600 RR aldım (Kutu açılımı, ilk sürüş, ilk izlenimler ve çok şey olacak)
Reklamlar
-
16 Nisan 2015, 15:28
#161
Sam@ adlı üyeden alıntı
Ama ne para saçtın be
Kazasız belasız keyfini çıkartırsın inş..
daha saçamadık ekipman için eğitime gidersek minimum 7000 tl gibi (3250 tl sırf eiğitim parası şu an ) bir bütçe gerekiyor ,eldiven ve montum şimdilik kullanmalık var ama css ye gidersem bütçe bu rakamlara çıkıyor
bu zevkin uzun sürmesi için acelem yok (sürürken de geçerli bu ) hayırlısı olur inşallah
Reklamlar
-
16 Nisan 2015, 16:31
#162
@biyeybaraküs hocam hayırlı uğurlu olsun.
Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.
1000. kişi aynı şeyi söylemiştir ama ben de söyleyeyim aman hocam dikkatli olun.600 lük heleki RR sanırım şakaya gelmez.
-
16 Nisan 2015, 16:34
#163
skystar adlı üyeden alıntı
@biyeybaraküs hocam hayırlı uğurlu olsun.
Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.
1000. kişi aynı şeyi söylemiştir ama ben de söyleyeyim aman hocam dikkatli olun.600 lük heleki RR sanırım şakaya gelmez.
katılıyorum eşşek gibi tepebilir adamı
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
-
16 Nisan 2015, 19:39
#164
hayırlı ugurlu olsun. bende onumuzdeki ay 30.yıl zx10r alacagım. şehirici binmelik otobanda gazlamalık,kazasız sürüşler
-
16 Nisan 2015, 20:06
#165
Thunderwolt adlı üyeden alıntı
hayırlı ugurlu olsun. bende onumuzdeki ay 30.yıl zx10r alacagım. şehirici binmelik otobanda gazlamalık,kazasız sürüşler
sağolasın sanada kazasız belasız rodaj bitince tam inceleme ile ilgili yazacağım ama 600 rr şehir içine gelmiyor maalesef şehir içi 15 20 dakikalık sürüşlerimde bile hararet 100 de kontağı kapatıyorum (gerçi 130 dereceye kadar yolu var normal çalışma ısısı 70 ile 80 derece arası )zar zor hani sürüşü 25 dakikaya çıkarsam hararet daha da çıkar galiba daha nisan ayındayız üstelik
zx 10 r ında şehir içi hararet konusunda pek tat vermeyeceğini düşünüyorum gerçi sen yarışçıydın galiba otoban da gazlarsın her türlü benim ise otobanda gazlayabileceğim bile şüpheli
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
-
18 Nisan 2015, 19:48
#166
Maşallah hocam Allah kaza bela ceza göstermesin.. Hayırlısıyla binmek nasip olsun İnşallah..
Konuyu takipteyim.. Özellikle cbr250'den 600rr'a geçişinizden sonra yorumlarınız önemli.. 600rr sayfasından ve buradan takip halindeyim..
Bu arada videoları izlerken ben daha çok heycanlandım..
-
19 Nisan 2015, 02:36
#167
hocam bende cbr 250 den sonra R6 düşünüyodum ama ancak otoruş pozisyonu olarak çok rahatsız geldi, cbr600rr a karar verdim, arkadaş 250 den 600 e geçtiğiniz yazmış o yüzden soruyorum.
motosiklete alışmanız, hakimiyet sağlamanız ne kadar sürdü ya da halen alışmaya mı çalışıyorsunuz?
ayrıca 250 de kaç km tecrübeniz vardı?
-
19 Nisan 2015, 20:30
#168
geniş incelememi rodaj sonrası yazacağım motora alıştım ama malum rodajda olduğumdan 9k ve üstü devirlerdeki karakterini daha inceleyemedim gerçi tahmin etmek zor değil.1000 km mondial 125 cc ,4000 km cbr 250 tecrübem var başlangıç hihayem şu konuda var http://www.motosiklet.net/forum/moto...lmayanlar.html ilk motoru aldığımda eve bile başkası getirmişti
tam anlamıyla 600 rr a hakim olmak (veya makinanın hakkını vermek )o uzun sürer herhalde ,kısa olarak şunu söyleyeyim cbr 250 den sonra çok kolay sürülebilecek bir motor akıllı olursanız
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
-
19 Nisan 2015, 20:35
#169
Kocaeli İl Temsilcisi
biyeybaraküs adlı üyeden alıntı
geniş incelememi rodaj sonrası yazacağım motora alıştım ama malum rodajda olduğumdan 9k ve üstü devirlerdeki karakterini daha inceleyemedim gerçi tahmin etmek zor değil.1000 km mondial 125 cc ,4000 km cbr 250 tecrübem var başlangıç hihayem şu konuda var
http://www.motosiklet.net/forum/moto...lmayanlar.html ilk motoru aldığımda eve bile başkası getirmişti
tam anlamıyla 600 rr a hakim olmak (veya makinanın hakkını vermek )o uzun sürer herhalde ,kısa olarak şunu söyleyeyim cbr 250 den sonra çok kolay sürülebilecek bir motor akıllı olursanız
Toplam 5.000 km sizce de 600'lük için yetersiz değil mi hocam ?
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
19 Nisan 2015, 20:37
#170
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Toplam 5.000 km sizce de 600'lük için yetersiz değil mi hocam ?
bence yetti ,gerçi bu 600 lüğü nasıl süreceğinizle de alakalı bir şey olsa gerek
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
-
19 Nisan 2015, 20:42
#171
Kocaeli İl Temsilcisi
biyeybaraküs adlı üyeden alıntı
bence yetti ,gerçi bu 600 lüğü nasıl süreceğinizle de alakalı bir şey olsa gerek
600 rr düşük devirlerde sakin alet ama yüksek devirlerde yırtıcı bir aslana dönüşüyor dikkat edin hocam . Allah kaza bela vermesin . Bol bol gezi fotoğraflarınızı ve videolarınızı bekliyoruz .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
19 Nisan 2015, 20:45
#172
biyeybaraküs adlı üyeden alıntı
sağolasın sanada kazasız belasız rodaj bitince tam inceleme ile ilgili yazacağım ama 600 rr şehir içine gelmiyor maalesef şehir içi 15 20 dakikalık sürüşlerimde bile hararet 100 de kontağı kapatıyorum (gerçi 130 dereceye kadar yolu var normal çalışma ısısı 70 ile 80 derece arası )zar zor hani sürüşü 25 dakikaya çıkarsam hararet daha da çıkar galiba daha nisan ayındayız üstelik
zx 10 r ında şehir içi hararet konusunda pek tat vermeyeceğini düşünüyorum gerçi sen yarışçıydın galiba otoban da gazlarsın her türlü benim ise otobanda gazlayabileceğim bile şüpheli
Arkadaşım,bu motorların fanları 110-115 derecede açar.Sıkışık trafik falan zarar etmez.Yani kontağı kapatmanıza filan gerek yok.Korkmayın,fan açar hararet gider.
-
19 Nisan 2015, 20:50
#173
essegesse adlı üyeden alıntı
Arkadaşım,bu motorların fanları 110-115 derecede açar.Sıkışık trafik falan zarar etmez.Yani kontağı kapatmanıza filan gerek yok.Korkmayın,fan açar hararet gider.
yanlış anlaşılmış zaten kapatmıyorum kontağı (motoru kapatıp beklemiyorum yolda ) ,kapatıyorum derken yolculuğu planlayıp (saate göre trafiğin durumu ışık vs ) şehir içi maksimum 20 dakika olacak şekilde yapıyorum ,20 dakikada bu dediğim gibi oluyor sıcaklık
fan açıyor zaten 110 u geçirmiyor ama ben trafiğe kalacağımı bildiğim saat te çıkarmıyorum motoru tedbirli olmak ta fayda var
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
-
20 Nisan 2015, 13:03
#174
biyeybaraküs adlı üyeden alıntı
geniş incelememi rodaj sonrası yazacağım motora alıştım ama malum rodajda olduğumdan 9k ve üstü devirlerdeki karakterini daha inceleyemedim gerçi tahmin etmek zor değil.1000 km mondial 125 cc ,4000 km cbr 250 tecrübem var başlangıç hihayem şu konuda var
http://www.motosiklet.net/forum/moto...lmayanlar.html ilk motoru aldığımda eve bile başkası getirmişti
tam anlamıyla 600 rr a hakim olmak (veya makinanın hakkını vermek )o uzun sürer herhalde ,kısa olarak şunu söyleyeyim cbr 250 den sonra çok kolay sürülebilecek bir motor akıllı olursanız
ben ilk 250 ile başladım, 6-7 ay oldu toplamda 3000 km kadar tecrübem var, 550 km uzun yol yaptım. yaz sonu bi 600 luk almayı düşünüyorum.
sanırım daha uysal olması sebebiyle 600rr alıcam gibi görünüyor.
-
20 Nisan 2015, 22:10
#175
LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı
hocam bende cbr 250 den sonra R6 düşünüyodum ama ancak otoruş pozisyonu olarak çok rahatsız geldi, cbr600rr a karar verdim, arkadaş 250 den 600 e geçtiğiniz yazmış o yüzden soruyorum.
motosiklete alışmanız, hakimiyet sağlamanız ne kadar sürdü ya da halen alışmaya mı çalışıyorsunuz?
ayrıca 250 de kaç km tecrübeniz vardı?
Gözünüzü seveyim 4 silindir supersport motosiklet alıyorsunuz. Oturuş pozisyonu diyorsunuz ya...
Mutluluk iki bacak arasındadır.
-
20 Nisan 2015, 22:38
#176
-
20 Nisan 2015, 22:42
#177
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız inşallah
-
20 Nisan 2015, 23:00
#178
hayırlı olsun heyecan ıyıdır kazasız belasız
-
21 Nisan 2015, 11:11
#179
250cc motosiklet ile 600 cc motosiklet arasında gece ile gündüz kadar güç farkı var. Tam hakimiyet kurarak, sınırlarında kullandığınız bir 250'lik korka korka, arkadaşın da belirttiği gibi gibi trafikte hararet yapıp pişe pişe sürülen 600'lük makinadan çok daha fazla keyif verecektir. 600 cc işletme maliyetleri de yüksektir. Sindire sindire, tadını çıkara çıkara bu hobiyi uzun yıllar devam ettirmek varken niye bu kadar acele.
Ülke yolları felaket, sürücülerin oralama zeka seviyesi düşük, trafik cahili bir toplumda ekstra tecrübe ve dikkate sahip olmadan supersport makinalara bu kadar çabuk heves heves etmemenizi nacizane öneriyorum. Hep büyük cc kullanmama rağmen ben 250-400 cc aralığında motor arıyorum, güçleri fazlasıyla yeterli, tek sıkıntım boy nedeniyle motorlara sığamamak,uygun oturuş posizyonu bulamamak. İnanın kolay hakimiyet kurulan makinalar çok daha keyifli.
-
21 Nisan 2015, 11:30
#180
xbuky adlı üyeden alıntı
Gözünüzü seveyim 4 silindir supersport motosiklet alıyorsunuz. Oturuş pozisyonu diyorsunuz ya...
illa ki rahatsız mı olmamız gerekiyor?
gün geçtikçe neden yeni tasarımlar yapıyorlar hiç düşünmediniz sanırım..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)