hiç 800 cc bi motora benzetemedim ben
hiç 800 cc bi motora benzetemedim ben
Motorun GİS akademi gibi düzgün ve tehlikesiz bir alandaki yaptığı düşüşle hemen dağılması insanı da düşündürmüyor değil ? Daha dayanıklı olması gerekmez miydi ?
motor 2 kez kaza yaptı.
ilkin bir arkadaş düzlük bir yerde tekere kalkmaya çalışmış,tabi motor agresif bir makine,kontrol kaybı oluncada teker yan tümseye çarpıp devrilmiş,jant zaten ilk orda darbe görmüşdü.O kazada fren maneti kırıldı.Neyseki bir diğer teşhir ducatiden manet söküldü test makinesine takıldı.3-4 kişi test yaptı yapmadı sonra ikinci film koptu.Sonradan inazuma sürücüsü olduğunu öğrendiğimiz bir arkadaş hiç olmadık bir yerde gaza istemsiz abanmış,motor tabi tepkisel gaz reflekslerine çok hassas olduğundan direkt yan tümsek üstünden uçuyor,3-4 metre uçuyor (abartı değil) sonrada diğer tarafdaki tümseğe gelince devriliyor artı öbür tarafda park halinde olan motorada çarparak duruyor.
sonuç itibari ile ön jant yamulması,fark patlaması,sinyallerin dağılması ve olmassa olmaz manetlerin kırılması durumu yaşandı alanda.kazayı yapan arkadaş tabi şok içinde baya bir cebelleşdi ben dünyadamıyım diye.bu noktadan sonra zaten devam edilemezdi günde sona erdi.
günün sonunda motora binenler şanslı ama bir o kadar adını yazdırmış arkadaşda şansız bir şekilde gis akademiden ayrıldılar.
günün süprizi barkın bayoğlunun doğum gününü orada kutlaması oldu,herkez pastasını yedi
bunun haricinde bedava tavuklu pilav ve ayran dağıtımı ile güzel mankenlerin sürekli olarak içecek dağıtımı yapması hoş oldu
test sürüşünde ise bana göre hata yapıldı.böyle makineleri her isteyen kullanmamalı v bir sınıt konulmalıydı.mesela 4-5 yıllık ehliyeti olanlar sürmeliydi böylece böyle bilinçsiz sürüşler olmazdı.bu noktada barkın bey bence insanlar görsün kullansın motor camiası genişlesin düşüncesi ile böyle bir risk aldı diye düşünüyorum.şimdi uzakdan da olsa ekibinin hareketlerini ,çalışmalarını takip ettim ,yani youtube kanalında gördüklerinizin yapmacık olmadığını görürdünüz.bu noktada samimiyetlerine inandım inşallah bozmazlar kendilerini.
ve evet..biz türk millet bu tür şeylerde nanlamıyoruz,ben bile gis akademide eğitim görmüş birisi olarak vede herkezden önce o motora isim yazdırmadan binecek avantajım olmasına rağmen binmek istemedim motora zira şuan için bu motor gerçektne banada fazla ama herkez benim gibi düşünmüyor ne yazıkki ve böyle olaylar yaşanıyor...
motoru doğru şekilde test etmişler. normalde de test makinasının sonu çarpışma testinde bitmez mi zaten.
Bunun benzerleri daha küçük hacimde piyasaya çıksa harika olur, harika!
scrambler testimi?scrambler reklamı olum bu, herneyse sonuç olarak son derece çirkin ve ortada kalmış bi makina,o paraya o kadar alternatif var ki... bi kaç aya patlar bu makina... zaten bu tarz makinalar genel olarak tutmuyo bunun hiç şansı yok,yoksa moto guzzi vs piyasanın anasını ağlatırdı,onun modelleri çok daha güzel ve bence kalite
bende test etmek istemedim tecrübem yetmez diye, yada alamam zaten niye test ediyim ki diye izlemek durumunda kaldım ama etkinlik güzeldi Devrim abi Barkın abi ve ekibini gormek güzeldi.
Test derken piste çık gazla mı dediler, biniyosun üstüne adam akıllı 2 tur atıyosun(ama türk milleti yapamadı). Tabiki de reklam, hayır yani reklam yapmasınlar mı? bedava tavuk pilav veriyo ortam oluşturuyor motosikleti kullandırıyor.
Patlar dediğin makina fuarda 40 adet sattı. Yılda 60 tane satsa bence çok iyi. Ayrıca ducati, moto guzzi gibi motosiklet alanlar çok istemezler aynı makinadan olsun.
Yalnız yurtdışında bu tarz motorlar yok satıyor , bizim türkiyede ss hastalığı olduğu için tabi ki ss kadar satamaz. Ama ben almak isterdim farklı , tarz , retro ve yakışıklı bir alet.
İnceleme fırsatım oldu dehşet neşet bir motor tam cadde motoru ...
gitti güzelim motuur
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)