Çinliler arasında en kalitelilerden biridir ama sonuçta çinlidir. O yüzden pek bir şey de beklememek lazım.
350cc daytona kullanıyorum.. motosikletten ne beklediginden alakalı olarak bu butcelere alınabilecek en sekilli ve en düzgün motosiklettir...
kullanmayanlar acısından bakınca direk "çinli" denilip geçilecektir ama özellikle 2011 'den sonraki modellerinde balansör oldugu icin titreşimde en aza indirilmiştir.. 120km hız üstünde bütün cruiser larda zaten titreşim vardır olmayanını daha tecrube etmedim =)
regal raptor kullanıcılarının kurdugu bir forum da var adresini vermiyim belki yasaktır... bende oradan cok yararlanmıstım motorumu almadan önce...
google dan aratırsan bulursun zaten... hayırlısı olsun...
O forumu başka bir yazıdan buldum zaten incelicem yarın.Şanzıman sıkıntısı olduğu söyleniyor sizin öyle sıkıntınız var mı ve titreşim durumu tam olarak nasıl ?
titreşim durumu herhangi bir japon ya da amerikan cruiser da oldugu kadardır.. 120km den sonra sonucta titreşim olması makul kabul edilebilir seydir cruiserlarda.. ama öncelikli su sogutmalı ve fanlı olması büyük avantajdır ayrıca cok rahattır.. uzun yol sehir ici vs her türlü kullandıgım icin simdiye kdr bir sıkıntısını gormedim...
onun dısında tam bilgim yok şu sanzıman mevzuunla alakalı bazı gelen serilerde yanlıs montaj dan dolayı 2. viteste boşa atıyormus şahsen benim ki 2014 model bana denk gelmedi öle birsey... ama basına gelmiş herkes de garantiden degistirtmiş zaten...
2. el alacaksan zaten dikkat etmen gereken tek sey bu regallerde...
2014 model sıfır aldım, 1 sene olacak neredeyse ve çok memnunum. Sorun yaşamadım ama yaşayan arkadaşlarım oldu, vitesten atma ise 2014'te duymadım. Fan ve müşürü bozulanlar, ses gelenler, hatta deposu çatlak çıkanlar vs. oldu. Yani ilk başlarda biraz uğraşmak gerekebilir. Biz iki kişi 160kg ediyoruz, yük dolu halde Bolu dağına tırmandık, uzun gezilere gittik, dur kalk trafikte de kullandık ve bir sorun yaşamadık, hala da severek kullanıyorum. Yedek parçası pek ucuz sayılmaz ama bolca var, bakımları da çok basit ben kendim yapıyorum. Tabi dürüst olmak lazım yeni fiyatı 10000TL falanmış sanırım, bence bu kadar para verilecek motor değil. Kaldı ki ben 8900'e aldım, yine pahalı olduğunu düşünüyorum ama tip olarak benim beklentilerimi tam anlamıyla karşıladığı için aldım.
Bu arada titreşim rahatsız edici düzeyde değil, koltuk aşırı rahatsız olduğu için titreşimden ziyade 1 saat sürüş sonrası sağlam ağrı yapıyor. Son hız olan 140-150km/h (ibrenin gösterdiği, gerçekte 20km/h düşmek lazım bu rakamlardan) civarında titreşim tabi ki var..
Bence en olumsuz yani standart dışı ölçüleri, elcik alırsın olmaz, lastik bakarsın ölçü yüzünden pahalı, zinciri uzun ses yapar, gidon değiştirmek istersin dar gelir vs..
Özetle şekli düzgün, pek sorunlu sayılmayan, ama pahalı bir motor olduğunu söyleyebilirim.
regaller chopper seçeneklerinde güzel bir makine ancak son zamlarla çok el yakıyor,şöyleki 350 lik motorlar 14000 tl oldu,250cc ler ise 12000 civarı.
Yani ne kadarda görüntüsü ve rahatlığı olsada bu kadar paralar çin menşeyli makinelere verilmez.
İkinci elde ise ciddi baktırmak lazım motoru zira yüksek km li motorlar sıkıntı yaratabilir size.SIrf bu durumdan ötürü gittim kuba superlight 200 aldım 5500 tlye,ciddi manada rahat ve mutluyum ancak 10000 tl üstü çinli motor bana göre gereksiz.
Yeni modellerde ikinci vites dişlisi sorunun çözüldüğünü biliyorum.
kullananlar kızıcak belki ama sırf şekil diye o kadar para verilmez bence. güce bakınca 250 cc ler içinde altlarda kalıyor. kronik sorunları mevcut. Bazılarını arkadaşlarda yazmış. parça kalitesi diğer çinlilere göre iyi, fakat o fiyata hyosung gv 250 alınır bence. Dealimde de kullanıcılar memnundu onada bak derim. İkinci ele bakarsan dragstar 250 veya intruder 250 de bulabilirsin o fiyatlara.
ayrıca arkadaşlar regal ile ilgili forumdan bahsetmiş. Aman diyim kardeşim o foruma göre en iyi motor onlarındır. Onların motorları eleştirmene izin verilmiyorç Diğer motorlar tü, kaka, pistir. Eskiden bir ara denk gelmiştim gezerken birisini sırf diğer motorların iyi yönlerini söyledi diye sövmedikleri kalmıştı. Gerçi belki değişmiştir bakış açıları bilemem..
Servis bolca var da kalitesi tartışılır, gerçi iyi markaların servisleri ile ilgili burada okuduklarımdan sonra markadan bağımsız Türkiye'de servis sektöründe hizmet kalitesi düşük diye düşünüyorum. Emre motorun sitesinden servis listesine bakabilirsiniz.
Bu arada beklentiye girmeyin diye olumsuz yanlarına değinmek istedim. Almadan önce en iyi Çinli, Japon kalitesi falan diye yazılıyordu forumlarda, alıp kullanıp grubumuzdaki Japon araçları da test ettikten sonra aradaki farkı anladım pek alakası yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:10 ----------
2014 modellerde kronik sorun olan 2. vitesten boşa atma sorunu yaşayan duymadım, ki bolca RR kullanan tanıyorum. Yani 250cc sıfır satılan tüm cruiser modeller ne kadar sorunluysa bu da o kadar sorunlu. Bahsettiğiniz diğer modeller ile ilgili ise RR için ne düşünüyorsam aynısını düşünüyorum, aşırı pahalılar Cruiser sınıfına başlamak için manuel vitesli 150cc ucuz bir makine ile bir sene tecrübe kazanıp sonrasında kış dönemi düzgün bir makine almak en mantıklısı aslında.
Bak arkadasim benim dragstar 650 im vardi gecen ay sattim ve 2013 regal raptor spider 250 aldim motorsuz kalmamak icin. Daytonada alabilirdim ama biraz yapili oldugum icin ve tip olarakta spider hosuma gittigi icin spider aldim. O bahsettikleri forumdaydim bende eskiden ,baskalarinin dedigine inanma cok yardimsever ve guzel insanlardan olusan bi guruptur orasi. Daytona tip ve kalip olarak o 2013-2014 model titresimsiz 7-8.000liraya cok temiz olarak alabilecegin en iyi chopperlardan biridir. En iyisidir demiyorum ama en iyilerinden biridir. Sehir ici kontrolu gayet kolay bakimi ucuzdur ve istanbulda sadece regal raptor servisleride bulunmakta. 250lik al tavsiyem 350lige gerek yok zaten 1 yil sonra buyutmek isticeksin. 250likle 350lik arasinda suruste cok buyuk hissedilir fark yok sadece yokuslarda biraz daha torkludur 350lik o kadar. 0 alma temiz ikinci el al. Motoru aldiktan sonra ilk olarak yaninda yedek ayaklik bulundur bu lafimi daha sonra anlicaksin
regalin tek handikapı fiyatı..kendi forumlarına bende üyeyim,takılıyorum arada bir choppercı olarak.gayet düzgün insanlar var orada ve forumlarına sitelerine sahip çıkıyorlar.küçük bir grup ama sağlam insanlardan kurulmuşdur.her türlü yardımı yaparlar,yönlendirirler.
ikinci el konusunda yardımcı olabilirler size.irtibat kurmanzı lazım.
ancak dediğim gibi fiayatlar feci fırladı o makinelerde.
250 cc (daytona-spyder)12000 tl
350 cc (daytona-spyder)14850 tl olmuş...
o kadar para vermek yerine kanuni tiger tarzı ucuz birşey alıp neden custom yapmıyosunuz
Gercekten cok Pahalanmis
Sorun çıkarmasın yeter.Daha alıcağım kesin değil zaten,fikir edinmek istedim teşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------
Dragstar ve İntruder'ın ikinci elinde ve parçasında sorun olur gibime geliyor
Hocam Daelim modellerine de bakın teknik özellikleri fena durmuyor, tip olarak klasiğe daha yakın. Dragstar veya Intruder 250'lik modelleri nadir olduğu için pahalı, 10 yaşından büyük neler yaşadığı belli olmayan motoru şahsen tercih etmezdim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)