MT-07 0KM mi alsam yoksa...
Reklamlar
-
Arkadaşlar merhaba
Bi' çoğunuz beni tanıyordur. 2012 R1' imiz de satıldı artık şehir içi de rahatça kullanabileceğim 600CC lik SS mi alsam yoksa 0KM MT-07 Mİ.
Bütçe olarak 21.000 TL limit olarak belirledim. Kask, Yarış Tulumları, Bot, Eldivenler zaten var.
MT-07 21.000 TL Diablo Rosso lastikler + 1500 tl daha koyar ise 22.500 TL olacak.
21.000TL civarına bakıyorum 600'ler 15.000 12.000km' de artık kaç kere rektefiye oldularsa güvenemedim. 21.000TL ye temiz motor bulamayacağımı anladım.
İkisi çok farklı klasmanda olsa da ULUDAĞ' virajlarına slider değdirirken alacağım rüzgarı hesaplıyorum MT-07 de. Sonuç olarak eninde sonunda düşeceğiz diyerekten yedek parçaları da hesaplıyorum ama işin içine SS duygularım girince beynim yanıyor. Benim yerimde olsanız siz ne yapardınız. Şekil şemalde değilim zaten. Naked' e yarış tulumlarını giyip binince çok daha seksi oluyor. Ne kadar rüzgar alacağımı bu rüzgarın beni ne kadar yalpalayacağını düşünmekteyim. Düzlükte de sinek gibi öne eğilmek gibi şeyler düşününce sıkılıyorum.
Sonuç olarak
2008-07-06 Model 600SS mi / SS de Honda servis vs 2.el olarak düşününce en başta düşündüğüm motor.
2015 Model MT-07mi
Reklamlar
-
valla arkadaşım bana göre mt-07 al derim ancak abs li versiyonunu al bence.
çok güzel makine gerçekten,şehir içi filan rahat diyorlar.
sıfır olması zaten ayrı avantaj olacakdır senin için,ss girme al mt-07 kullan..zaten piyasasıda var aletin elden çıkartmak istersende alıcı bulursun kolayca.malum dövizlerde fırlamışken elden kaçırma mt-07 yi,23-24 olacak diyolar.
-
r1 kullanan biri bu soruyu sormamalı
-
Bana kalırsa abi fazla yorum yapmamakla birlikte r1 den sonra mt 07 ye geçersen fazla rüzgardan şikayetçi olabilirsin demedi deme 600cc sınıfı düşünüyorsan fazer 6 veya fazer 8 ikinci elini bulabilirsen düzgün harika makinalar.
-
Bunun deneyimle alakası yok ki. Ne yapsam diye düşünüyorum. Naked sevmiyorum ama deneyebilirim. Biri belki böyle iklemde kaldıysa yazar bende düşünürüm.
-
ss i bırakıp naked a geçmek biraz sancılı olabilir
-
Yanlış anlaşılmasın sürdüğümden değil ama üzerine oturma fırsatı buldum. Ybr kullanıcısı olmana rağmen çok da yadırgamadım mt07 yi bence şehir içi rahatlık dersen kesinlikle mt07. Ama R1 den sonra sana nasıl gelir bilemem.
-
Yakında kaza yapmadın mı abi sen sliders değdirirken bu ne hız geçmiş olsun tekrardan
-
Rüzgar değil de 07 o süspansiyonla virajlarda istediğinizi güvenle yapabilecek mi sorusu daha önemli.
-
almpoz adlı üyeden alıntı
Bana kalırsa abi fazla yorum yapmamakla birlikte r1 den sonra mt 07 ye geçersen fazla rüzgardan şikayetçi olabilirsin demedi deme
600cc sınıfı düşünüyorsan fazer 6 veya fazer 8 ikinci elini bulabilirsen düzgün harika makinalar.
Naked de onları almam. MT07 alabilirim. Kafama yatan tek o var
-
Merhaba Mudanya'da trilyeye giderken yaptığın kazayı gördüm, resmen ölümden döndün, orada da viraj davasına oldu o kaza Passat mıydı jetta miydi neydi araba.bence siz bu viraj olayina uludağ virajlarinda değilde pist lerde devam edin, yanlış anlamayın sakın o yerde yatan halinizi hâlâ hatırlıyorum da ondan bu kadar sert yazdım dostum
-
ErknOzyurt adlı üyeden alıntı
Naked de onları almam. MT07 alabilirim. Kafama yatan tek o var
Deneme şansınız oldu mu MT-07'i ?
Hepimizin bildiği üzere gayet dik oturuşu olan CBR250'den sonra, MT-07'ye oturunca, çok tuhaf hissedip, "bu benim işim değil" diyerek inmiştim. Sıfır motosiklet alma şansı tabi ki her açıdan avantajlı olacaktır, ama R1 gibi sınıfında merdivenin son basamağı olan bir makineden, başka bir sınıfa geçip, Uludağ virajlarında "slider" eritirken çok huzurlu olunacağını sanmıyorum. Forumdaki kullanıcılar,yüksek hızda seyredecek kişiler için gidon amortisörü takılmasının şart olduğunu yazmışlardı. Bir göz atın bence.
-
sedat_57 adlı üyeden alıntı
Yakında kaza yapmadın mı abi sen sliders değdirirken bu ne hız geçmiş olsun tekrardan
Araba bana çarptı evet. O günlerden bi' çok duygu ve kötü hatıralar kaldı ama yapacak bişi yok. Pist günleri az oluyor yolda az olunca buna takiben ekipmanlarda yaşatacak cinsten olunca sorun kalmıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:41 ----------
Sokollu adlı üyeden alıntı
Deneme şansınız oldu mu MT-07'i ?
Hepimizin bildiği üzere gayet dik oturuşu olan CBR250'den sonra, MT-07'ye oturunca, çok tuhaf hissedip, "bu benim işim değil" diyerek inmiştim. Sıfır motosiklet alma şansı tabi ki her açıdan avantajlı olacaktır, ama R1 gibi sınıfında merdivenin son basamağı olan bir makineden, başka bir sınıfa geçip, Uludağ virajlarında "slider" eritirken çok huzurlu olunacağını sanmıyorum. Forumdaki kullanıcılar,yüksek hızda seyredecek kişiler için gidon amortisörü takılmasının şart olduğunu yazmışlardı. Bir göz atın bence.
R1 varkende öyle deli gibi gaz açıp 300 lerde gitmiyorduk. 130 140 piste girmek için almıştık fakat İntercity işin içine edince şehir içi malum sattık. 2012 makine 9.000 de idi. Emin ol 300'ü öyle otoban boş sabah 6-7 saaatlerin de denemişimdir. Onun dısın da zevk alabildiğim söylenemez.
Fakat 600CC gidon açısıda fazla daha kıvrak daha ince. MT-07 oturdum üstüne hani B-KİNG ANDY diye adam vardır. Videolarına baktım tulum+naked tulumun omuzlarındaki kevler' lar rüzgardan kayıyor Hiç kıyafetlerle naked deneme şansım olmadı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:45 ----------
E-TEKİN adlı üyeden alıntı
Merhaba Mudanya'da trilyeye giderken yaptığın kazayı gördüm, resmen ölümden döndün, orada da viraj davasına oldu o kaza Passat mıydı jetta miydi neydi araba.bence siz bu viraj olayina uludağ virajlarinda değilde pist lerde devam edin, yanlış anlamayın sakın o yerde yatan halinizi hâlâ hatırlıyorum da ondan bu kadar sert yazdım dostum
Dostum saol yazın için.
Diz kapağım iyileşmek üzere hafif kırmızılık kaldı. Şimdi T-SHİRT ile mi binilir diye yazmayın arkadaşlar Kaburgalarım burada birbirini tutalı 3 gün olmuştu. Dizkapağımdaki hareketli alçıyı ilk çıkardığım gün çekildi bu foto. Yaklaşık olarak 3 hafta olmuştur. Demek istediğim şu ölüyordum ölmedim korumalar saolsun. Passat pert oldu fakat yaşayacak günümüz varmış. Herhangi bi' korku durumum yok. Elbette pistlere de gidiyoruz fakat pist yetmiyor. BURSA-İSTANBUL git gel gerçekten yorucu. İş günlerini buna ayarlamakta oldukça zor. Kaldı ki pist günlerine daha var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:48 ----------
BatuhanK adlı üyeden alıntı
Rüzgar değil de 07 o süspansiyonla virajlarda istediğinizi güvenle yapabilecek mi sorusu daha önemli.
Barkın pistte denediğinde memnun kalmadığını söylemişti. O kadar yatırmam'da onu bende düşündüm esnek diyorlar. Açıkçası hiç kullanmadım motoru. Kazamdan sonrada hafif hafif istiyorum naked.
-
VFR800 e bir bak istersen, sayko bir makinedir hem ss hem touring. ...
-
Dostum Mt-07 al bence. Hatta bazı bayilerde eski fiyattan bulabilirsin. Vergi zikkimi olmasa ben hemen alirdim.
-
geçmiş olsun. pistte kullanmıyosanız ss makinayı geçin. spor cruiser yada maxi scooterlara nıye bakmıyosunuz çok zevklilerdir. naked'a gelirsek mt-07 ye daha ilk binişimde söylemiştim yanımdaki arkadaşa amortisörler tırt diye ama ille de naked olucaksa mt09 alın. ikisine de bindim
-
madem naket motor alınacak er6n işini görür bence aynı fiyattalar mt ile mtde virajlarda sıkıntı var deniliyor.hem 50cc için yüksek vergi vereceksin..
-
hocam arkadaş bahsedince kazana baktım. bence motordan vazgeç diyeceğim ama, hastalık bu ne sen vazgeçersin nede ben,
bende amatörüm ama düşüncem, ss den naket'e geçmek zor olur gibi. gerçe 250R pek ss sayılmıyor daha çok naket oturuş pozisyonu var çok zorluk çekmessiniz özelliklede mt7 acayip tutuldu. ve kullanıcıları çok memnun. benim tavsiyem ya xj6 yada R6
-
600rr güzel bir makine bence 600rr al acele etme kardeş bekle illaki denk geliyor.. Buarada yaptığın kazanın kaza yeri fotoğraflarını paylaşmaışmıydın oldukca ciddi bir kazaymış
-
MT07 nin arka amortisorunu kilona gore yarlarsan sikinti cikartmaz.
Bursa İstanbul devamli git gel yapicaksan naked olayini bi daha degerlendirebilirsin.
Ben cook gittim geldim Bursa istanbul. Bana genel olarak keyifli geliyor. Ama yuksek surat olayinda malum nakeddevamli gidilmiyor. Ara hizlanmalar ve guc onemli.
Devamli İstanbul sehir ici kullandigim icin cok kolay kivrak atak ve guclu.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)