Gerçekten çok başarılı bi alet. Tam fiyat performans ürünü yalniz kuş tüyü nakedlardan sonra nasıl gelir bilmiyorum. Uzun yolda rahat ettirir ama ya heycan ya trafik ya ağırlık diyorum. Bi test etme şansı bulmaliyim
alışmanız için 15 dk sürün yeter. şimdi evet naked motorlar genel anlamda çok daha hafif ve daha ufak motorlardır.
uzun yol motoru zaten. rahat olmamanın ihtimali yok.
fakat gelelim şu trafik , ağırlık , yükseklik vs korkularına. inanın çok daha kolaylar ve çok daha dengeli motorlar. trafikte sizi adam yerine koyuyorlar. pardon sizi değil motoru koyuyalar o sayede sizde bundan nasipleniyorsunuz hiç korkmayın bunlardan. korkularınızın ne kadar yanlış olduğunu sizde görecekseniz sürdüğünüzde.
nmaxi sürdüğüm anda tek dediğim şey çok tehlikeli...
Yorumlar için teşekkür ederim. Ben bir yandan araştırmalara devam edeyim 😊
mt07 lerde belirli bi suratten sonra on taraf kafa sallamaya başliyormus yani bu tanslapper dedikleri olay. ktm bildiğim kadarıyla hemen hemen tüm motorları daha stabil daha bi oturakli yapiya sahip. cc sınıfına bakmazsan iki marka arasında her zaman ktm derim. Sadece rc versiyonlarini sevmedim, çünkü gidon kismi cok aşağıda ve bileklere fazla baski yapmaniza neden oluyor.
Iki senedir mt07 kullaniyorum,kafa sallama filan yasamadim!!! Kullanicilarinin Boyle bir sikayetini duymadim.evet mt07 mukemmel bir motor degil...ozellikle virajlardastabil degil...eglenceli,guclu AMA dengeli bir motor degil...AMA yerin dibine batirilacak bir motor degil.son zamanlarda forumda moda oldu mt07 kotulemek!!!ucube Falan tanimlamalarla... Marka fanatikligi yapmamak lazim(bu basliktaki serk21 gibi ktm fanatikligi)AMA bence asilsiz sekilde bokda atmayalim.
MT07 anladigim kadariyla performansina gore hesapli ve sevilen bir model. Nispeten uygun fiyata performans sunmak zaten sevilmek icin yeterli. Ancak fiyati uygun tutmak icin ureticinin cok goze cok batmadan kisabilecegi iki ana unsur var: Suspansiyon ve sase. Idare eder, limitlere dogru problem cikarmaya meyilli olur, ancak averaj cogu surucu cok takmaz. Uslu uslu surunce de cok sorun olmaz. Onun yerine mesela malzemeden veya elektronikten kissa, herkesin gozune batar hemen. Normal yani.
Kaliteli suspansiyon pahali bisey. Zaten gordugum o ki fiyat iyice artmadan suspansiyon duzelmiyor. Ozellikle Japonlar iyice kasiyorlar. Markalardan gordugum kadariyla Triumph bayagi iyi suspansiyon sunuyor fiyata gore. KTM'in WP sahibi olmasi da avantaj olarak gorulebilir belki, fiyati uygun tutma acisindan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:52 ----------
Eski kullanilmis Ducati tavsiye ettigine gore Ahmet usta sizinle gelecekte cok daha sıkı fıkı bir iliski kurmayi istiyor gibi geldi bana
Fikir alışverişi güzel şeydir ama bu alışverişin bir sonu olacaksa Mt-07, hem sürüş, hem optimumu kalite bakımından hem 390'nın, hem de göreceli de olsa 690'nın önündedir.
Duke 390 güzel bir ilk motor. Her ilk motordan bekleneceği gibi hafif, kullanımı kolay. Duke 200'den son hız olarak farklıdır(özelliklerinden bahsetmiyorum, genel sürüş hissiyatı söylemek istediğim). Yani kolay kullanır, kolay manevra yapar, 140 yerine 180 yaparsınız ama motor benzer kasıntılı motordur. Farklı tatlar söz konusu ise ben olsam bunu satıp Vespa Gts kılıklı sürmesi keyifli bir skuter alırım, kış vakti üstüm başım temiz kalır.
690R gerçekten de heyecan veren güzel ve pahalı bir motor. Düşük devirlerde veya gezinti motoru gitmenin çok anlamlı olmadığı, sürekli gazlamaya teşvik eden, basınca tek silindirine rağmen 200 yapan, ama bütün bunları yaparken de o kocaman tek silindirin tatatata'sının sürücü tarafından hissedildiği bir motordur. Pahalıdır, çünkü seçkin parçalardan performans için üretilmiştir.
Mt-07 alır, gerçekten onunla bir süre geçirirseniz, her iki ktm'nizi de satabilirsiniz. Yamaha son 2 ve 3 silindirli motorlarını elektrik motoru gibi tasarlamış. Çekiş o denli güçlü ve pürüzsüz ki, ha dediniz mi son hıza çıkıyor -mt rahatlıkla 210-215 yapıyor- rahatça gazlamaya izin veriyor, iki silindirli olduğu için de sürücüyü rahat ettiriyor. Hafiflik 690'dan biraz hallice, ama ona göre alçak olduğu için 390 gibi hissedilîyor.
Parça kalitesi düşük falan değil. 390'dan daha iyi olduğu kesin. Bakım ve problemsizlik konusunda bir numara, ihtiyacı olan tek bakım da yağ değişimi. Sübap ayarı bile 40 binlerde ki onu kimse göremez bence. Almanız durumunda Ahmet Usta müşteri kaybeder. Ducati 696'ya da bindim, onunla kıyas kabul etmez.
Virajda esniyor denmiş ama ben çok kullandım, öyle bir durum hissetmedim.
Sonuç olarak ben olsam ikisini de satar bir Mt alırım.
mt7 nin mantığı alıp kesip biçerek istediğin şekli vermektir. yok ben oynamam hem zamanım yok hem param hemde satarken değer kaybeder diyen için de mt9 var
MT07 - 690R ile pek kıyaslanabilecek bir motor değildir bence. bizler motor kıyaslarken nedense çoğunlukla top speed olayına takılıyoruz sanki hepimiz paso top speedde gidiyormuşuz gibi. hatta bana sorarsanız her ikiside naked olmalarına rağmen birbirlerinden çok farklı motorlar. birisi daha sanki içine supermoto kaçmış gibi bir naked diğeri ise daha bir uslu insan ama gazı açtığındada giden naked.
ben parça veya yürüyen aksam hakkında bu tartışmaya girmek istemiyorum çünkü emin olun o konuda ciddi farkları var aralarında.
fakat şunuda çok rahat söyleyebilirim MT07 parasına göre cidden çok güzel motor.
virajda esniyoru bende söyledim. nasıl anlatayım virajda sanki böle kıçında ve tam sele altına doğru hafif bir oynama gibi bir durum vardı sürdüğümde. Ben bu şekilde hissettim ki sahibi olan arkadaşımda 9-10 yıldır motor süren adam ben böyle bir sorun yaşamadım dedi.
kafa sallama olayına gelirsek bende öyle bir sorun yaşamadım.
NOT: bu arada ben bu konuyu açalı 1.5 yıl olmuş o yüzden şuan ki durumlar daha farklı bu süre zarfında ben zaten duke 690r ı sattım. Tenere ,bmw r80rt , bmw r65 , nmax satın aldım ve bunları kullanmaktayım. Hatta yeni niyetlendiğim motor ise GS ( tartışmaya noktayı koydum bence )
Esneme şundan dolayı olabilir mi;
https://www.youtube.com/watch?v=SCFTAusp2sw&feature=youtu.be&t=465
bu tasarımsal gariplikleri, ayarsız enerjisi ve yüksek vergi diliminde olması sebebiyle mt07 şahsen tercih edeceğim bir motor olmayacaktır.
bir naked sever olarak suzuki gladius şuan listemin en tepesine yerleşti.
sven stands ready.
Hız tork ıvır kıvır bir tarafa bırakalım dersen ikinci eldeki satış ve popülariteyi de bi kenara bırakırım dersen duke viraj, denge, kıvraklık konusunda öndedir.Mt07 de marster of torque ailesinin en başarılı ferdi.Ama şunu da sormadan edemiyorum 690R varsa neden mt07 veya duke390 bakıyorsun.
Ama o 690r satılmazdı yazık oldu 😂
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)