merhabalar. 2. el ybr almayı düşünüyorum alırken nelere dikkat etmem gerekir ?
merhabalar. 2. el ybr almayı düşünüyorum alırken nelere dikkat etmem gerekir ?
Egzoz'a dikkat et , eğer abart felan varsa alma adam rodaj zamanı iyi basmış anlamına gelir rodajı düzgün yapmamıştır , birde motor çalışırken rölanti kafasına göre devir düşürüyor ise uzak dur bunlar benim önerilerim teşekkürler.
Ben de bişey merak ediyorum. 2. Elde çok sıkça rastlanan olduğu yerde düşme sonucu grenajı çizilmiş motor alınır mı? Sorgulandığında çoğu motorda hasar kaydı çıkmaz zaten. Nasıl düştüğünü ne kadar ciddi hasarı olup olmadığını anlamanın pratik bir yolu var mı, yoksa değmez riske girmeye git sıfır al mı dersiniz, çünkü zaten almak istediklerim rn fazla 2 yıllık ve 10000km yi aşmamış olanlar. Çoğu sıfıra yakın fiyat çekiyor.
Bazen 100 bin km olan motor 10 binlik motordan daha iyi cikar onemli olan bakimlarinin iyi yapilmasi iyi bakilmasi kullanan kisi cok onemli mesela benim motor aldigimda 80 binlerde falan 2006 model 90 bine yaklasti daha bi kere bile yolda kalmadim
kurye motoru çıkma olasılığı oldukça yüksek.
2014 model mümkün mertebe düşük kilometreli motorlara bak derim. En düşük 2013 model olsun.
örnek:
http://www.sahibinden.com/motosiklet?a268_max=9000&query_text=ybr+esd&sortin g=price_asc&a269_min=2014
Bir de:
www.youtube.com/watch?v=hBBDe40ZQnM
Mümkünse maşasını kontrol et -internetten bulabilirsin-, genel bir göz kontrolü yaparsın, test sürüşü kesinlikle yap; mümkünse arnavut kaldırımı gibi bozuk bir yolda da kullan, 70km civarına kadar çıkıp anormal bir şey oluyor mu dikkat et. Benim tavsiye edeceklerim bunlar. Bunun haricinde km ye çok takılmayın, ben daha 1 ay önce almama rağmen 700km+ yol yaptım -haftada max 3, bazen 4 gün biniyorum-. Önemli olan düzgün kullanılıp, bakımlarının zamanında yapılmış olması.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)