KTM duke 390 - Yamaha mt07 kıyaslaması
Reklamlar
-
berkcigdem adlı üyeden alıntı
fazlasıyla
)) pek reklama ıhtıyacı olan bır marka oldugunu dusunmuyorum ki butun yazıları okursanız yorumlarda işin içine ducati de girdi.
şunun için yazdım. kim hangi motoru önerirse şu ktm ondan çok daha iyi diyecekseniz forumda başlık açıp hangisini alayım demeye gerek yok. gidin beğendiğiniz ktm modelini alın ve güle güle kullanın. sanki fikir almaktan ziyade fikir empoze etme durumu var gibi gördüm.
korkarım birisi motoru boşver git bir ferrari al dese evet ama ondan daha güzel bir ktm modeli var diyeceksiniz gibi hissediyorum.
how can you know what the things are worth?
ıf your hands won't move to do a days work.
Reklamlar
-
berkcigdem adlı üyeden alıntı
fazlasıyla
)) pek reklama ıhtıyacı olan bır marka oldugunu dusunmuyorum ki butun yazıları okursanız yorumlarda işin içine ducati de girdi.
Tamam artık uğraşmayalım yakayı ele verdik :( Madem yakalandık gerçekleri açıklamanın zamanı geldi.. Ben serkan, spormoto KTM de çalışıyorum, 4000tl maaş alıyorum. İşim sizlerin bilinç altına ktm sevgisi aşılamak.Bu açıklamadan sonra umarım işlerimizden kovulmayız :D :D
-
copycat adlı üyeden alıntı
şunun için yazdım. kim hangi motoru önerirse şu ktm ondan çok daha iyi diyecekseniz forumda başlık açıp hangisini alayım demeye gerek yok. gidin beğendiğiniz ktm modelini alın ve güle güle kullanın. sanki fikir almaktan ziyade fikir empoze etme durumu var gibi gördüm.
korkarım birisi motoru boşver git bir ferrari al dese evet ama ondan daha güzel bir ktm modeli var diyeceksiniz gibi hissediyorum.
o zaman bence cok yanlış hissetmişsiniz. ktm reklamı yapıyor olsam ktm ıle ılgılı yazılarda yada tavsıye ısteyenlere motor satış fıyatıda - serviside - yedek parcasıda pahalı demem. yoo gayet ucuz git al derim. fikir almıcak olsam yazının en başında tecrube edinen yada bilgisi olan var ise paylaşırsa çok sevınırım dedım. ayrıca demekki başka hiç bir yazdıgım yazıları okumamıssınız ki mesela geçenlerde honda pcx150 sahibi oldum o motor içinde gerekli güzellikte şeyleri söyledim. bir çok motor hakkında yorumlarda bulundum ( sadece sahip olduklarım yada kullanma fırsatım olanlar hakkında ) ve hiç kimseyede bak ktm nın şöyle birşeyi var vs gibi yorumlarda bulunmadım. bence yazdıgım bazı yazıları bırdaha okursanız bu dusuncenızın yanlıs oldugunu görebılıceksınız.
zaten yazının en başındada belirttiğim gibi her iki motorda pek kıyaslanıcak motorlar değil güç olarak. mt modeli çok tutulan bir model ve yamahanın çok önem verdiği model o yuzden tecrubesı olanlar paylasırsa sevınırım dedım. başka markaya bir pok atıcak olsaydım burdaki hiç bir yazımda yamaha iyi bir marka demez yamaha dandik yamaha ortalık malı vs gibi şeyler söylerdim eğer böyle bir şey söylediğimi görüyorsanız dedıgınızde haklısınız ama malesef yok...
ayrıca ferrari almam maserati tercihimdir
iyi sürüşler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------
Serk21 adlı üyeden alıntı
Tamam artık uğraşmayalım yakayı ele verdik :( Madem yakalandık gerçekleri açıklamanın zamanı geldi.. Ben serkan, spormoto KTM de çalışıyorum, 4000tl maaş alıyorum. İşim sizlerin bilinç altına ktm sevgisi aşılamak.Bu açıklamadan sonra umarım işlerimizden kovulmayız :D :D
yol - yemek - ssk ? primde veriyorlar mı ? :D :D :D
-
berkcigdem adlı üyeden alıntı
o zaman bence cok yanlış hissetmişsiniz. ktm reklamı yapıyor olsam ktm ıle ılgılı yazılarda yada tavsıye ısteyenlere motor satış fıyatıda - serviside - yedek parcasıda pahalı demem. yoo gayet ucuz git al derim. fikir almıcak olsam yazının en başında tecrube edinen yada bilgisi olan var ise paylaşırsa çok sevınırım dedım. ayrıca demekki başka hiç bir yazdıgım yazıları okumamıssınız ki mesela geçenlerde honda pcx150 sahibi oldum o motor içinde gerekli güzellikte şeyleri söyledim. bir çok motor hakkında yorumlarda bulundum ( sadece sahip olduklarım yada kullanma fırsatım olanlar hakkında ) ve hiç kimseyede bak ktm nın şöyle birşeyi var vs gibi yorumlarda bulunmadım. bence yazdıgım bazı yazıları bırdaha okursanız bu dusuncenızın yanlıs oldugunu görebılıceksınız.
zaten yazının en başındada belirttiğim gibi her iki motorda pek kıyaslanıcak motorlar değil güç olarak. mt modeli çok tutulan bir model ve yamahanın çok önem verdiği model o yuzden tecrubesı olanlar paylasırsa sevınırım dedım. başka markaya bir pok atıcak olsaydım burdaki hiç bir yazımda yamaha iyi bir marka demez yamaha dandik yamaha ortalık malı vs gibi şeyler söylerdim eğer böyle bir şey söylediğimi görüyorsanız dedıgınızde haklısınız ama malesef yok...
ayrıca ferrari almam maserati tercihimdir
iyi sürüşler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------
yol - yemek - ssk ? primde veriyorlar mı ? :D :D :D
Duke ün plakaya sınirsiz benzin+ trafik ssk sı + hergün 1 öğün yemek ve icebildigince redbull hadi hadi saklama aynı şirketin çalışanıyız,bilmezmiş gibi soruyosun )
-
Serk21 adlı üyeden alıntı
Duke ün plakaya sınirsiz benzin+ trafik ssk sı + hergün 1 öğün yemek ve icebildigince redbull
hadi hadi saklama aynı şirketin çalışanıyız,bilmezmiş gibi soruyosun
)
duke ün plakaya sınırsız benzin iyimiş gerçi pek yakmıyor :D bu arada bugun spormoto aradı benı bişi için. arada yenı 390 da yenılık ne var dıye sordugumda dedıgım gıbı sadece kaydırmalı debrıyaj- sele değişikliği varmış . 7000 euro kesinleşen fiyatı. temmuzda geliyor. fakat dün sağlam bir yerden öğrendiğim bilgi var. spormoto fuar zamanından bu hafta başına kadar 102 adet duke 200 satmış bu çok ciddi bir rakam ve ellerinde duke 200 kalmamış neredeyse. o yuzden mecbur bu duke serilerini temmuzdan önce getirmesi gerekiyor gibime geliyor.
-
Şahsen yamaha diyorum. Neden diye sorarsan, bi tür motor kullancaksan gücü çok güzel bir sekilde hissetmen lazim ki bu tür motordan zevk alasin. Yamaha sana bu zevki verir. Sakın yanlış anlama ktm güçsüz demedim ama yamaha daha iyi. Bir başka yamaha dememin sebebi ise fiyat... abi o fiyat nedir oyle yaa. Bence bu konuda ktm cok yanlış yapıyor. . Benim söyleyeceklerim bi kadar (:
-
mkbk adlı üyeden alıntı
Şahsen yamaha diyorum. Neden diye sorarsan, bi tür motor kullancaksan gücü çok güzel bir sekilde hissetmen lazim ki bu tür motordan zevk alasin. Yamaha sana bu zevki verir. Sakın yanlış anlama ktm güçsüz demedim ama yamaha daha iyi. Bir başka yamaha dememin sebebi ise fiyat... abi o fiyat nedir oyle yaa. Bence bu konuda ktm cok yanlış yapıyor. . Benim söyleyeceklerim bi kadar (:
yok yanlıs anlamıyorum merak etmeyın zaten bırısı 390 bırısı 700cc 2 katı beygır farkı var neredeyse. doğal olarak gaz tepkimeleri 2 katı farklı... işte o fiyat zaten benım kafamı karıstırıyor.
-
berkcigdem adlı üyeden alıntı
duke ün plakaya sınırsız benzin iyimiş gerçi pek yakmıyor :D bu arada bugun spormoto aradı benı bişi için. arada yenı 390 da yenılık ne var dıye sordugumda dedıgım gıbı sadece kaydırmalı debrıyaj- sele değişikliği varmış . 7000 euro kesinleşen fiyatı. temmuzda geliyor. fakat dün sağlam bir yerden öğrendiğim bilgi var. spormoto fuar zamanından bu hafta başına kadar 102 adet duke 200 satmış bu çok ciddi bir rakam ve ellerinde duke 200 kalmamış neredeyse. o yuzden mecbur bu duke serilerini temmuzdan önce getirmesi gerekiyor gibime geliyor.
Duke200 aslında çok ideal bi model.hem yeni başlayanlar için ideal hemde 2. motosiklet olmak için mükemmel. büyük makinalarla çarşı pazar,şehir içi gezmek isteyen adama ilaç duke200 =) e birde stunt işleri de standart haline çok az bi mod. ile yapılabiliyor daha ne olsun? Yurt dışında da çok çok güzel satış rakamları varmış duke200 ün. Bunun bize faydaları da var tabiki, ne kadar çok duke200 satılırsa o kadar bol ve ucuz (hatta belkide yan sanayi) parçasını bulmak mümkün olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:19 ----------
mkbk adlı üyeden alıntı
Şahsen yamaha diyorum. Neden diye sorarsan, bi tür motor kullancaksan gücü çok güzel bir sekilde hissetmen lazim ki bu tür motordan zevk alasin. Yamaha sana bu zevki verir. Sakın yanlış anlama ktm güçsüz demedim ama yamaha daha iyi. Bir başka yamaha dememin sebebi ise fiyat... abi o fiyat nedir oyle yaa. Bence bu konuda ktm cok yanlış yapıyor. . Benim söyleyeceklerim bi kadar (:
Olayı çok yanlış anlamışsın gibime geliyor. Adamın zaten gücü en iyi şekilde hissedeceği 690 ı var. Ayrıca ktm ye bu kadar fok atarken sym wolf 250 nin neredeyse 13.000tl olduğunu, yamahanın 250cc wr sinin 19.200 tl ,kawasakinin Z300 ünün 17.300tl olduğunu, hyosung gt250r ın 13.900 tl olduğunu biliyomusun? ne yani wr250 gibi abs olamayan ve duke 390 gibi ötv mağduru olmayan motor 17.300 tl ucuz ama KTM abs li 390 cc duke 17.900 olunca kıyamet?
Yapmayın,az insaflı olun.. Tamam ktm çok ucuz,bedava demiyorum ama sanki piyasada bi ktm pahalı, fiyat politikası bi ktm nin yanlışmış gibi konuşmayın. Gerek 125 olsun gerek 200 olsun gerekse 17.900 e düşen 390 lar olsun bence fiyat politikası gayet iyi.. ki benim 390 euro tavan iken 21.000 gibi bir fiyattı, şimdi 17.900 e düştü benim isyan etmem lazım siz provokasyon yapıyorsunuz =)
-
Serk21 adlı üyeden alıntı
Duke200 aslında çok ideal bi model.hem yeni başlayanlar için ideal hemde 2. motosiklet olmak için mükemmel. büyük makinalarla çarşı pazar,şehir içi gezmek isteyen adama ilaç duke200 =) e birde stunt işleri de standart haline çok az bi mod. ile yapılabiliyor daha ne olsun? Yurt dışında da çok çok güzel satış rakamları varmış duke200 ün. Bunun bize faydaları da var tabiki, ne kadar çok duke200 satılırsa o kadar bol ve ucuz (hatta belkide yan sanayi) parçasını bulmak mümkün olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:19 ----------
Olayı çok yanlış anlamışsın gibime geliyor. Adamın zaten gücü en iyi şekilde hissedeceği 690 ı var. Ayrıca ktm ye bu kadar fok atarken sym wolf 250 nin neredeyse 13.000tl olduğunu, yamahanın 250cc wr sinin 19.200 tl ,kawasakinin Z300 ünün 17.300tl olduğunu, hyosung gt250r ın 13.900 tl olduğunu biliyomusun? ne yani wr250 gibi abs olamayan ve duke 390 gibi ötv mağduru olmayan motor 17.300 tl ucuz ama KTM abs li 390 cc duke 17.900 olunca kıyamet?
Yapmayın,az insaflı olun.. Tamam ktm çok ucuz,bedava demiyorum ama sanki piyasada bi ktm pahalı, fiyat politikası bi ktm nin yanlışmış gibi konuşmayın. Gerek 125 olsun gerek 200 olsun gerekse 17.900 e düşen 390 lar olsun bence fiyat politikası gayet iyi.. ki benim 390 euro tavan iken 21.000 gibi bir fiyattı, şimdi 17.900 e düştü benim isyan etmem lazım siz provokasyon yapıyorsunuz =)
Bugun mt07 yi test etme şansım oldu sonunda bir arkadaşımın arkadaşının motorunu kullandım yaklaşık 2 saat kadar. baya bir inceledim açıkcası. hem bu alntıı yaptıgım yazıya cevap verıcem hemde testim ile alakalı bir kaç şey sölicem.
açıkcası ben ktm nın parçalarının pek ucuzlıcagını dusunmuyorum. yan sanayi birşeyde takmak pek hoşuma gitmiyor. ama ktm nın turkıyede satıs politikasını bıraz degıstırmesı gerekıyor derken başlangıç için duke200 ve orta sınıflarda duke 390 için bıraz ındırıme gittiler
duke 200 - 11.500
duke 390 - 17.900 gibi bir fiyata sabitlediler.
şimdi dediğin gibi z300 yamaha gibi markalar bu fiyatlara satılırken ktm nınde bence 17900 lerde olması normal 17900 degılde 16900 yapsa mesela peynir ekmek gibi satıcak. ki duke 200 11500 e cekerek sattı zaten 102 adet 1 ay gıbı bır surede cıddı bır rakam gunde 3-4 motor demek bu. elindeki 2014 stoğunu eritmek için bunu yaptı ve çok başarılı olup erittide. sym wolf zaten haddinden pahalı bir motor bu markaların yanında.
ktm deki dezavantaj ise şurada ortaya çıkıyor.
ktm duke 390 17900 şuan (2014 ) - abs standart olarak var. metzeller lastik üzerinde.
ktm duke 390 7.000 euro (19500 lere gelıyor ) (2015 ) - abs standart olarak var. metzeller lastik üzerinde. kaydırmalı debrıyaj- sele değişikliği
yamaha mt07 - 22 küsür abslisi.
düşünüyoruz ve diyoruzki mt07 700cc duke 390 cc neredeyse 2 katı cc farkı var 3.000 tl gıbı bır fark var aralarında 3.000 tl fark verip 700 cc almak daha mantıklı geliyor herkese cunku aynı cc deki duke 690 fıyatları cok yuksek.
yamahaya yada hondaya bmw ye lafım yok hepsi gerçekten kaliteli markalar ve kendilerinide bu konuda ispatlamış markalar.
yamaha naptı mt07 yi 20-22 arasına bir koydu piyasayı salladı.
test ettiğimde hissetilerim ise.
Evet 700 cc gücün hakkını veriyor gazı açıyorsunuz ve gidiyor bunu size doya doya yaşatıyor.
üzerindeki lastik güzel bence yol şartlarımız için.
şehir içinde bozuk yollarımızda amortisörlerin yumuşak olması çok avantajlı.
700 cc ye pek fazla yakmıyor yakıyor ama çook değil. 2 silindir burda 4 silindirlere göre buyuk avantaj sağlamış...
gösterge ekranı ateş ediyor ben çok beğendim =)
180 küsür kg bunu bi 10-15 kg daha hafif yapsalarmış çok iyi olurmuş.
abs lisi modeliydi kullandığım ve frenler cidden iyi yolu tutuyor abandığınızda. yol tutusuda bence guzel idi.
şimdi evet bunlar cidden önemli artılar bir motor için.
fakat gel gelelim üzerindeki pedallar olmadı elcikler olmadı bana kalitesiz geldi.
esneyen şasi HİÇ olmadı... bunu yuksek süratlarde viraja girdiginizde ciddi hissediyorsunuz. sanki motor altımda oynuyor gibi hissettirdi bana. buna
engel olarak zaten ek boru mu ne öyle birşey geliştirmiş yamaha isterseniz takılıyormuş. (serk21 söylemişti) motorun sahibi ben çok hissetmedim böyle
birşey gerek duymadım dedi.
yumuşak amortisörler şehir içinde normal hızlarda seyir ederken cok avantajlı olmasına rağmen bazı yüksek hızlarda yatmaya başladıgınızda pek hoş olmuyor. bir tık sert olsaydı bence cok daha ıyı olabılırdı bu konuda. (ama bu son 2 dezavantajlı oldugu konular 120-130 lardan sonra ortaya cıkmaya başlıyor özellikle virajlarda)
zaten bu şekilde kullanmıcaksanız bunlar pekde önemli şeyler değil.
aksesuar konusunda biraz zayıf kalmış.
herneyse gelelim rakamlara.
duke 690 12800 euro
duke 690r 14800 euro
arada 12 bin tl gibi bir fark var eşdeğer cc lerde.(mt07) tamam performansı efsane falan ama 12 bın az buz bir para değil sıfır 150- 250 cc motor parası. fakat mt07 de bahsettiğim eksiler ktm de mevcut değil. hee şimdi derseniz ki bu eksikler 12 bin edermi bana sorarsanız hala etmez gibime geliyor.
yada 3000 tl daha ucuz olan duke 390da bu eksileri göremiyorsunuz. tek eksiği 390 cc olması aradada pek fark yok fiyat olarak işte.
gel gelelim diğer cross ve enduro motorlarına zaten orada kendısını daha kanıtlayacağı kulvar kalmamış.dakar yarışlarında yıllardır kürsüden inmeyen bir marka. ama pahalı yıne rakiplerine göre. insan doğal olarak abi neden 10-15 bin arası fazla para vereyim diyor ve uzaklaşıyor.
bence en önemli eksiklerinden biriside 1000 cc altı enduro yok ktm de. örneğin 990 smt modeli efsane bir motor ne ararsan var ama 1000 cc işte.fakat edindiğim bilgiler dahilindede şunu söylemek isterimki 2017 - 2018 gibi ktm 1000 cc altı enduroları getırıcek. 690 olur - 790 - 890 gibi olucak ki 890 çıkıcak deniyor. bu ara cc ler olmadıgı ıcınde yenı başlayan insanlar 200-250 cclerden sonra direk 990-1090-1190-1290 gibi endurolara binemiyor binememeside normal cunku hıc bırı öyle uslu motorlar değil. bu durumdada ara cc deki müşterilerini tamamen kaybediyor.
kısacası test ettıkten sonra bıle hala mt07 guzel bır motor dıyorum. ktm için ise aklım kalmıyor değil. ducati dün listeme girdi beni tek korkutan şeyi ön amortisörler çok sert ve hava soğutmalı oluşu (trafikte biraz kalsanız bacaklarınızın arasından ciddi bir sıcak gelebilir )
-
Yedek parça konusunda daha önce kawasaki mağduru olduğumu sitede çok yazmıştım =) 2 yıl önce ninja 250r ın sadece ninja stickeri nı sorduğumda 250 tl dedi Z moto =) yanlış anlamayın ha kawasaki yazısı değil sadece yan grenajdaki küçümencik ''ninja'' stickerı =)
Geçenlerde bir arkadaşım SYM wolf üne komple motor yaptırdı, bir fiyatlar vardı akıl uçuklatan cinsinden. Ustası bile şaşırdı R1 mi topluyoruz ne oluyo diye =) Aynı adam debriyaj balatasını da yanlış hatırlamıyorsam 350tl ye almıştı =) Duke 390 debriyajı 282tl.. Yine wolfun yağ filtresi de duke390 ın kinden daha ucuz değil =)
Neden wolf örneğiveriyorsun diyecek olursanız arkadaşımda var ve yeni motor yaptırdı, yani yeni yaşadığım olaydan yola çıkıyorum. dilerseniz inazuma parçalarını da kıyaslayabilirsiniz.
Fiyat 16.900 olsun olayı da bence olmasın, şimdi 250cc abs siz motorlar 14500 lere satılıyor.. Ben şahsen 390 ın abs sitemi için 1500 tl gibi bir fark ödediğimi düşünüyorum(daha fazlada olabilir) böyle düşünürsek r25 gibi bir motorun ön arka abs li olması durumunda fiyatı 16000tl oluyor (tamamen kafada kurarak yazıyorum) araya bide metzeler lastik farkını koyarsanız r25 ten daha ucuza duke390 satılması bence mantıksız. Tabi gönül ister ki 390 10,000tl olsun r1 15.000tl olsun ama sistem belli =) şuan bu piyasada benim gibi biri için alınacak en iyi alternatif 16,000tl gibi bir fiyata 2. el tertemiz sıfır kıyamında duke390 almak olur. abs, M5 lastikler,yol bilgisayarı,hafiflik,kıvraklık,çeviklik,işletme maliyetnin az olması,grenajsız olması(olduğu yerde düşen grenajlı 250cc sahiplerinin acı feryatlarına çok şahit oldum).. özetle piyasada herkes kötü ise eğer, duke serisinin 200 ve 390 ı bence ak kaşık =)
Ayrıca sadece kaydırmalı debriyaj ve koltuk farklı diye aradaki o farkı asla vermezdim, bu yüzden ben fiyatı 17.900 den hesaplayarak düşünüyorum ve mt7 fiyatını da 23 ten hesaplıyorum çünkü o şase ekleri olmadan asla binmezdim. yani aradaki farkı 5.000 küsür tl olarak düşünüyorum. Kaldı ki eğer mt7 yi denemek istiyorsanız farkı 10 bin bile olsa alıp denemekte fayda var,hayata 1 kere geliyoruz =)
-
Serk21 adlı üyeden alıntı
Yedek parça konusunda daha önce kawasaki mağduru olduğumu sitede çok yazmıştım =) 2 yıl önce ninja 250r ın sadece ninja stickeri nı sorduğumda 250 tl dedi Z moto =) yanlış anlamayın ha kawasaki yazısı değil sadece yan grenajdaki küçümencik ''ninja'' stickerı =)
Geçenlerde bir arkadaşım SYM wolf üne komple motor yaptırdı, bir fiyatlar vardı akıl uçuklatan cinsinden. Ustası bile şaşırdı R1 mi topluyoruz ne oluyo diye =) Aynı adam debriyaj balatasını da yanlış hatırlamıyorsam 350tl ye almıştı =) Duke 390 debriyajı 282tl.. Yine wolfun yağ filtresi de duke390 ın kinden daha ucuz değil =)
Neden wolf örneğiveriyorsun diyecek olursanız arkadaşımda var ve yeni motor yaptırdı, yani yeni yaşadığım olaydan yola çıkıyorum. dilerseniz inazuma parçalarını da kıyaslayabilirsiniz.
Fiyat 16.900 olsun olayı da bence olmasın, şimdi 250cc abs siz motorlar 14500 lere satılıyor.. Ben şahsen 390 ın abs sitemi için 1500 tl gibi bir fark ödediğimi düşünüyorum(daha fazlada olabilir) böyle düşünürsek r25 gibi bir motorun ön arka abs li olması durumunda fiyatı 16000tl oluyor (tamamen kafada kurarak yazıyorum) araya bide metzeler lastik farkını koyarsanız r25 ten daha ucuza duke390 satılması bence mantıksız. Tabi gönül ister ki 390 10,000tl olsun r1 15.000tl olsun ama sistem belli =) şuan bu piyasada benim gibi biri için alınacak en iyi alternatif 16,000tl gibi bir fiyata 2. el tertemiz sıfır kıyamında duke390 almak olur. abs, M5 lastikler,yol bilgisayarı,hafiflik,kıvraklık,çeviklik,işletme maliyetnin az olması,grenajsız olması(olduğu yerde düşen grenajlı 250cc sahiplerinin acı feryatlarına çok şahit oldum).. özetle piyasada herkes kötü ise eğer, duke serisinin 200 ve 390 ı bence ak kaşık =)
Ayrıca sadece kaydırmalı debriyaj ve koltuk farklı diye aradaki o farkı asla vermezdim, bu yüzden ben fiyatı 17.900 den hesaplayarak düşünüyorum ve mt7 fiyatını da 23 ten hesaplıyorum çünkü o şase ekleri olmadan asla binmezdim. yani aradaki farkı 5.000 küsür tl olarak düşünüyorum. Kaldı ki eğer mt7 yi denemek istiyorsanız farkı 10 bin bile olsa alıp denemekte fayda var,hayata 1 kere geliyoruz =)
sym bu kadar pahalımı ya valla bılmıyordum ben =)
yanı aslında dedıklerıne katılıyorum fıyat konularında. ama bugune kadar ktm her zaman pahalıydı sadece bu fuardan sonra cıddı alınabılır rakamlara dustuler duke serilerinde dıger serılerı hala ıyı rakamlarda. ki artık cogu marka en cok parayı 600 cc ve altı motorlardan kazanıyorlar. maliyet dusuk kar yuksek. 390 ıcın ise o dolulukta bır motor ıcın abs metzeller wp suspansıyonlar ktm nın kalıtesı vs dedıgınız normal gözüküyor. olayı yamaha mt07 yı bu fıyata cekerek yaptı zaten. ama dedıgım gıbı test etme ımkanımdan sonrada o fiyatı nasıl kırdıgı bıraz belli oldu bence. ama halada diyorum guzel motor mt07.
kaydırmalı debrıyaj - sele farkı ve 2015 olması benı cazip hale getırıyor ozellıkle 2015 olması benım ıcın bır avantaj olucak acıkcası. bu arada evet mt yı 23 den hesaplamak mantıklı cunku bende gecen kullandıktan sonra rahatsız ettı o olay beni. ben hala 2015 390 dedıgım ıcın 3500 fark var diye hesap yapıyorum =))
-
Merhabalar,
Tasarım olarak ne düşünüyosunuz kıyasladığınızda. Şahsen ürün alırken tasarım benim için önemli bir unsur olabiliyor. Hatta tercih sebebi. Fiyatı bile gözüm görmüyo bazen.
-
I_Know adlı üyeden alıntı
Merhabalar,
Tasarım olarak ne düşünüyosunuz kıyasladığınızda. Şahsen ürün alırken tasarım benim için önemli bir unsur olabiliyor. Hatta tercih sebebi. Fiyatı bile gözüm görmüyo bazen.
ktm duke 390 (siyah olanı ) turuncu ile çok tatlı bir kombinasyonu var ve dikkat çekici yeterince. mt07 ise tercihim siyahdan yana kullanırsak siyahlar içinde bir aygır gibi duruyor oda bence güzel =))) bende tasarıma önem veririm fakat her ıkısıde cok hosuma gıdıyor. ducatiye gelırsek bence ıkısındende guzel
-
Hmmm.. bu ilmeği okumamıştım ve okuduktan sonra sizin KTM konusunda duygusal bağlılığınız olduğunuzu düşünüyorum.
Önerim: 200 ve 690'ı satın. MT09 Tracer alın
-
deadline adlı üyeden alıntı
Hmmm.. bu ilmeği okumamıştım ve okuduktan sonra sizin KTM konusunda duygusal bağlılığınız olduğunuzu düşünüyorum.
Önerim: 200 ve 690'ı satın. MT09 Tracer alın
mt09 guzel motor =)) ama 690 benım ıcın evlat oldu artık =)
-
hocam aldınmı motoru ne aldın paylaşırmısın geç kalmışım okumuakta
-
-
Selam hocam tecrübenize güvenen biri olarak bir soru sorayım. Madem ki enduroya hallendiniz o kadar model araştırdınız. Aprilia caponord 1200 rally e baktinizmi hiç. Fiyat olarak rakiplerine oranla çok makul güçse güç özellikse özellik. Tek gördüğüm eksik zincirli oluşu. Hali hazirda mt7 sürüyorum dikkat kesildim bu motora bi yorumunuzu alırım.
-
-
Teşekkürler, çok seçenek yok sizden önce davranayım o zaman 😊 imkan allaha şükür varda, ticaret mantığı izin vermez şimdilik bir yancıya. Belki ilerde bi mt125 olabilir 😊
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)