Ben bu adreslere çat pat, İngilizce ve turkce birşeyler yazdım bakalım dönüş olacak mi?
takayanagisad@yamaha-motor.co.jp
nagashimat@yamaha-motor.co.jp
suzukishige@yamaha-motor.co.jp
Ben bu adreslere çat pat, İngilizce ve turkce birşeyler yazdım bakalım dönüş olacak mi?
takayanagisad@yamaha-motor.co.jp
nagashimat@yamaha-motor.co.jp
suzukishige@yamaha-motor.co.jp
Globalin mail adresilerin de bile sıkıntı var 2 mail başarısız :(
Bu fiyatları savunan,firmanın tavırlarını savunanlar olduktan sonra 50bin tl bile olsa revadır bize kardeşim.Yapsınlar hondasıda yapsın yamahasıda yapsın.Sanki firma ortakları ya bi kere motoru aldın diye sanki 3-5 sene sonra değiştirmeyeceksin yenisini almayacaksın....
Halbuki japonlar bu konularda hassastır, marka kalitelerine önem verirler. Yamahanın Türkiye distribitöründe iş yok onu anladık ta, biz sıkıntımızı nereye ileteceğiz. 2011 yılında arkadaşımın Honda CBR 1000 RR vardı, motor arızası yaptı garantiden birkaç defa tamir ettiler, fakat arkadaşımın arızası tam olarak giderilemedi yani sonuçtan memnun kalmadı, motor aksamının komple değişimini istedi, honda türkiye kabul etmedi, bunu üzerine honda japonya ya yaşadığı durum ile ilgili ayrıntılı mail attı, Adamlar 2 gün sonra 3 kişilik mühendis grubuyla istanbula geldiler motoru incelediler ve arkadaşımı haklı bularak komple motor aksamı değiştirilmesi yönünde karar verdiler. Adamlar markalarına zarar gelsin istemezler.
Aslında almamak lazım, ama bu fiyata rağmen alacak olan alır yinede, ben kendimle çok mücadele ediyorum almamak için ama ne kadar dayanırım bilmiyorum, ne biçim bir hastalık bu :(
Yamaha 2015 te ya tutarsayi deniyor. ama kavasaki ve hondaya kaptircak 2015 i
EYYY YAMAHAAAAAA SEN NASIL ARTAN DOLAR KURUNA RAĞMEN R25'İN FİYATINI ARTIRIRSIN!!!
şeklinde bir tepki gösterseniz ne faydası olur bilemiyorum
Arkadaşlar 2. partide kesinlikle mavi yok, bazı uyanık bayiler 2014 lansman motorlarini yeni fiyatla satmaya çalışıyor, Öyle birşey başınıza gelirse Yamaha ya durumu sizde bildirin. Hatta Yamaha bu lansman motorlarının faturalarını artık bayilerden istiyor. Yamahanın bu tutumu hoşuma gitti umarım artık müşteriyi koruyacak şekilde adım atarlar.
Yamaha Istanbul bayilerinin 3uyle yakin iliskim var. Sizin icin bunlari sorabilirim ama sahsen abarttiginizi dusunuyorum. 1000 lira icin dunyayi yakiyorsunuz evet ama ocaktan bu yana 2 puan artan dolar ve euro kurunu takip de etmiyorsunuz muhtemelen.
Oldu da aranizda ocak fiyatlariyla bir bayiden motosiklet almis olaniniz varsa bununla ilgili sozlesme imzalamis olmaniz gerekir. O sozlesme dogrultusunda su an motorun fiyati fazladan 3000 lira bile oynasa siz ocakta anlastiginiz fiyattan alirsiniz.
Yok durum boyle degilse iyi gunler gecmis olsun.
Bunlarin bilincinde olmadan bir takim cikismalarda bulunduysaniz markanin sizin atarlanmanizi markayi korumak icin ortadan kaldirmasi sasilacak bir sey degildir.
1- Dolar kuru coşmadan çok önce zam yaptı Yamaha.
2- Adam gibi baştan satmayı planladığın fiyatı ilan edersin. Çakallık yaparsan pazarlama taktiği ayağına, elinde patlar öyle.
İnsanların tepkisi haklıdır. Kimse "yok ama niye öyle yapıyosun da böyle yapmıyosun vıdıvıdıvıdı" diye kıvırtmasın. Zaten dolar kuruyla birlikte sıfır ve ikinci el fiyatları bi anda coştu (r25 hadisesi 1. maddedeki gibi farklı). Eee mayışlar aynı, nasıl olacak bu iş. Düşük/orta gelirli adam taş yesin...
Bazen sapla saman birbirine karisiyor..Yamaha Turkiye kurumsal murumsal bir yapi degildir.Turkiyede ki bircok motosiklet markasi hibi mali getirir satar satis sonrasindada musteriyi tinlamaz bile.İki kere yamahaya motor sormuslugum var biri Xj6 biri xt660 ikisinede yok ama gelecek diyip ne zaman gelirin sorysuna net yanit veremeyen firma kurumsal gaxoz kapagi olur sadece. Ben paramla ne zaman gelecegi mechul bir motor icin siraya girmem girersem special ozel uretim bir makine olur bu alet.R25 stock motor Tyrkiye mozambik mi musterisine ezik muamelesi yapiyor yamaha..
Bir urun kalitesiyle parasini hakediyorsa serviss parca hizmetini verecek arkadas.KTM bir haftada yedek parca getiriyor Yamaha iki ayda getiremiyorsa boyke kurumsalliktanda bi cacik olmaz bisetede yaramaz.
Asil mesele bircok konuda Yamahanin hint kumasi modunda takilmasidir.Bunun uzerine bide siraya hirip bu kurumsal gorunumlu markalardan urun almak sadece onlara pasif destek vermek olur.
Yamaha distributor degistireli yillar oldu kendisi Turkiyede hesapta ama ortada tuhaf Turkce konusan bi japon amcadan baska muhatap yok.
Facebook sayfasinda yazdiklari o klise sacma sapan lag ola beri gele mesajlarinida saklasinlar iletide guzel laf tursusu olur baska biaey degil.
Digru dyzgun distributoru,dogru duzgun servis vereni,dogru duzgun musterisini adam yerine koyan markayi desteklemezsek bu Yamahalar daha bizim kaleye coook gol atar buda biline..
Hayirli geceler..
bu sene sıfır motosikletlerde fiyatlar tam bir kabus. akıllı adam bu sene motosiklet almak için acele etmez bana göre. paranız fazlaysa nereye harcayım diyorsanız ayrı bir konu tabiiki.
Beldeyama'yi gormemisler icin bugunku Yamaha Turkiye'yi yermek cok kolay geliyo diye dusunuyorum ben.
Kawasaki ya da Vespa/Aprilia/Ferco'ya veya (araba getiriyo diye motor da getirmek zorunda olan)Honda Turkiye'ye ne diceksiniz?
Şimdi Türkiye'de hangi firma kurumsal konusuna kadar gider bu konu da neyse.
Motosiklet zaten Türkiye'de fazla gelişmemiş bir sektör, firmalar da buna göre bugünlere gelmişler.
Eskiye göre daha iyi olmaları normal olanıdır zaten.
Yamaha Kardeşler'in satışı bence berbat, Honda Pazarbaşı da öyle.
Bence Yamaha servisleri kötü, Honda fena değil, fakat aldıkları paraları kesinlikle haketmiyorlar.
Z-Moto'nun sahibinin şirketinde iki sene çalıştım, o şahıs Z-Moto'yu kendisine motosiklet getirmek için kurmuştur, başkalarının motosiklet almasını istemediğini düşünüyorum. Buna rağmen fuarda gittim Z300 aldım, umarım servis ve yedek parça konusunda pişman olmam.
yamaha kurumsal hariç hertürlü sıfatı hakeden bir şirket. 2 aydır yazmadığım (japonya dahil) yer kalmadı ybr konusunun netleşmesi için. önce karbüratörü enjeksiyona çevirdiler. sonra bidaha karbüratöre çevirdiler. sonra diğer yerleri enjeksiyon çevirip yine bilgi karmaşasına sebep oluyorlar. 2 aydır bir web sayfasında 2 satırı değiştirmeyen pabucumun kurumsal şirketi.
bu ülkede müşteri motosiklet firmalarının umrunda değil. tek etkili olacak şey satış rakamıdır. onuda çatır çatır sattıkları için kusura bakmayında kimsenin şeyinde bile değiliz.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)