Şu motoru al ilanda geçen sorunu keyfin istediğinde hallet. Başka da masraf yapmana gerek yok. Adam zaten lastiğini, aküsünü, zincirini değiştirmiş.
Güzel fırsat bence.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-uygun-hyosung-2-aya-kadar-bu-fiyata-187757747/detay
ver gazı... ver çoşkuyu
yine bir gt250r cbr250 kapışması. herkes hyosungun problemlerinden bahsediyor ama süper ötesi japonun problemlerine deginen yok. neden cünkü o bir japon
Kardesim sana tek bisey soyleyecegim maddi gucun varsa git r25 al ama yoksa hyosung u mutlaka dusun hyosungdan aldigin keyfi asla bir cbr dan alamazsn. sunuda soylemeden gecemicem herkes problemlerinden bahsetmis ama eger sen motora bakarsan motor seni asla uzmez sen altindaki makinenin sinirlarini bilirsen bakimlarini yaptirirsan sknti yasamazsn. Not : 3 sene hyosung kullandm suan 4 silindire gectm ama hyosung r25 dn sonra bana gore sinifinda lider...
198336107 bu makine temiz gibi bak
çift silindir ve daha fazla beygir gücüne karşılık olarak 500 tl fazla vererek R25 almak daha mantıklı..
BIRISI YAZMIS HYO PIST MOTORU DEGIL DIYE VIDEO YU IZLESIN BENCE O ARKDAS MADDIYATIN VARSA YENI TEKNOLOJI OZELLIKLER FALAN R25 DEN YANAYIM AMA CBR PERFONMANS BAKIMINDAN HYO OLAMAZ 1.KAWA (DUSUNURSEN ) 2.R25 3.HYO DERIM BEN
3 aydır aynı düşünceler kafamı çeliyor, pazar günü r25 grubu ile gezideydik r25 cidden sınıfının en güzel motoru olmuş özellikle siyahı, gönül isterki alalım fakat fiyatı uymuyorsa alamıyorsun. Cbr 125r dan 250 e geçmemi söyleyenleri dinlemiyorum cunku 3 aya sıkılırım aynı görüntüden aynı motosikletten ki kalıplı boyu 1.81 biri için gene küçük kalıyor ben kocaman olmasını istiyorum (evet kıyafet gibi altımda enazından büyükçe kalıplı durmasını istiyorum) ve elimde 10 bin lira var. Ben cbr inazuma vs alırım ama istediğim sportiflik hyosung da var. Bende motorumu satar satmaz hyosung alıcam, çıkartıcak sorunlara karşı gözümü kararttım zaten bakımı vs. aksatmam. He cbr da gayet güzel sorun çıkarabiliyor arkadaşlar mükemmel bir motor değil çokta ucuzda değil parçaları..
hyosung hakkında objektif yorumlarımı yazayım. zamanında 2006 modeline 2 yıl bindim. benim ki enjektörsüz ve az elektronikli (beyinsiz) versiyondu. yalnız ikisini de bilen kime sorarsan sor hyo da elektronik arttıkça makine iflah olmadı diyorlar. kesici olmaması makul sürücü için problem değildi.
öncelikle hyosung un oturuşu ve sürüş pozisyonu gayet iyidir. kalıp ve duruş olarak da sınıfının en iyisi. arka lastik de 150 liktir ki o sınıf için süper.
ayrıca motor bloğu kesinlikle iyiidir. motordan yana çok sorun yaşamazsın.
ancak gelelim eksilere. kim ne derse desin şanzıman süper dandik. vites değişmek özellikle boşu bulmak problemli. sıkışık trafikte boşa atmak için motoru full debriyajda hafif ileri geri yapman gerekir sık sık.
bir de motorun ince detayları düşük kalitede. örneğin aküler genelde tırt. hiç ummadığın yerde akü sorunu yaşayabilirsin. debriyaj ve frenler de biraz sert. grenajlar idare eder. plastiğin malzeme kalitesi vasat altı.
ama en önemli sorun fazla elektronik ve beyinden kaynaklı sorunlar. he ama binerken sever misin, keyif alır mısın sonuna kadar alırsın.
genele baktığımızda hyosung yerin dibine sokulacak bir motor değil kesinlikle ama ucuz alıp ucuz satabileceksen iş yapar. yoksa sıfır fiyatlarını vermek akıl işi değil.
bu motoru ben de gördüm sahibinden de.
Bütçem 10 000 lirayı çok geçmeyecek gibi. O sebeple Hyosung biraz daha çekici geliyor.
Hangisini alırsam alayım 120-130 arası sabit gidebiliirm ki bu benim için yeterli bir hız.
İyice kafam karıştı. Hyosung markasını türkiye ye getiren Kuralkan olduğu için aslında biraz içim rahat. Bilmiyorum iyice kafam karıştı.
http://ikitekersizasla.blogspot.com.tr/
Hyosung pistte yazan arkadaş.Paylaştığın video Hyusong CUP RACE bunun anlamını biliyorsun sanırım. Sadece Hyosung un olduğu yarış bu. Dünya klasmanında hiçbir şey ifade etmez..
Moto 3 te hangi markalar yarışıyor aşağıda paylaşıyorum.
1 Alex MARQUEZ Honda SPA 278
2 Jack MILLER KTM AUS 276
3 Alex RINS Honda SPA 237
4 Efren VAZQUEZ Honda SPA 222
5 Romano FENATI KTM ITA 176
6 Alexis MASBOU Honda FRA 164
7 Isaac VIÑALES KTM SPA 141
8 Danny KENT Husqvarna GBR 129
9 Enea BASTIANINI KTM ITA 127
10 Miguel OLIVEIRA Mahindra POR 110
11 Brad BINDER Mahindra RSA 109
12 Jakub KORNFEIL KTM CZE 97
13 John MCPHEE Honda GBR 77
14 Niccolò ANTONELLI KTM ITA 68
15 Niklas AJO Husqvarna FIN 52
16 Francesco BAGNAIA KTM ITA 50
17 Juanfran GUEVARA Kalex KTM SPA 46
18 Karel HANIKA KTM CZE 44
19 Alessandro TONUCCI Mahindra ITA 20
20 Zulfahmi KHAIRUDDIN Honda MAL 19
21 Livio LOI Kalex KTM BEL 17
22 Matteo FERRARI Mahindra ITA 12
23 Jorge NAVARRO Kalex KTM SPA 11
24 Philipp OETTL Kalex KTM GER 10
25 Andrea MIGNO Mahindra ITA 8
26 Hiroki ONO Honda JPN 5
27 Jasper IWEMA FTR KTM NED 4
28 Hafiq AZMI KTM MAL 3
29 Arthur SISSIS Mahindra AUS 3
30 Jules DANILO Mahindra FRA 2
31 Eric GRANADO KTM BRA 2
32 Remy GARDNER KTM AUS 1
Yukarıdaki tabloda görüldüğü üzere Hyosung un dünya motosiklet yarışlarında yeri falan yoktur. Teknik olarakta önemli bir teknolojiye sahip olmadığı açık. Neye dayanarak Hyosung iyi motosiklet diyorsunuz anlamak mümkün değil. En temel referans Altın Elbiseli adam testi var zaten ülkemizde.
AÇıkçası Honda-KAwasaki Yada Yamaha nın yanına Hyosunga bu fiyatı koyan Kuralkan uçmuştur. Bu kadar basit.
Videoda 250cc yarışı var.Bu motorların pistte yarışamayacağı demek sert ve virajlı kullanım mümkün mü değil mi demektir
Videoda gördüklerinden buraya gelmeyi nasıl başardığını anlamak mümkün değil.
Bahsettiğin yarışlarda KTM yıllardır yoktu. O zamanlarda KTM kötü bi firma mıydı :D
Hyosung orta segment motosikleti. Orta segmentte oynuyor. En güçlü motor bloğu 82HP. Bu Hyosung'u kötü mü yapıyor şimdi.
Ne alakası var Moto 3'le, iyi kötü olmakla bunların ?
Hyosung anlaştığı bazı firmalara Motor Bloğu ve Şasi vs satar
Bak bunların ciğeri kötü dediğin Hyosung GT650
Buda elektirikli süperbike
O kadar basit değil. Bu saydığın markalar 250cc V twin motor getirsinler bakalım kaç para fiyat koyuyorlar.
250cc fiyatları 6000-8000TL aralığındayken Honda çok güzel bir V-twin getirdi peki kaç para istedi ? 13.000TL
Neden? Vtwin performans ve yüksek maliyet demektir de ondan.
Kuralkan Türkiyede fazladan 1500TL para istediği, parça fiyatlarının bazılarını gerçekten abarttığı doğru. Ama ötesi doğru değil.
öncelikle almak istediğiniz motosikleti forum geneline sormakla hata ettiğinizi düşünüyorum. insanımıza göre bir şey ya çok iyidir ya çok kötüdür. nedeni ekonomik imkanların kısıtlı olmasıdır. zar zor biriktirdiği para ile bir motosiklet alır ve yaptığı tercihin dışındakileri işe yaramaz derecede kötü olarak görmek ister. böylece zihni ikilemlerden kurtulur ve ya da keşke onu mu alsaydımın verdiği huzursuzluğu bertaraf etmiş olur.
benim iki hyosungum var. biri gt250 (enjeksiyonlu) biri gt 650 (karbüratörlü). uzun bir süredir de hyosung kullanıyorum. bana göre ikinci el temiz bulursan verdiğin paranın bütünsel olarak karşılığını veren bir markadır. sıfır fiyatları biraz yüksektir.
ben motosiklet alırken hiç bir zaman diğer insanlara şu mu olsun bu mu olsun diye sormam. bu iş hobi işidir. ister r25, cbr, ninja, hyosung ister başka bir marka model olsun en doğru seçim senin içinde
aykut hocam senin 250 ile benim 250 bu lazın garajında yatıp duruyor lazdan kurtaralım artık havalar ısındı
bu arada neden yattıgını merak ettiyseniz problemden dolayı degil. bakımlarını yaptık havaların düzelmesini bekliyoruz
bütce varsa fazla uzatmaya gerek yok aslında
R25
Yalnız devir kesicisiz hyosung canı çıkarılmış ciğeri söndürülmüş olabilir ona da dikkat etmek lazım :D kawasaki ninja 250 sl var boy çok uzun değilse ona da bakabilirsiniz , tek silindir 250 cc 26 beygir gibi bişi olması lazım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)