Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

araçlar yakında tek silindirli motorlardan daha az yakıcak

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    araçlar o kadar gelişiyorki motosiklet için hiç birşey yapılmıyor ne güvenlik ne bişey abi ismini veremicem ama şehir içinde 15 kuruş yakan dizel alman malı var gerçekten çok iyi yani, günümüzde tek silindir 100 kilo 150cc motosikletlerimiz bile 10 kr yakıt tüketiyor, 4 silindirli bu araçların yarısı gücünde 4 de bir hafifliğinde motosikletlerimiz 35 kr falan yakıt tüketiyor, ha tabiki o araçlarımız bu cihazlar kadar gitmez ama zaten rahat yayılmışsın ne gerek var dikkatli hızlı gitmeye valla en sonunda araba alıp motoru bıraktırtcaklar bana zaten her yer tehlike..
    benim lafım bu dünyanın liderlerine ama varsa mantıklı bir yorumunuz beklerim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    atoprak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio Beverly 350 ST
    düşünüki son model şık, ve nispeten hızlı bir aracın var, haftasonu kullanırsın, keyifli olur... Düşünki buna ek olarak şirketin sağladığı, yakıt derdin olmayan, istediğin zaman kullanabileceğin araç. ... Ama ikiside gitmiyor.... Deli ediyor adamı... Saatler geçiyor bir noktada diğerine, bisikletin ortalama hızıyla gidebilmek için...

    Bu yüzden motor alınır....araç isterse daha az yaksın...ilerlemedikten sonra....
    hyo kenan, Ahmetbahadır, fazil ve 6 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #3
    Tundzhay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2008
    Şehir
    Momchilgrad...
    Zevk ve hissiyat meselesi...

  4. #4
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    Alıntı atoprak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    düşünüki son model şık, ve nispeten hızlı bir aracın var, haftasonu kullanırsın, keyifli olur... Düşünki buna ek olarak şirketin sağladığı, yakıt derdin olmayan, istediğin zaman kullanabileceğin araç. ... Ama ikiside gitmiyor.... Deli ediyor adamı... Saatler geçiyor bir noktada diğerine, bisikletin ortalama hızıyla gidebilmek için...

    Bu yüzden motor alınır....araç isterse daha az yaksın...ilerlemedikten sonra....
    Bahsettiğiniz olay sadece İstanbul'da oluyor. Onun dışındaki bütün şehirlerde trafik gayet akıcı. O zaman biz motosiklete binmeyelim.
    atoprak, Biyturs_OnSr, OnurTr ve 5 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #5
    xaselcuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Kasım 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Alıntı velizrsln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    araçlar o kadar gelişiyorki motosiklet için hiç birşey yapılmıyor ne güvenlik ne bişey abi ismini veremicem ama şehir içinde 15 kuruş yakan dizel alman malı var gerçekten çok iyi yani, günümüzde tek silindir 100 kilo 150cc motosikletlerimiz bile 10 kr yakıt tüketiyor, 4 silindirli bu araçların yarısı gücünde 4 de bir hafifliğinde motosikletlerimiz 35 kr falan yakıt tüketiyor, ha tabiki o araçlarımız bu cihazlar kadar gitmez ama zaten rahat yayılmışsın ne gerek var dikkatli hızlı gitmeye valla en sonunda araba alıp motoru bıraktırtcaklar bana zaten her yer tehlike..
    benim lafım bu dünyanın liderlerine ama varsa mantıklı bir yorumunuz beklerim
    Abi sadece tasarruf için biniyorsan zaten bırak motosikleti bin lpg li arabaya.
    kaanklky, Survivalsyk, hyo kenan ve 9 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #6

    Üyelik
    28 Ağustos 2014
    Konu içeriğini okumadım fakat başlığı "yakıcak" ile bitiren birinin tezi kabul etmemi kimse benden beklemesin.
    Ertugyigit, Motor_Derili ve mehmetenis bunu beğendiler.

  7. #7
    atoprak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio Beverly 350 ST
    Alıntı rs_guven adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bahsettiğiniz olay sadece İstanbul'da oluyor. Onun dışındaki bütün şehirlerde trafik gayet akıcı. O zaman biz motosiklete binmeyelim.
    Gitmeyen birşey ile (araba) karşılaştırma yapıp, hissiyat ve keyif konularına giremedim bile ;)
    rs_guven bunu beğendi.

  8. #8
    MotorKafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Aga artık motosikletin de bir araç olduğunu öğrenin.
    3 konudan 5'inde "araçlar şöyle yapıyor motosikletler böyle yapıyor" gibi yazılar var.
    Motosiklet bir araçtır.

    Demokrasi amaç değil bir araçtır
    Fatihunak, cbr1907, copycat ve 7 diğerleri bunu beğendiler..

  9. #9
    Onurhan D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2014
    Şehir
    İzmir
    Hyundaı accent blue da km'de 17 kuruş yakıyor.

  10. #10
    crxforever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul/bahçelievler
    Motosikleti
    ybr125 2008
    yoğun trafiğe dur kalka girince en ekonomik otomobil bile fazla yakıyor. o 15 kuruş yakan otomobil kesinlikle mantıklı bir şehirde yakmıştır o yakıtı.
    1.3 multijet albea açık düz yolda 18 kuruşa ( 4.5 lt /100km) gider iken akşam trafiğinde 30 kuruşu geçtiğini biliyorum.

    bunun dışında enjeksiyon, turbo besleme, değişken geometrili emme manifoldu gibi teknik özellikleri 125 cc bir motorun üzerine ekleyince zaten pahalı olan motorlar iyice pahalanacak.
    tinerci bunu beğendi.

  11. #11
    Survivalsyk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Temmuz 2014
    Merhabalar
    Motosiklet zevk işidir.Tabiki zamandan tasarruf da sağlar.Normal şartlarda yakıttan da tasarruf sağlar.Günümüzde dediğiniz gibi çok az yakan arabalar çıkıyor,çıkacakta.Ama burada aklıma ilk gelen insanların motosiklet kullanımının azlığı.Kısaca arz talep meselesi.Arabaya talep yüksek olunca üreticiler daha tasarruflu yok başka artıları olan daha çok model üretiyorlar.Bu birazda hatta büyük çoğunlukla bizim elimizde.Ne kadar çok motosiklet kullanırsak,ne kadar çok motosiklet önerirsek,ne kadar çok motosiklete değer verir ilgilenirsek sektör de o kadar büyüyecektir.Fiyatlar da düşecek,daha güzel daha iyi motosikletler çıkacaktır.Takip ettiğim kadarı ile son 3-4 senedir öncesine göre ülkemizde motosiklete ve motorcuya verilen değer kaplumbağa adımıyla da olsa artmaya başlandı.Bunda AEA ve ekibinin katkısı çoktur.Barkın Bayoğlu'na ve Altın Elbiseli Adam ekibine teşekkürü bir borç bilirim.Daha aklıma gelmeyen gelen yazmadığım sayısız kahramana da teşekkür ederim.Motosiklet sürmekten zevk alıyor isek hepimiz taşın altına elimizi sokmalıyız.Hapimiz birlik olmalıyız.Kesinlikle hiçbir motosikletçi kardeşlerimizi(hanımefendi ve bay)kandırmamalı ve aldatmamalıyız.Yardımlarına koşmalıyız.Elimizden geldiğince imha olmamaya çabalamalıyız.Kısa bir örnekle;ben motorumu satarken daha yüksek bir fiyata satıcam diye kilometresini geriye sarıp ne bilim başka çakallıklar yaparak birini kandırırsam yarın öbür gün başkası gelir beni kazıklar.Hayatta aynen benim gördüğüm kadarı ile aynen böyle.Birine yaptığımız mutlaka gün gelir bizden çıkar ve biz çok yüksek ihtimalle bunu anlamayız ve yakınırız.Hayat hiç mi yüzüme gülmeyecek,insanlar çok kötü oldu diye.Bunun terside mevcut.Birine bir iyilik yaptığımızda mutlaka karşılığını görürüz.Belki seneler sonra hiç tanımadığımız birinden bile olabilir.Atasözü de ya ne ekersen onu biçersin.Hayatta aynen böyle.Neyse konudan çıktım affola.Ayrıca Japonlardan örnek almalıyız.Adam bilirsiniz yaptığı köprü halatı koptu diye intahar etti.Bu kadarı çok tabiki.Ama adamların gururunun şerefinin yarısı milletimizde olsa ne güzel olurdu.

    Birde toplumsal bir mesaj vermek istiyorum.Kesinlikle hiçbir partiyi yada gurubun adamı değilim ve savunmuyorum.Birlik ve beraberlik içinde yaşamalıyız.Bunun içinde hertürlü ayrımdan soyutlanmalıyız.Bunun içinde hemşerilik,ırkçılık hatta dincilik yapmamalıyız.Ben şuralıyım,ben şuyum,ben müslümanım,ben şu rengim yada ben şu partiliyim dersek(Müslüman olduğum için ALLAH'a çok şükür.Yanlış anlaşılmasın diye parantez açtım.) ayrımı biz yapmış oluruz.Bunun için biriz demeliyiz.Tabi işin dini boyutuna girersek din olarak Müslümandan başka dost edinmememiz de gerek.Dost edinmedende bir olunabilinir.Zamanında bu topraklarda her dinden her milletten her ırktan her türlü insana adalet ile hükmedilmiş.O zamanlar nasıl insanlar birlerse bizimde bir olmamız lazım ki düşmanlar darmaduman edemesinler.Tabi bunları çoğunuz biliyorsunuzdur.Ben sadece içimden geldiği için yazdım.Okuyandan Allah razı olsun.

    Bilg.
    Sayg.

  12. #12
    hyo kenan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    ramzeyQm250, GV250, cbf1000
    Arabam şehir içinde 30kuruştan fazla,normal seyirde ise 26-27 kuruş yakıyor.motosikletimde 30 kuruş varsın yaksın motosikletin verdiği hazı mutluluğu özgürlüğü araba veremiyor nasıl olsa
    hakanens, afsinbugra, BurakMakar ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  13. #13
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    sıradan otomobiller bir motosiklet gibi 5 saniyede 100 km ye çıkacak şekilde dizayn edilse idi kaç lt tüketirdi acaba ?

  14. #14
    Biyturs_OnSr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2015
    Şehir
    Avrupa
    Motosikleti
    Peugeot Elystar
    Şuan sınıfının en fazla yakan motoruna biniyorum, pişman mıyım ? Değilim tabi ki de. Almadan önce bu çok yakıyor deselerdi yine alırdım.

    Üstteki arkadaşlar verilmesi gereken cevabı vermişler, bize bir şey kalmamış
    hyo kenan bunu beğendi.

  15. #15
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    hiçbir araç bana motordan aldıgım zevki vermiyor isterse litre litre yaksın ben zevkim için biniyorum.

  16. #16

    Üyelik
    04 Mart 2010
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Ara verdi :(
    Olay zevk meselesi ise durum kesinlikle motordan yana olur Arabam motorumdan daha performanslı ama bununda bir dez avantajı var. Oda yakıt arabamla şehir içi 17-18lt yakarken benzer performansta bir motorla 5-6lt yakıyor. Ama olay bir yerden bir yere gitmekse cup motorlarla çok daha iyi değerlere ulaşılabilir. Benim fikrim arabanın ağırlığından dolayı eşit teknolojide motordan az yakamayacağı.

  17. #17
    Bune - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 8
    Vakit > para, sadece 1 yıl geriye gidebilmek için ne paralar vermeye hazırım yada günümü 24 saat değilde 30 saat yaşayabilmek için. Motosiklet sayesinde her gün 1 saat kazanıyorum o vakti sabah uyuyarak ve akşam eve gelip yada arkadşalara gidip keyif çatarak kullanıyorum. Bende isterdim az yaksın ama çok yakıp çok kaçacaksa ona da razıyım.

  18. #18
    okican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Lambretta V200 ABS/Royal Enfield Hunter 350 ABS
    Az yakan otomobilin alım maliyeti 50 bin tl.
    Az yakan motosikletin alım maliyeti 3 bin tl.
    tyrung, plegus, cluuberzone ve 5 diğerleri bunu beğendiler..

  19. #19
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    arkadaş şu konuda hakli motorlar guc -agirliklarina oranla yakitta asiri verimsiz.

    ama tdi lar ile karsilastirmassaniz, nc750 1.6 benzinli bir aracin yarisi kadar yakip sollamalarda 2 misli performansli.

    Ana pazar olan Avrupada bir maasla bizim 5 katimiz benzin alinabildiginden onlara suyla calisiyormus gibi geldigine eminim.

    Simdi az yakma odakli bu motora tdi motor konsa yakit yuzde 40 duser ama fiyat 7 bin eurodan 10 bin euroya cikar hedef kitleden uzaklasilir.

    yani gelismis ulkeler bazinda daha az yakanina ihtiyac yokken 3. dunya ulkeleri icinde uretim yapmak kar amacli sirketlerin isine gelmiyor arge ve yeni tasarim masraflari acisindan.

    mesela Hondaya gore az yaksin diyen Türkler pcx e binmeliİstanbulda 2.5 litre ile ise gider gilirsin. Tdi aracla bile en az 6 lt kimse kimseyi kandirmasin
    crxforever ve 127 bunu beğendiler.

  20. #20
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Otomobil üreticilerinin verdiği yakıt rakamları en mükemmel şartlar altında 90 km sabit hızda, otobanda yapılan tüketimi gösteriyor. Ancak gerçekte böyle değil. Motosikletler hala ortalama ( ş.içi ş.dışı karışık) yakıtta otomobillerin çok altında yakıyorlar. Kullandığım CBF1000 her şartta 1.6 HDI motorlu dizel aracımdan daha az yakıyor.


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)