seneye 250 likleri 20 binden almaya hazırmısınız?
Reklamlar
-
03 Mayıs 2021, 08:00
#261
Konuyu güncelleyelim lütfen damadı öngörememiş .....
Reklamlar
-
03 Mayıs 2021, 08:39
#262
2020 MART AYINDA t7 68000
r 25 e 34000 fiyat aldım nakit
gelinen durum gayet normal hatta motosiklet fiyatları piyasadaki diğer ürünlere göre az bile artıyor
-
03 Mayıs 2021, 22:46
#263
keşke şuan 20 bin tlye alabilsek
-
17 Kasım 2021, 12:43
#264
Kocaeli İl Temsilcisi
celikat adlı üyeden alıntı
döviz kurunun önü alınamıyor, seneye dolar ne olur bilemiyorum ama epey bir yükseleceği kesin gibi. bu durumda 125 likleri 15 bin, 250 likleri 20 binden almaya hazır mıyız forum olarak merak ettim?
Türkiye'nin Nostradamus'u...
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
17 Kasım 2021, 13:17
#265
Şu anda 20bin acaba ekipmana yeter mi diye düşünecek hale geldik.
-
17 Kasım 2021, 13:27
#266
seneye 250likleri 100 binden almaya hazır mısınız?
ben şahsen değilim.
-
17 Kasım 2021, 14:10
#267
Kocaeli İl Temsilcisi
espresso adlı üyeden alıntı
Şu anda 20bin acaba ekipmana yeter mi diye düşünecek hale geldik.
Baştan aşağıya kaliteli ekipman dizsek 20 bini geçiyor artık...
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------
arndiol adlı üyeden alıntı
seneye 250likleri 100 binden almaya hazır mısınız?
ben şahsen değilim.
Bu hızla giderse 150 bin TL bile olur 250'likler.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
17 Kasım 2021, 14:12
#268
bu başlık açılırken 250 likler kaç paraydı unuttum valla
şuan r25 63 binlira. daha geçen 54 binlira diye ortalık yıkılıyordu
-
17 Kasım 2021, 15:05
#269
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Baştan aşağıya kaliteli ekipman dizsek 20 bini geçiyor artık...
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------
Bu hızla giderse 150 bin TL bile olur 250'likler.
çin 250likler 100 olur :D
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
-
17 Kasım 2021, 15:12
#270
Kocaeli İl Temsilcisi
mavzer-i adlı üyeden alıntı
bu başlık açılırken 250 likler kaç paraydı unuttum valla
şuan r25 63 binlira. daha geçen 54 binlira diye ortalık yıkılıyordu
15-18 bin TL arasındaydı..
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
17 Kasım 2021, 15:14
#271
mavzer-i adlı üyeden alıntı
bu başlık açılırken 250 likler kaç paraydı unuttum valla
şuan r25 63 binlira. daha geçen 54 binlira diye ortalık yıkılıyordu
13.750TL'den açıldı R25. Sonra 14 küsür oldu bu başlık açıldığında.
MotoXPR
https://www.youtube.com/@MotoXPR
-
17 Kasım 2021, 15:46
#272
Bu konuyu görünce hep aklıma şu geliyor.
-
17 Kasım 2021, 15:53
#273
Hükümet görmesin bunu vallahi adamı dolar manupilecisi diye hapse atarlar cadı gibi yakarlar :D
-
17 Kasım 2021, 16:12
#274
espresso adlı üyeden alıntı
Şu anda 20bin acaba ekipmana yeter mi diye düşünecek hale geldik.
Insan beyni delirmemek için alışmaya ve mesrulaştırmaya programlı dostum .. Kim derdi 3-4 sene evvel 10.000 TL ye telefon satılacagını ? Kim derdi 700 TL lik çamasır makinesinde 5000 TL fiyat etiketi gordugumuzde " E abi normal su an, daha ne olsun" diyecegimizi..
-
17 Kasım 2021, 17:04
#275
Ahahahahahahaha.
Enflasyonun ve başarısız döviz-faiz politikalarının en güzel yansıması bu başlık ya, yarılıyorum her gördüğümde.
-
17 Kasım 2021, 22:49
#276
Peki 2022 yılında 125CC motosiklere 100K vermeye hazır mısınız ?
-
18 Kasım 2021, 23:44
#277
bu zamana kadar motorunu alan aldı ve işletme maliyetleri noktasında tasarruflu kullanmaya başladı.çoğu kişi idareten aldığı motorlarını satmıyor şu dönem,bekletiyor sezon açılsın diye çünkü daha fazla kar yapma düşüncesi olanlarda var.
keyif sürüşleri yapanlarda azaldı çünkü yakıt,yeme-içme vb giderler yüzünden insanlar keyif almıyor artık.5 yıl öncesine kadar her yıl sayısız gezi sürüşü yapanlar bu yıl 1-2 sürüşle seneyi kapattı çünkü artık gelinen ekonomik şartlarda çıkarılan keyfin sonuçları kısa-orta vadede sorun yaratıyor.
Zaten artık dünya bambaşka bir sürecede girdi.Türkiye'ninde dahil olduğu paris iklim anlaşması sebebiyle önümüzdeki 10 yıl içinde fosil yakıtlı araçları kullanmak çok maliyetli olacak.Şimdiden dizel fiyatları benzini geçmiş durumda (dizel araçların fiyatlarını takip edin,onlar düşmeye başladı bile).
Elektirikli araçların daha yoğun olacağı bir döneme giriyoruz.Biz klasik motorcular için bazı şeylerin keyfini çıkarmak 10 yıl sürecek sonra değişen-değiştirilen dünya sistemine mecburen adapte olacağız ve elektirikli motorlara yöneleceğiz.Paris iklim anlaşmasına görede en geç 2040 yılında fosil yakıtlı araçlar bu iklim muhabbetlerinden ötürü kısıtlanacak ve yasaklanacak ancak 2030 dan sonra fosil yakıtlı araçların işletme maliyetleri çok aşırı olacak.Yakıt ücretleri tavan olacak ve bilinçli şekilde firmalar fosil yakıtlı araçlara parça üretmeyecek.Yani bizler için ortalama 10 yıl daha eldeki fosil yakıtlılarla idare etmeye devam edeceğiz.Gün olacak benzinin litresi 100 tl ye gelecek,4-5 yılda yaşarız bunu,ondan sonra helvaları kavururuz.
-
19 Kasım 2021, 19:32
#278
BlackGhost adlı üyeden alıntı
bu zamana kadar motorunu alan aldı ve işletme maliyetleri noktasında tasarruflu kullanmaya başladı.çoğu kişi idareten aldığı motorlarını satmıyor şu dönem,bekletiyor sezon açılsın diye çünkü daha fazla kar yapma düşüncesi olanlarda var.
keyif sürüşleri yapanlarda azaldı çünkü yakıt,yeme-içme vb giderler yüzünden insanlar keyif almıyor artık.5 yıl öncesine kadar her yıl sayısız gezi sürüşü yapanlar bu yıl 1-2 sürüşle seneyi kapattı çünkü artık gelinen ekonomik şartlarda çıkarılan keyfin sonuçları kısa-orta vadede sorun yaratıyor.
Zaten artık dünya bambaşka bir sürecede girdi.Türkiye'ninde dahil olduğu paris iklim anlaşması sebebiyle önümüzdeki 10 yıl içinde fosil yakıtlı araçları kullanmak çok maliyetli olacak.Şimdiden dizel fiyatları benzini geçmiş durumda (dizel araçların fiyatlarını takip edin,onlar düşmeye başladı bile).
Elektirikli araçların daha yoğun olacağı bir döneme giriyoruz.Biz klasik motorcular için bazı şeylerin keyfini çıkarmak 10 yıl sürecek sonra değişen-değiştirilen dünya sistemine mecburen adapte olacağız ve elektirikli motorlara yöneleceğiz.Paris iklim anlaşmasına görede en geç 2040 yılında fosil yakıtlı araçlar bu iklim muhabbetlerinden ötürü kısıtlanacak ve yasaklanacak ancak 2030 dan sonra fosil yakıtlı araçların işletme maliyetleri çok aşırı olacak.Yakıt ücretleri tavan olacak ve bilinçli şekilde firmalar fosil yakıtlı araçlara parça üretmeyecek.Yani bizler için ortalama 10 yıl daha eldeki fosil yakıtlılarla idare etmeye devam edeceğiz.Gün olacak benzinin litresi 100 tl ye gelecek,4-5 yılda yaşarız bunu,ondan sonra helvaları kavururuz.
Ne isabetli bir tespit,tebrik ederim👍👏👏👏
-
16 Haziran 2022, 10:17
#279
1 ABD Doları eşittir
17,29 Türk Lirası
-
16 Haziran 2022, 10:45
#280
Bunlar daha iyi günlerimiz. Seneye 250’lilikleri 300 binden almaya hazır mıyız?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)