Duke 200 un üretimi ve satışının duracağını pek sanmıyorum çünkü barkın abi tayland a gitti 2015 duke 200 ve diğer dukeleri incelemek için..Yani duke 200 üretimi duracaksa niye hala iyileştirme yapıyorlar motorda ?
Duke 200 un üretimi ve satışının duracağını pek sanmıyorum çünkü barkın abi tayland a gitti 2015 duke 200 ve diğer dukeleri incelemek için..Yani duke 200 üretimi duracaksa niye hala iyileştirme yapıyorlar motorda ?
KTM Duke ve RC 250 serisini sadece Asya'da satisa sunacagini yazmis koyduklari video'da. Turkiye Asya Pazarina mi dahil bilmiyorum ama degilse cok heveslenmemek lazim.
https://www.youtube.com/watch?v=-sc5YdTfwwQ
Benim fikrime göre bu para o motora çok fazla
Haklısın, iyileştirme yaptıklarına göre durdurmazlar. 2015 satışlarına göre belli olur. Spormoto ne yapmaya çalışıyor merak ettim ? Bunun satması için 200 ile 390 arasında bir fiyatının olması ve 200'e daha yakın olması gerekir. Yoksa "üzerine koy 390 al" muhabbetine kurban gidecek. İdeali 14500 falan olmalı ki başka tarafa kaymalar olmasın. Tabi bu noktada da ben yine Inazuma F'e giderim, o ayrı...
Fiyat çok aşırıya kaçmış. Bilmiyoruz tabi ne gibi bir hedefleri planları var boşa bu kadar yüksekten atmazlar herhalde!
Birkaç yıl önce Er6-f imi satmıştım. Şimdi yeniden motor zamanı, ama bu defa alıp kenara koyup unutacağım bir makina alıcam.
Aklıma estiğinde şehir içi zahmetsizce gezeceğim bir şey. Ve ön şart ABS.
O yüzden kafamdakileri listeledim. Sonuçları paylaşayım belki işine yarayan olur ve bu noktada da bir fiyat güncellemiş olursunuz zira güncel fiyatlar bu topic' de yazılanlardan farklı.
Görüleceği üzere detaya indikçe karar zorlaşıyor
390Duke çok iyi makina ama handikapları da çok. Bu makinanın 2015 modelinde hem sele hem radyatör ısı olayı hem debriyaj yenilendi mükemmele yaklaştı ama fiyat da oldu 7000EUR...
NOT: fiyatlar euro oynadıkça hep oynuyor o yüzden güncel takip etmek lazım yoksa yanıltabilir buradaki yazılanlar.
250Duke' nin incelemeleri bilgileri falan henüz yok, data zayıf, öyle olmasa hemen yatırıcam kapora ama işte...
Bu liste üzerinde fikirleri olanlar varsa okumaktan memnun olurum.
Selamlar.
Arkadaşlar, deneyen ya da gören, deneyim aktarabilecek olan var mı aramızda ?
şasi önemli duke'nin şu andaki şasisi güzel. ( görüntüsünü değil hisiyatını söylüyorum, zevkli alet.)
bu günkü kurla 17700e Z300 var. kaydırmalı debriyaj.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------
elbet herkesin düşüncesi farklıdır ancak ben rahat oturulan, iki büklüm olunmayan makinaları tercih ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:14 ----------
heh heh ağzına sağlık. belki seni duyar motora az daha geçiriler. şey yani o parayı vereceklere. çok güldüm yav..
Arkadaşalr şimdi beni yanlış anlayanlar çıkabilir açıklayayım. arkadaşlar, ülkemizde kim kime geçirirse düzeni süregelmekte. yani dukeye 17500 de çok Z300e 17800de.. ortalama avrupalıdan 3,5 kat az kazanılan ülkemizde nerdeyse hemen herşeye ortalama avrupalının verdiğinin 1,5 katını vermek durumundayız. yanlışlık olmasın bu gerçeği ifade etmek istedim. niyetim kötü değil. sizleri küçümsemek, kötülemek hiç değil. çünkü kawasaki de bana geçirdi.
bu ne fiyat saçmalığı alt tarafı 250cc motor fiyata bak rezillik.
Son fiyatlar şöyle :
Duke 200 12.900.- TL
Duke 250 ABS 15.900.- TL
Duke 200 geçen sene 12.500.- TL'ydi. 400 liralık zam diğer markalara bakıldığında çok sayılmaz.
Duke 250, Avrupada satılmayacakmış. Bu nedenle Duke 200'ün üretimden kalkması gibi bir durum yokmuş.
Ayrıca RC250'de geldi Bilginize.
Fiyatı 15.900 yazıyor halen. 17.500 yapamazlar diye düşünüyorum.
http://www.spormoto.com/naked-bike/k...015-%e2%80%8e/
Teknik özelliklerine baktım şimdi. Benim motorumdan 2 beygir daha kuvvetli torku göremedim. ABS büyük avantaj ama bunlar arada 4 lira fark yaratacak şeyler değil maalesef.
yalnız duke 250 nerdeyse jel sele kıvamında upgrade sele + p rosso 2 lerle geliyo standart olarak bu detayı atlamayın yorum yaparken.
43mm ön çatal, ABS, Pirelli lastik, Bybre Fren kaliperleri bunlar çok güzel şeyler ancak pratikte gereksiz bir pahalılığa sebebiyet veriyor bunlar. Bu donanımlar konfor için yapılmıyor performans odaklı haliyle. Yani sınıfında en iyi yüksek sürate çıkabilmesi ve yol tutuşu sağlaması gereken model gibi gözükürken en erken kesiciye giren model oluyor o zaman neden koydunuz bunları. Hadi benim motorum Kore malı, yahu Japon Kawasaki Z250SL ABS'den 2000 lira pahalı. Üstelik Hindistan rakamlarına göre böyle bir fiyat farkı çıkmıyor.
Az para kazanıp pahalı motor almak bize has bir durum anlaşılan.
ok peki birde şu yönden bakın pirelli lastikler ne kadar şuan değişmeye kalksanız ?
+ olarak duke 200dü biliyosunuz ki şuan 250liği çıktı ve birde 390 var. 200 125in upgradeli haliydi diyebiliriz.
şuan için 250-390la aynı özellikleri taşıyo 125-200e oranla .Yeni bir motor 50cc daha büyük üstüne eklemeler var ki bilinçli kullanıcının yapıcağı ilk şey genelde lastikler olurken üstünde nerdeyse en iyi lastik diyebilceğimiz lastikle geliyo.
+ olarak
son hız ise eğer bakış açısı r25 alınır şimdi diceksiniz ki biri ss(250cc de olsa) biri naked.E ama topspeedin ne önemi var ki ?Tek başına bir kriter değil diye düşünüyorum.Şase rijitliği,yol tutuş,aktarma,tork ve ivmelenme.Üstüne ddaha birşey eklemeye gerek yok diye düşünüyorum tercih meselesi neticede bu tarz şeyler sizde biliyosunuz ki.
Siz gidip gd250n almışsınız duke250 alanlarda var aynı şekilde.Kimi belki markaya gönül verdiğinden,kimi güncel yeni bir model olduğğundan,kimi 390a vergi ödememek için belki de(atıyorum). Herkesin popisi başka sonuçta ama arabalarla ne kadar haşır neşirsiniz bir yorum yapamicam da benzetmeniz 1.6 tofaş ile 1.6 hyundai gibi olmuş kusurabakmayın.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)