Altın Elbiseli Adam 250cc Karşılaştırması
Reklamlar
-
CBR 250liciler gelmemiş daha. nerdeler insanlar çabuk taraf değiştiriyor. ilk hondamı aldığımda altın elbiseli adam hondayı övüyordu bugün yamahayı. tabi mesele altın elbiseli adamda değil, mesele; honda ve yamahada. honda geri kaldı yamaha ilerledi. sorunu kişisel değilde bayisel bakmak lazım arkadaşlar
Reklamlar
-
Bir zamanlar övdüğü markayı sonradan yermesi iyi bir şey değil mi ? Demek ki marka bazında değil, model bazında yorum yapıyor. Herkesin motor seçerken bu şekilde hareket etmesi gerekir. Tabi bir markayı sırf reklam olsun diye övüyorsan o başka bir şey...
-
Bence de uzun zamandır izlediğim en objektif karşılaştırma videosu olmuş... 250cc sınıfındaki bir çok soruya cevap bulunabilecek bir video olmuş. Emeği geçenlerin ellerine sağlık...
When the world is messed up and you can't make sense of it, Go out and ride!
-
Yaklaşık 1.5 aydır cbr 250 ye sahibim pratik bir motor başlangıç için kullandığım için mi bilmiyorum yada ilk motorum olduğu için bana hoş geliyordur boyum 185 kilom 78 herhangi bir rahatsızlığı da yok satmayı düşünmüyorum ama teklif geldi aldığım fiyata çok yakın teklifler yedek parça sorunumda yok belki de ilk motorum olduğu için bana böyle geliyor hatam varsa affola
-
Honda Ve Yamaha bilinen en iyi japonlar ama lastik konusunda neden bu kadar cimri davranıyorlar onuda anlamak mümkün değil. :(
-
r25 zaten -ben buradayım- dercesine kendini gösteriyor
benim merak ettiğim yamaha ne zaman zam yapacak ?
-
AEA nın testleri artık iyice geyik olmaya başladı, hiç keyif vermiyor...
-
Begenmeyenler saffet üçünculer'i izlesin.
-
bekotr2 adlı üyeden alıntı
Yaklaşık 1.5 aydır cbr 250 ye sahibim pratik bir motor başlangıç için kullandığım için mi bilmiyorum yada ilk motorum olduğu için bana hoş geliyordur boyum 185 kilom 78 herhangi bir rahatsızlığı da yok satmayı düşünmüyorum ama teklif geldi aldığım fiyata çok yakın teklifler yedek parça sorunumda yok belki de ilk motorum olduğu için bana böyle geliyor hatam varsa affola
ek olarak fren de sıkıntı yok alet durmak istediğinde duruyor fakat lastik konusu benimde çok canımı sıkıyor en yakın zamanda değiştiricem
-
bekotr2 adlı üyeden alıntı
ek olarak fren de sıkıntı yok alet durmak istediğinde duruyor fakat lastik konusu benimde çok canımı sıkıyor en yakın zamanda değiştiricem
Hocam emin misiniz,
çok az sıktım ön freni ve 20 km de giderken yan yattım motorun altında kaltım. benimde ilk motorum cbr 125 ve sonrasında 250 oldu.
brembo markalı olan yzf r125 denemenizi öneririm fren farkını göreceksiniz hocam
-
Gayet güzel ve tarafsız bir karşılaştırma olmuş.En güzel tasarım,en hızlı,en güçlü kesinlikle Yamaha.Ama fiyat biraz fazla gibi.İnazuma çok ayrı bir kulvarda rahat rahat uzun yol yapmak isteyenlere,sakin sakin gezerim ara sıra biraz gazlarım diyenler için uygun.Şahsi fikrim bütün özellikleri göz önünde bulundurulduğunda fiyatına göre en iyi motosiklet Ninja 250 SL.Ninja 250 SL güzel sayılabilecek lastiklerle geliyor zaten en ucuz motosiklet bir de üstüne yakalaşık 1000 TL lastik parası cebinizde kalıyor.
Gelelim sevgili Hondacığımıza....Yıllardan 2013 0 km 250 cc bir motosiklet almaya karar verdik arkadaşla.Ben cruiser hastası olmama rağmen fiyat,yakıt tüketimi,oturuş pozisyonu rahatlığı,kalite vb gibi sebeplerden ciddi ciddi mini bir SS olmasına rağmen gittim Honda bayiine 9500 TL ye pazarlık yaptım.Son anda cruiser hastalığıma yenilip vazgeçip GV 250 aldım.Şu anki motosikletimden gayet memnunum uzunca bir süre de satmaya niyetim yok.Bazı arkadaşlar demiş ki daha önce yere göğe sığdıramadığı Honda'yı yerin dibine sokmuş.Yanlış hatıralmıyorsam eski CBR 250 testi 2011 yada 2012 de yapılmıştı.O zamanlar CBR 250 nin fiyatı 8800 TL ve kalitesine göre fiyatı oldukça uygundu.Ayrıca o zamanlar Uygun fiyatlı bir Ninja 250 SL,oturaklı İnazuma,yada 36 beygirlik bir YZF R-25 gibi rakipleri yoktu.O zaman bende aynı şeyi düşünüyordum.Ama yıl olmuş 2015 Honda sattıkça satmış,sattıkça şımarmış 8800 TL den fiyatını 14.000 TL(kampanyalı 13.500) ye kadar çekmiş şimdi bir de karşısında dişli rakipleri de var.Kusura bakmayın ama bu 4 motosikletten hiç bir güç uygun yedek parça ve yaygın servis ağı traşları dahil bu saatten sonra Honda'yı seçtiremez.Honda rakiplerinin fiyatları ,performansları vb göz önünde bulundurulduğunda kesinlikle 13.500 TL hak eden bir motosiklet değil şahsi görüşümdür kimse alınganlık göstermesin.Honda Türkiye,ülkemizdeki Honda fanatikleri ve bol satışlardan dolayı iyicene şımardı ve çok abuk subuk fiyatlar çekmeye başladı.Ben şu 4 motosikletten herhalde fiyatı da göz önünde bulundurarak Ninja 250 SL i yada İnazuma'yı tercih ederim.Ben biraz daha hızlı bir motosiklet biraz daha SS olsun dersem CBR 250 R ın üstüne 1000 TL daha eklerim Yamaha alırım.Yada diğer bir seçenek Ninja'nın çıplak kardeşi Z 250 SL i beklerim.
-
cbr çok gariban kalmış yav
-
bende gtr250 nin olmamasına çok şaşırdım. olması gerekirdi bence .
-
Bir an için Cbr 250'nin alayarak çekimleri terk edeceğini düşündüm.
-
Ya Abi 250Sl Güzel Motor Seviyorumda Ama bayan motoru dediler ya
-
Sabırsız adlı üyeden alıntı
Ya Abi 250Sl Güzel Motor Seviyorumda Ama bayan motoru dediler ya
Aynen 250 sl bayan motorudur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:51 ----------
Oldjack adlı üyeden alıntı
bende gtr250 nin olmamasına çok şaşırdım. olması gerekirdi bence .
Neyine şaşırdınız? 250 cc Japon motorsikletleri kıyaslaması demiş.Gtr250 Japon motorsikletimi?Hey Allahımmm
-
Eski teknolojileri görmek istemiyoruz. Kendini yenilemeyen motosikletler artik pek ilgi çekmiyor. Hyo adamdan sayılmadı gayet normal, hatta Honda da olmasa iyidi.
-
250 sl nin boyutu ile barışamadım.
R25 içinde en iyi motor algısı oluşturuluyor ve böylece herkez cbr250 geriban deyip bu motora yönelecek ama motor ihtiyaca göre alınan birşey.
CBR250 1000 tl ucuz(13.500 kampanyalı)Rosso 2 parası rodaj benzini içinde geliyor. süspansüyonlar konforlu, R25 ten 1 lt az yakıyor ve daha torklu... 250cc de en çok aranan özelliklerden biride az yakmasıdır, hızlı gitmesi kadar. grenajlar ucuz, parça var servis ağı iyi. top case demiri ve tutacaklar var. Küçük VFR800 gibi bağaj takıp turlara çıkmak veya yükleyip yazlıga gitmek mümkün, artçı tutamağı var, hem cinsiniz sizden hosşanıyor gibi gezmeye de gerek yok
Yani demek istediğim yeni başlıcak adam var, aslında cbr 250 alsa ona daha uygun ve birsürü artısı işine gelecek ama R25 sınıfının en iyisi algısı oluştuğundan R25 e yönelecek ama yakıt kasıcak, bağaj isticek takamıcak, arkadaşı binecek tutamak yok, uzun yol çıkacak yakıttan canı yanacak... devirecek 5000 tl fatura çıkacak, parça bekleyecek... uzar gider.
CBR250 gariban lafına katılmıyorum. Joker gibi motor, Hatta türk pazarı için bu açıdan bakıldığında çift silindirli 2. bir Japon motora gerek yok, yani hondaya. Suzuki girse iyi olur tabi...
Bu arada cbr250 yi övdüğümü düşünmeyin. Mesela bana üst devirlerde gelen 8 beygir daha önemli, ama yeni başlayana veya bazı kişilere gereksizdir
Lastikkeri berbat diye 3 motorda yerin dibine sokuldu ama cbr250 rosso 2 parası içinde denilebilirdi en azından bu kadar muhabbete.
Bu tarz testlerde V box ve performans rakamlarının sayısal karsılıklarıda gerekli, 0-400m ler top speedler.
birine gariban dersin birine çok hızlı sonra alıp kalkış yarışı yaparsın antalyada arkadaşların yaptığı gibi 150 ye kadar CBR250 nin plakasını izlersin R25 le
Bazı benzetmelerin insanları yanlış yönlendirdiğini düşünüyorum. hele hele herkesin biribirinin motorunu ölümüne kötülediği bir ülkede
-
Beğenip beğenmemek göreceli bir durumdur ve kişiye göre değişir.Ben 50 yaşındayım ve motorum cb 900 Hornet.Ama bu 250 lik motor forumlarını da ilgiyle izliyorum.
Şimdi burada karşılaştırılan 4 motorun hepsi aynı sınıf değil.Racing sınıfı olarak sadece yzf ve cbr var.Ben şimdi bu iki motor üzerine konuşmak istiyorum.Gerçekten de cbr kaliteli sağlam ve servis parça yakıt gibi avantajlara sahip.Eğer burada amaç yarış ise kısa mesafede tork farkıyla Honda öndedir.Uzun mesafede ise Devir ve çift silindirin farkıyla Yamaha önde.
Ama amaç yarış değilse,günlük kullanım ve pratiklikse Honda açık ara önde.Honda'nın dezavantajı,kendini yenilemekte geç kalmış olması.Yamaha ise hem çift silindir,hem de dizayn avantajı ile gençleri cezbediyor.
Eğer Honda yeni bir tasarım çıkarıp,biraz da beygiri yükseltir ise hala yamaha'nın önüne geçebilir.Sonuçta Honda koskoca bir marka.Ama tasarım ve tek silindir inadı şu anda Yamaha'yı cazip kılıyor.
Bu arada Yamaha 36 beygir diyorlar.Ama youtube'a bakarsanız Ninja 250'nin eski çift silindir versiyonunun Yamaha'yı drag da nasıl ezdiğini de görürsünüz.
Sonuçta Bu sınıf motorlarda seçimi ihtiyaca göre yapmak en akıllıcası.
Gazlıycaksan Yamaha
Rahat etmek için Suzuki
Mantıklıysan Honda
Ufak tefeksen Kawasaki.
-
Scooter almayı brakıp, İnazuma alasım geldi yahu!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)