Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: Hangi motoru alsam ?

Katılımcı sayısı
27. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Mondial 125 MH DRİFT

    16 59.26%
  • Mondial 180 Zone-s

    11 40.74%
2. sayfa BirinciBirinci 12

Hangi MOTORU alsam ?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Freye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2014 Fazer8
    şık tasarım, güç, performans, ses aklıma tek bir marka geliyor zaten ehliyetsiz kullanacaksın yani cesaretlisin
    al bir 1000RR sende kurtul bizde zaten performans güç şekil hepsi beraberinde gelir
    Darkin ve aonal bunu beğendiler.
    Köpeklerin neden camdan dışarı baktığını ancak motosiklet sürücüleri anlar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Darkin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2014
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-125 ('14), Yamaha MT-25 ('17)
    Alıntı Freye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şık tasarım, güç, performans, ses aklıma tek bir marka geliyor zaten ehliyetsiz kullanacaksın yani cesaretlisin
    al bir 1000RR sende kurtul bizde zaten performans güç şekil hepsi beraberinde gelir
    1000RR fazla gelebilir bence ilk kullanımda 600RR'la başlasın.

  3. #23
    Bugraaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Haziran 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    14'Honda CBR250R Repsol - Triumph Daytona 675 Red
    Ehliyetsiz kullanmak yerine motocrossla baslayıp daglarda, kapalı toprak pistlerde gazlasan daha iyi olur, hem cok keyıf alırsın hemde cok gelişirsin. Bu olayı bi arastır

  4. #24

    Üyelik
    25 Ekim 2014
    Şehir
    İzmir Ödemiş
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Kardeş Z-one s güçlü motor ancak bu kadar gücün olmasına rağmen arka frenlerin kampana olması falan korkutuyor bence Drift al

  5. #25
    karadenizz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul-Zonguldak
    Motosikleti
    RTR 150-14'-Ninja 300
    Adam farklı bakıyor konuya bilginize Face drift açıklaması

    'Siz eteğinizi katlayıp bacaklarınızı açarken,biz yayları kestirip lastiklerimizi örtüyoruz. '

  6. #26
    CihaTR19 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    İNŞALLLAH
    Alıntı karadenizz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adam farklı bakıyor konuya bilginize Face drift açıklaması

    'Siz eteğinizi katlayıp bacaklarınızı açarken,biz yayları kestirip lastiklerimizi örtüyoruz. '
    Yanlış Anlaşılma olmasın abicim ! Benim facebook profilimi ben kardeşimle birlikte kunlanıyorum. Kardeşim genellikle ayarlıyor ve yapıyor bende kunlanıyorum ama genellikle sohbet, candy crush gibi oyunlar için yani o fotoğraftakide kardeşimdir bilginize.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:04 ----------

    Bu arada siz beni çok yanlış anlamıssınız yav. Ben seneye Ehliyet sınavına yazılcam ALLAHın izniyle Memleketimde Çorum / Kargı / Dereköy' de kunlanıcağım ve genellikle heryerin yeşil olmasından dolayı ailem motora izin veriyor.Lütfen yanlıs anlamayın. Ben sadece bi soru sordum Apaçilik le alakam olmaz ben sadeliği seven biriyim motorların sadeliği ben ce daha güzel ama bana alınan motoru kardeşim de kunlanıcağın dan dolayı bi kaç modifiye bişeyler ekler diye düşünüyorum :(

  7. #27
    jrbatu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2014
    Şehir
    Izmir
    150 mr vulture seçeneğini de düşünebilirsin driftin yanında.

    senden tek ricam; drift alırsan eğer, lütfen apaçi olma.
    ahe bunu beğendi.

  8. #28

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Ehliyet kısmını es geçiyorum zira zaten yazmışlar.

    Geçen hafta sanırım Cumartesi idi, mondial bayisine uğrayıp detaylı bilgi aldım. Z-One zöngşen yapımı dedi. Sadece bloktan bahsediyormuş gibi görünmüyordu, binenler var, memnunlar dedi. Hız olarak Driftten daha iyi olduğuna eminim. Drift ise, aynı dönemde üretilen vulture gibi, kullanıcıların memnun olduğu, arıza çıkartmayan, parçası nazaran uygun bir motor.
    Senin yerinde olsam Z-one 180 S alırdım. Neden mi? Binen birisi ile de görüştüm o gün tesadüfen, aynen aktarıyorum;

    O: Selamlar
    Biz: Aleyküm selam
    Ben: Hocam hoşgeldin, hastanın ayağına gelirmiş doktor.
    O: Hoşbulduk, motoru sorcan sanırım, ben makine mühendisiyim, bu motoru bilerek aldım. Yani Mondial getirmeden de takip ettiğim bir motordu, istediğin konuda yardımcı olabilirim.
    Ben: Frenler nasıl?
    O: Yeterli, lastikler dolayısı ile kayma yapıyor. Lastiklerin değişmesi önemli.
    Ben: Yakıt?
    O: Karbüratörlü 180 cc bir motor için iyi, net veri yok, ama çok yakmıyor. Enazından daha yeni aldıydım benzini demiyosun. Ama ölçmedim.
    Ben: Konfor?
    O: Oturuş pozisyonu biraz eğik, ama rahatsız etmiyor. Artçı için sıkıntılı, tek bineceksen sıkıntı yaşamazsın.
    Ben: Titreşim?
    O: Bir titreşim var ama apachedeki gibi bir titreşim değil, rahatsız etmiyor. Biryerlerin uyuşmuyor. Sadece hafiften kıpraştığını hissediyorsun.
    Ben: Performans?
    O: Rutin seyir sürati için 100-110 ideal, motoru da seni de çok yormaz, ama ihtiyaç duyduğunda bakımlı ise 140'a kadar çıkabiliyor yol, rüzgar ve yüke göre. 130 garanti, ama 130 ile giderim yok, rahatsız eder, rahatsız olur. 110'u geçmeyeceksin seyir sürati olarak.
    Ben: Aydınlatma?
    O: Yeterli, enazından senin motor yahut drift gibi kötü değil.
    Ben: Malzeme kalitesi?
    O: Standart çinlilerden iyi, ama tabiki japon gibi değil.
    Ben: Vites geçişleri?
    O: Rodaj döneminde vites değişimlerine dikkat edersen, debriyajın falanda ayarlı ise, gayet rahat.
    Ben: Teşekkür ederim, bayiden alamayacağım bir sürü şey öğrendim motor hakkında.
    O: Rica ederim, bu fiyatlarda tavsiye ederim.

    Şimdi, 5170 tl fiyatı var. Bence eder. Şöyle eder, ybr güçsüz motor, bunu artık kabul edelim, şehir içi muhteşem, ama azcık mesela 200 kmlik uzun yolda bile yetersiz kaldığı bir gerçek. CBF ise apayrı bir olgu, hem güçsüz, hem de ybr gibi sorunsuz değil. Malum kronik yağ yakıyor. Fiyatı da makul falan değil.

    Edit: Şimdi fark ettim ki ybr 4980 tl olmuş

  9. #29
    CihaTR19 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    İNŞALLLAH
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ehliyet kısmını es geçiyorum zira zaten yazmışlar.

    Geçen hafta sanırım Cumartesi idi, mondial bayisine uğrayıp detaylı bilgi aldım. Z-One zöngşen yapımı dedi. Sadece bloktan bahsediyormuş gibi görünmüyordu, binenler var, memnunlar dedi. Hız olarak Driftten daha iyi olduğuna eminim. Drift ise, aynı dönemde üretilen vulture gibi, kullanıcıların memnun olduğu, arıza çıkartmayan, parçası nazaran uygun bir motor.
    Senin yerinde olsam Z-one 180 S alırdım. Neden mi? Binen birisi ile de görüştüm o gün tesadüfen, aynen aktarıyorum;

    O: Selamlar
    Biz: Aleyküm selam
    Ben: Hocam hoşgeldin, hastanın ayağına gelirmiş doktor.
    O: Hoşbulduk, motoru sorcan sanırım, ben makine mühendisiyim, bu motoru bilerek aldım. Yani Mondial getirmeden de takip ettiğim bir motordu, istediğin konuda yardımcı olabilirim.
    Ben: Frenler nasıl?
    O: Yeterli, lastikler dolayısı ile kayma yapıyor. Lastiklerin değişmesi önemli.
    Ben: Yakıt?
    O: Karbüratörlü 180 cc bir motor için iyi, net veri yok, ama çok yakmıyor. Enazından daha yeni aldıydım benzini demiyosun. Ama ölçmedim.
    Ben: Konfor?
    O: Oturuş pozisyonu biraz eğik, ama rahatsız etmiyor. Artçı için sıkıntılı, tek bineceksen sıkıntı yaşamazsın.
    Ben: Titreşim?
    O: Bir titreşim var ama apachedeki gibi bir titreşim değil, rahatsız etmiyor. Biryerlerin uyuşmuyor. Sadece hafiften kıpraştığını hissediyorsun.
    Ben: Performans?
    O: Rutin seyir sürati için 100-110 ideal, motoru da seni de çok yormaz, ama ihtiyaç duyduğunda bakımlı ise 140'a kadar çıkabiliyor yol, rüzgar ve yüke göre. 130 garanti, ama 130 ile giderim yok, rahatsız eder, rahatsız olur. 110'u geçmeyeceksin seyir sürati olarak.
    Ben: Aydınlatma?
    O: Yeterli, enazından senin motor yahut drift gibi kötü değil.
    Ben: Malzeme kalitesi?
    O: Standart çinlilerden iyi, ama tabiki japon gibi değil.
    Ben: Vites geçişleri?
    O: Rodaj döneminde vites değişimlerine dikkat edersen, debriyajın falanda ayarlı ise, gayet rahat.
    Ben: Teşekkür ederim, bayiden alamayacağım bir sürü şey öğrendim motor hakkında.
    O: Rica ederim, bu fiyatlarda tavsiye ederim.

    Şimdi, 5170 tl fiyatı var. Bence eder. Şöyle eder, ybr güçsüz motor, bunu artık kabul edelim, şehir içi muhteşem, ama azcık mesela 200 kmlik uzun yolda bile yetersiz kaldığı bir gerçek. CBF ise apayrı bir olgu, hem güçsüz, hem de ybr gibi sorunsuz değil. Malum kronik yağ yakıyor. Fiyatı da makul falan değil.

    Edit: Şimdi fark ettim ki ybr 4980 tl olmuş
    Anladım abicim Çok haklısın zaten Zone-s az kunlanılmış 4500 lira ruhsatıda var. Ben yeni kunlanıcağımdan dolayı acaba vites değiştirirken zorlanırmıyım birde bişey soracağım. Vites değiştirmede gaz verip torku ayarladıktan sonra vites zımbırtısını sertçene aşşagı çekiyoruz. Değilmi ben bunu arkadaşımın motorunda yapdıpımda vitesi küçültemedi azdaha motoru elimize alıyoduk ben mi yanlış biliyorum vites değiştirmeyi ?

  10. #30
    pnongrata - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki GSX S1000 GX
    al birinden vur ötekine..

  11. #31
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    vulture kullanıyorum arkadaşımda 180 zone var bence aralarında çokta fazla bir fark yok drift alıcaksan drift al ama aynı şeyin lacirtvine bir kaç daha fazla para vericeksin gereksiz diye düşünüyorum.

  12. #32

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı ahe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vulture kullanıyorum arkadaşımda 180 zone var bence aralarında çokta fazla bir fark yok drift alıcaksan drift al ama aynı şeyin lacirtvine bir kaç daha fazla para vericeksin gereksiz diye düşünüyorum.
    Sen bari yapma üstadım, biniyorsun birde vultureye. Kumanda düğmeleri eksik, selektör yok, stop düğmesi yok. Farlar rezalet, arka lastiğin ebatı saçma. Motor ziyadesi ile küçük. Arka lastiğin ebatından olsa gerek, motorunun hakkını veremiyor hız olarak. Ha ama bu gün iki kişi bindik, 50 km yol gittik hep 100km/h ile, banamısın demedi. Aynı şeyin laciverti değil yani. Bir git bak istersen motora.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  13. #33
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen bari yapma üstadım, biniyorsun birde vultureye. Kumanda düğmeleri eksik, selektör yok, stop düğmesi yok. Farlar rezalet, arka lastiğin ebatı saçma. Motor ziyadesi ile küçük. Arka lastiğin ebatından olsa gerek, motorunun hakkını veremiyor hız olarak. Ha ama bu gün iki kişi bindik, 50 km yol gittik hep 100km/h ile, banamısın demedi. Aynı şeyin laciverti değil yani. Bir git bak istersen motora.
    onlara lafım yok ya :D ama onlar içinde o kadar para vermem madem onların kalitesinden bahsediyoruz konuyu açan arkadaş o zaman ybr alsın

  14. #34
    Berkec. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Spacy
    Nisan ı bekle Honda CB 125 E tekrar satışa sunulucak


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)