1.85 boy biraz fazla gelebilir. bi üstüne oturup deneyin bence. denemeden karar vermek çok doğru değil.
1.85 boy biraz fazla gelebilir. bi üstüne oturup deneyin bence. denemeden karar vermek çok doğru değil.
Başka ne var ki motor? Kawasaki z250sl var; ama ufacık. Hyosung GD250n var; ama o da Duke'ten ufak boyutlarda. MT25 var; ama bize ne zaman gelir belli değil.
Motorun üstünde elektrik direği gibi kalmayalım. Nedir yani ya cruiser ya da enduro mu alacaz? Demek ki boy her zaman iyi bi şey değilmiş.
Boyum 183. Haftasonu gittim duke250'yi de duke390'ı da inceledim. Üzerine oturdum. Bence gayet uygun. Bu konuda kafasında soru işareti olan arkadaşlar mutlaka denesin. Ayrıca Altın Elbise Adam'ın duke390 videosunu izleyin. Adamın boyu 190'dan fazla neredeyse ama çok da büyük durmuyor makinanın üzerinde. Bu arada Duke250'de kaydırmalı debriaj var. 2014 duke390'da yok. Şu an en mantıklı seçim duke250 gibi geliyor bana.
Barkın'ın boy 1,83; neyse de.
Bugün Benelli TNT 250'ye göz gezdirdim. Kampanyalı fiyat (20 ağustosa kadar) 13000 lira. Ama ABS yok, lastikler muamma, ağır, normal debriyaj...
Satış sonrası hizmet, servis ağı ve ikinci el piyasası sizin için 3 bin lira etmez mi? 13 bin liraya benelli almaktansa 16 bin liraya KTM alırım. Kafam rahat olur.
Onu demeye çalışıyorum ben de zaten. Duke'teki ekstraları taksak, TNT daha pahalıya gelir ki sizin de dediğiniz gibi, servisi ikinci el piyasası falan da işin cabası.
Motosiklet de zaten kişisel tarz farklılığını yansıtmanın bariz bir aracı olduğundan, alacağım makinanın "farklı" olması lazım. Ki kapı gene Duke'e açılıyor. 2 yıldır Kilis'teyim, bir yıl daha burdayım, zibil gibi motosiklet var. Duke 250'yi alıp turuncu turuncu gezecem sokaklarda
Bende alıcam çekicem krediyi
Ömer alırken indirim oldu mu ? veya ne hediye ediyolar ?
Bu motorun max hızını bilen var mı.duke 200 136 km gıbı biseydi bu nasıl acaba
konunun yakın takipçisiyim. yakıt sistemi enjeksiyon mu ? son hız, kaydırmalı debriyaj, ters amortisör ve abs hakkında yorumlarını merak etmekteyim.
Okuduğum birkaç soruyla ilgili bildiklerimi aktarayım;
Benim boy da 1.81 80 kiloyum. Ben sürüş esnasında bi rahatsızlık hissetmiyorum pozisyon olarak, arkadaşlarımın yorumlarına göre de motor altımda küçük durmuyormuş. Yani sorun yok.
2014 Duke 390 ile 2015 Duke 390 arasında pek çok görünmez fark var, kaydırmalı debriyaj, radyatör fan kaplaması, yükseltilmiş buji mesafesi, yumuşatılmış sele gibi... Dolayısıyla 2014 Duke 390 ile 2015 Duke 250 kıyaslamak doğru değil. 2015 Duke 390 çok iyi makina ama 7000EUR o da...
Duke 250 nin son hızı ve 0-100 ü ile ilgili henüz inetrnete hiç bi veri ya da video düşmedi ya da ben bulamadım. Ben hala rodajda olduğum için de bu gibi testlere girmiyorum... Sadece bir defa ışık kalkışında bir Scrocco yu geride bıraktım ama hangi versiyonuydu bilemiyorum.
ABS şimdidye kadar deneme yaptığım haller haricinde 2 defa devreye girdi. Pedallarda titreme yapmıyor sadece ufak bi klik sesi duyuluyor.
Selamlar.
Duke 250 kullanan şanslı arkadaşlar! Motorunuzun kıymetini bilin. 1 aydır uğraşmama rağmen, parasını bile peşin peşin göndermeme rağmen bu motora ulaşamadım. KTM Distribütörünün beceriksizliği mi yoksa benim şanssızlığım mı çözemedim. Bugün siparişimi iptal ettim...
saçma bi fiyat olmuş
fiyatta biraz üflemişler gibi. Gerçi tüm piyasa öyle
Motor almaya niyetlenmişken piyasadaki motorların hepsi fiyat olarak aldi başını gidiyor.Bu fiyata bu motoru almak mı mantıklı acaba üzerine koyup z300 mü mantıklı r25 düşünüyordum fakat gönlüm naked a kaydı mt07 ile başlamak istemiyorum biraz tecrubem var ama bana zor gelir o motosiklet cikamadim işin içinden
selamlar,
çoğumuzun da onayladığı gibi KTM'nin DUKE 250 ABS motoru kullanıcılarına birçok aynı kategorideki diğer motorların sun(a)madığı "+"larıyla önde gelen bir motor. -ki benim de istanbul sınırları içerisinde uzunca bir süre kullanmayı planladığım bir motor kendileri. daha öncesinde kısa mesafe yolculuklar toplamda 7-10k km 125cc'lik scooter ve 2-3k km 125cc'lik vitesli motor tecrübem oldu. Gelelim asıl soruya, uzunca bir süredir içimi kemiren bir konu; istanbul'da motor kullanımı..
Beyler-bayanlar bir sürü kaza haberleri duyuyoruz-görüyoruz, (hatırlarsınız geçen Maltepe sahil yolunda kırmızıda bekleyen motorcu kardeimizi karşı şeritten gelen bir araç biçti.. Allah'tan rahmet diliyorum.) atlatığınız büyük olaylar var mı? motorcu arkadaşalrın en çok karşılaştığı sıkıntılar neler? Bu motorun güvenlik açısından diğer motorlardan artısı var mı?
şuan için param hazır ben hazırım sadece şu konuda en çok yaşayacağım sıkıntıları ve duke 250 abs'nin kullanıcısına güvenlik olarak sağlayacağı faydaları, en çok nelere dikkat etmem gerektiği konuları hakkında biraz daha bilgili olup motoru direk almak istiyorum.
Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler..
Kafana taktığın konu biraz çetrefilli bir konu.
Evet doğru motosiklet üzerinde başımıza bir bela gelme riski otomobilde bir bela gelme riskinden fazla, ve o bela gelirse karşılaşabileceğimiz sonuçlar daha vahim olabilir...
Ama olmaya da bilir Demek istediğim şu, motosiklet daha çok dikkat, daha çok önsezi gerektiren bir makine, ama en önemlisi daha çok rahatlık ve sakinlik gerektiren bir makine. Zaman içinde şu fark ediliyor ki; kaza yapıp çok kötü sonuçlarla karşılaşma tehlikesini kafanın içinde döndüre döndüre daha iyi motor kullanamazsın. Burda bi denge noktası var... sürekli kaza düşünürsen sürüşün bozulur, tedirgin gergin bi tarzın olur ve sonunda motosiklet sürmekten zevk almaz hale gelebilirsin. Çok vurdumduymaz olursan gereksiz riskler alır kaza riskini artırırsın.
Özetle yapman gereken; ne kaza videolarını takıntılı biçimde izleyip strese gir, ne de altındaki makinanın dikkat gerektirdiğini unut. Kendini rahat ve güvenli hissettiğin bölgeni bul ve tecrübeni arttır. Zamanla motordan aldığın keyif de, kaza fobin de olması gerektiği gibi olacaktır.
Son konuda ise; Duke 250 ABS ne güvenlik artısı sağlıyor sorusu biraz duygusal bi soru kendini burda duyacaklarınla rahatlatmaya çalışacaksın gibi geldi bana. Yani söylenebilecek tek şey teknik özellik sayımı daha başka bi mükemmeliyeti yok güvenliğe yönelik ABS, hafiflik, uzun süspansiyon hareket mesafesi. Gerisi aynı motor.
Selamlar
4 tekerleğin konforu, 2 tekerleğin tadı...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)