nerde sym wolf
nerde hyosung gt250r
nerde hyosung gt250 naked
nerde hyosung x5
nerde barkınnn nerdee
nerde sym wolf
nerde hyosung gt250r
nerde hyosung gt250 naked
nerde hyosung x5
nerde barkınnn nerdee
İnazuma'nın sahibi arkadaşı görünce aklıma geldi birden
neydim değil ne olacağım diye boşuna dememişler ne günlerdi be cbr 250 için yalan oldu hepsi
bu motorların hangisi Japonya da üretiliyor merak ediyorum
Tamamen katılıyorum. Görüntü ve lastik kalitesinin sonucu belirlediği bir karşılaştırma olmuş. Adamların hepsi 250SL'de rahat edemediklerini söylüyorlar. Bundan daha önemli bir seçim kriteri olabilir mi ? Emin olun, oradaki bayan hariç diğerlerinin önüne CBR250 ile Ninja'yı koyup "birini al git ama en az bir sene bineceksin" deyin, tümü CBR'yi seçecektir. Performansı be olursa olsun insan rahat edemediği bir motorla yaşamaz. Her gün piste çıkıp yarışmıyoruz. Zaten burada biraz abartılıyor, Barkın CBR'ın limitlerde geride kaldığını söyledi, normal kullanan adama göre dedi.
Testteki ve buradaki birçok yorumdan hala görüntü ve kağıt üzerinde bulunan rakamların motor seçiminde en önemli kriter olduğu görülüyor.
Cbr250 candir. R25 oncelikle su 13.500 bulamadik 14.500 olmamaliydi sendromunu asmasi gerekiyor. Hiz motoru arayanlar bence 600 cc.ye baksinlar. 250 cc baslangic motoru olmali. Baslangic motoruyla 170 180 km hiz yaparim diye dusunenler varsa yanlis heyecan pesindeler diye dusunuyorum. 110-140 lastikle o hiza ciksan acaba durabilir misin?
aea nın yzf yi yere göğe sığdıramayıp cbr ı gömmesi benim hoşuma gidiyor. böylelikle herkeste yzf olur. tek tük cbr görürüz yollarda iyi olur. birde böyle düşün ben 14 cbr ımdan cok memnunum valla kim ne derse desin. (motoruma bakışım )
CBR 250 R yi alın. Bide Diablo Rosso 2 lastik takın. Keyifli sürüşün tadına varın (Motosiklet İhtiyaça göre alınmalı.)
Videoyu yorumumdan sonra izledim. Acikcasi net ve objektif buldum. Sadece bunca suredir cok ovdugu cbr.i ehh iste moduna getirmesi ilginc olmus. Diger yandan kurdugu bir cumle var ki tamamen katiliyorum. Cbr250 surucu dostu. Nerede ne yapabilecegini biliyorsun ve bizzat yasadigim ornekler var ki birkac kazadan kurtardi beni. Digerlerine daha temkinli binmeniz gerekiyor demis. Kullanmadigim icin bir sey diyemiyorum. Cbr 250 ise gercekten baslangic motoru ve tecrubesi az veya yeni baslayanlar icin ideal. Gaz tepkileri de acikcasi benim icin cok yeterli. Son hizi da.
Acikcasi suzukinin bu araliga motosiklet uretmeme nedeninin markanin motosikleti teknik ve ihtiyac unsuru olarak gormesine bagliyorum.
SS gorunumlu 250 cc suslenmis motosikletler goruntu motivasyonu haricinde siniflarinin yerini dolduramiyorlar.
Bence bu karsilastirmadaki en dogru urun İnazumadir motosiklet adina.Amortisor kalitesi,yol kosullari,konforu , surus guvenligi dahil en verimli urun bana gore.
Motosiklet kulturu SS le olusmaz.Ss ust level bir segmenttir.Yani 600 RR ss tir 250 4 silindir eski japonlar vardi 40 50 hp onlar Ss ti.
Aslinda ulkemize uygun 250 cc enduro ve supermoto gelmeli ve motosiklet kulturu bu tabanda olusmali.
Hondanin CRF 250 M i var kawasakinin 250 supermotosu var harika aletler ama gelmiyor Turkiyeye neden talep yok.Turkiyede SS gorunumlu kullanimi rahatsiz motisikletler satiliyor ondan.
Biz henuz motisikleti anlayabilmus bi toplum degiliz.Ferrariye benziyor diye Honda NSX aliyoruz tatmin oluyoruz.
Suzukiyi dusuk sinifta ss uretmedigi icin hakli buluyorum.
Bana hore Suzuki motosiklet kulturunun en iyi temsilcisi.
Neden sadece japon ? japon'dan daha iyi 250 cc yapan ülkeler olduğuna inanıyorum.
Inazuma bana göre de aralarında en kaliteli ve en güzel motor. Araksından da CBR250 geliyor. R25 demememin sebebi tork ve gücünü o kadar yüksek devirde vermesi. O sürüş tarzını sevmiyorum, tork gelsin diye her seferinde üst devirlerde dolaşmak benzin sarfiyatı da arttıracaktır.
Bence çok yetersiz bir test olmuş. Şimdi şöyle bir durum var; son derece deneyimli pilotlar bile motorlar arasındaki yol tutuş ve viraj kabiliyeti gibi farkları kolay kolay ayırt edemiyorken oradaki amatör sürücüler nasıl anlasın ? Aynı lastikle aynı hızda ve aynı koşullarda, limitlerde viraja girip, biri kaydı diğeri kaymadımı da. A markası B markasından daha iyi yol tutuyor demişler.
Hele o bayanın daha doğru dürüst motor kullanabildigine bile inanmıyorum. Sizde videoyu dikkatlice izleyin, sanki eğitim sahasındaymış gibi acemice gidiyor.
Şimdi diceksinizki bu imkanlarla bu kadar, yani viraj test ederken virajda düşme riskini alacak imkanlar olmadigindan, limitlerde kullanmak ekonomi ister riskli falan...
Ama madem tam anlamıyla test edemiyorsun, o zaman bunu belirt. Kalkıpta şu motorun yol tutuşu bundan iyi deme.
En zor şey yol tutuş farkını anlayabilmektir.
18 senedir binmedigim motor kalmadı ama ben şahsen o farkları ayırtedemem. Dünkü motorcular herşeyi anlayabilmiş helal olsun ne diyim.
Oradaki sürücülerin yapabileceği yorumları ben söyliyim :
Bu motor daha ufak
Bu daha rahat
Bu daha hızlı gidiyor
Bu daha güzel tasarımlı
Bu daha ucuz, bu ise pahalı vs.
Zaten biz genel olarak teknik olayları cok anlayabilen bir millet degiliz. Öyle değil mi ; arazi aracı bile alırken sırf hava için alıyoruz, tek kişi işe gidip gelmek için 2 tonluk araca biniyoruz.
Ama avrupada bunu gerçekten amacı için alanlar hic az degil. Adam yaklaşma, uzaklaşma açısından tutta tırmanma açısına kadar herşeyini bilip alıyor.
Biz ise basit anlaşılabilir ve gösterişli olan özelliklerini biliriz sadece teknige girince sıkılırız. İşte motosiklettede böyle bu durum.
komik olmayın... 250SL in temel özelliği INCE olmasıdır. bizim millet bu motor küçük diye anlıyor bunu. onun yanında çekimdeki motor alçaltılmıştı, AEA ekibi onu atlamış.
onun dışında o motor özellikle uzak doğuda kendine ait yarışları olan bir motor. bu mesajı yazmaya niyetim yoktu aslında ama saçma sapan yorumlar bazen bilgi kirliliği yaratıyor.
SL hakkında da tarafsız yorum yapabilme şansım var çünkü hem SL hemde R25 sahibiyim....
Tamam da işte SL250'nin o ince olması durumu herkese hitap etmeyebilir. Bayan motoru değil ama cüsseli ve çok uzun boylu olmayan insan motoru olduğu kesin. Bir de artçı konforunu hiç konuşmamışlar. Yarış motorunda sorgulanmamalı belki ama artçı ile rahat seyat edilebiliyorsa her zaman artıdır. Ayrıca bayanın en rahat sele SL250'de demesi zaten bir anda onun yorumlarını benim gözümde değersiz hale getirdi. Bu kadar yalan bir yorum hayatımda duymadım. İnsanın poposu ufak diye ufak selede rahat eder, büyükte edemez diye bir şey olabilir mi ? Ne kadar dolgun sele, o kadar rahatlık...
Sanırım ordaki 250sl MURAT K. adlı beyin motoru sağolsun motorunu test için vermiş!Ben olsam vermem!Ayrıca 250sl'in küçük veya ince olması bayan motoru olduğu anlamına gelmez.
Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim
Bizim testlerimizinde MCN testlerinden farkı şu. Halk olarak teknik konularda bile göreli bir bakışa sahip olmamız. Şehir efsanelerine inanılır birçok konuda. Araba , Otomobil , Lastik.. Herkesin bir fikri vardır zaten şu ondan daha iyi , ötekine 5 basar falan filan.
Abartmayı seviyoruz. Genelde de sahip olduğumuz malı. Bunlar üst seviye cihazlar değil elbette kusurları var ancak kimse sahip olduğu ürüne toz kondurmak istemiyor. Bu nedenle AEA da oldukça göreceli tam Türk işi bir test gerçekleştiriyor.
Yoksa bu motorların deneyimli bir sürücü ile 0-100 ü - 100-0 ı , vites aralıklarındaki esneklikleri vs. teknik ve rasyonel unsurları öncelikle ele alınması gerekir.
ÖZeti ARZ a göre bu test bizim kültürümüze uygun yapılmış. Nihayetinde forumdanda anlaşılacağı üzere kimsenin teknik verilerle işi yok. Bu ötekini döver , aslında Hyosungta var falan filan.
Yada Yamaha R25 36 beygir abi en iyisi derkende şu soru sorulmalı dünya dümdüz ve rüzgarsız değil 6.viteste 6 bin devirde R25 ile SL250 nin arka tekerleğe verdiği güç nedir? Aslında bu seviyede motorlar için performans analizlerini çok doğru bulmuyorum. Çünkü bunlar göz zevki ve heyecan ile alınan şekilli güzel motorlar. Kimsenin motoru ötekinden 2 gömlek üstün değil burada. Abartmak ve diğerini eleştirmek yerine olumlu ve kayda değer unsurlar hakkında bilgi sahibi edinmek daha dogru olur düşüncesindeyim.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)