Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Tvs apacheyi satıp bajaj discover 150f

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    Değişikli iyi gelir farketmez kafana göre al alt tarafı küçük motor. Ben hero trildaha çok beğendim içlerinde.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    bagımlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2013
    Şehir
    Ümraniye/İstanbul
    Motosikleti
    Cbf 150(2010)
    Heroda cbf motoru var blok brebır aynı sonucta hondaya motor ureten bır fırma. Bajajda vıtesler degısık en altta boş geri hepsi üstte. Bence tvs den geçmeye değmez.

  3. #23
    ..Carmentality.. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2006
    Şehir
    EDİRNE
    Bajajda vitesler değişik mi?
    Passionately in love with Motorcycle

  4. #24
    karadenizz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul-Zonguldak
    Motosikleti
    RTR 150-14'-Ninja 300
    Alıntı Tundzhay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://3.bp.blogspot.com/-3CTSS-wM7I...0/IMG_0162.JPG

    Ybr cbf yaninda ufacik kaliyor... Boyun uzunsa ybr uzerinde siratabilirsin
    Top case+yan çanta+motor koruma+foto açısı+parlak aynalar+orta sehpa.. cbf daha kalıplı sonra yapma dayı yapma Cbf hamsi gibi duruyor kafa kısmı güzel blogla arası teyteyyy

  5. #25
    bagımlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2013
    Şehir
    Ümraniye/İstanbul
    Motosikleti
    Cbf 150(2010)
    Evet bajajda vites sistemi değişik en altta boş gerisi üstte.

  6. #26
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Ben apachem varken motorumdan sıkılmış olsam ve böyle bir ikileme düşmüş olsam mevcut motoruma binmeye devam edip 150f'in ikinci elini kovalardım. 150f'in yakıt parça vs masrafının daha az performansının ise (14,5 beygir) daha fazla olabileceğini düşünüyorum

    Ve aslında bu boş vitesin en altta olması sanki bana daha mantıklıymış gibi gelir hep. Boş vitesi arayıp durmaz veya istemeden boşa atmazsın falan filan. Kısa zamanda alışır insan. Vitesi pek dert etmeye gerek yok gibi düşünüyorum.,

    Tabi bu benim düşünce tarzım. Sonuçta sen bilirsin
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  7. #27
    DarkSeleCT93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2011
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    Rks rocca 100 max
    Alıntı bagımlı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Heroda cbf motoru var blok brebır aynı sonucta hondaya motor ureten bır fırma. Bajajda vıtesler degısık en altta boş geri hepsi üstte. Bence tvs den geçmeye değmez.
    Yanlıs bilgi vermeyelim suan bajaj discover 125 st kullanıyorum 1boş2345 diye gidiyo 150f tede aynı şanzuman var ayrıca vites geçişleri ve debriyaj kalitesi cok iyi arkadaki pedal ise extra yapılmış sizi yanıltmasn

  8. #28
    AurorAbeam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Kalmadı :(
    Alıntı DarkSeleCT93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlıs bilgi vermeyelim suan bajaj discover 125 st kullanıyorum 1boş2345 diye gidiyo 150f tede aynı şanzuman var ayrıca vites geçişleri ve debriyaj kalitesi cok iyi arkadaki pedal ise extra yapılmış sizi yanıltmasn
    150f farklı; N12345 şeklinde. Boş arama derdi yok.

  9. #29

    Üyelik
    25 Mayıs 2015
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Bajaj Discovery 150F
    bende 150f kullanıcısıyım. en altta boş sonra yukarı doğru yükseliyor.
    alışmak zaman alıyor. ama daha iyi sanki

  10. #30

    Üyelik
    11 Temmuz 2015
    yakıt tüketimi nasıl usta

  11. #31

    Üyelik
    31 Mayıs 2014
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Bajaj BOXER BM 150
    Alıntı bagımlı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet bajajda vites sistemi değişik en altta boş gerisi üstte.
    Boş en üstte gerisi altta. Kafalar karışmasın aşağı basınca vites artıyor yukarı kaldırınca vites düşüyor :D benim en sevdiğim yanı boş 1-2 arasında değil en üstte :D

  12. #32
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı justlook78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boş en üstte gerisi altta. Kafalar karışmasın aşağı basınca vites artıyor yukarı kaldırınca vites düşüyor :D benim en sevdiğim yanı boş 1-2 arasında değil en üstte :D
    Debriyaj teli koparsa dur-kalklarda ne yapmayı düşünüyosun ? Boşun 1 ve 2 arasında olmasının bi güzelliği var. Ayağınla motoru az ittir 2. vitese tak gaz ver yola devam. Boş-1-2-3-4 gibi bir vites diziliminde ise 1. ve 2. vites arasında boş olmadığından 2'ye taktın mı çatttt diye bir ses duyarsın her seferinde ve motorunun ömrünü çok kısaltır. 1-Boş-2-3-4-5 olduğunda ise 1. vitesten boşa alıp motoru uygun devire getirip sonra 2. vitese takabilirsin.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)