Hocam yanlış anlama ama mantığın okadar hatalı ki. PCX 125 2015 yılında 8000-8.500 tl ye rekor düzeyde sattı. aynı gidişte dengede teknolojide kalitede ve dayanıklılıkta başka muadili varmı fiyattan bağımsız olarak bile? yok. Yamaha Nmax geldi son 1 yıldır.
X-max 250 14000 tl. o da yamahanın en çok satan modeli R25 in bile iki buçuk katı sattı 3500 adet. Halbuki muadil taiwan modelleri var kmymco SYM 250 likler. Kore malı Daelim var 11.0000 e. Satıyorlar çünkü sınıfınında en iyi özellikleri tek modelde birleştiren motorlar.
Milletin alım gücü düştü ama bu modellerin kalitesi mi düştü?. Yada bu motorlara ulaşmak zorlaştı diye çinlilerin kalitesimi arttı bi anda
CBR250 dolar bazında 5 yıl önceki fiyatından daha düşük satılıyor. bisiklet dediğin motor 5 yıl öncede ikibucuk mondial parasıydı şimdide öyle. Ama gücü yetenler çinli almadı Honda sattı
İnsanlari ekonomiyi bu hale getirip çinliye mahkum edenler utansın Honda yamaha değil. Gerçi Yamaha zamda destan yazdı şapa oturacak R1 MT-9 ve XJ6 da gibi modellerde
Zaten Tartışmak bile yersiz ülkede satılan motorların yüzde 90 ı çinli ama herkez japon veya avrupa malı kullanmak istiyor