motosikleti boyamak, resimli, devamı var.
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Elie sagalik. Paylasim icin tesekkurler.
İlgilye takip edecegim. İleride krsin bana lazim olacak bu baslim. Tesekkur ederim..
Moosiklet ne? Bitmis halini merak ediyorum.
Onceki sonraki yaparsan super olur
Viyama yapmadan once zimpara yaptin mi?
Kurumasi icin ne kadar sure gerek?
Plastik aksan uzerine yapilabilinir mi?
Bu boyayi nerden aldin?
Daha once kullandin mi dayanikliligini test ettin mi?
Teekkurler
-
-
bize bu konuda daha detaylı bilgi verebilirmisiniz çünkü bu uygulama tam olarak anlaşılamadı.mesela istenildiğinde çıkartılabilmesi nasıl oluyor ? boyuyacağımız alana astar atıyorsak orginal boyasına nasıl zarar vermicez gibi nice karanlık bilgiler mevcut.daha çok paylaşım bekliyoruz
-
benim motosikletimin jantını plasti dip yapabilirmiyiz ama bu renk karışımını bulmak gerek birde yakışırmı ?
-
https://m.youtube.com/watch?v=_vlSqieFm-M
PLASTI DIP SPREY UYGULAMASI
Performix Plasti Dip ürünleri kapalı ve kuru bir depolama ortamında ortalama 16 derece sıcaklıkta muhafaza edilmektedir. Kargo ve nakliye sırasında bu ortam sıcaklığı değişmektedir.
Sprey elinize ulaştığında kullanım yapmayacaksanız kuru bir yerde oda sıcaklığında muhafaza edebilirsiniz.
Kullanım öncesinde spreyleri 3 ile 5 dakika arasında çalkalamanız gerekmektedir. Uygulama işleminde en iyi sonucu almak için tozdan ve rüzgardan korunaklı kapalı bir alan ile ortam sıcaklığının 16 ile 20 derece arasında olması gerekmektedir.
Çok soğuk veya çok sıcak bir ortam varsa, alanı bir ısı kaynağı ve/veya soğutucu ile oda sıcaklığına getirmeniz önerilmektedir. Ürünü ısıtmak için doğrudan güçlü bir ısı kaynağına yaklaştırmayınız. Yavaş bir şekilde ısınabileceği bir ısı kaynağı önerilmektedir.
Ürünü uygulayacağınız yüzeyin toz, su ve yağdan arındırılması gerekmektedir. Tüm bu şartlar sağlandığında ürünü yüzey üzerinde uygulamaya başlayabilirsiniz. Önerilen kullanım şekli ilk bir kaç saniyelik atımın farklı bir yüzey üzerinde yapılması ve ardından asıl yüzey üzerinde uygulamaya geçilmesidir.
Efekt spreyler dışındaki tüm spreyler astar gerektirmeden doğrudan yüzeye uygulanabilmektedir. Bazı fotoğraf ve videolarda görebileceğiniz farklı bir renk altına atılmış gri veya beyaz renk astar değil, ana malzemenin kendi rengini kırmak için atılan Plasti Dip dir. Evrensel olarak tüm astarlar gri renktir. Koyu bir renk yüzeye açık tonlarda bir Plasti Dip uygulayacaksınız kapatma işlemini hızlandırmak için sizde altına Gri Plasti Dip ürününü ilk kat için isteğe bağlı olarak atabilirsiniz. Plasti Dip kapatıcılığı güçlü olan bir üründür. Özel durumlar dışında altına gri renk Plasti Dip ürünü uygulamanız gerekmemektedir.
Efekt spreyler ise Plasti Dip ürünlerine efekt verme amaçlı olduğu için sadece Plasti Dip uygulanmış yüzeylerde kullanılabilir.
Plasti Dip'in atımı sırasında dikkat edilmesi gereken bir kaç nokta bulunmaktadır. Ürünün uygulanacağı yüzeyin tüm kenarlardan +10 cm daha fazla olduğu düşünülür. Özet olarak uygulamaya (sprey atımına) 10 cm dışarıdan başlanır, 10 cm dışarıda bitirilir. Bu uygulama şekli malzemenin iç bölümlerinde olduğu gibi kenarlarına yani bitiş noktalarına da eşit şekilde malzeme düşüşü sağlamaktadır.
Ürün ilk atıma sol alt köşeden (10 cm dışarıdan) başlanarak sağ alt köşeye doğru düz bir doğrultuda 20 cm mesafeden atılır. (+10 cm dışarıda) bitirilir. Aynı şekilde ters yönde de atım sağlandıktan sonra ilk kat bitirilir. Ürün kesinlikle kapatma amaçlı atılmaz. Toz şeklinde bir düşüş olması sağlanır. Kapatma işlemi atılacak diğer katlarla tamamlanır. İlk kat bittikten sonra ürün kurumaya bırakılır.
Bu kuruma sürecini hızlandırmak için ısı kaynağı kullanılması tavsiye edilmez ancak ortamdaki sirkülasyon yapan ısı kaynaklarının kuruma sürecinde çalıştırılması bir sorun teşkil etmez. Uygulama sırasında ise önerilmez. Yanlızca kuruma peryodunda bu şekilde bir ısıtma işlemi uygulanabilir. Ortamda bir ısı kaynağı yok ise ürün kendi doğal kuruma sürecine bırakılır. Bu süreç ilk kat için takriben 10 ile 15 dakikadır.
Ürünün uygulanması sırasında bilek bükülmez. Sprey ucunun açısı bozulmaz. Yüzeye her zaman dik ve malzemeye paralel şekilde koldan destek alarak uygulanır.
İkinci kat, üçüncü kat ve dördüncü kat işlemleride ilk kat işleminde belirtildiği şekilde uygulanır. 5. ve6. kat yani son kat işleminde ise biraz daha yoğun bir atım yapılabilir. Bu son kattan sonra kuruma süresi yaklaşık 1 ile 3 saattir. 3 saat sonunda uygulama yapılan malzeme, araç vb yerinden hareket ettirilebilir. Dış ortama çıkarılabilir. Burada dikkat edilmesi gereken önemli noktalardan biriside ürünün tam evrimini ortalama 12 saat içerisinde tamamlıyor oluşudur. Uygulama yapılan malzemenin ilk 12 saat içerisinde çok sıcak veya çok soğuk bir ortamda bulundurulmaması, yıkanmaması, yağmur/kar/dolu altında bırakılmaması önerilmektedir..
PREVAL KULLANIM KLAVUZU
10 Saniye boyunca ürünün hava valfini püskürtün. Eğer hiç Preval ® sprey tabancası'nı kullanmadıysanız, metal bir parça yada kartonda pratik yapın. Uygulama yapılacak yüzeyin üst kısmından başlayın ve her yerin kaplandığına emin olana kadar, yavaşça ileri ve geri hareketlerle her vuruşun üst üste gelecek şekilde püskürtün.
Eğer preval güç ünitesi devamlı püskürtmeden dolayı çok soğumaya başlıyorsa, güç veya püskürtmenin azaldığını görebilirsiniz. Bu durumda , birimi oda sıcaklığına gelene kadar dinlendirin.
Eğer bu işe yaramaz ise sıcak bir havluya birimi sararak işleme devam edebilirsiniz
Not: Güç ünitesi havalandırma deliğine sahiptir. 45 ° den fazla eğmeyiniz, sıvı hava deliğine sızıp verimi engelleyecektir.
1-)Haznedeki "MAX" seviyesinden fazla doldurmayınız. Üniteyi hazneye takmadan önce ürünün inceltilmiş ve karışmış olduğunu kontrol edin.Hazneyi üniteye taktıkdan sonra asla çalkalamayınız.
2-) Birimdeki düğmeyi çeviriniz kırmızı gözükecektir. (1), Düğme noktasıyla, hava çıkışnın aynı yönde olması gerekmektedir.
3-) En iyi sonuçları elde etmek için oda sıcaklığında püskürtün. Sprey dik tutun, yüzeyden 15 cm ile 25 cm mesafeden püskürtün. Sprey tabancasını sürekli hareket halinde tutun.
4-) İstenilen kapsama alanı için 2 veya daha fazla kat uygulayın. Eğer yüzeye çok yakın olursanız, boya çabuk bir şekilde inşaa edilecektir ve akma yapacaktır. Eğer yüzeyden çok uzak olursanız boya yüzeye ulaşmadan kuruyacaktır ve çukurlu(pürüzlü) bir sonuç çıkacaktır.
TEMİZLİK
Kullandıktan hemen sonra üniteyi haznesinden çıkartınız. Üniteyi temizlemek için haznenin içine tiner koyun ve temizlenene kadar püskürtün. Eğer ürün haznesi tekrar kullanılacaksa, ayrı tiner ile valfi de temizleyin.
TIKANMA
Ünite püskürtürken tıkanabilir yada sıçratabilir. Parmağınızı kırmızı buton un üzerine basılı tutun ve 1 sn. liğine butonu aşağıya ittirin. (Tıkanmasına sebep olan sıvının kabarcıklarını üniteden dışarı atıldığını göreceksiniz.) Eğer tıkanma temizlenmediyse,sıvı düğmenin içinde donmuş olabilir bu yüzden değiştiriniz. Eğer çalkalandıysa sprey çalışmayabilir, Bu durumda üniteyi 15 saniye bekletin. KAPLAMA ALANI Boyanın türüne ve rengine göre yaklaşık 5-10 m2 arasında yer kaplamaktadır
Kaynak: www.plastidipstore.com
-
motorun tamamını boyamak tahminen ne kadar tutar arkadaşlar ?
Köpeklerin neden camdan dışarı baktığını ancak motosiklet sürücüleri anlar
-
Herkese selamlar, detaylı fotoğraf ve bilgi vereceğim tabiki. İzmirde sadece bu boyalardan getirtip satan bir firmadan aldım. Her yüzeye uygulanıyor, insanlar telefonlarını televizyonlarını boyuyor, ve boyanin bulasma derdi yok. Mesela tekeri boyarken lastik kismini kapatmadım, lastiğe bulasan boyayı aynen sökerek kaldirdım. Youtube da birçok video var zaten. Bütün motoru boyaman neon renk kullanmayacaksan 200 lira gibi bir maliyeti var. Neon renkte beyaz boyalarda kullandigin icin biraz artiyor masraf. Benim motor aprilia, ebaydan aprilia stickerları aldım, depoyu boyadıktan sonra onları yapistirip renk orjinalmis gibi bir hava vercem. Öncesi sonrası olcak tabiki, ilgilenen herkese tesekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:34 ----------
Jantların zaten siyah, gri ve beyaz kamuflaj deseli stickerlarla jatlara guzel bir hava verebilirsin. İlle boyamak istiyorsan 3 kutu boya alip once jantını beyaza, sonra boya kuruyunca kamuflajı vermek istedigin seklinde bantlar yapistirip 2. Kat gri, sonra tekrar ayni islemle siyah atılır, kamuflaj desenli tekerleklerin olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------
Boyanın dayanikliligini test ettim, depoyu boyadim yanlislikla ruzgardan gazete kalkip boyayi bozdu. Kurudugunda tirnakladim bicakladim boyayi kaldirip soktum. Motorun zaten kendi boyasinada zarar vercek sekilde sert cismler ile cizince zarar geliyor elbet. Nasilsa kaplama dayanikli diye hor kullanmamak gerek, cunku zaten motorun orjinalide zamanla, depoda ufak cizikler oluyor.
-
Bilgiler icin tesekkurler.
İzmirde iki firma var. Biri sarnic biri bornovada. Hangindan aldin? İnternet sitesini paylasirmisin?
-
Elinize sağlık hocam mükemmel olmuş
-
merakla bekliyorum resimleri aprilla yı repsol yapacaksın galiba
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
-
Ben de takipteyim. Ozellikle grenaj boyayan olursa cok merak ediyorum.
-
Harika görünüyor, elinize sağlık. Benim de aklımda uzun süredir olan bir uygulama. Önce kaskıma uygulamayı düşünüyorum, hoşuma giderse ilerde motorumda da denerim.
-
Sarnıçtan aldım ben bizzat gidip. Sahibinden de satış yapıyor firma, internet sitesini bilmiyorum. Motorun kafa ve yan grenajlarını söküp değişik bir tarz yapacağım. Motor 2 zamanlı 125cc supersport, görünüşü bekletiyi biraz yükseltiyor.be daha naked ve caferacer arası birşeye dönüştüreceğim. Sadece depoyu, çamurlukları ve arka panelleri boyayacağım. Kaskı kaucuk kaplamayla boyamanızı tavsiye etmem. Kaza aninda yolu tutmamasi kaymasi lazim cunku. Yolu tutarsa boynu kirar. Takipo eden arkadaşlara teşekkür ediyorum, diğer jantı ve depoyu boyarken elimden geldiği kadar videoda cekmeyi düşünüyorum. Böylece bu işe girmek isteyen arkadaşlarda nekadar kolay olduğunu göreceklerdir. Ben jant boyatmak icin fiyat sormustum, 500 tl fiyat cekmislerdi. Motoru 3M folyo ile kaplama sormuştum, onada 1000 küsür bir fiyat vermişlerdi izmir karabağlarda. Halbuki 50 liralik bir folyo ve ısı tabancası ile herkes yapabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:35 ----------
Aprilia'nın repsol grenaj takımı var, bütce olursa alabilirim ama 560 dolar ve vergisi var. Birde ruhsata işletmesi var. Bu sekilde boyamakta ucuza gelmiyor ama yei grenaj almaktan iyidir =)
-
bende jantı ne on sarı yapacağım.merak ettiğim beyaz astar demişsiniz astardamı plastı dip olucak yoksa direk siyah janta uygulasak olmazmı ..kac kat attınız sizce 1 kutu ile 2 jant boyanırmı
-
Ben de alıp asker yeşiline boyayacağım motoru. Fakat iki tane site var.
www.plastidip.com.tr
www.plasti-dip.com
google'a yazınca ikinci site çıkıyor aslında her yerde. hatta telefondan plastidip yazınca plasti-dip olarak düzeltiyor ama, yine de emin olamıyorum Hangisinin doğru gerçek satıcı olduğunu bilen var mı?
Yada elden alsam orjiinal olup olmadığını kutunun neresinden anlayabilirim?
Sahtesinin rengini, dayanıklılığını falan geçtim. Sorun değil deneme yapmış olurum diyorum ama, izlediğim inceleme videolarında sahte olanları çıkartmak gerçekten işkence
-
İlkokulda'ki halim geldi aklıma kokulu / pastel renkli silgiler , herdaim ısırıp tahrip ediyordum
Soru, plastidip basınçlı yıkamada dayanımlı oluyormu? , paslı kirli çamurlu gezdim, ve üstünde kurudu öyle uzaktan su ile geçmiyor dibine kadar tazzikli makina suyu tutarsak ne olur?
-
Harika iş çıkarmışsın alper_becker !!!
Ancak merak ettiğim jantı bu kadar temiz nasıl boyadın? Diskleri söktün mü mesela? Aralara filan ulaşmak zor. Hele de benim fazer de önde çift disk olunca daha bir zor...
-
Güzel olmuş eline sağlık ancak içini karartmak gibi olmasın boyalı alanlara çok dikkat et gaz yağı mazot bulaştırma sakın benimde arka çamurluk kırmızıya boyamıstım plastidip ile arka zinciri gaz yağıyla temizlerken ne boya kaldı ne bir şey ama iyi yanı alt tabakaya zarar vermeden kalıp halinde çıktığını gördük Boyalı alanlara dikkat gösterirsen hiçbir sıkıntı olmaz tazyikli su ile 5-6 kez yıkadım her yıkamada iyice dibinden vurmama rağmen ne bir kabarma oldu ne yırtılma nede açılma ilk günkü gibi durdu baya sağlam o konuda
Tekrardan hayırlısı olsun
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)