Anket: Sadece aynaya bakanlardanmısınız
- Katılımcı sayısı
- 46. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
sollarken veya şerit değiştirirken sadece aynaya bakanlardamısınız yoksa kafa çeviriy
Reklamlar
-
Reklamlar
-
-
güzel paylaşım eline sağlık,
omuz bakışı atmak önemli özellikle yoğun trafikte kimin napacağı pek belli olmuyor.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
Ben de ayna ve bakış kullanıyorum. Arabalar çok seviyor çünkü dibimize kadar girip bizi taciz etmeyi. O yüzden kör noktada kalan tehlike çok oluyor. Dediginiz gibi önceleri öndeki araçlara çarpar mıyım diye tedirginlik oluyor ama zamanla alışıyor insan.
-
uzman tv de kör nokta bakışı için başın yana nasıl çevrileceğini anlatıyorlar ..
kör nokta için en kesin çözümdür.ya da ayna uzatma aparatı kullanıp sorunu kökten çözersiniz bunun haricinde kör nokta aynaları ise hiç bir işe yaramıyor
-
Bu omuz üstünden bakış için HAYAT KURTARAN BAKIŞ dediklerini duymuştum .
-
Bakırköyün Yolları Ne Çok Giderdim Yazın Motorla Duygulandım
-
Benim pulsar ın malum aynaları biraz cüsselide olduğumdan, direk omuzları gösteriyordu. işe önce onları değiştirerek başladım. tabi bununla da yetinmedim . araçlar için satılan yuvarlak kör nokta aynalarından alıp bunları da aynalarımın bir köşesine monte ettim. artık aynaya baktığımda hem arkamı hem kör noktayı kontrol edebiliyorum. ancak bu yaşam bakışından vazgeçmek asla değil. ben bu bakışı hep es geçiyordum. belki de çok sık aynalarımı kontrol ettiğimdedir. yani sürüşümü direk çevre kontrolü üzerine kurduğum için etrafımı devamlı göz hapsinde tutarım. kaskımı seçerken de bunu göz önüne alarak seçerim. (periferik görüş açıları max. olan). ama tekrar söylüyorum. sollamalar ve dönüşlerde omuz hizasından bakış hayat kurtarır. ihmal etmeyin.
-
geniş açı ayna eklemesi ve cankurtaran bakışı
ismi boşuna cankurtaran bakışı değil.
-
Kesinlikle omuz bakışı şart..
-
Hangi tarz motosiklet olursa olsun mutlaka kör nokta oluyor aynalarda.İri ve uzun aynaları olan cruiser yada biraz daha sürüş pozisyonu geride olan motosikletlerde bu kör nokta daha az ama yine de en az 2 araba girecek mesafe kör noktada kalıyor.Aslında dört yıl öncesine kadar bende çok fazla kör noktayı kontrol etmiyordum bazen ara sıra bakıyordum ama yaklaşık 25 yıllık motosiklet deneyimi olan bir abimin başından geçen deneyimlerini ve tavsiyelerini dinledikten sonra her şerit değiştirmede ve sollamada mutlaka kontrol ediyorum.Zaten zor bir şey değil,hemen yanı başınızda kör nokta,küçük bir boyun hareketiyle görülebiliyor.
-
Daha geçen hafta bunun gibi bi olay arkadaşımla başıma geldi. Ben önde arkadaşım vespasıyla arkada seyrediyoduk bi ara herhalde serit değiştirmek için arkasına baktı o sırada ben biraz yavaşlamıştım küüüt geldi arkadan bi çaktı bana :D benim motorda gram çizik kırık hiç bir şey olmadı ona yazık oldu(çamurluk, kafa grenaj, ayağını koyduğu yer yamuldu). Arkamıza baktığımızda son derece dikkatli olmalıyız.
-
Merhaba,
Şerit degistirirken ayna ve cankurtaran bakışı sart..
-
serit degistirirken ben hep omuz konrolu yaparim. Ve seviyorumda bol bol yaparim , araclari gecerkende yaparim (tabiiki onum bosken)
-
-
Aynaya yolda surekli bakarım, hatta yatarak da bakıp hayat kurtaran bakışı da kullanırım. Boşuna mı kendimi yoruyorum diye düşünürken, durgun trafikte sağımdan bir araç geçti ve "nerden geldi lan bu? !" deyince bu yaptıklarımın bile yetersiz olabildiğini gördüm. Siz siz olun asla ihmal etmeyin.
-
her daim dikiz aynası ve omuz bakışı uygularım,ciddikazalardan bu şekilde kurtuldum zira istanbul trafiğinde altında jipi olanlar zaten kayışı koparmış şekilde giderken,bir oakdar bilinçsiz manyakda çok dolayısı ile dikkatli kullanım çok önemli trafikde.
-
Kesin bakarim. Arabalar gorunse bile diger motorlar görünmüyor bibakiyorum yanimda bir motor geliyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)