Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

cross motora geçeceğim yardım

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    06 Nisan 2015
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    mondial125 kt
    şu an kullandığım motor mondial 125 Kt :
    http://imgur.com/6QMfwMz
    almak istediğim model ise mondial xtereme max 150:
    http://www.mondialmotor.com.tr/files/2014/02/mondial-150-x-treme-max-360-11.png

    motor konusunda pek kafama takılan bi şey yok en çok kafama takılan cross modelde artçılı sürüş nasıl olur
    neredeyse hep arçılı sürüyorum arkama oturan rahat etmesi çokta umrumda değil ama ben rahat edermiyim cross kullananlar aydınlatırsa sevinirim teşekkürlerr


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Z250 Sl (yeşil)
    Başlığına yazarsanız daha iyi olur kullananı çok mutlaka cevap verirler.

  3. #3
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    artci hic sorun olmaz.
    pachaci bunu beğendi.

  4. #4
    Ahmanamra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa / Setbaşı
    Motosikleti
    XT 125 R 2006
    Araziye gireceksen artçıyla büyük sorun olur ama onun dışında hiç bişi olmaz en fazla popolar uyuşur oda uzun yolda.

  5. #5
    Macit250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2013
    Şehir
    Skinoskisama
    Motosikleti
    Dragstar
    Vay mordorun trolleri crossa biniyor ehe
    oluroyle bunu beğendi.

  6. #6
    Mardin İl Temsilcisi CompanERROR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    X TREME MAX 2014 - Pulsar 200NS 2014
    Artçı sorun olmaz devir yuksek olursa azcık titreme his eder. E o da sana bağlı sonuçta

  7. #7
    afu35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2014
    Şehir
    çorlu/tekirdağ
    Artçı sorun olmaz ama artçıya sorun olur aradaki farkı görün bence cross motorlarda artçı ayaklığın pozisyonu ve seleden dolayı iki büklüm oturmak zorunda ve kısa seleden dolayı yarım saati aşacağın yollarda artçıya zulüm olmaya başlıyor. Ama çözümü var tabi arkaya bi çanta demiri uydurup çanta koyar bide yaslanmak için sünger ayarlarsan sıkıntın büyük ölçüde azalır.

  8. #8

    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Şehir
    Çanakkale Merkez
    Motosikleti
    Kuba Black Cat
    Cross motosiklet ve artçı. Birbirinin tam zıttı şeyler bunlar. Cross motosikletin selesi uzun ve ince olur. Bu tarzda motosiklet çoğunlukla ayakta kullanılır. Bu yüzden uzun süre oturmak için yapılmazlar. Artçı ile cross yapılmaz. Bahsettiğin motosikletin selesi orta genişlikte bir sele şehir içi kullanıma da uygun ama kullanan için. Artçı gene sorun olur uzun mesafede. Cross yapacaksan artçıyı unut. Mecburen artçı alıcaksan başka tarzlara bak derim.
    Carbondioxid bunu beğendi.

  9. #9
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    arkadaşa kızmayın, şu haberi okuyan hemen herkes bu motor için "acaba" demiştir herhalde:

    http://www.a2teker.com/haber-4090-bir_iddia_ile_basladi_motosikleti_ile_22.000_km._y ol_yapti

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Mart 2014
    Şehir
    İst.
    Eğer şehir içinde kullanacaksan asfalta biraz daha uygun bir lastik takarsan tadından yenmez. Özellikle de trafikte kullanmak zevkli hale gelebiliyor . Arazi haricinde artçılı kullanmak hiç sorun olmuyor.

  11. #11

    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Şehir
    Çanakkale Merkez
    Motosikleti
    Kuba Black Cat
    Kızmak değil bizimkisi. Uyarmak sadece. Cross tarz bambaşka bir olay. Kullanılan motosikletler ve özellikleri, kullanılan ekipmanlar, ihtiyaç duyulan tecrübe yada kabiliyet, sürüş teknikleri, tabiiki sağlam bir kondisyon bunların hepsi cross tarzda bam başka. Ehliyetini alan biri gidip 125 lik 250 lik bir motosiklet alıp yavaşta olsa kullanmaya başlar şehirde ama off-road bam başka. Daha ilk su birikintisinde yapışırsın çamura heves falan kalmaz adamda.
    Bu linkteki haber gerçekten çok hoş insan isterse herşeyi yapabilir gerçekten. Daha öncede yazmıştım Mondial xtreme Max hakkında. Ne tam Cross motosiklet nede enduro. Karma bir tarz. Sele geniş ve rahat uzun süreli kullanımda sıkıntı yaratmaz ama arazide kontrolü zorlaştırıyor. Motorun tepkileri enduro motorlarına çok benziyor. Amortisörleri arazi koşullarına uygun yapılmış ama motorun kendisi çok ağır(140kg) geldi bana. Cross motorda istenmeyen en önemli özellik. Ağırlığından dolayı yolda sürüş, bir cross motora göre çok rahat. Bunun dışında ne arazide nede yolda sıkıntı çekmezsiniz ama ilk cevabımda belirttiğim hususlar halen geçerli.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)