Gönül Hyosung gt250R Akıl Cbr 250R diyor Bir de R25 var
Reklamlar
-
Arkadaşlar selam
Yeni motor arayışına girdim. 250 cc lik bir motor almak istiyorum. Tür konusunda hala tam olarak karar veremesem de SS ağır basmaya başladı. Bir yanım Cross derken B,öte yanım SS diyor. SS den kastım 250 lik ne kadar SS olabilirse o kadar SS.
2. el Hyosunglar 7-8 000 TL civarı. Cbr lar 10-12 civarı.
Cbr nin 2. eli daha hareketli
Hyosung un oturuş pozisyonu ve tipi daha hoş
Cbr daha güven verici duruyor
Cbr daha az yakıyor
Hyosung daha iyi gidiyor
Boyum 1.85 Cbr a binme şansım oldu sanki sığamadım gibi motora
.
.
.
Birbirimizi kırmadan ortalığı savaş alanına çevirmeden buyrun konuşalım tartışalım. Ben de yeni birşeyler öğreneyeim. Siz benim yerimde olsanız seçiminiz ne olurdu ?
Reklamlar
-
R25 > cbr > gt250r paran varsa hiç düşünme r25 al, gt250r son seçimin olsun ama ben olsam hiç düşünmem bile o motoru.
-
oguzhanlal adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selam
Yeni motor arayışına girdim. 250 cc lik bir motor almak istiyorum. Tür konusunda hala tam olarak karar veremesem de SS ağır basmaya başladı. Bir yanım Cross derken B,öte yanım SS diyor. SS den kastım 250 lik ne kadar SS olabilirse o kadar SS.
2. el Hyosunglar 7-8 000 TL civarı. Cbr lar 10-12 civarı.
Cbr nin 2. eli daha hareketli
Hyosung un oturuş pozisyonu ve tipi daha hoş
Cbr daha güven verici duruyor
Cbr daha az yakıyor
Hyosung daha iyi gidiyor
Boyum 1.85 Cbr a binme şansım oldu sanki sığamadım gibi motora
.
.
.
Birbirimizi kırmadan ortalığı savaş alanına çevirmeden buyrun konuşalım tartışalım. Ben de yeni birşeyler öğreneyeim. Siz benim yerimde olsanız seçiminiz ne olurdu ?
7-8 bine alacağın hyo'da kesici olmadığını biliyorsundur umarım
-
CrosxSS=supermoto
Şaka bir yana japon>kore bunun ötesi yoK
-
bütçeyi yazmamışsın gerçi gtr en yakışıklısı ama o paralara olan gtr ekmeğini yemiş olur bence ,cbr nim kalitesi bence tartışmaya gerek yok fiyatları rakipler artınca biraz düştü bakılabilir son olarak evdeki koltukları halıları sat R 25 al devir onun devri 3 yıldır nasıl honda tek se bu seferde yamaha tek olacak gibi 36 bg o cc de aklını alır adamın gerçi o bergirin bayağı üst devirlerden geldiği söyleniyor şehir içinde çok fark edilmeyebilir hayırlısı olsun şimdiden
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
-
akbird adlı üyeden alıntı
R25 > cbr > gt250r paran varsa hiç düşünme r25 al, gt250r son seçimin olsun ama ben olsam hiç düşünmem bile o motoru.
Hyosung u neden son sıraya koydunuz biraz daha açar mısınız ?
Bir de şu R25 gerçekten çok mu iyi yoksa yamaha yıllar sonra 250 cc lik bir motor getirdiğinden dolayı mı bu kadar ortaya çıkıyor ?
Bir de devir kesici ile benim pek bir işim yok. Motoru kesiciye sokup bağırtanlardan değilim. 2 yıldır 9000 deviri bile nadiren gördüm.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------
biyeybaraküs adlı üyeden alıntı
bütçeyi yazmamışsın gerçi gtr en yakışıklısı ama o paralara olan gtr ekmeğini yemiş olur bence ,cbr nim kalitesi bence tartışmaya gerek yok fiyatları rakipler artınca biraz düştü bakılabilir son olarak evdeki koltukları halıları sat R 25 al devir onun devri 3 yıldır nasıl honda tek se bu seferde yamaha tek olacak gibi 36 bg o cc de aklını alır adamın gerçi o bergirin bayağı üst devirlerden geldiği söyleniyor şehir içinde çok fark edilmeyebilir hayırlısı olsun şimdiden
aslında tam olarak düşündüğüm şeyleri yazmışsşın.
GTR nin temizini bulmak zor. Ama 7-8 bin e temiz bulabilirsem. 1000 liraya kadar masraf yapar çok güzel toplarım diyorum ama evdeki hesap çarşıya uyar mı bilmem
http://ikitekersizasla.blogspot.com.tr/
-
Bütçe uygunsa kesinlikle r25, geçen gün yolda gördüm ses vs süper eleman fabrikadan çıkar çıkmaz almış, ben r25 derim
-
teknik vs olarak girmiyorum ama benim için hyosung şekli karizması bambaşka ve 250likler arasında r25 den sonra en iyisi bence
-
Enes Bakır adlı üyeden alıntı
teknik vs olarak girmiyorum ama benim için hyosung şekli karizması bambaşka ve 250likler arasında r25 den sonra en iyisi bence
konuş abi bir an için hiç kimse Hyosung demeyecek sandım
Sonuçta bu son motorum olmayacak o sebeple 2. el alacağım. Hangisi olursa olsun satarken 1000 lira gibi bir zararla satarım diyorum. Bütçem de kısıtlı.
Bir de boy mevzusu var.
1.85 boyundayım R25 e sığabilir miyim acaba ?
http://ikitekersizasla.blogspot.com.tr/
-
geçen karşıdan biri stop ettire ettire geliyor.Dedim koca r6 almış kullanmasını bilmiyor yanımdan geçtiğinde baktım r25miş garibim yeni almış plaka falan yoktu kavramayı tam çözememiş galiba.önden aynı r6ya benziyor gerçekten çok güzel yapmışlar motoru.
-
Benm boy 182 cm ve gt250r kullaniyorum uyumluyuz yani. Satarken kâr edicem diye altmda komik duran motorlara binmiyorum. Sanada 185 cm boyla cbr 250r olmaz bence
-
ümitersoy adlı üyeden alıntı
Benm boy 182 cm ve gt250r kullaniyorum uyumluyuz yani. Satarken kâr edicem diye altmda komik duran motorlara binmiyorum. Sanada 185 cm boyla cbr 250r olmaz bence
hazır gt 250 r kullanan birini yakalamışken:
Biraz anlatabilir misin iyisiyle kötüsüyle ?
CBR ye yukarda da yazdığım gibi tam sığamadım
http://ikitekersizasla.blogspot.com.tr/
-
-
Dostum V2 silindir hava yağ sogutmali motoru var daha ne olsun küçük ducati. Herkes 600 cc saniyor kalipli sekilli. Yanliz karenajlari cok kaliteli degil. Bu arada cbr guzel yanliz 250 cc de degil. Cbr 600 rr tek geçerim. Ancak 250cc de hyosung en gösterislisi bence.
-
Hyosung ile CBR 250 yada R25 hic kiyas goturmez.Hyosung sadece goruntuden ibaret.Hicbir yeni teknolojiye sahip degil.
R25 yada Honda pist yarislarina giren makineler ki R25 kesinlikle şasi olarak profesyonellerden bile tam not almis makine ayruca 12 bin devirde 36 hp.
Motisiklet sadece şekilden ibaret alinmaz.Hyosungu inceledim malzeme kalitesi hicbir japonla kiyaslanamaz.Ayruca surus testlerinde onde iki disk olmadina ragmen en kotu frenlere sahip oldugu ortaya cikmis bir motor.
Duramayan hantal olan ve oturus pozisyonu sorunlu sadece sekli olan ve 7 yildir hicbir yenilik yapmamis bir marka Honda ve Yamaha ile kiyaslanamaz.Kimse kusura bakmasin.
-
Iyi konusmussunda adam yarislara katilmayacak burda. Az parayla başlangıç yapacak. 15000 lira veripte o canim yamahayi heder etmeye ne gerek var
-
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Hyosung ile CBR 250 yada R25 hic kiyas goturmez.Hyosung sadece goruntuden ibaret.Hicbir yeni teknolojiye sahip degil.
R25 yada Honda pist yarislarina giren makineler ki R25 kesinlikle şasi olarak profesyonellerden bile tam not almis makine ayruca 12 bin devirde 36 hp.
Motisiklet sadece şekilden ibaret alinmaz.Hyosungu inceledim malzeme kalitesi hicbir japonla kiyaslanamaz.Ayruca surus testlerinde onde iki disk olmadina ragmen en kotu frenlere sahip oldugu ortaya cikmis bir motor.
Duramayan hantal olan ve oturus pozisyonu sorunlu sadece sekli olan ve 7 yildir hicbir yenilik yapmamis bir marka Honda ve Yamaha ile kiyaslanamaz.Kimse kusura bakmasin.
düşük devirlerdeki güç ve tork değerleri nasıl test edebildiniz mi ? Benim asıl merak ettiğim nokta orası. Şehir içinde heleki biraz trafik varsa 6-7 bin deviri kaçımız geçiyoruz. (ben geçmiyorum)
Hyosung V motor olmasından ötürü alt devirleri daha torklu gibi geliyor bana.
Kuralkan a mail attım Hyosung GT250R ı test etmek istiyorum diye. Ellerinde test motoru yokmuş.
Test motoru olan bir bayi biliyor musunuz ?
-
Senin ne işin var burda git motorunun yanına orda yat kalk otur seyret ) yanlis anlama kötü bisi demedim
-
zealous adlı üyeden alıntı
sendemi BRÜTÜS
xt660x almicaktin hemen bozdun kendini
tarz diğilsın
hacım benim sıralamam r25 büyüktür HYOSUNG gt250r = cbr 250r... hyo ile cbr zevk renk meselesi.
Hyo enjeksiyondan sonra adam olmamış Sen biliyorsun ufak da olsa büyük de olsa yok marş basmadı, yok tekledi, yok şarj etmiyor, yok devir bilmemneyi geçmedi... Oluyo da oluyo... Cbr da ertesi gün marşa basınca ne sürpriz bekliyor beni demiyosun veya başka bir japonda. Kalıplıymış, oymuş buymuş... giysi almıyoruz ki Ha hyosung ne zaman alınır? Sıfır fiyatından 3-4 bin aşağıya alınır. belki.
Bir de parça mevzusu var ki durduk yerde bozulan kilometre teli 180 tl civarı.
Sadece sağ taraftaki grenajlar 1000 tl ye yaklaşıyor. Altından yapmışlar. Arka amortisör gv yi bilmiyorum ama gt ve gtr da verimsiz ötesi.
Daha var da neyse
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:27 ----------
BatuhanK adlı üyeden alıntı
Hyo enjeksiyondan sonra adam olmamış
Sen biliyorsun ufak da olsa büyük de olsa yok marş basmadı, yok tekledi, yok şarj etmiyor, yok devir bilmemneyi geçmedi... Oluyo da oluyo... Cbr da ertesi gün marşa basınca ne sürpriz bekliyor beni demiyosun veya başka bir japonda. Kalıplıymış, oymuş buymuş... giysi almıyoruz ki
Ha hyosung ne zaman alınır? Sıfır fiyatından 3-4 bin aşağıya alınır. belki.
Bir de parça mevzusu var ki durduk yerde bozulan kilometre teli 180 tl civarı.
Sadece sağ taraftaki grenajlar 1000 tl ye yaklaşıyor. Altından yapmışlar. Arka amortisör gv yi bilmiyorum ama gt ve gtr da verimsiz ötesi.
Daha var da neyse
Ekleme olarak, orjinal balataları dahil güzel bir freni var. Sıkıntı şu ki japonda 2 parmakla yapacağınız freni hyosungta iki parmak denerseniz yeterli kuvveti uygulayamazsınız. Yani freni daha çok ezmek istiyor hyosung. Gaz tepkisi ve alt devirlerdeki torku cbr250 de daha iyi. İkisini de kullandım, biliyorum.
Ha 7-8 bin devirden sonra hyosung alır başını gider, cbr arkada kalır. Ama tek kıstas bu olmamalı. O günlere geri dönsek hyosung almazdım (2013 model sıfır almıştım)
-
Hocam super sporta alismak istiyosaniz bence cbr 250 gereksiz, sehir ici agirlikli ise en mantikli motor tabiki cbr sorun cikarmaz yolda birakmaz vs.
Ancak cbryi buraya koymak inazuma f'i de koymak gibi. Goruntuden ibaret.
Ben olsam butce yetiyorsa r25 alinir. O kadar butce yoksa 11-12 ye enjeksiyonlu hyo alinir en kotu frenleri degistirirsiniz masrafi r25'i gecmez.
Bununla beraber 7-8 e r125 alip oturus pozisyonuna alisana kadar kullanilip sonra direk 600luk makineye de gecilebilir.
Karar yine size kalmis, tekeriniz duz bassin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)