Attan indik, bu durumda ne yapmak lazım?
Reklamlar
-
Uzun uzadıya okumak istemeyen arkadaşlar için özet geçeceğim. Bildiğiniz gibi uzun süredir aranızda yoktum bu süre zarfında maddi sıkıntılarım ve kartlarımın sıkıntılarından dolayı CBF 150'imi sattım. Şuanda ekipmanlarım duruyor olmasına karşın elimde nakit 2000 TL kaldı. Üniversiteye de her gün 80 km yolu minibüslerle gidip gelmek eziyet oluyor. Bu aralar Mondial 125 MH Drift'ler dikkatimi çekiyor. 2000 TL'ye 2014 veya 2013 modellerini 5.000 Kilometreye kadar bulabiliyoruz.
CBF 150 beni bir kere bile yolda bırakmadı, en fazlası 40.000 KM'yi tamamladıktan sonra (At sineği gibi gezmeyi severim de motorla biraz.) bir piston sekman atılmıştı tüm olayı o. Şimdi böyle bir macera yapıp MH Drift alıp bu otobüs minibüs işkencesinden kurtulabilir miyim, yoksa aldıktan sonra noterden çıkınca hemen benzin döküp yakar mıyım? Ne önerirsiniz?
Dip not; Her hafta minimum 350-400 KM yapan biriyim.
Reklamlar
-
-
Bir çinliye ne kadar güvenebilirsin ki? şöyle bir şey var, masraflardan ziyade sen o alete canını emanet edeceksin. Bu model arızası sık olan bir modelmiş(duyduğum kadarıyla) e zaten mondial servislerini de biliyoruz. Kaş yaparken, göz çıkartıyorlar. Tavsiyem, eğer ekliye biliyorsan, 600 tl daha ekleyip 2008-09 arası bir cbf 150 ya da ybr 125 alman. Eğer ekliyemezsen inan bana cbf deki günlerini çok özleyeceksin. Ellerin hep yağlı olacak, mondial servislerinde, saygısız insanlarla zaman geçireceksin, ve en önemlisi motosikletten nefret eder hale geleceksin. Önerimi dikkate almanı öneririm.
Saygılarımla...
-
motocommuter adlı üyeden alıntı
Bir çinliye ne kadar güvenebilirsin ki? şöyle bir şey var, masraflardan ziyade sen o alete canını emanet edeceksin. Bu model arızası sık olan bir modelmiş(duyduğum kadarıyla) e zaten mondial servislerini de biliyoruz. Kaş yaparken, göz çıkartıyorlar. Tavsiyem, eğer ekliye biliyorsan, 600 tl daha ekleyip 2008-09 arası bir cbf 150 ya da ybr 125 alman. Eğer ekliyemezsen inan bana cbf deki günlerini çok özleyeceksin. Ellerin hep yağlı olacak, mondial servislerinde, saygısız insanlarla zaman geçireceksin, ve en önemlisi motosikletten nefret eder hale geleceksin. Önerimi dikkate almanı öneririm.
Saygılarımla...
O kadarda değil arkadaşım, az km de olduktan sonra etraf vızır vızır çinli dolu çinli sayesinde millet motora biner oldu...
Açacaksın gazı, vereceksin coşkuyu ...
-
motocommuter adlı üyeden alıntı
Bir çinliye ne kadar güvenebilirsin ki? şöyle bir şey var, masraflardan ziyade sen o alete canını emanet edeceksin. Bu model arızası sık olan bir modelmiş(duyduğum kadarıyla) e zaten mondial servislerini de biliyoruz. Kaş yaparken, göz çıkartıyorlar. Tavsiyem, eğer ekliye biliyorsan, 600 tl daha ekleyip 2008-09 arası bir cbf 150 ya da ybr 125 alman. Eğer ekliyemezsen inan bana cbf deki günlerini çok özleyeceksin. Ellerin hep yağlı olacak, mondial servislerinde, saygısız insanlarla zaman geçireceksin, ve en önemlisi motosikletten nefret eder hale geleceksin. Önerimi dikkate almanı öneririm.
Saygılarımla...
Bakın çinli motoru olan önyargınıza ya da geçmişinize saygım ama bence biraz abartı bir yorum olmuş.
MH drift ve MC-X Mondialin getirdiği en sağlam motorlar. Burda oturup çinliyi övecek değilim ama 30 000 e yaklaştım MC ile. Daha ne yolda bıraktı ne de yüzüm gözüm yağ içinde kaldı.Servis olayında haklısınız.
http://ikitekersizasla.blogspot.com.tr/
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Bakımları aksatılmadıktan ve limitleri bilindikten sonra her motosiklet iş görür.
Mevzu bahis olan motosiklet çinlilerin en çok tutan birkaç modelinden biri.
Ağır apaçinin eline düşmüş bir motosiklet olmadığı takdirde pişman edeceğini düşünmüyorum.
-
Drift için iyi diyorlar kullanan çok, neden olmasın
-
Çinli minli bakma sen kardeşim. Al kullan. Elin üzerinde oldukça, bakımını aksatmadıkça, japonlardan biraz daha fazla dikkat ettikçe aslan gibi yürür.
Ne çinli düşmanlığıymış arkadaş? Bizim zamanımızda çinli falan yoktu. Eşşek gibi ya jawa ya mz yada pahalı büyük motorlar vardı... Bizde tabi puch tu, mobilettti devam...
Şimdi ne güzel imkanlar var. Paran varsa al japonu almanı, yoksa al çinliyi. Seçenek çok. İlerde satarkende rahat satarsın. Komple yansa en fazla 2 lira verdim dersin.
Sen motosikleti ulaşım aracı olarak kullandığın müddetçe az bütçene göre her motor olur sana...
-
Bakım konusuna zaten CBF'den alışkınım, CBF'im de 2007 model kurye çıkmasıydı. Yine de yolda bırakmadı "Hadi oğlum gidiyoruz." dediğim de "Minibüsler şu tarafta abi ben bugün off'um" demedi. Yeri geldi, bindim üzerinde 500 - 600 KM yolu dinlene dinlene tek seferde gittim. Hız tutkusu olan biri değilim zaten, elim takık taklavat tutar, mondial servisine de sadece parça almaya giderim lazım olursa diye düşünüyorum. İşte bunlar hep Barkın Reyiz'in yüzünden. Kafama kodladık bir kere Çin Malı = Güvensizlik ve Eziyet diye. Motoru alsam ilk gün gidip Pilot Street taktırırım o derece takıntılı bir psikopat arkadaşınızım :D Yine de bu motosiklet ile 40.000 KM yapacağım düşüncesi, gece saat 3'de 4'de oraya buraya gideceğim düşüncesi beni ürkütmüyor değil hani.
-
Being adlı üyeden alıntı
Bakım konusuna zaten CBF'den alışkınım, CBF'im de 2007 model kurye çıkmasıydı. Yine de yolda bırakmadı "Hadi oğlum gidiyoruz." dediğim de "Minibüsler şu tarafta abi ben bugün off'um" demedi. Yeri geldi, bindim üzerinde 500 - 600 KM yolu dinlene dinlene tek seferde gittim. Hız tutkusu olan biri değilim zaten, elim takık taklavat tutar, mondial servisine de sadece parça almaya giderim lazım olursa diye düşünüyorum. İşte bunlar hep Barkın Reyiz'in yüzünden. Kafama kodladık bir kere Çin Malı = Güvensizlik ve Eziyet diye. Motoru alsam ilk gün gidip Pilot Street taktırırım o derece takıntılı bir psikopat arkadaşınızım :D Yine de bu motosiklet ile 40.000 KM yapacağım düşüncesi, gece saat 3'de 4'de oraya buraya gideceğim düşüncesi beni ürkütmüyor değil hani.
MC ile Drift aynı bloğu kullanıyorlar sadece silindirler farklı diye biliyorum. Ben MC kullanıyorum. Ne yollara girdim bir bilseniz. CBF le bile girerken korkarsınız. Dağ başında da stop ettip çünkü biliyorum marşa bastığımda çalışacak.
Sizin de dediğiniz gibi eliniz üstünde olursa hiçbirşey olmaz. Parçası inanılmaz ucuz.
Tek bir kötü yanını söyleyeyim hem drift hem de MC aynı egzosu kullanıyorlar ve egzosun içi dağılıyor. O yüzden hepsi farklı egzos takıyor. Bilginiz olsun
http://ikitekersizasla.blogspot.com.tr/
-
oguzhanlal adlı üyeden alıntı
Bakın çinli motoru olan önyargınıza ya da geçmişinize saygım ama bence biraz abartı bir yorum olmuş.
MH drift ve MC-X Mondialin getirdiği en sağlam motorlar. Burda oturup çinliyi övecek değilim ama 30 000 e yaklaştım MC ile. Daha ne yolda bıraktı ne de yüzüm gözüm yağ içinde kaldı.Servis olayında haklısınız.
Fakat bir çin malı motosiklet elbette ki cbf 150 nin rahatlığını vermez. şöyle düşünün, arkadaşımız, Mercedes'ten inip, Şahin'e binmeye kalkıyor. Sizce burada bir ironi yok mudur? Evet belki abarttığımı düşünmüş olabilirsiniz. Ama moto sohbet forumunda ilk 3 sayfanın içerisinde "almaktan pişman olduğunuz motosiklet" konusunu açarsanız, abartmadığımı göreceksiniz" şu da var. siz bir çin malı motosikleti 30.000 km hiç arızasız kullanmış olabilirsiniz. Bu şanslı olduğunuzu gösterir. Şöyle düşünün ağabeyciğim,bir tarafta 3. Sınıf malzeme var, diğer tarafta 1. Sınıf malzeme var. Eğer sen 3. Sınıf malzeme daha kaliteli diyorsan sende mutlaka problem var. servis konusunda ise Mondial'le, Honda'nın açıkcası birbirinden bir farkı yok. Aynı tas, aynı hamam.
Saygılarımla...
-
Ben bi motor buldum bizim bu tarafta o da değiştirmiş zaten egzozu arkamızdan küfür ederler o egzozla. Senin motorun şuanda bana en çok cesaret veren şey dostum. Yorumları biraz daha okuyayım da belki yazın sıcağı çökmeden kurtulurum şu minibüs otobüs eziyetimden ben de.
-
motocommuter adlı üyeden alıntı
Fakat bir çin malı motosiklet elbette ki cbf 150 nin rahatlığını vermez. şöyle düşünün, arkadaşımız, Mercedes'ten inip, Şahin'e binmeye kalkıyor. Sizce burada bir ironi yok mudur? Evet belki abarttığımı düşünmüş olabilirsiniz. Ama moto sohbet forumunda ilk 3 sayfanın içerisinde "almaktan pişman olduğunuz motosiklet" konusunu açarsanız, abartmadığımı göreceksiniz" şu da var. siz bir çin malı motosikleti 30.000 km hiç arızasız kullanmış olabilirsiniz. Bu şanslı olduğunuzu gösterir. Şöyle düşünün ağabeyciğim,bir tarafta 3. Sınıf malzeme var, diğer tarafta 1. Sınıf malzeme var. Eğer sen 3. Sınıf malzeme daha kaliteli diyorsan sende mutlaka problem var. servis konusunda ise Mondial'le, Honda'nın açıkcası birbirinden bir farkı yok. Aynı tas, aynı hamam.
Saygılarımla...
Bu mesajda yazdıklarınızın birçoğunda haklısınız ancak burda dikkat edilmesi gereken nokta 2000 liraya alınacak CBF in ne kadar canı kalmış onu iyice tartıp öyle almak gerek.
Sonuçta motorları ömürlük almıyoruz. malzeme kalitesinin düşük olduğunu kabul ediyorum. Ama bozulan birşeyi yenilemekte inanın bana çok ucuz.(egzos hariç)
Bilmiyorum bu iş çok karışık. 2000 liram olsa yine çinli alırdım. Ancak 3000-3500 liram olsa CBF alırdım.
http://ikitekersizasla.blogspot.com.tr/
-
2000tl ye drift almak mantıklı aslında.
kafanda soru işareti kalmasın diye forumda drift forumuna da bakabilirsin.
-
150 mcx bence daha iyi olur. 166 cc olması bir avantaj. Drift çok alçak ve peglere basabilmek için bacakları çok kırmak gerekiyor.
-
Drift Başlığına baktım hocam ama 600 sayfayı incelemek biraz yordu 300'e kadar gelebildim. Pek elle tutulur yorumlarla karşılaşmadım. Geneli hep yeni alanıydı.
-
Being adlı üyeden alıntı
Drift Başlığına baktım hocam ama 600 sayfayı incelemek biraz yordu 300'e kadar gelebildim. Pek elle tutulur yorumlarla karşılaşmadım. Geneli hep yeni alanıydı.
Gerçekten hiç elle tutulur bir mesaj konu yokmuş, 300 sayfa boyunca millet motor almış. Bu sizce kullanıcı memnuniyetini göstermiyormu tutulmayan motorların sayfasına bakın 20 'yi geçmiyor.Çin malı motorlarda alabileceğin ve satması kolay olan motorların başında drift ve mcx gelir piyasasıda iyidir.Performansı iyi Konforu orta seviyedir.Fazlası istersen üstüne biraz daha koyup ybr alabilirsin :D
-
attan inince eşeğe binmek lazım.
-
oguzhanlal adlı üyeden alıntı
Bu mesajda yazdıklarınızın birçoğunda haklısınız ancak burda dikkat edilmesi gereken nokta 2000 liraya alınacak CBF in ne kadar canı kalmış onu iyice tartıp öyle almak gerek.
Sonuçta motorları ömürlük almıyoruz. malzeme kalitesinin düşük olduğunu kabul ediyorum. Ama bozulan birşeyi yenilemekte inanın bana çok ucuz.(egzos hariç)
Bilmiyorum bu iş çok karışık. 2000 liram olsa yine çinli alırdım. Ancak 3000-3500 liram olsa CBF alırdım.
Elbette yedek parça konusunda sana katılıyorum. Hem çok bol, hem çok ucuz. Ne yazık li cbf'te böyle bir ucuzluk yok. ömür konusunda bildiğin gibi rodaj çok önemli. Ben motorcuyum oradan biliyorum. Şişli endüstri de motor bölümü okudum. Eğer rodajı iyi açılmamışsa suzuki'de olsa kawasaki'de olsa, Mondial'de olsa, o motorun işi bitmiştir. Fakat dediğim gibi malzeme kalitesi çok önemli. Ben bu yaza kısmetse cbf 150 alacağım. 2700 TL ye kadar bütçem var. Fakat olurda temiz bulamazsam çin malına yönelmek zorundayım. Çünkü seçenek kısıtlı. Ama olurda bulursam asla kaçırmam o ayrı konu. (Bu arada sizin gibi saygılı ve ne konuştuğunu bilen insanları bu forumda bulmak zor. Bizi bırakmayın.)
-
Salcano wolf kullananlar memnun gibi. Bir de ona bakın isterseniz. Ybr fabrikasından çıkma sanırım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)