Anket: kuba motosiklet'i yinede
- Katılımcı sayısı
- 76. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
KUBA MOTOSİKLETTE BAŞIMA GELEN-İNANMAYACAKSINIZ;;;;
Reklamlar
-
tüm yorumlar için teşekkürler. motor yapıldı şu anda sorun yok gibi görünüyor pistonu biraz büyütüp 170 lik yaptık. sonucu zaman gösterecek..
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:56 ----------
2 sekmandan 1 tanesi vardı.yinede duman atıyor ve yağ eksiltiyordu ancak fazla olmadığından önemsemedim.uzun yola gidince durum değişti..
Reklamlar
-
fiyatına göre iyi saglam motor 3600kmye geldim bozuk köy yolunda okdr zorlanmasına ragmen tık demiyor gidiyor halan bakımlarını zamanında ettinmi sıkıntısı yok sen bi 2500 daha gidersin yag koyma
-
Bakış açısı, kullanım tarzı, yağ türü, yakıt kalitesi v.b. dış etkenler.....
Ben 1.5 yıldır kullanıyorum Kuba'nın farklı bir modelini. Argo kelime kullanmak istiyorum resmen motorun azına s..t.m. Bel hizası dereye daldım, diz boyu çamura yattım, insan boyu karın içine daldım, yağını kendim değiştiririm dedim tapayı sıkamadım, yağsız gezdim kilometrelerce, sonra küfrettim ne salak motor bu gitmiyor diye :D daha neleeeer neler. Şimdi arkaya dönüp bakınca aga beni kandıramazsınız. Bu nalet şey sağlam. Siz hayvanlık yapmazsanız o da yapmıyor. Ben kötü kullandım evet ama elimden geldiğince bakımını temizliğini yaptım, vidasını sıktım. Şimdiye kadar yolda kalmadım. Konu başlığı belki milyonda bir olacak bir fabrikasyon hatası, o sekmanı silindire geçiren eleman yada makina es geçmiş. Bunu büyütüyor olmanın tek cevabı piyasada seçenek çok ya onu alma bunu al. Sanki öteki başka fabrikada üretiliyor sanıyorsunuz. Bu makinaların alayı dünyada sadece 2 ayrı fabrikada üretiliyor. Biri zongshen dir, diğerinin adını hatırlayamadım piyasada LB diye geçiyor. Çin işi olan tüm motorlar (sadece motor kısmı) aynen bu 2 fabrikadan birinden çıkar. Yani ya zongshendir yada LB dir. O yüzden o kötü bu iyi falan böyle çelik-çomak oyunu yapmayalım.
-
arkadaşlar her motor yağsız kalınca yatak saracak diye bir kaide yoktur. arkadaşımıza yalancı muamelesi yapmayalım olayı yaşayan bilir. bnmde motorum yagsz kaldı ama yatak sarmadı çnkü yağsz kalnca motor sönüyor sanki kendini korumya alıyor gibi davranıyo. bnmde başıma ilk gldğnde kitledi diye düşündüm ama hala canavar gibi. yağ sekmanının çıkmamasıda fabrika hatasıdır garantiye verebilirdi blkide süresi dolmuştur. ama 270 liraya halletmesi de iyi fiyat bence. sanırım arkadaşmz biraz tecrübesiz yağ yanma odasına girse beyaz duman atar bunu anlaması lazımdı arkadaşımzn tek hatası bu. ayrıca kuba dediğin de motor değil zaten.
-
Fabrika her motordan 1 parça aşırsa
3 aşağı 5 yukarı 50 motorda 1 motor bedavaya gelir..
iyi iş..
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
Bu hikayede gariplikler var. Garanti kapsamındaki motoru niye sıradan tamirciye götürür ki insan? Servise götürürsün; hallederler.
Desteksiz marka kötülemek olur diğer türlüsü...
Kaliteyi değerlendirmeye gelince; benim açımdan motosikletin ölçüsü şu: Bakımlarını vs. yaptırmış olduğumuz halde üzerine binip 300 km uzun yola güvenle çıkabiliyor musunuz? Hatta ana yollardan değil de tali yollardan gidebiliyor musunuz, gelenin geçenin neredeyse olmadığı dağ yollarından gecenin bir vakti geçebiliyor musunuz? Yoksa, sürüşünüze güvendiğiniz halde ulen şimdi motorda arıza çıkar, kalırım dağ başlarında diye endişeleniyor musunuz?
Isparta - Denizli'yi ana yollardan da kaç kez gittim; Isparta - Deregümü - Burdur - Denizli tali yollarından da gecenin bir vakti geçtim.
Kuba, bu güveni veriyor. Benim kullandığım CR1 modelini tavsiye ederim.
Elmalarla elmaları, armutlarla armutları kıyaslarsak; bu fiyat aralığında bu segmentte alınabilecek en iyi motosikletlerden.
-
Ayrıca ben daha 170 kuba pistonu görmedim 65.5 desen inanirim da o da sadece piston degistirmekle olmaz krankida degistirmen lazim üstüne üstün silindiride 65.5 atman lazımdı
Sevgiler, 3 yıldır kuba kullanan bir dost.
-
Benim kubadan nefret etmem için 3 yıl 8600 km kullanmam yetti. Kuba pişmanlıktır
-
CrosseR adlı üyeden alıntı
Sonuç 270tl derken?
Birde servise ciddi ciddi para verdiniz yani..
Vallahi ben servisin yerinde olsam krankı falan indiregandi yapıp birdahaki sefere gitiğinizde ''ABİ İLK DEFA BÖYLE BİR OLAY GÖRÜYORUM. MOTORUN İÇİNDEN KRANKTA ÇIKMADI'' derdim..
İyiymiş o iş..
gittiğim servis yetkili servis değildi zira yetkil servisten netice alamayacağımı biliyordum. motoru birlikte açtık.tamiri yapan arkadaş güvenilir ve ehil bir arkadaştı. gerçekten" iyiyidi o iş."
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------
Spoken0166 adlı üyeden alıntı
Ayrıca ben daha 170 kuba pistonu görmedim
65.5 desen inanirim da o da sadece piston degistirmekle olmaz krankida degistirmen lazim üstüne üstün silindiride 65.5 atman lazımdı
Sevgiler, 3 yıldır kuba kullanan bir dost.
kuba pistonu atmadık zaten zaten atmazdıkta. saygılar.artık kuba kullanmayacak bir dost
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------
GezeGeze adlı üyeden alıntı
Bu hikayede gariplikler var. Garanti kapsamındaki motoru niye sıradan tamirciye götürür ki insan? Servise götürürsün; hallederler.
Desteksiz marka kötülemek olur diğer türlüsü...
Kaliteyi değerlendirmeye gelince; benim açımdan motosikletin ölçüsü şu: Bakımlarını vs. yaptırmış olduğumuz halde üzerine binip 300 km uzun yola güvenle çıkabiliyor musunuz? Hatta ana yollardan değil de tali yollardan gidebiliyor musunuz, gelenin geçenin neredeyse olmadığı dağ yollarından gecenin bir vakti geçebiliyor musunuz? Yoksa, sürüşünüze güvendiğiniz halde ulen şimdi motorda arıza çıkar, kalırım dağ başlarında diye endişeleniyor musunuz?
Isparta - Denizli'yi ana yollardan da kaç kez gittim; Isparta - Deregümü - Burdur - Denizli tali yollarından da gecenin bir vakti geçtim.
Kuba, bu güveni veriyor. Benim kullandığım CR1 modelini tavsiye ederim.
Elmalarla elmaları, armutlarla armutları kıyaslarsak; bu fiyat aralığında bu segmentte alınabilecek en iyi motosikletlerden.
olabilir ama benim şansıma kötüsü denk geldi. kader..
-
Geçmiş olsun öncelikle çin malı motosikletlere karşı pek olumlu düşünmem lakin küba mondial vs tarzı motosikletler çin malının en belirgin kaliteli firmalarından diye biliyorum.
-
Başlıkta başıma gelene inanmayacaksınız yazıyor ya , ben gerçekten inanmadım.
Eğer anlatılanlar doğruysa Japonlar gitsin o kuba motorun üreticisi hangi çinli fabrikaysa destur çekip bişeyler öğrenmeye baksınlar...
Hem motor iki kez sıfır yağ ile duruyor ve tekrar çalışabiliyor. Hem de o motor mazotla ve benzin ile yol yapabiliyor çünkü anlattığın yağ benzin karışım oranı mazot üretir...
Ayrıca bu motor dikkat çekecek kadar siyah dumana da boğmuyor tüm caddeyi !
Tüm bunları başarıp 300 tlye tamir olan motoru ve üreticisi çinli arkadaşları japolar sırtında taşısın
-
Olayı söz ile değil, fotoğraf ve video ile belgelemen gerekliydi.
-
Konu eskiymiş ama yinede yazayım.Açıkcası bence biraz da şansla alakalı.2011 de bi leopar 100 aldık şuan 11 k kmde daha benzin bitmesi yada lastik patlaması haricinde yolda bırakmadı çok şükür.Ama şöylede bir şey var yerine göre değişir elbet ama bizim buradaki yetkili servisi hiç iyi değil en son 2 bin bakımı yaptırdım o günden beri bakım v.s. işleri için başka bir tamirciye götürüyorum sağolsun o iyi ilgileniyor.Dediğim gibi motorun şuana kadar tek sorunu biraz yağ yakması onun dışında da sadece vida gevşemeşi gibi bi sorunu var.Biraz da meraklı olduğum için bunlar motorla ilgilenmem için sebep oluyor aslında.Ama benim şansıma 2 yıldır servis bi cikle kolu getirdemedi ben başka tamircide yaptırdım senin kısmetinde de böyle bir olay varmış.Geçmiş olsun İnşallah başka dert açmaz başına.
-
Kuba KEE100 alıyorum buradaki mesajlardan sonra.
-
Bizim burdada cg modelinde biri sorun yaşamıştı o motordada segman yoktu.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)