Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
8. sayfa BirinciBirinci ... 678910 ... SonuncuSonuncu

KTM duke 250

    REKLAM ALANI
  1. #141
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı 35clr09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar,

    çoğumuzun da onayladığı gibi KTM'nin DUKE 250 ABS motoru kullanıcılarına birçok aynı kategorideki diğer motorların sun(a)madığı "+"larıyla önde gelen bir motor. -ki benim de istanbul sınırları içerisinde uzunca bir süre kullanmayı planladığım bir motor kendileri. daha öncesinde kısa mesafe yolculuklar toplamda 7-10k km 125cc'lik scooter ve 2-3k km 125cc'lik vitesli motor tecrübem oldu. Gelelim asıl soruya, uzunca bir süredir içimi kemiren bir konu; istanbul'da motor kullanımı..

    Beyler-bayanlar bir sürü kaza haberleri duyuyoruz-görüyoruz, (hatırlarsınız geçen Maltepe sahil yolunda kırmızıda bekleyen motorcu kardeimizi karşı şeritten gelen bir araç biçti.. Allah'tan rahmet diliyorum.) atlatığınız büyük olaylar var mı? motorcu arkadaşalrın en çok karşılaştığı sıkıntılar neler? Bu motorun güvenlik açısından diğer motorlardan artısı var mı?

    şuan için param hazır ben hazırım sadece şu konuda en çok yaşayacağım sıkıntıları ve duke 250 abs'nin kullanıcısına güvenlik olarak sağlayacağı faydaları, en çok nelere dikkat etmem gerektiği konuları hakkında biraz daha bilgili olup motoru direk almak istiyorum.

    Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler..
    Fiyatı verebiliyorsanız ve motoru sevdiyseniz. Duke 250 bu sınıftaki bana göre ABS'si, kaydırmalı debriyajı ve üstünde gelen sınıfındaki en iyi lastikleri ile güvenlik donanımı ve seviyesi en yüksek motor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #142
    tunapn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM DUKE 250
    selamlar
    ilk motor olarak aldım ben 1 haftadır kullanıyorum ve gayet memnunum
    ilk kullanıcı için abs,lastikler ve debriyaj çok yararlı bilginize.


    [IMG][/IMG]
    Akhelmet, E-TEKİN, linkinpark20 ve 5 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #143

    Üyelik
    23 Temmuz 2015
    Şehir
    ISTANBUL
    Motosikleti
    MT-07
    @Phar eyv. çok iyi yazmışsın adamım aynen dediğin gibi tamamen duygusal

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:02 ----------

    cevaplar için teşekkürler;
    galiba niyeti bozdum, haftasonu işi bitirebilirim. Önerdiğiniz bir bayii var mı? Indirim yapabilecek ya da aksesuarlarda yardımcı olabilecek

  4. #144
    Ayrton_SENNA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mayıs 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma
    Spormoto nun elinde yok, 1 ay sonra gelecek. Bayilerde stok olabilir tek tek sormak lazım.

  5. #145

    Üyelik
    02 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Konuyu hortlattım galiba beyler ama bi sorum olucaktı yazdığınız seyleri okudum su kaydırmalı debriyaj olayı 2015 390 da var diye biliyorum bende aea taylanddaki lansmanda 390 da diyodu lakin 250 de varsa benim gibi acemi suruculer icin velinimet diyorum ve vespayı verip vitesliye gecme gibi dusuncelerden kendimi alikoyamiyorum

  6. #146
    phar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650
    Hocam 2015 duke 250 de de 390 da da kaydirmali debriyaj var evet.

  7. #147
    osurgan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2015
    Alıntı phar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam 2015 duke 250 de de 390 da da kaydirmali debriyaj var evet.
    Son hızı kaç abi, rodaj bittiyse ogrenelim sunu:-)

  8. #148
    akjenas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 250 (15)
    Valla ben bugun bi 142 gordum ama daha gider gibi duruyodu. Tabi kendi gostergesine gore. Bi ara gps acip bakmak lazim.

  9. #149
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Duke 200, 136km/h süratte devir kesiciye giriyor. 250'de yapsa yapsa 140-145 falan yapar herhalde o sınırlamayla. Yetkili servisler parasını bayıldıktan sonra o sınırlamayı kaldırıyormuş; 400-500 lira gibisinden bi bilgi edinmiştim.

  10. #150
    tubejh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2008
    Şehir
    Ankara- Tekirdağ( Çerkezköy)-Çanakkale- artık nere olursa :)
    Motosikleti
    Yamaha tracer 700
    Motor düşük devirlerde ( 2000-3000 devir) nasıl tepkisi ?

  11. #151
    akjenas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 250 (15)
    3.vites ve ustunde hic 2bin devire kadar dusurmedim ama 1 ve 2. Viteste gayet iyi dusuk devirlerde ama asil 5 6 binden sonra kopuyo. Gerci ben 60 kiloyum motorla toplasan 200kiloyu anca geciyoruz simdiye kadar hic uzmedi tabi daha ilk motorum oldugundan ancak arabayla karsilastirabiliyorum. Beni gayet tatmin ediyor. Ise gidip gelirken maltepe gebze arasinda tem e5 sail yolu kullaniyorum. Atiklik olarak harika. Son hiz olarak max 142 gordum ki temde benim icin yeterli. 150 ye cikar mi onu merak ediyorum bi tek.

  12. #152
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Alıntı akjenas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3.vites ve ustunde hic 2bin devire kadar dusurmedim ama 1 ve 2. Viteste gayet iyi dusuk devirlerde ama asil 5 6 binden sonra kopuyo. Gerci ben 60 kiloyum motorla toplasan 200kiloyu anca geciyoruz simdiye kadar hic uzmedi tabi daha ilk motorum oldugundan ancak arabayla karsilastirabiliyorum. Beni gayet tatmin ediyor. Ise gidip gelirken maltepe gebze arasinda tem e5 sail yolu kullaniyorum. Atiklik olarak harika. Son hiz olarak max 142 gordum ki temde benim icin yeterli. 150 ye cikar mi onu merak ediyorum bi tek.
    Aslında net olarak bir top speed denemesi yapsan süper olur. (Mümkünse eğer)

  13. #153
    akjenas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 250 (15)
    Bugun bi deneme daha yapma imkanim oldu. Bu sefer dip gaz yaptim. 155 km gordum. Sanirim kesiciye girmedi cunku motor kendisi gaz kesip tekrar gaz verme olaylarini yapmadi ama ruzgardan dolayi daha fazla hizlanamadim. Motora iyice bi yatsam belki biraz daha giderdi gibi geldi bana ama kesin birsey diyemem.
    Sokollu bunu beğendi.

  14. #154
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    09 Haziran 2015
    duke 250 nin bence 160 ı üstüne yatılarak geçilebilir.

  15. #155
    akjenas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 250 (15)
    Oyle bi his olusmadi degil acikcasi ama simdi adamlar kesiciyi kaca koymuslar bilemeyiz denemek lazim. Baska sefere artik. Ya da diger arkadaslar bi ara dener belki.

  16. #156
    MotoNoob - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Spada Anton 200
    120 den sonra kaçışı nasıl 250 liğin? Ara sıra bizim araç kullanmaya çalışan insanlardan kaçmak lazım, o neden ile sordum
    svgblg bunu beğendi.

  17. #157
    phar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650
    Ben maalesef hala rodajımı tamamlayamadım (850km), ama şu haliyle 90 km/h sonrasındaki hızlanması çok verimli değil... Yani kalibresine göre gayet iyi, ama zaten kalibresi düşük
    4 tekerleğin konforu, 2 tekerleğin tadı...

  18. #158
    akjenas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 250 (15)
    Ben 110 a kadar hizlanmasi tatmin ediyo acikcasi. Tabi daha onceden motor tecrubem olmadigini goz onunde bulundurmak lazim. 110dan sonra hizlanmasi yavas dogal olarak 250 cc olmasi dolayisiyla ama 155 km gormesi beni cok memnun etti. Tem de hic sikinti cekmiyorum gunde 80 km yol yapiyorum ve rodaj sonrasi yaki tuketimim 2.6 ya dustu. Aksam 1 bucuk saatte gittigim yolu 35 dakikada gitmek ve bunu 2.6 lt/100km yakit tuketimiye arabalar tarafindan sikistirilmadan yapabilmek cok guzel. 150ye kadar hizlanmasi iyi olsun diyosak sanirim duke 690 lazim
    xawa bunu beğendi.

  19. #159
    bulut59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2015
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    yamaha x-city
    valla şeytan bir haftadır sağdan soldan dürtüyor ver scooteri al bu yavruyu yanlaya yanlaya gez diye
    Serdarberke bunu beğendi.

  20. #160
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Alıntı akjenas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 110 a kadar hizlanmasi tatmin ediyo acikcasi. Tabi daha onceden motor tecrubem olmadigini goz onunde bulundurmak lazim. 110dan sonra hizlanmasi yavas dogal olarak 250 cc olmasi dolayisiyla ama 155 km gormesi beni cok memnun etti. Tem de hic sikinti cekmiyorum gunde 80 km yol yapiyorum ve rodaj sonrasi yaki tuketimim 2.6 ya dustu. Aksam 1 bucuk saatte gittigim yolu 35 dakikada gitmek ve bunu 2.6 lt/100km yakit tuketimiye arabalar tarafindan sikistirilmadan yapabilmek cok guzel. 150ye kadar hizlanmasi iyi olsun diyosak sanirim duke 690 lazim
    Aslında değerler bence 250cc naked için iyi gibi. Kesicide de muhtemelen 160+ üzeri görür. Zaten 150 den sonra hızlanma yavaş yavaş olacaktır. Uygun şartlar sağlanması lazım.

    Peki Sabit 100km'de kaç devir görüyor motor?


8. sayfa BirinciBirinci ... 678910 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)