bagaj (yüklük) - 125 TL
12. Nikelajlı artçı ve çanta koruma demirleri - 500 TL
13. Armode AR 750 Kilitli deri çantalar - 300 TL
14. App plaka - 25 TL
15. 2. bir stop lambası, ledli, çakarlı, portbagaja ve frenlere bağlı - 25 TL, elektrik işçiliği - 100 TL
16. Çanta demirlerinin arkasında yüksek araçların görebilmesi için açılı duran led sinyaller - 50 TL - elektrik işçiliği 100 TL
17. Portbagajın üstünde kenarlara doğru açılabilen nikelajlı, ayarlı geniş yük taşımaya elverişli taşıyıcılar - 200 TL
18. Michelin City Grip takım lastikler - 550 TL
Kısaca 6095 TL değerinde aksesuarı mevcut.
Hediyeler;
Prosev mafsallı dizlik,
Prosev yazlık fileli deri, kemik koruyuculu eldiven
Shinko marka hiç kullanılmamış sıfır km orijinal lastikler (aldığım gün değiştirdim, 1 km dahi kullanılmadı)
Yanında verilecek diğer evrak ve eşyalar:
Orijinal takım çantası ve aletleri
Yedek anahtar
Garanti Belgesi
Fatura
Hem Türkçe hem İngilizce Kullanım Kılavuzu (Türkçesini ben bastım)
Soğuk damgalı büyük plaka (Muayene için bu plakayı takmalısınız, muayene pulunu ona yapıştırıyorlar)
Orijinal sürücü ve artçı peg'leri
Eksiler:
İlk aldığım gün kontrol edemeyip egzostu, fren manetini ve aynanın arka bağlantı parçasını duvara sürttüm. (Tek kazası)
Ön çamurlukta rötuşlanmış, taş ve çizikler. Rötuş yapmama rağmen, yeni çizikler yine var, engel olamıyorum.
Arka çamurluktaki çizikler.
Şimdi arkadaşlar bu motosikletin 12500 TL olan piyasa fiyatı + plaka, ruhsat, trafik sigortası masrafları ~400 TL + benim yaptığım aksesuarları 6095 TL eklediğimizde 18995 TL oluyor. Benim aklımdaki fiyat 14500 TL. Sizce uygun mudur, değil midir ? Önerileriniz nedir ?
Fotoğraflar(*)
(*)Telefon ile çekildiğinden kaliteleri iyi değil
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Reklamlar
-
Çok gözüksüz diye bütün fiyatları bol keseden yazmışşınız maşallah. Daha en baştan çok pahalı damgası yeme isteğinizi meşrulaştırma ve potansiyel müşteri için bu konuyu açmışsınız.
Fiyat ne olmalı? Daha tecrübeli forumdaşlar karar versin.
-
Umarım istediğiniz fiyattan satarsınız.. Ancak trafik sigortası sadece sizi ilgilendiriyor onu fiyata dahil etmemeliydiniz.. Aksesuarların montaj ve işçilik fiyatlarını dahil etmişsiniz ancak başka birisi tüm aksesuarları kendi takabilirdi onları fiyattan silseniz daha iyi..
Ben alıcı olarak hesaplarsam;
Motor 1200 km de rodajı yapılmış.. Ne şekilde yapıldığını bilmediğimden sıfıra yönelirim.. Ancak aksesuarları çok para tam da benim istediğim gibi dersek;
Motorun 2014 teki %85 değeri+ Takılan aksesuarların %50 fiyatı(işçiliklerin çıkarılmış hali).. Şeklinde hesaplardım ben..
Yoksa aşağıdaki ilan gibi gözükür başkalarına;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...07864828/detay
-
Öncelikle bu fiyatlar cruiser piyasasında gayet notmal. Hatta bazı aksesuarlar uygun fiyatlı yazılmış.
Ancak aksesuar işi tamamen zevk meselesidir. Yani sen kafa grenajını seviyorsun diye, yeni alacak kişi sevmek zorunda değil.
Seninle aynı aksesuarlardan hoşlanacak bir alıcı bulmak da zor.
Ayrıca 250'lik bir motor için çok fazla aksesuar var.
Yani bu motoru alacak olan adam yüksek ihtimalle başlangıç için tercih edecektir. Ve başlangıç motoruna da sırf aksesuar için bu kadar para vermez.
En azından aklı varsa..
GV'lerin piyasasını net bilmiyorum. Ancak senin motorunun piyasası 7.000 TL ise, sen 8.500'den kapı açarsın 8.000'e gider.
Ben senin yerinde olsam daha fazla zorlamam
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:26 ----------
Ayrıca redion'ın yazdıklarına da katılmamak mümkün değil
-
Genel olarak söyleyeyim beni yanlış anlamayın plaka+ruhsat muhabbetini hiç sevmiyorum. Siz de bir de sigorta eklemişsiniz eksik kalan tüyü olmuş.
Bence bu motora aksesuar biraz ölü yatırım olmuş. Ben olsam bende aksesuarları bedavaya vermek istemem. Motorun sıfır fiyatından 1000₺ civarında düşün bence yoksa zor satılır. Aksesuarları çıkarıp satmayı da duşunun derim. Bir başka alternatif motora aksesuarsız fiyat biçip aksesuar için ayrı pazarlık yapın. Öyle ilanlar da var piyasada.
Bana kalsa motordan aksesuarları çıkarıp satardım. Çünkü istediğiniz fiyat sıfırını aşıyor yanlış bilmiyorsam. O fiyata 250 cc bir çok motorun sıfırı alınabilir.
-
nokta atışı yapıp tam da böyle bir motor arayan alıcısını bulamadıktan sonra o motoru o paraya satman çooook çok zor. hakkında hayırlısı.
bu arada, sattıktan sonra sigortadan kalan parayı alabiliyorsun. alan kişi de yeni sigorta yaptırıyor. istersen onu düş masraf kaleminden.
-
Öncelikle ilanın abartılı gözükmemesi için aksesuarların güncel fiyatlarını ile hesaplama yapmanız gerekir. Tek tek bakamadım ama örnek olarak çantalar 200-240TL aralığında satılıyor. İşçilikler için yazdığınız rakamlar da fazlaca yukarı yuvarlanmış gibi duruyor. Bir de motoru aldığınız fiyat değil de güncel zamlı fiyatı üzerinden hesapladığınız için çıkan fiyat oldukça yüksek olmuş. Ben bu ilanı görsem açıkçası ilgilenmem, direk geçerim.
Motor sizin, emek sizin, baya uğraşmışsınız ve bence çok güzel gözüküyor. Bu konuyu açarken potansiyel alıcılar ne düşünür diye açtığınızı varsayarak düşüncemi paylaştım. Bence chopper/cruiser kategorisindeki ilanları inceleyin, aksesuar fiyatı ne kadar etkilemiş hesaplayın ve gerçekten satmak istiyorsanız ona göre bir fiyat belirleyin, nacizane tavsiyem budur.
-
motorun güzel fakat buna 14.5 verene kadar 2-3 daa koyup 600 cc cruiser alınır.
-
Açıkcası biraz daha ekleyip xvs 650 dragstar gibi bir makinayı tercih ederim. 9 lira yaz nabzı yokla bi bakalım, duruma göre bakarsın.
-
anlamıyorum ya. bir türlü aklım ermiyor bu işlere ben de chopper'cıyım ama 1000km sonra satacağım motora neden yarı parasında masraf yapıyorum?
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
Aquila hariç her şeye benziyor.
-
Bu nasıl bir elektrik işçiliğiymiş ki toplam 150tl'lik ekipmana toplam 300 tl işçilik masrafı çıkmış, hani immobilizer(karışık birşeydir diye örnek verdim) falan da değil ki takılan, sis, stop, sinyal falan!! Ben o paraları vermek yerine kendim yapardım mesela(ki yaptım da).
Arkadaşların dediği gibi, siz tabi ki masraf etmişsiniz ama bu motora almak iiçin bakacak olan adamın genel olarak ne 300tl işçilik masrafı vermek isteyeceini ne de 1000tl'lik ayak pegi isteyeceğini zannetmiyorum. Ha mutlaka isteyen vardır ancak onu da bulmanız oldukça zor gibi.
Ekipmanları söküp ayrı olarak satmayı düşiünün, tabiki bu daha fazla uğraştıracak sizi ancak o şekilde motoru satmanız kolaylaşır. Yoksa o fiyata bu motor zor gibi, inşallah satarsınız.
-
kordinaryus adlı üyeden alıntı
nokta atışı yapıp tam da böyle bir motor arayan alıcısını bulamadıktan sonra o motoru o paraya satman çooook çok zor. hakkında hayırlısı.
bu arada, sattıktan sonra sigortadan kalan parayı alabiliyorsun. alan kişi de yeni sigorta yaptırıyor. istersen onu düş masraf kaleminden.
Katılıyorum, bu motoru ancak 250 cc tam böyle bir motor arayan birisi alabilir. Mesela ben normal fiyatına bile almam, orjinallikten yanayım. Ayrıca aksesuarları çok fazla ve abartılı buldum. En iyisi o (indirimli) fiyattan ilanı ver, bir yokla bakalım ne mesajlar gelecek ? Çok ilgi çekeceğine eminim, en azından bir kez bakarlar. Bir de tavsiye; ilanı verirken bu yapılan işçilikleri ve parça fiyatlarını falan detaylı yazma ki insanlar yorum yapmasın. Sadece değişiklikleri yaz yeter.
-
Aksesuar işi yazıldığı gibi keyif işidir. Kimse 2. el aksesuara o kadar para vermez.Bence Çanta ve koruma demirleri ve orta sehpa hariç tüm aksesuarı sök, ayrıca ilan verip parça parça sat.Yada yeni alacağın motora uyarla.Gereksiz ıvır zıvırdan hoşlanmadığım için çanta ve koruma demirleri hariç aksesuar takmıyorum. Sanıldığı gibi aksesuarlar motorun değerini çok artırmaz, sadece meraklısı varsa satışını kolaylaştırır.
-
Öncelikle yorum yapan herkese teşekkürler. Bunun bir ilan olmadığını bilmenizi isterim. Bunu paylaşmamdaki niyetin sahibinden.com'daki çılgın fiyatlara bir yenisinin eklenmesini istemeyişim. Tek tek eleştirilerinize cevap hakkımı kullanmak istiyorum, çünkü eleştirilerin çoğu at taşı yar başı cinsinden:
AurorAbeam adlı üyeden alıntı
Çok gözüksüz diye bütün fiyatları bol keseden yazmışşınız maşallah. Daha en baştan çok pahalı damgası yeme isteğinizi meşrulaştırma ve potansiyel müşteri için bu konuyu açmışsınız.
Fiyat ne olmalı? Daha tecrübeli forumdaşlar karar versin.
Fiyatlar faturalarıyla elimde olan bilakis aşağı yuvarlanmış, küsüratları silinmiş fiyatlardır. Yüksek olan nedir siz söyleyin, indireyim. Ayrıca potansiyel müşteri bulma hedefim yok. Art niyetinizin neden kaynaklandığını bilemiyorum. Ama şundan eminim ki kalıba, özel imalatlara nasıl paralar gidiyor pek bilginiz yok.
redlion999 adlı üyeden alıntı
Umarım istediğiniz fiyattan satarsınız.. Ancak trafik sigortası sadece sizi ilgilendiriyor onu fiyata dahil etmemeliydiniz.. Aksesuarların montaj ve işçilik fiyatlarını dahil etmişsiniz ancak başka birisi tüm aksesuarları kendi takabilirdi onları fiyattan silseniz daha iyi..
Ben alıcı olarak hesaplarsam;
Motor 1200 km de rodajı yapılmış.. Ne şekilde yapıldığını bilmediğimden sıfıra yönelirim.. Ancak aksesuarları çok para tam da benim istediğim gibi dersek;
Motorun 2014 teki %85 değeri+ Takılan aksesuarların %50 fiyatı(işçiliklerin çıkarılmış hali).. Şeklinde hesaplardım ben..
Yoksa aşağıdaki ilan gibi gözükür başkalarına;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...07864828/detay
Yapıcı eleştirilerden biri. Teşekkür ederim. Trafik sigortasını bir masraf kalemi olarak yazmadım. Sıfır motor alırken, fiyatına ekleyeceğimiz unsurlar içerisinde olduğundan "plaka, ruhsat vs" gibi bir ibare kullanmadığım için ayrı bir masraf olarak girmişim gibi gözükmüş. Aksesuarların montajı tamamen bana ait. Sadece elektrik ve boya işçilikleri ücretlidir. O da bu işlerden anlamadığım için. Kablo çekmek, switch bağlamak gibi. Bu arada airbrush'lar ve boya işlemi Tarhan Telli'nin eski boyacısı tarafından yapıldı. Rodajı uzun yolda yapılmadı. Kadıköy-Tuzla arası ev-iş yolculuğunda günlük 80 km'lik yolda yapıldı. İstanbul Anadolu Yakası Sahilyolunda kullanıldı. Ortalama 70-80 km hızdan aşağı düşmedim, durmadığım sürece. Servisin önerdiği sürat, devir ve kullanıma uymaya çalıştım. 1 defa da Çanakkale-İstanbul yaptım. Sizin hesabınızla 2014 fiyatı 11.750 aksesuarları da 6000 TL kabul edersek 11750x0,85+6000*0,5=12987,5 TL ediyor. Aksesuarlarda %75 fiyat verebilirim herhalde çünkü hepsi 10 gün önce takıldı daha. Paylaştığınız ilan çok vahimmiş cidden, işte tam da o duruma düşmek istemediğimden bu konuyu paylaştım.
MotorKafa adlı üyeden alıntı
Öncelikle bu fiyatlar cruiser piyasasında gayet notmal. Hatta bazı aksesuarlar uygun fiyatlı yazılmış.
Ancak aksesuar işi tamamen zevk meselesidir. Yani sen kafa grenajını seviyorsun diye, yeni alacak kişi sevmek zorunda değil.
Seninle aynı aksesuarlardan hoşlanacak bir alıcı bulmak da zor.
Ayrıca 250'lik bir motor için çok fazla aksesuar var.
Yani bu motoru alacak olan adam yüksek ihtimalle başlangıç için tercih edecektir. Ve başlangıç motoruna da sırf aksesuar için bu kadar para vermez.
En azından aklı varsa..
GV'lerin piyasasını net bilmiyorum. Ancak senin motorunun piyasası 7.000 TL ise, sen 8.500'den kapı açarsın 8.000'e gider.
Ben senin yerinde olsam daha fazla zorlamam
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:26 ----------
Ayrıca redion'ın yazdıklarına da katılmamak mümkün değil
Yapıcı eleştiriniz için teşekkür ederim. Aksesuarlar zevk meselesi olduğundan cıvatalı bağlantılar dolayısıyla çok kısa sürede demonte edilebilir. İlle bu haliyle satmak zorunda değilim elbette, dediğiniz gibi zevk meselesi. Bugüne kadar 3 kişi fiyat sordu, satmıyorum dedim. Demek ki var meraklısı. Ayrıca aksesuarlara dikkat ederseniz çoğu güvenlik, konfor ve görünürlük adına yapılmıştır. 250'lik motor için fazla gibi gözükebilir ancak ben motoru satma fikriyle yola çıkarak yapmadım bunları. Keyifle sürmek için yaptım. Yani bu satmak adına yapılmış bir yatırım değildi. Bu motosikleti başlangıç motoru olarak alacak kişiye satmam. Kuba SL150-200 kullanmış veya 125-150-250 cc cruiser kullanıp daha kaliteli bir marka ile full aksesuar yola çıkmak isteyenlere satabilirim bulursam. GV'lerin piyasa çok fena durumda sıfır fiyatına yakın satanlar var hiçbir ek özelliği olmadığı halde.
bozok_54 adlı üyeden alıntı
Genel olarak söyleyeyim beni yanlış anlamayın plaka+ruhsat muhabbetini hiç sevmiyorum. Siz de bir de sigorta eklemişsiniz eksik kalan tüyü olmuş.
Bence bu motora aksesuar biraz ölü yatırım olmuş. Ben olsam bende aksesuarları bedavaya vermek istemem. Motorun sıfır fiyatından 1000₺ civarında düşün bence yoksa zor satılır. Aksesuarları çıkarıp satmayı da duşunun derim. Bir başka alternatif motora aksesuarsız fiyat biçip aksesuar için ayrı pazarlık yapın. Öyle ilanlar da var piyasada.
Bana kalsa motordan aksesuarları çıkarıp satardım. Çünkü istediğiniz fiyat sıfırını aşıyor yanlış bilmiyorsam. O fiyata 250 cc bir çok motorun sıfırı alınabilir.
Yapıcı eleştiri için teşekkürler. Ben de sevmiyorum ancak daha önce de belirttiğim gibi bu motoru sıfır alıp da bu aksesuarlara ve ilk satın alma işlemindeki ek masraflara bütçesi yetmeyen kişiler hedefim. Trafik sigortası -tekrar belirteyim- ek bir masraf olarak girilmemiştir. Alacak kişi zaten zorunlu trafik sigortası yaptırmak zorunda. Motorun aksesuarları yatırım değil keyfidir. Gerekirse aksesuarsız satarım. Sıfır motor derdi herkeste var maalesef. Sıfıra bu aksesuarları eklediğinizde 19000 TL gibi bir fiyat çıkıyor ki kimse 250 cc motosiklete esas o parayı vermez.
kordinaryus adlı üyeden alıntı
nokta atışı yapıp tam da böyle bir motor arayan alıcısını bulamadıktan sonra o motoru o paraya satman çooook çok zor. hakkında hayırlısı.
bu arada, sattıktan sonra sigortadan kalan parayı alabiliyorsun. alan kişi de yeni sigorta yaptırıyor. istersen onu düş masraf kaleminden.
Eleştiri için teşekkürler. Önceki cevaplarda hedef kitle ile ilgili bir açıklama yapmıştım. Biliyorum sigorta işlemlerini, uyardığınız için sağolun ancak ilk motorum değil. İmzamda kullandığım motorları görebilirsiniz. Sigorta bir masraf kalemi olarak yazılmamıştır. Genel giderlere dahil etmiştim. O 400 TL'lik kısmı 200 olarak düşünebilirsiniz.
eek adlı üyeden alıntı
Öncelikle ilanın abartılı gözükmemesi için aksesuarların güncel fiyatlarını ile hesaplama yapmanız gerekir. Tek tek bakamadım ama örnek olarak çantalar 200-240TL aralığında satılıyor. İşçilikler için yazdığınız rakamlar da fazlaca yukarı yuvarlanmış gibi duruyor. Bir de motoru aldığınız fiyat değil de güncel zamlı fiyatı üzerinden hesapladığınız için çıkan fiyat oldukça yüksek olmuş. Ben bu ilanı görsem açıkçası ilgilenmem, direk geçerim.
Motor sizin, emek sizin, baya uğraşmışsınız ve bence çok güzel gözüküyor. Bu konuyu açarken potansiyel alıcılar ne düşünür diye açtığınızı varsayarak düşüncemi paylaştım. Bence chopper/cruiser kategorisindeki ilanları inceleyin, aksesuar fiyatı ne kadar etkilemiş hesaplayın ve gerçekten satmak istiyorsanız ona göre bir fiyat belirleyin, nacizane tavsiyem budur.
Eleştiriler için teşekkürler. Ben çantaları buradan almıştım 321 TL'ye şimdi 390 olmuş. Öte yandan feyizoğlunda 245 TL. Ben kazıklanmış olabilirim zamanında. Dediğiniz usulde hesap yapmak lazım. Ama benim belirlediğim kitle dediğim gibi "sıfıra yakın" bir motoru bu şekilde almayı bomboş bir "sıfır" motor almaya yeğleyecek kişiler. İşçilikler maalesef aşağı yuvarlanmıştır. O da muhtemelen benim o işleri bilmediğimden kaynaklanıyor.
antilop_skul adlı üyeden alıntı
motorun güzel fakat buna 14.5 verene kadar 2-3 daa koyup 600 cc cruiser alınır.
600cc cruiser fiyatlarına bakın bakalım 10 yıllık aksesuarsız motorlara 20000 TL vermek istiyorsanız, o sizin tuhaf tercihiniz olur.
DKN adlı üyeden alıntı
Açıkcası biraz daha ekleyip xvs 650 dragstar gibi bir makinayı tercih ederim. 9 lira yaz nabzı yokla bi bakalım, duruma göre bakarsın.
10 yıllık, aksesuarsız (en azından bu kadar aksesuarı olmayan) bir motora o para verilmemeli diye düşünüyorum ben de. 9000'e satmak için delirmiş olmam lazım. 2012 modelleri 9-9,5'a gidiyorken hem de : )
solmyr adlı üyeden alıntı
anlamıyorum ya. bir türlü aklım ermiyor bu işlere
ben de chopper'cıyım ama 1000km sonra satacağım motora neden yarı parasında masraf yapıyorum?
Moruk, tamamen keyif işi. "Nasıl olsa satarım" diye almamıştım bu motosikleti ama Vulcan S'i görünce fikrim bir anda değişti. Normalde bu kadar değişken fikirli değilimdir.
alpsarac adlı üyeden alıntı
Aquila hariç her şeye benziyor.
İyi mi kötü mü dediniz bilemedim.
maktama adlı üyeden alıntı
Bu nasıl bir elektrik işçiliğiymiş ki toplam 150tl'lik ekipmana toplam 300 tl işçilik masrafı çıkmış, hani immobilizer(karışık birşeydir diye örnek verdim) falan da değil ki takılan, sis, stop, sinyal falan!! Ben o paraları vermek yerine kendim yapardım mesela(ki yaptım da).
Arkadaşların dediği gibi, siz tabi ki masraf etmişsiniz ama bu motora almak iiçin bakacak olan adamın genel olarak ne 300tl işçilik masrafı vermek isteyeceini ne de 1000tl'lik ayak pegi isteyeceğini zannetmiyorum. Ha mutlaka isteyen vardır ancak onu da bulmanız oldukça zor gibi.
Ekipmanları söküp ayrı olarak satmayı düşiünün, tabiki bu daha fazla uğraştıracak sizi ancak o şekilde motoru satmanız kolaylaşır. Yoksa o fiyata bu motor zor gibi, inşallah satarsınız.
Eleştiri için teşekkürler. İşçiliğe tekrar bakın isterseniz, elektrik işçiliği o. Diğer montajlar bana ait. Anlamadığım kısımları para vererek yaptırdım. Siz ne güzel kavramışsınız. Keşke ben de bilseydim elektrik tesisatı işçiliğini. Ancak motora zarar vermek istemedim. O peg'ler her halükarda satılır çünkü Highway Hawk'ın üniversal modelleridir. İlle bu motorla satmayabilirim. Ekipmanlar zaten cıvatalı kolayca sökülüp takılabilir. Öyle de satabilirim.
Seko adlı üyeden alıntı
Katılıyorum, bu motoru ancak 250 cc tam böyle bir motor arayan birisi alabilir. Mesela ben normal fiyatına bile almam, orjinallikten yanayım. Ayrıca aksesuarları çok fazla ve abartılı buldum. En iyisi o (indirimli) fiyattan ilanı ver, bir yokla bakalım ne mesajlar gelecek ? Çok ilgi çekeceğine eminim, en azından bir kez bakarlar. Bir de tavsiye; ilanı verirken bu yapılan işçilikleri ve parça fiyatlarını falan detaylı yazma ki insanlar yorum yapmasın. Sadece değişiklikleri yaz yeter.
Yapıcı eleştiriniz için teşekkürler. Abartılı diyorsunuz da kafa karenajını çıkarsak herhalde hiç abartılı durmazdı. Öyle değil mi ? : ) Tavsiyelerinizi aklımda bulunduracağım.
banro adlı üyeden alıntı
Aksesuar işi yazıldığı gibi keyif işidir. Kimse 2. el aksesuara o kadar para vermez.Bence Çanta ve koruma demirleri ve orta sehpa hariç tüm aksesuarı sök, ayrıca ilan verip parça parça sat.Yada yeni alacağın motora uyarla.Gereksiz ıvır zıvırdan hoşlanmadığım için çanta ve koruma demirleri hariç aksesuar takmıyorum. Sanıldığı gibi aksesuarlar motorun değerini çok artırmaz, sadece meraklısı varsa satışını kolaylaştırır.
Aksesuar dediğiniz gibi meraklısına. Önceki mesajlara yanıt olarak bunu da yanıtlamış olduğumu düşünüyorum.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
Bu kadar aksesuar yaptıktan sonra komik rakamlara satabilirsiniz. Masrafınıza yazık olur. Bence kullanın. Yıllarca kullanın. Belli ki özenle yapılmış. Ama şunu kesinlikle söyleyeyim ki, ben bu motoru şuan bedava alsam tüm aksesuarları, orta sehpa dahil kaldırır, kendim sevdiklerime göre aksesuar takarım. Yani demek istediğim, bi CBR 600RR alsanız aksesuarlar bellidir, rizoma elcik, akrapovic egzoz, siyah cam... Bu genelde her kullanıcının uyum saglayacağı ve seveceği aksesuarlardır supersport için. Ama chopper öyle değil. Binbir ayrıntiya takılan ufacık hava filtresine yüzlerce lira veren adamlar var. Bu yüzden bence aksesuarları kaldırıp hakettiği fiyata satın. O aksesuarlara o kadar para vermezler. Gerçi ben motorun boyasını falan beğendim airbrush falan harika olmuş. Ama dedim ya, zevk meselesi ben o öndeki ruzgar korumasını falan söker atarım.
-
Mamba09 adlı üyeden alıntı
Bu kadar aksesuar yaptıktan sonra komik rakamlara satabilirsiniz. Masrafınıza yazık olur. Bence kullanın. Yıllarca kullanın. Belli ki özenle yapılmış. Ama şunu kesinlikle söyleyeyim ki, ben bu motoru şuan bedava alsam tüm aksesuarları, orta sehpa dahil kaldırır, kendim sevdiklerime göre aksesuar takarım. Yani demek istediğim, bi CBR 600RR alsanız aksesuarlar bellidir, rizoma elcik, akrapovic egzoz, siyah cam... Bu genelde her kullanıcının uyum saglayacağı ve seveceği aksesuarlardır supersport için. Ama chopper öyle değil. Binbir ayrıntiya takılan ufacık hava filtresine yüzlerce lira veren adamlar var. Bu yüzden bence aksesuarları kaldırıp hakettiği fiyata satın. O aksesuarlara o kadar para vermezler. Gerçi ben motorun boyasını falan beğendim airbrush falan harika olmuş. Ama dedim ya, zevk meselesi ben o öndeki ruzgar korumasını falan söker atarım.
Beğenin ve eleştirin için teşekkür ederim arkadaşım. Hakikaten airbrush beklediğimden güzel oldu. Yakından görmeniz lazım. Zaten Tarhan Telli'nin eski boyacısı bunu yapan arkadaş. Şu anda aklıma gelen en makul yöntem belirlediğim fiyata göre ilanı açıp, istenmeyen aksesuarları fiyattan düşmek.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
Hocam benim motorda rahat 15.000 TL lik aksesuar var. Ama motorumun muaddilleri (aksesuarlı-aksesuarsız) 16-20 arasında. Şimdi ben motoruma 30 bin istesem kimse almaz..
Ayrıca 15 bin aksesuar masrafını ben satmayacağımı düşünerek yaptım. sizin hatanız, satmayı düşündüğünüz bir motora aksesuar masrafı yapmanız..
Satmayacağınız/kullanacağınız motor süslenir. Satım amaçlı alınan motora zorunlu aksesuar (sisybar, cam vb.) dışında bir masraf yapmanız zararınızadır.
Bu sebeple, eğer bu fiyata gerçek bir alıcı bulamazsanız (-ki bu amsrafı genelde yüksek cc makinalar için yaparlar) aksesuarları ayrı, motoru ayrı satmanızı salık veririm.
-
Bence direkt aksesuarlar için ilan açın. Hazır sezon açılırken alıcısı çıkabilir.
Motor içinde aksesuarsız fiyat verin. İstenilen aksesuarları takıp verirsiniz üstüne pazarlığı yaparsınız.
-
draggy adlı üyeden alıntı
Hocam benim motorda rahat 15.000 TL lik aksesuar var. Ama motorumun muaddilleri (aksesuarlı-aksesuarsız) 16-20 arasında. Şimdi ben motoruma 30 bin istesem kimse almaz..
Ayrıca 15 bin aksesuar masrafını ben satmayacağımı düşünerek yaptım. sizin hatanız, satmayı düşündüğünüz bir motora aksesuar masrafı yapmanız..
Satmayacağınız/kullanacağınız motor süslenir. Satım amaçlı alınan motora zorunlu aksesuar (sisybar, cam vb.) dışında bir masraf yapmanız zararınızadır.
Bu sebeple, eğer bu fiyata gerçek bir alıcı bulamazsanız (-ki bu amsrafı genelde yüksek cc makinalar için yaparlar) aksesuarları ayrı, motoru ayrı satmanızı salık veririm.
Doğru söylüyorsunuz. Ben de satmak istemiyordum, hatta yeni motosiklet alırsam bile bu dursun arada kısa mesafe ve şehiriçinde kullanırım dedim. Ama işte kan kaynıyor,rahat durmuyor. Belki satmam da, henüz %100 karar vermiş değilim. Eski bir Dragstar kullanıcısı olarak da Yamaha'nın eğer orijinal aksesuarlarını kullanıyorsanız bazıları haddinden pahalıydı.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)