Dostum fuara gelebilme ya da etrafindaki bayilerde ustune oturabilme sansin varsa ikisine de dokun derim. Burada kim ne yazsa bos, sen onlarin ikisine de oturup dokundugunda hangisi olacagini secersin
Dostum fuara gelebilme ya da etrafindaki bayilerde ustune oturabilme sansin varsa ikisine de dokun derim. Burada kim ne yazsa bos, sen onlarin ikisine de oturup dokundugunda hangisi olacagini secersin
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
Vergilendirme ve distribütör lerin kar hırsı yüzünden ülkemizde bir cacık olmaz. R25 bi fiyatıyla hayal oldu. :(
Pek çok kişi için hayal oldu, kimisi 2. elini bekleyecek ama peynir ekmek gibi de satacak bence. 13500'ü gözden cıkaran biraz daha sıkar 14500ü de verir gibi.
Bu arada kawanın mat siyah rengi gelse harika olurdu. Yeşili de süper gerçi.. Devamlı pistte kullanmayacaksanız konfor biraz daha ön plana çıkıyor. 2 motora da oturun ergonomisi uygun olanı alın derim. Onun dışında teknik olarak kawa döver
Ninja 300 ile aralarında 1300 TL varsa Ninja almak daha mantıklı. Vergiler böyle olduğu müddetçe fiyat avantajından dolayı Türkiye'de 250 cc her zaman en mantıklı çözümdür. Fiyat farkı azsa düşünmeye gerek yok.
Bu arada onu geçtim de Hyosung konusunda Urla'daki bayi iyi salllamış. Bu kadar müşterisi olan ve çoğu da memnum olan bir markayı alırsa neden kanser olacakmışsın bir izah etsinler biz de öğrenelim ? Gidip 2007 senesinde bir tane sorunlu veya krank kırmış makina görüp notlarını vermişlerdir muhtemelen... Aradan 8 sene geçti, hiçbir firma yerinde saymıyor. Sorun Kuralkan derlerse ona bir sözüm yok, olabilir.
Türkiye babında düşünüyorsunuz ama yanlış yapıyorsunuz. avrupada ehliyet sistemi 250 ve 300 lükleri yani 48 bg e kadar olan makineleri zorunlu kılıyor.
tam tersine Honda da 2 silindir bir 250-300 cc üzerinde çalışıyor şimdi
Büyük sporlar ölüyor, ss motorun anavatanı italyada geçen yıl bütün markalardan toplam satılan 1000 cc lik ss makine sayısı 770 li bişeyler olmuş.
Küçükler yükselişte, büyükler gerilemede. Avrupada 1000 lik ss leri yasaklamayı savunan milletvekilleri dahi oldu.
http://www.visordown.com/motorcycle-...ned/26180.html
benim bildiğim 250 cc lerin kalkamasının sebebi tutmaması değil, birçok ülkede 250 cc ve altı motorların otobanlara ve şehirlerarası yollara çıkışının yasaklanması. trafik akışının temposuna ayak uyduramadığı gerekçesi ile böyle olduğunu biliyorum.
burada çözüm çok basit. madem türkiye avrupanın bir parçası olduğunu iddia ediyor biz de oradaki düzenlemelere uygun şekilde vergi dilimini 250 cc üstü değil 300 cc üstü olarak değiştirmeliyiz.
Tam tersine avrupa babinda düsûnûyorum.
Söylediginizin aksine 250cc ss satisi avrupada durdu.
Su an türkiye gibi bir kaç ülkede satisi devam ediyor.
O nedenle uyarmak için yazdim o yaziyi.
Ehliyet sistemi de düsündûgünüz gibi degil.
Bu 250cc ss konusunu biraz dessem iyi olacak galiba her ne kadar bizim millet hava atmak derdinde olsa da bir de bu isin yaris mecrasi kismi var.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Dostum, R25'i görmedik tabii ama Ninja 300 hakkında gözlemlerimi yazayım. En yakın arkadaşım geçen sene Ninja 300 aldı. Makineyi hem çok defalar kullandım, hem de yakından iyice inceleme şansım oldu.
Öncelikle malzeme ve işçilik kalitesini beğendim. Bu konuda çok kıl insanımdır, parça birleşim yerlerinde hatalar, çizgilerde tutarsızlıklar ararım, hepsine baktım böyle bir hata görmedim. Plastik kalitesi de güzel. Motorun duruşu zaten gayet iri, gören zx10 sanıyor, bir de gerçekten yakışıklı (Yamaha'da yakışıklı tabii). Aea Ninja 300 inceleme videosunda, artık motoru veren kişi nasıl kullanımşsa, o makinanın grenajları falan ayrılmış, Aea'da genelleyerek malzeme-işçiliğe laf etti ama bizde öyle bir şey yok. 1 sene oldu alalı, hatta bir iki defa acemiliğinden yere düşürdü arkadaşım. Motorda hiçbir şey yok, cillop gibi duruyor.
Gidişi de çok başarılı. Ben dragstar 1100 ün torkuna alışık biri olarak Ninja 300 ün gaz tepkilerine bayıldım. Düşük süratte yüksek viteste bile başarılı buldum. Bir defa kesintisiz 100 km civarı kullandım, Çeşme'ye gittim. Rüzgarlı yollarda Dragstar'la gittiğim kadarki kadar stabil olmadı tabii ama (benim makine 300kg+ben+artçım+çantalar toplam 440kg gibi bir ağırlıktan bahsediyoruz) rahatsız edici de olmadı. Üstelik üzerinde İrc lastikleri vardı, şimdi arkadaşım lastikleri Diablo Rosso 2 ile değiştirdi, söylediğine göre yol tutuşu mükemmel olmuş, daha yeni lastikleri ile deneme şansım olmadı.
Neticede senin yerinde olsam, parada da sıkıntım yoksa Ninja 300 alır geçerim. Zaten resimlerden de belli Kawa daha iri, sen de iri adammışsın hem altına daha çok yakışır, hem de R25 sana ne zaman teslim edilecek belli değil, Ninja 300'ü parayı verdiğin gibi teslim alırsın.
250cc ile 300cc karşılaştırması biraz garip olmuş. 2side farklı motorlar. ben ,im şahsi tercihim ninja olurdu (her zaman söylüyorum r25in teknik özelliklerine lafım yok sadece renklerini beğenmiyorum). r25 diğer 250 lik motorlardan farklı bir yerde tıpkı eski ninja 250r gibi. eninde sonunda kullanacak olan sensin. 2 makineninde üstüne bir çık, işçiliğine bir bak. hangisi içine sinerse onu al. biz değil sen süreceksin.
ötv yi sıkıntı yapmıyorsanız kawasaki derim.
Bir iki gündür sürekli bu iki motosikleti karşılaştırıyorum ve sanırım kararımı verdim.Kararımı vermemi sağlayan ise şu oldu
Fuarda baktım da ninja300 de z300 de gayet kalıplı makineler. r25in otoruş pozisyonu ve deposunun daracık olması hoşuma gitmedi.
iki motorunda gideri var
ikiside seni üzmez
ama ben olsam ninja=)
Kawasaki kalite olarak su goturmez. Gorunen malzeme ve iscilik kalitesinin yaninda fren, amortisor, mekanik vs. de o denli kalitelidir Kawa da.
r25 derim.. 50cc den düşük fark için bu ülke adamı enayi yerine koyuyor o kadar cc ye okadar fark vermem ben
ninja300 aea test ettiğinde amortisor yok dedi,1 senelik motor bağlantı yerlerinden ayrılıyor dedi sahibinde buna değindi bence paranı sokağa atma
hocam benim bildiğim ninja 300 şu an 5860 euro ki bu 16 bin 480 tl demek. yani aradaki fark yaklaşık 2 bin tl. Bir de tabi bu paraları ne şartlar altında vereceğiniz önemli. kendinizi kasacaksınız kasacaksınız 13.500 biriktireceksiniz son nefesinizle, sonra o motor 14.500 olacak '' oeeh '' diyeceksiniz ve alternatifi 16.500 lük ninja 300 belirleyecekseniz olay biraz garip.
muhtemelen maddiyattan yana sorun olmadığı bir ortamda r25 den ninja 300'e kayılabilir. maddiyat karşılaştırmasıyla cebe zarar bir alternatif belirlenmeyecekse hafif bir geri vitesle ninja 250 sl çok daha iyi bir seçenek. ninja illa 300 olmak zorunda değil.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)