çok şey olacak demiştim size 600 rr down cana gelmesin hayat devam ediyor sağ tarafa 2 sticker alacağız grenaj da kırık yok belki boya ister inceden bende bir şey yok evdeyim kırılan sadece gururum
kaza videosu mevcut atarım belki sonradan ,suç bende yol çalışması var uyarı işaretleri mevcut şerit 3 şeritten 2 şeride düşüyor önümdeki araç duruyor ben kaçış alanım olmasına orayı görmeyip rağmen frene abanıp sağa düşüyorum motor 5 metre kadar sürükleniyor
herkese kazasız belasız
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
Geçmiş olsun çok.
Ben kazayı tamamen tecrübe eksikliğine bağlıyorum. Küçük yada orta cc den; 4 silindir 600 cc supersport motosikletlere geçildimi böyle oluyor genelde. Her ne kadar arka tekerde 100hp az görünsede 600ccler çok yürümesede belli bir tecrübe istiyor malesef.
Taşlama yok, herkes gecti bu yoldan.
Cok sevinin bence, hatta nazarlik olsun bu motosikletinize, caniniza birsey olmamis, kirik cikik yok. Onemli olan saglik. Saglik yerinde oldumu daha nice motosikletlere bineceksiniz hayirlisiyla.
motoru hiç yaptırmayıp grenajdaki çiziklemi binsem tam nazarlık olur zaten göze batıyordu nereye koysam başında beş adam kafamda deli sorular sat motoru ,kasko yap ,rosso lastik yap (düşmemin lastikteki payı yüzde 5 tir en fazla ) vesaire şoktayım biraz eve hangi yolla geldim onu bile bilmiyorum
Hocam buda geçer size bişey olmasın hep tecrübe bunlar. Bidahaki frenleme daha kontrollu olun kendinizle konusun frenleme yetersiz ise bi eğitim alın motor ile
Öncelikle çok geçmiş olsun sizde bir şey yoksa gerisi önemli değil altı üstü 34 bin TL Umarım yanlış anlamazsınız fakat alttaki videoda görüldüğü gibi sadece oturuş pozisyonunuzdan bile şu günün geleceği belliydi gibi geliyor bana umarım bir an önce eğitim alırsınız malum 600lük şakaya gelmiyor.
Allah daha büyük kazadan korusun.
Çok hızlı gidiyorsunuz birde. Gereksiz hızlı hemde. altınızda yarış motosikleti var diye hızlı gitmeyin.
Hep görüyorum genelde yaşı genç kesim altında spor motor oldumu 125 lik bile olsa basarak gidiyor, aralara dalıyor. Çekiniyorum, motosikletim ve tecrübeme rağmen kesinlikle öyle hızlı gitmem.Şehir içinde çok solluyır beni 125 lik 250 likler ama gereksiz risk alıyorlar.
motosiklet keyif işidir. Özellikle şehir içinde etrafa bakınarak yavaş yavaş gitmek keyiflidir. bulduğunuz her kısa düzlükle önünüz açıksa yapıştırmak değil.
hızınıza veya trafik tecrübenize gelmeden daha motor üzerinde oturmasını bilmiyorsunuz.
hatalı bir motor seçimi yapmışsınız Allah yardımcınız olsun
o oturuş nedir abi gözünü seveyim.
dirseklerden hafif kırık kalça biraz dışarı bel dimdik kafa hafif ileri olacak.
bel dimdik olmaz aman diyim yanlış bilgi vermeyin.
depo ile stratejik nokta arasında bir yumruk mesafe bırakıp dizlerle depoyu sıkıyoruz. hafif kambur durulmalı.
fotoğraftaki eleman da kambur duruyor fakat hörgüç sebebiyle dik zannediyorsunuz.
sakın ss lerde dik oturmayın 30km sonda "ah belim, vah dötüm" demeye başlarsınız.
geçmiş olsun. umarım yaşayacağınız en büyük kazanız bu olur.
ben sizin yerinizde olsam -eğer kırık karenaj yoksa- yaptırmam. her binişte hatırlatır hatanızı size.
öncelikle hayırlı olsun motorunuz.allah kaza bela vermesin dicektim ufak bi kaza olmuş sanırım.neyse ufak tefek olur böyle şeyler. Cana gelmesin allah korusun. 600 cc dizginlenmiyecek motor değil tabi ama hafife alınacak motorlarda değil. başlangıc motoru olurmu olur ama bileğine sahip olacaksın. Sana gelince arkadasım birkac videonu izledim ama daha fazla yol yapman lazım tecrübe lazım 195 km hızlara cıkmaman lazım. videolarda kolları cok kasmıssın ha düştü ha düşecek diye izledim inan. rahat ol sakin ol panik olma. herşey olacagına varır sen tecrübe kazanmaya bak. daha fazla sür yavas sür önce yol tecrübesini trafik tecrübesini bi kap sonra 195 yap. önemli olan nasıl ucacagın degil nasıl konacagın.yanı 195 yaparsın ama duramazsan o 195 bı ıse yaramaz. nacizane tavsiyem budur arkadasım.tekrardan hayırlı olsun.
geçmiş olsun Biyeybaraküs sana bişi olmadıya geri kalanı bir şekilde hallolur :(
bu gün servise bıraktım motoru boyacı gönderdiğimiz fotolardan belli bir fiyat verdi hatta iki fiyat verdi sticker ları almadan da yaparım dedi kimse anlamazmış (daha önce yaptığı motorlar 2 3 kere el değiştirmiş hiç bir sahibi anlamamış falan hattat birini bizzat görmüştüm harbiden işçilik iyiydi herkes işin sahtekarlığında bizi de öyle zan ediyorlar galiba ,öyle kimsenin anlamamasını istesem zaten kaza yaptığımı buraya yazmazdım satarsak ileride motoru alan ada söyleriz her türlü düzgün olsun da para çok önemli değil öyle normal bakıldığında sırıtmasın bana yeter ) orijinal gibi olurmuş (çok kafama yatmadı sadece boyayla yapması stickker ları almadan )falan dedi telefonda yarın gelip parçaları alacak bir yakından görsün de o zaman görüşeceğim bakalım ne diyecek
motordaki hasar
yan grenaj ları 1 er karış lokal boya gerektiriyor sticker ları alırsam almazsam biraz daha fazla ,arka fren pedalı yamulmuştu inceden bugün düzelttik onu serviste oldu gibi orjinali 350 tl imiş internette görmüştüm yan sanayi idi muhtemelen 100 tl ileride onu belki alır takarım ,kafa grenajın da bir şey yok 2 cm lik ince bir çizik var en ucunda göstergeye bakan kısmında onu bırakırım muhtemelen nazarlık olsun ,sağ ayna kaza anında katlanmış hemen kafa grenajına bağlandığı yerden kırık baskı kasma vs yapmamış ,yolcu ayaklığında ve yan ayaklıkta yamulma kırılma yok ince çizik var ,motor bloğunda çizik yok ,kuyruk grenajında bozuk para büyüklüğünde boya kalkmış (motorun avadanlık anahtarları basınç yapmış muhtemelen kaza anında )onu yaptırırım ,gidonda ve kuyruk şasesinde yamulma yok gidon ağırlığı çok az çizilmiş
yalnız sağ bacak yandan ve kasık içine doğru ağrıyor zor yürüyorum doktora da gitmedim 1 haftaya geçer tahminim herkese kazasız belasız
birde lastikler değişecek gerçi kazada lastiğin kusuru yoktu ama olsun şu ikisi arasında kaldım http://www.motolastik.com/pirelli-di...7-75w-pmu29712 bu zaten kendini ispatlamış lastik birde bu var http://www.motolastik.com/pirelli-di...7-73w-pmu26314 pist lastiği zaten kullanım ömrü daha az rossoya göre (önemi yok ) yalnız ıslak performansı beni biraz düşündürüyor ikisini kullananlar varsa yorum alayım
geçmiş olsun moral bozma ve güvenini yitirmemelisin. nazara geldin motor göze geliyor. biliyorum ben o ilgiyi xj6 da yaşıyordum bir zamanlar taki topcase takınca ilgi milgi kalmadı çok şükür. insanların senin motora olan ilgisi zamanla çok canını sıkacak bunalacaksın.
kesinlikle boyatıp motosikletin değerini düşürme. sticker ile kapat. çünkü allah korusun ama ileride yine düşme ihtimalin var çünkü motosiklete alışman için en az 10000 km hatta 15000 km gerekiyor. nerde ne zaman hangi hızda hangi mesafede nasıl ve nerde duracağını zamanla veya pratiklerle hissedebiliyorsun zamanla alışıyor insan.
unutma düşmeyen motorcu yoktur. ben hariç hala düşmedim ya la
para olurda izmire gelirsem bir çayını birde kahveni içerim . selçukta akrabalarım var.
barodi ve diğer arkadaşlar sağ olun mecbur boya olacak yan grenaj larda çünkü sticker çiziği hariç sadece boya olan yerlerde birer karış lık alanda çizik var yanın alt ve üst parçasında öylede binilmez şimdi önemli değil değeri düşerse düşsün yapacak bir şey yok
izmir e gelirsen beklerim her türlü
ayrıca arka maşa asfalta kesinlikle değmemiş çünkü sehpa vidasında çizik bile yoktu
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)