nedir o kıronik sorun ? bende 2. si var merak ettim ! kötü olsa 2.sefer almazdım cbr 90 dan sonra zorlanır.
nedir o kıronik sorun ? bende 2. si var merak ettim ! kötü olsa 2.sefer almazdım cbr 90 dan sonra zorlanır.
Pulsar alınır.Öncamından ayaklığına kadar her tür aksesuarın yerli üretimi mevcut ve makul fiyatlarda.
Kendini kanıtlamış motor.CC olarak sıkılmadan uzun süre kullanılabilir.
Performans olarak her türlü cbr 125r'dan daha iyidir.
Resimler forumdan birene ait..Reklam olmasın,Çok güzel olmuş o nedenle ekledim. Belki karar vermede Sana yardımcı olur
uzun yolda cbr ile kamyon arkaları vs. çok tehlikeli.
mutlaka elinin altında güç olmalı.
Sadece son hıza değil, o hıza ne kadar zamanda çıktığına da bak.
Aile motordan önce geliyor şöyle diyim cbr alım tıra girsem motor pert olsa tır pert olsa diyelim ıyımısn derle ama pulsar alsam motorda çizik olsa bak gördünmü 200 cc ya aoyuzden dıcekler gibime geliyor :D bencede olucak muhabbet bu ama bılmıyorum ya cogu kısı al dıyor alma dıyor :'(
Vitesli motor deneyimi yoksa CBR125 al hata affeder.Pulsar 200 ilk vitesli motor icin biraz keskin bir motor.Uzebilir..
vitesli deneyimim 0 :'(
Pulsarın son hızını denemedim fyakat cbr 6. Vitesin ve daha güçlü motorunun etkisiyle 90 km de zorlanmıyor. Hatta Deviri sevdipi sevdiği için 95-100 km arası rüzgar veya eğimde sabit hız için daha az gaz açıyorsunuz. Hatırladığım kadarıyla 7 ya da 8 bin devirde 100 km ile gidiyordu. 152 gibi kesiciye girdiğini de düşünürsek hesaplayınca çıkar oradan.
Bir de ben pulsar için güçsüz demedim zaten, aynı şartlar pulsarda yaklaşık 110-120 arasına denk gelir heralde.
Ek olarak eğer kendinizi acemi görüyor, çok tecrübeli değilseniz ve biraz da kan deli akıyorsa düşüp kalkma durumlarında pulsar daha ucuz olur. Ulan motorun ön amortisörleri bile ucuz
dostum,aynı ikilemde 2 hafta önce bizzat ben kaldım. cumartesi günü çıktım yola,önce honda'nın bayisine gittim,honda'ya otrdum bir,etrafını inceledim. sonra pulsar'a gittim,ona da oturdum bir inceledim.
hiç düşünmedim,hiç ikilemde kalmadım. honda'yı aldım geldim.
git,ikisini de canlı canlı gör,kararını orada vereceksin zaten.
Aralarında aşırı fark yoksa cbr alınır ozaman 1-2 sene binip hem tarzımıda bulmuş olurum
Abilerim şimdi cbr 110 115 arası fılan sabıt gidebiliyormu mesela şehir içinde yani ben kağıthaneden cıkıcam sarıyer e gezmeye gidicegim mesela şehir için yanı
Bence gidemez. hiç rüzgar olmaması gerekir.
CBR 125 :
Motor Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, SOHC, tek silindirli
Motor hacmi (cc) 125
Silindir çapı x strok (mm) 58 x 47,2
Sıkıştırma oranı 11 : 1
Maks. Güç (kW@dev/dak) 9,8/10.000 (13,3 PS)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 10,4/8.000
PULSAR:
Silindir Hacmi 199.5cc
Motor Enjeksiyonlu Tek Silindir - 4 Valf - 3 Buji
Maksimum Net Güç 24,47 ps 9500 dev/dk
Maksimum Net Tork 18,3 Nm 8000 dev/dk
Soğutma Sistemi Su Soğutmalı
Öyle bir soruyorsun ki gider desem olmuyo gitmez desem olmuyo bazen gider, bazen gidemez desem :D 100-110 giderken gaz açıp tatminkar bir hızlanma elde edemezsiniz ama. Göstergede birer birer yok kseldiğini okursunuz
Madem vitesli tecrübesi yok o zaman CBR al. Pulsar mesela CBF 150'ye göre çok daha seri bir motor ki CBF'in torku CBR125'ten fazladır. Test ettiğimde Pulsar'dan inip CBF'ye binince hiç gitmiyor gibi geldi.
Bir gidim honda baayısıne beğenırsem parayı verıp alırım begenmezsem gerı gelip pulsarı alırım teşekkürler abilerim
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)