@Phar eyv. çok iyi yazmışsın adamım aynen dediğin gibi tamamen duygusal
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:02 ----------
cevaplar için teşekkürler;
galiba niyeti bozdum, haftasonu işi bitirebilirim. Önerdiğiniz bir bayii var mı? Indirim yapabilecek ya da aksesuarlarda yardımcı olabilecek
Spormoto nun elinde yok, 1 ay sonra gelecek. Bayilerde stok olabilir tek tek sormak lazım.
Konuyu hortlattım galiba beyler ama bi sorum olucaktı yazdığınız seyleri okudum su kaydırmalı debriyaj olayı 2015 390 da var diye biliyorum bende aea taylanddaki lansmanda 390 da diyodu lakin 250 de varsa benim gibi acemi suruculer icin velinimet diyorum ve vespayı verip vitesliye gecme gibi dusuncelerden kendimi alikoyamiyorum
Hocam 2015 duke 250 de de 390 da da kaydirmali debriyaj var evet.
Valla ben bugun bi 142 gordum ama daha gider gibi duruyodu. Tabi kendi gostergesine gore. Bi ara gps acip bakmak lazim.
Duke 200, 136km/h süratte devir kesiciye giriyor. 250'de yapsa yapsa 140-145 falan yapar herhalde o sınırlamayla. Yetkili servisler parasını bayıldıktan sonra o sınırlamayı kaldırıyormuş; 400-500 lira gibisinden bi bilgi edinmiştim.
Motor düşük devirlerde ( 2000-3000 devir) nasıl tepkisi ?
3.vites ve ustunde hic 2bin devire kadar dusurmedim ama 1 ve 2. Viteste gayet iyi dusuk devirlerde ama asil 5 6 binden sonra kopuyo. Gerci ben 60 kiloyum motorla toplasan 200kiloyu anca geciyoruz simdiye kadar hic uzmedi tabi daha ilk motorum oldugundan ancak arabayla karsilastirabiliyorum. Beni gayet tatmin ediyor. Ise gidip gelirken maltepe gebze arasinda tem e5 sail yolu kullaniyorum. Atiklik olarak harika. Son hiz olarak max 142 gordum ki temde benim icin yeterli. 150 ye cikar mi onu merak ediyorum bi tek.
Bugun bi deneme daha yapma imkanim oldu. Bu sefer dip gaz yaptim. 155 km gordum. Sanirim kesiciye girmedi cunku motor kendisi gaz kesip tekrar gaz verme olaylarini yapmadi ama ruzgardan dolayi daha fazla hizlanamadim. Motora iyice bi yatsam belki biraz daha giderdi gibi geldi bana ama kesin birsey diyemem.
duke 250 nin bence 160 ı üstüne yatılarak geçilebilir.
Oyle bi his olusmadi degil acikcasi ama simdi adamlar kesiciyi kaca koymuslar bilemeyiz denemek lazim. Baska sefere artik. Ya da diger arkadaslar bi ara dener belki.
120 den sonra kaçışı nasıl 250 liğin? Ara sıra bizim araç kullanmaya çalışan insanlardan kaçmak lazım, o neden ile sordum
Ben maalesef hala rodajımı tamamlayamadım (850km), ama şu haliyle 90 km/h sonrasındaki hızlanması çok verimli değil... Yani kalibresine göre gayet iyi, ama zaten kalibresi düşük
4 tekerleğin konforu, 2 tekerleğin tadı...
Ben 110 a kadar hizlanmasi tatmin ediyo acikcasi. Tabi daha onceden motor tecrubem olmadigini goz onunde bulundurmak lazim. 110dan sonra hizlanmasi yavas dogal olarak 250 cc olmasi dolayisiyla ama 155 km gormesi beni cok memnun etti. Tem de hic sikinti cekmiyorum gunde 80 km yol yapiyorum ve rodaj sonrasi yaki tuketimim 2.6 ya dustu. Aksam 1 bucuk saatte gittigim yolu 35 dakikada gitmek ve bunu 2.6 lt/100km yakit tuketimiye arabalar tarafindan sikistirilmadan yapabilmek cok guzel. 150ye kadar hizlanmasi iyi olsun diyosak sanirim duke 690 lazim
valla şeytan bir haftadır sağdan soldan dürtüyor ver scooteri al bu yavruyu yanlaya yanlaya gez diye
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)