Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

MT-07 0KM mi alsam yoksa...

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Arkadaşlar merhaba

    Bi' çoğunuz beni tanıyordur. 2012 R1' imiz de satıldı artık şehir içi de rahatça kullanabileceğim 600CC lik SS mi alsam yoksa 0KM MT-07 Mİ.

    Bütçe olarak 21.000 TL limit olarak belirledim. Kask, Yarış Tulumları, Bot, Eldivenler zaten var.

    MT-07 21.000 TL Diablo Rosso lastikler + 1500 tl daha koyar ise 22.500 TL olacak.

    21.000TL civarına bakıyorum 600'ler 15.000 12.000km' de artık kaç kere rektefiye oldularsa güvenemedim. 21.000TL ye temiz motor bulamayacağımı anladım.

    İkisi çok farklı klasmanda olsa da ULUDAĞ' virajlarına slider değdirirken alacağım rüzgarı hesaplıyorum MT-07 de. Sonuç olarak eninde sonunda düşeceğiz diyerekten yedek parçaları da hesaplıyorum ama işin içine SS duygularım girince beynim yanıyor. Benim yerimde olsanız siz ne yapardınız. Şekil şemalde değilim zaten. Naked' e yarış tulumlarını giyip binince çok daha seksi oluyor. Ne kadar rüzgar alacağımı bu rüzgarın beni ne kadar yalpalayacağını düşünmekteyim. Düzlükte de sinek gibi öne eğilmek gibi şeyler düşününce sıkılıyorum.

    Sonuç olarak


    2008-07-06 Model 600SS mi / SS de Honda servis vs 2.el olarak düşününce en başta düşündüğüm motor.

    2015 Model MT-07mi


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    valla arkadaşım bana göre mt-07 al derim ancak abs li versiyonunu al bence.
    çok güzel makine gerçekten,şehir içi filan rahat diyorlar.
    sıfır olması zaten ayrı avantaj olacakdır senin için,ss girme al mt-07 kullan..zaten piyasasıda var aletin elden çıkartmak istersende alıcı bulursun kolayca.malum dövizlerde fırlamışken elden kaçırma mt-07 yi,23-24 olacak diyolar.

  3. #3
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    r1 kullanan biri bu soruyu sormamalı
    dyavol-77, Sj's ve OnurTr bunu beğendiler.

  4. #4
    almpoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CB650F
    Bana kalırsa abi fazla yorum yapmamakla birlikte r1 den sonra mt 07 ye geçersen fazla rüzgardan şikayetçi olabilirsin demedi deme 600cc sınıfı düşünüyorsan fazer 6 veya fazer 8 ikinci elini bulabilirsen düzgün harika makinalar.

  5. #5

    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Bunun deneyimle alakası yok ki. Ne yapsam diye düşünüyorum. Naked sevmiyorum ama deneyebilirim. Biri belki böyle iklemde kaldıysa yazar bende düşünürüm.

  6. #6
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    ss i bırakıp naked a geçmek biraz sancılı olabilir
    halilom bunu beğendi.

  7. #7
    Sado39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ktm Adventure & Duke, Yamaha YBR, Suzuki Burgman
    Yanlış anlaşılmasın sürdüğümden değil ama üzerine oturma fırsatı buldum. Ybr kullanıcısı olmana rağmen çok da yadırgamadım mt07 yi bence şehir içi rahatlık dersen kesinlikle mt07. Ama R1 den sonra sana nasıl gelir bilemem.

  8. #8
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Yakında kaza yapmadın mı abi sen sliders değdirirken bu ne hız geçmiş olsun tekrardan

  9. #9
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Rüzgar değil de 07 o süspansiyonla virajlarda istediğinizi güvenle yapabilecek mi sorusu daha önemli.

  10. #10

    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Alıntı almpoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana kalırsa abi fazla yorum yapmamakla birlikte r1 den sonra mt 07 ye geçersen fazla rüzgardan şikayetçi olabilirsin demedi deme 600cc sınıfı düşünüyorsan fazer 6 veya fazer 8 ikinci elini bulabilirsen düzgün harika makinalar.
    Naked de onları almam. MT07 alabilirim. Kafama yatan tek o var

  11. #11
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Merhaba Mudanya'da trilyeye giderken yaptığın kazayı gördüm, resmen ölümden döndün, orada da viraj davasına oldu o kaza Passat mıydı jetta miydi neydi araba.bence siz bu viraj olayina uludağ virajlarinda değilde pist lerde devam edin, yanlış anlamayın sakın o yerde yatan halinizi hâlâ hatırlıyorum da ondan bu kadar sert yazdım dostum
    halilom bunu beğendi.

  12. #12
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı ErknOzyurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Naked de onları almam. MT07 alabilirim. Kafama yatan tek o var
    Deneme şansınız oldu mu MT-07'i ?

    Hepimizin bildiği üzere gayet dik oturuşu olan CBR250'den sonra, MT-07'ye oturunca, çok tuhaf hissedip, "bu benim işim değil" diyerek inmiştim. Sıfır motosiklet alma şansı tabi ki her açıdan avantajlı olacaktır, ama R1 gibi sınıfında merdivenin son basamağı olan bir makineden, başka bir sınıfa geçip, Uludağ virajlarında "slider" eritirken çok huzurlu olunacağını sanmıyorum. Forumdaki kullanıcılar,yüksek hızda seyredecek kişiler için gidon amortisörü takılmasının şart olduğunu yazmışlardı. Bir göz atın bence.

  13. #13

    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Alıntı sedat_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakında kaza yapmadın mı abi sen sliders değdirirken bu ne hız geçmiş olsun tekrardan
    Araba bana çarptı evet. O günlerden bi' çok duygu ve kötü hatıralar kaldı ama yapacak bişi yok. Pist günleri az oluyor yolda az olunca buna takiben ekipmanlarda yaşatacak cinsten olunca sorun kalmıyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:41 ----------

    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Deneme şansınız oldu mu MT-07'i ?

    Hepimizin bildiği üzere gayet dik oturuşu olan CBR250'den sonra, MT-07'ye oturunca, çok tuhaf hissedip, "bu benim işim değil" diyerek inmiştim. Sıfır motosiklet alma şansı tabi ki her açıdan avantajlı olacaktır, ama R1 gibi sınıfında merdivenin son basamağı olan bir makineden, başka bir sınıfa geçip, Uludağ virajlarında "slider" eritirken çok huzurlu olunacağını sanmıyorum. Forumdaki kullanıcılar,yüksek hızda seyredecek kişiler için gidon amortisörü takılmasının şart olduğunu yazmışlardı. Bir göz atın bence.
    R1 varkende öyle deli gibi gaz açıp 300 lerde gitmiyorduk. 130 140 piste girmek için almıştık fakat İntercity işin içine edince şehir içi malum sattık. 2012 makine 9.000 de idi. Emin ol 300'ü öyle otoban boş sabah 6-7 saaatlerin de denemişimdir. Onun dısın da zevk alabildiğim söylenemez.

    Fakat 600CC gidon açısıda fazla daha kıvrak daha ince. MT-07 oturdum üstüne hani B-KİNG ANDY diye adam vardır. Videolarına baktım tulum+naked tulumun omuzlarındaki kevler' lar rüzgardan kayıyor Hiç kıyafetlerle naked deneme şansım olmadı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:45 ----------

    Alıntı E-TEKİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Mudanya'da trilyeye giderken yaptığın kazayı gördüm, resmen ölümden döndün, orada da viraj davasına oldu o kaza Passat mıydı jetta miydi neydi araba.bence siz bu viraj olayina uludağ virajlarinda değilde pist lerde devam edin, yanlış anlamayın sakın o yerde yatan halinizi hâlâ hatırlıyorum da ondan bu kadar sert yazdım dostum
    Dostum saol yazın için.



    Diz kapağım iyileşmek üzere hafif kırmızılık kaldı. Şimdi T-SHİRT ile mi binilir diye yazmayın arkadaşlar Kaburgalarım burada birbirini tutalı 3 gün olmuştu. Dizkapağımdaki hareketli alçıyı ilk çıkardığım gün çekildi bu foto. Yaklaşık olarak 3 hafta olmuştur. Demek istediğim şu ölüyordum ölmedim korumalar saolsun. Passat pert oldu fakat yaşayacak günümüz varmış. Herhangi bi' korku durumum yok. Elbette pistlere de gidiyoruz fakat pist yetmiyor. BURSA-İSTANBUL git gel gerçekten yorucu. İş günlerini buna ayarlamakta oldukça zor. Kaldı ki pist günlerine daha var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:48 ----------

    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rüzgar değil de 07 o süspansiyonla virajlarda istediğinizi güvenle yapabilecek mi sorusu daha önemli.
    Barkın pistte denediğinde memnun kalmadığını söylemişti. O kadar yatırmam'da onu bende düşündüm esnek diyorlar. Açıkçası hiç kullanmadım motoru. Kazamdan sonrada hafif hafif istiyorum naked.
    Maslak bunu beğendi.

  14. #14
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    VFR800 e bir bak istersen, sayko bir makinedir hem ss hem touring. ...




  15. #15
    Blindfire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2011
    Motosikleti
    Yamaha R25
    Dostum Mt-07 al bence. Hatta bazı bayilerde eski fiyattan bulabilirsin. Vergi zikkimi olmasa ben hemen alirdim.

  16. #16
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    geçmiş olsun. pistte kullanmıyosanız ss makinayı geçin. spor cruiser yada maxi scooterlara nıye bakmıyosunuz çok zevklilerdir. naked'a gelirsek mt-07 ye daha ilk binişimde söylemiştim yanımdaki arkadaşa amortisörler tırt diye ama ille de naked olucaksa mt09 alın. ikisine de bindim
    halilom bunu beğendi.

  17. #17
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    madem naket motor alınacak er6n işini görür bence aynı fiyattalar mt ile mtde virajlarda sıkıntı var deniliyor.hem 50cc için yüksek vergi vereceksin..
    halilom bunu beğendi.

  18. #18
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL650
    hocam arkadaş bahsedince kazana baktım. bence motordan vazgeç diyeceğim ama, hastalık bu ne sen vazgeçersin nede ben,
    bende amatörüm ama düşüncem, ss den naket'e geçmek zor olur gibi. gerçe 250R pek ss sayılmıyor daha çok naket oturuş pozisyonu var çok zorluk çekmessiniz özelliklede mt7 acayip tutuldu. ve kullanıcıları çok memnun. benim tavsiyem ya xj6 yada R6

  19. #19

    Üyelik
    31 Mayıs 2012
    Şehir
    Antalya
    600rr güzel bir makine bence 600rr al acele etme kardeş bekle illaki denk geliyor.. Buarada yaptığın kazanın kaza yeri fotoğraflarını paylaşmaışmıydın oldukca ciddi bir kazaymış

  20. #20
    RmMuR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul Ataşehir
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    MT07 nin arka amortisorunu kilona gore yarlarsan sikinti cikartmaz.

    Bursa İstanbul devamli git gel yapicaksan naked olayini bi daha degerlendirebilirsin.

    Ben cook gittim geldim Bursa istanbul. Bana genel olarak keyifli geliyor. Ama yuksek surat olayinda malum nakeddevamli gidilmiyor. Ara hizlanmalar ve guc onemli.

    Devamli İstanbul sehir ici kullandigim icin cok kolay kivrak atak ve guclu.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)