şık tasarım, güç, performans, ses aklıma tek bir marka geliyor zaten ehliyetsiz kullanacaksın yani cesaretlisin
al bir 1000RR sende kurtul bizde zaten performans güç şekil hepsi beraberinde gelir
Mondial 125 MH DRİFT
Mondial 180 Zone-s
şık tasarım, güç, performans, ses aklıma tek bir marka geliyor zaten ehliyetsiz kullanacaksın yani cesaretlisin
al bir 1000RR sende kurtul bizde zaten performans güç şekil hepsi beraberinde gelir
Köpeklerin neden camdan dışarı baktığını ancak motosiklet sürücüleri anlar
Ehliyetsiz kullanmak yerine motocrossla baslayıp daglarda, kapalı toprak pistlerde gazlasan daha iyi olur, hem cok keyıf alırsın hemde cok gelişirsin. Bu olayı bi arastır
Kardeş Z-one s güçlü motor ancak bu kadar gücün olmasına rağmen arka frenlerin kampana olması falan korkutuyor bence Drift al
Adam farklı bakıyor konuya bilginize Face drift açıklaması
'Siz eteğinizi katlayıp bacaklarınızı açarken,biz yayları kestirip lastiklerimizi örtüyoruz. '
Yanlış Anlaşılma olmasın abicim ! Benim facebook profilimi ben kardeşimle birlikte kunlanıyorum. Kardeşim genellikle ayarlıyor ve yapıyor bende kunlanıyorum ama genellikle sohbet, candy crush gibi oyunlar için yani o fotoğraftakide kardeşimdir bilginize.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:04 ----------
Bu arada siz beni çok yanlış anlamıssınız yav. Ben seneye Ehliyet sınavına yazılcam ALLAHın izniyle Memleketimde Çorum / Kargı / Dereköy' de kunlanıcağım ve genellikle heryerin yeşil olmasından dolayı ailem motora izin veriyor.Lütfen yanlıs anlamayın. Ben sadece bi soru sordum Apaçilik le alakam olmaz ben sadeliği seven biriyim motorların sadeliği ben ce daha güzel ama bana alınan motoru kardeşim de kunlanıcağın dan dolayı bi kaç modifiye bişeyler ekler diye düşünüyorum :(
150 mr vulture seçeneğini de düşünebilirsin driftin yanında.
senden tek ricam; drift alırsan eğer, lütfen apaçi olma.
Ehliyet kısmını es geçiyorum zira zaten yazmışlar.
Geçen hafta sanırım Cumartesi idi, mondial bayisine uğrayıp detaylı bilgi aldım. Z-One zöngşen yapımı dedi. Sadece bloktan bahsediyormuş gibi görünmüyordu, binenler var, memnunlar dedi. Hız olarak Driftten daha iyi olduğuna eminim. Drift ise, aynı dönemde üretilen vulture gibi, kullanıcıların memnun olduğu, arıza çıkartmayan, parçası nazaran uygun bir motor.
Senin yerinde olsam Z-one 180 S alırdım. Neden mi? Binen birisi ile de görüştüm o gün tesadüfen, aynen aktarıyorum;
O: Selamlar
Biz: Aleyküm selam
Ben: Hocam hoşgeldin, hastanın ayağına gelirmiş doktor.
O: Hoşbulduk, motoru sorcan sanırım, ben makine mühendisiyim, bu motoru bilerek aldım. Yani Mondial getirmeden de takip ettiğim bir motordu, istediğin konuda yardımcı olabilirim.
Ben: Frenler nasıl?
O: Yeterli, lastikler dolayısı ile kayma yapıyor. Lastiklerin değişmesi önemli.
Ben: Yakıt?
O: Karbüratörlü 180 cc bir motor için iyi, net veri yok, ama çok yakmıyor. Enazından daha yeni aldıydım benzini demiyosun. Ama ölçmedim.
Ben: Konfor?
O: Oturuş pozisyonu biraz eğik, ama rahatsız etmiyor. Artçı için sıkıntılı, tek bineceksen sıkıntı yaşamazsın.
Ben: Titreşim?
O: Bir titreşim var ama apachedeki gibi bir titreşim değil, rahatsız etmiyor. Biryerlerin uyuşmuyor. Sadece hafiften kıpraştığını hissediyorsun.
Ben: Performans?
O: Rutin seyir sürati için 100-110 ideal, motoru da seni de çok yormaz, ama ihtiyaç duyduğunda bakımlı ise 140'a kadar çıkabiliyor yol, rüzgar ve yüke göre. 130 garanti, ama 130 ile giderim yok, rahatsız eder, rahatsız olur. 110'u geçmeyeceksin seyir sürati olarak.
Ben: Aydınlatma?
O: Yeterli, enazından senin motor yahut drift gibi kötü değil.
Ben: Malzeme kalitesi?
O: Standart çinlilerden iyi, ama tabiki japon gibi değil.
Ben: Vites geçişleri?
O: Rodaj döneminde vites değişimlerine dikkat edersen, debriyajın falanda ayarlı ise, gayet rahat.
Ben: Teşekkür ederim, bayiden alamayacağım bir sürü şey öğrendim motor hakkında.
O: Rica ederim, bu fiyatlarda tavsiye ederim.
Şimdi, 5170 tl fiyatı var. Bence eder. Şöyle eder, ybr güçsüz motor, bunu artık kabul edelim, şehir içi muhteşem, ama azcık mesela 200 kmlik uzun yolda bile yetersiz kaldığı bir gerçek. CBF ise apayrı bir olgu, hem güçsüz, hem de ybr gibi sorunsuz değil. Malum kronik yağ yakıyor. Fiyatı da makul falan değil.
Edit: Şimdi fark ettim ki ybr 4980 tl olmuş
Anladım abicim Çok haklısın zaten Zone-s az kunlanılmış 4500 lira ruhsatıda var. Ben yeni kunlanıcağımdan dolayı acaba vites değiştirirken zorlanırmıyım birde bişey soracağım. Vites değiştirmede gaz verip torku ayarladıktan sonra vites zımbırtısını sertçene aşşagı çekiyoruz. Değilmi ben bunu arkadaşımın motorunda yapdıpımda vitesi küçültemedi azdaha motoru elimize alıyoduk ben mi yanlış biliyorum vites değiştirmeyi ?
vulture kullanıyorum arkadaşımda 180 zone var bence aralarında çokta fazla bir fark yok drift alıcaksan drift al ama aynı şeyin lacirtvine bir kaç daha fazla para vericeksin gereksiz diye düşünüyorum.
Sen bari yapma üstadım, biniyorsun birde vultureye. Kumanda düğmeleri eksik, selektör yok, stop düğmesi yok. Farlar rezalet, arka lastiğin ebatı saçma. Motor ziyadesi ile küçük. Arka lastiğin ebatından olsa gerek, motorunun hakkını veremiyor hız olarak. Ha ama bu gün iki kişi bindik, 50 km yol gittik hep 100km/h ile, banamısın demedi. Aynı şeyin laciverti değil yani. Bir git bak istersen motora.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
Nisan ı bekle Honda CB 125 E tekrar satışa sunulucak
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)