Maksadım motoru basıp dikizleri çıkartıp apaçi şekilde gezmek değil motorun orjinalliğini bozmadan nasıl ekklemeler yapabilirim hem güç hem görüntü anlamıda ?
Maksadım motoru basıp dikizleri çıkartıp apaçi şekilde gezmek değil motorun orjinalliğini bozmadan nasıl ekklemeler yapabilirim hem güç hem görüntü anlamıda ?
Görsel olarak yapacağınız fazla bişey yok xenon far falan taktırabilirsiniz güç içinse silindir kitleri var ybr için 170 cc lik onlardan taktırıp arka dişliyi küçültürseniz motorun hızı artacaktır ama bence hiç gereği yok motorunun kıymetini bil orjinal haliyle kullan oynarsan düzen tutmaz her haftasonu ustaya gider motor illa masraf yapmak istiyosan fren balatalarını en iyisinden al lastikleri iyisi ile değiştir farını değiştir aynanı şekilli falan bişeyler al subap kapaklarını değiştir iridyum buji taktır
Jant şeriti çektir ne renkse motorun o renk yapıştır güzel durur. yamahanın kendi sitesinde kendisinin sattığı orjinal sinyal lambaları var led onlardan taktırabilirsin. Bana kalırsa sadece fikir istiyorsun zaten yaptırmazsın böyle şeyleri
Xenon far taktırabilirsin hocam. Onun dışında motorun orjinalini bozmanı ben de şiddetle tavsiye etmiyorum. Dişli dahi değiştirmemeni öneriyorum. Ben o haliyle 134km hızda devir kesiciye soktum motoru. Ayrıca tavsiyem Sakal taktırabileceğin. Şerit çektirebilirsin. Onun dışında yapabileceğin çok da fazla birşey yok. Kaliteli bir hava filtresi ve İridyum buji de motorun dirençli olmasını sağlar. Nacizane tavsiyelerim bunlardır.
Angel far. Biraz ön düşürülür yani abartılmadan güzel bir sakal jant şeritleri ve bence 72 yada 144 tel jant çok tatlı duruyor. Varsın apaçi desinler motor on numara oluyor öyle.
Egzozdaki katalizörü iptal etmek en kısayoldan güç kazancı sağlar diye düşünüyorum.En azından benzin tasarrufu sağlar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)