ben : abi 650 f mi 600 rr mı alayım
servis çalışanları : 600 rr al (bir tane 650 f al diyen çıkmadı polemiğe girmek istemem titreşim varmış ,ikinci el ,şekil vs )
ben : abi 650 f mi 600 rr mı alayım
servis çalışanları : 600 rr al (bir tane 650 f al diyen çıkmadı polemiğe girmek istemem titreşim varmış ,ikinci el ,şekil vs )
konu hortlamış. muhtemelen bu soruyu soran şu anda aldığı motoru satılığa dahi koymuştur ama 650f olmamış bir motor bence. eski 600f efsanesinin namını kullanan olmamış kabadayı özentisi gibi. 600rr gerçekten nevi şahsına münhasır ön far tasarımıyla çok karizmatik bir motor.
600rr ile 650f farkli klasmanda ikiside guzel yani onden650f pek guzel degil, guzelde yani yanina 600rr koyunca cok fark aciyo
@DKN
-kalite için japon istiyosan yamaha suzuki kawasaki bak.
Hayırdır neye dayanarak söylüyorsun bunu anlat bizde bilelim kara35 ve sen hemen hemen bütün karşılaştırmalarda hondayı kötülediniz gerçekten merak ediyorum ?
Herkesten hızlı sürmen, yalnız süreceğinin garantisidir.
Maliyet düşürme politikası malesef sadece honda'da yok hondanın bir çok modeli mevcut ama siz genel olarak konuşuyorsunuz herhalde goldwing'ine kadar hepsini yeterli derecede kullandınız varsayıyorum günümüz şartlarına baktığınızda bütün markaların motosikletlerini eskisi kadar sağlam göremiyorum bununda sebebi motosiklet camiası git gide büyüyor genişliyor motosikletlere karşı aşırı talep ve ilgi var seri üretim arttı.
Herkesten hızlı sürmen, yalnız süreceğinin garantisidir.
neyi anlamadığını söylersen açıklamaya çalışırım.
imzanda belirttiğin gibi bangkok ta yaşıyorsan ingilizceyi benden iyi biliyorsun. 650f in olmamış bir motor olduğunu birçok dünya çapında motosiklet sitesine bakarak görebilirsin. görüş bana özel değil yani.
600rr ile ilgili yorumumu anlayamamış olabilirsin zira eski türkçe kullanmışım, malum herkes anlayamıyor artık, nevi şahsına münhasır demek kendine özgü bir tarzı olan demek, yani 600rr kendine özgü far tasarımıyla çok karizmatik bir model.
how can you know what the things are worth?
ıf your hands won't move to do a days work.
honda goldwing'den mi para kazanıyor diye sorayım sana o zaman? goldwing'den kime ne? giriş ve orta seviyelere bakacaksın, parayı buradan kazanıyorlar. eğer ki gözün bozuk değilse, kalitenin nasıl düştüğüne sende şahit olabilirsin.
honda'dan sonra git birde kawasaki'ye bak mesela. kawasaki son yıllarda kalitesini oldukça yükseltti. ama tabi adamlar buna mecbur, çünkü abd piyasasını domine ediyorlar. orada kalitesiz mal verdin mi adamı taşlarlar.
Haklısın ninja 250r larda gördük kawasaki kalitesini mükemmeldi konu nereye gelmiş gerçekten komik Bir önceki mesajımda yazdığım gibi genelleme yaptığınız için dayanamayıp yorum yaptım şimdi ortalama sınıf diyorsunuz yzf 125 2015 = 12.900tl ortalama sınıf bu mudur ? kawasaki 250sl den pahalı ne güzel Allah sahibine bağışlasın ne diyelim.
Herkesten hızlı sürmen, yalnız süreceğinin garantisidir.
tecrübe belli oluyor. bir de şu dikkatimi çok çekiyor, birçok kişi büyük markaların üst orta sınıf özellikle spor motorlarını gözünde çok büyütüyor. bunların da kalitelisinin daha düşük kalitelisinin olduğunu kabullenemiyor. model bazında kalite değişkendir. bir dönem bir model iyi üretiliyor, bir sonraki kasası versiyonu düşük kalitede olabiliyor.
bir örnek vereyim, yabancı otomobil sitelerinde a3, bmw 116, mercedes a ve vw golf 7 karşılaştırılıyor. ve fiyat da göz önünde bulundurulunca golf ü birinci sıraya koyanlar bile oluyor, çoğu zaman da a3 birinci. çünkü adamlar sadece model bazında kıyas yapıyor. bizde aynı kıyas olunca olay sadece marka fanatizmine dönüşüyor nasıl x araba mercedesin üzerinde olur, bmw havada yer gibi yorum yapan adam basıyor küfrü.
sen şimdi ne kadar objektif şekilde kawasaki üst sınıfta çok kaliteli, honda kendini sürüme verdi kaliteyi düşürdü diye söylesen de marka fanatiği adam gelir sana ağır eleştiriyi hakareti basar gider.
how can you know what the things are worth?
ıf your hands won't move to do a days work.
honda'nın amiral gemisi olan 1000rr ın 2008 modelinin 2 zamanlı motor gibi yağ yakması benim gözümde honda'yı bitirmiştir. ayrıca dünya satış rakamını bilmesem de türkiye'de peynir ekmek gibi satan cbf 150 modelininde emsallerinden çok daha fazla yağ yakması kabul edilebilir bir şey değildir. şunu kabul ederim, motosiklet yüksek devir çevirirken yağ kaçırabilir ki hepsi kaçırıyordur zaten. orada bir sıkıntım yok. lakin bir 1000rr servise karterinde yarım kilo yağ ile geliyor ise burada büyük bir sıkıntı vardır. amiral gemisinde bu işler olmamalı. zaten honda'da o tarih milat gibi bir şey oldu. o tarihten sonra kalite adım adım düşmeye başladı nedense? vardır illa bir açıklaması ama ben bilmiyorum?
tek diyeceğim, şahsen şu zamanlarda honda'ya para vermem. ilerde ne olur bilemem tabi?
şu anda cebimde para olsa ve 1000 lik ss almaya niyetli olsam z-moto'ya rağmen gider zx-10 alırım.
Eski Honda'ların evladiyelik olduğu ve Honda'nın bu itibarı kullanarak yeni ürünlerinde fahiş fiyata vasat parça kalitesi (düşük cc için konuşuyorum 600 rr için değil) çok doğru. Ancak malesef bu üçkağıtçılık,daralan bütçe,maliyet azaltma adına ne dersek diyelim bize verdiğimiz paranın hakkını vermeyen makineler sunan zihniyet diğer markalara da sıçradı. Eğer imkanınız varsa 2015 Yamaha r25, Kawasaki 250 SL , CBR 250 modellerini bir inceleyin, sonra gelip buraya gözlemlerinizi yazın.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)