Değişikli iyi gelir farketmez kafana göre al alt tarafı küçük motor. Ben hero trildaha çok beğendim içlerinde.
Değişikli iyi gelir farketmez kafana göre al alt tarafı küçük motor. Ben hero trildaha çok beğendim içlerinde.
Heroda cbf motoru var blok brebır aynı sonucta hondaya motor ureten bır fırma. Bajajda vıtesler degısık en altta boş geri hepsi üstte. Bence tvs den geçmeye değmez.
Bajajda vitesler değişik mi?
Passionately in love with Motorcycle
Evet bajajda vites sistemi değişik en altta boş gerisi üstte.
Ben apachem varken motorumdan sıkılmış olsam ve böyle bir ikileme düşmüş olsam mevcut motoruma binmeye devam edip 150f'in ikinci elini kovalardım. 150f'in yakıt parça vs masrafının daha az performansının ise (14,5 beygir) daha fazla olabileceğini düşünüyorum
Ve aslında bu boş vitesin en altta olması sanki bana daha mantıklıymış gibi gelir hep. Boş vitesi arayıp durmaz veya istemeden boşa atmazsın falan filan. Kısa zamanda alışır insan. Vitesi pek dert etmeye gerek yok gibi düşünüyorum.,
Tabi bu benim düşünce tarzım. Sonuçta sen bilirsin
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
bende 150f kullanıcısıyım. en altta boş sonra yukarı doğru yükseliyor.
alışmak zaman alıyor. ama daha iyi sanki
yakıt tüketimi nasıl usta
Debriyaj teli koparsa dur-kalklarda ne yapmayı düşünüyosun ? Boşun 1 ve 2 arasında olmasının bi güzelliği var. Ayağınla motoru az ittir 2. vitese tak gaz ver yola devam. Boş-1-2-3-4 gibi bir vites diziliminde ise 1. ve 2. vites arasında boş olmadığından 2'ye taktın mı çatttt diye bir ses duyarsın her seferinde ve motorunun ömrünü çok kısaltır. 1-Boş-2-3-4-5 olduğunda ise 1. vitesten boşa alıp motoru uygun devire getirip sonra 2. vitese takabilirsin.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)