Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: Hangi Motosiklet?

Katılımcı sayısı
91. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Kawasaki Ninja 300 Special Edition

    62 68.13%
  • Yamaha R25

    29 31.87%
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Kawasaki Ninja 300 vs Yamaha R25

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Dostum fuara gelebilme ya da etrafindaki bayilerde ustune oturabilme sansin varsa ikisine de dokun derim. Burada kim ne yazsa bos, sen onlarin ikisine de oturup dokundugunda hangisi olacagini secersin


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Alıntı COQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de onu diyorum zaten.
    Kawa ve yamaha 300cc den devam ediyorlar.
    Honda onu bile yapmayip direk 500cc ye atladi.
    Kisacasi 250cc segmenti ölü dogdu çabuk geçti.
    YArin vergi dilimlendirmeleri yeniden gözden geçirilse kimse 250cc getirmez.
    TR deki vergi sistemi ve alım gücüne 250cc çok uygun. Avrupadaki durum farklı olabilir. Yönü avrpa belirlediği için bize sadece kaderimize razı gelmek kalıyor.

    Ha benim tercihim sorarsan kendi kanderimi belirlemekten yana )
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  3. #23
    Blindfire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2011
    Motosikleti
    Yamaha R25
    Vergilendirme ve distribütör lerin kar hırsı yüzünden ülkemizde bir cacık olmaz. R25 bi fiyatıyla hayal oldu. :(

  4. #24

    Üyelik
    15 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Pek çok kişi için hayal oldu, kimisi 2. elini bekleyecek ama peynir ekmek gibi de satacak bence. 13500'ü gözden cıkaran biraz daha sıkar 14500ü de verir gibi.

    Bu arada kawanın mat siyah rengi gelse harika olurdu. Yeşili de süper gerçi.. Devamlı pistte kullanmayacaksanız konfor biraz daha ön plana çıkıyor. 2 motora da oturun ergonomisi uygun olanı alın derim. Onun dışında teknik olarak kawa döver

  5. #25

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Ninja 300 ile aralarında 1300 TL varsa Ninja almak daha mantıklı. Vergiler böyle olduğu müddetçe fiyat avantajından dolayı Türkiye'de 250 cc her zaman en mantıklı çözümdür. Fiyat farkı azsa düşünmeye gerek yok.

    Bu arada onu geçtim de Hyosung konusunda Urla'daki bayi iyi salllamış. Bu kadar müşterisi olan ve çoğu da memnum olan bir markayı alırsa neden kanser olacakmışsın bir izah etsinler biz de öğrenelim ? Gidip 2007 senesinde bir tane sorunlu veya krank kırmış makina görüp notlarını vermişlerdir muhtemelen... Aradan 8 sene geçti, hiçbir firma yerinde saymıyor. Sorun Kuralkan derlerse ona bir sözüm yok, olabilir.

  6. #26
    mephamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2009
    Motosikleti
    CRF1000 AfricaTwin
    Alıntı COQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de onu diyorum zaten.
    Kawa ve yamaha 300cc den devam ediyorlar.
    Honda onu bile yapmayip direk 500cc ye atladi.
    Kisacasi 250cc segmenti ölü dogdu çabuk geçti.
    YArin vergi dilimlendirmeleri yeniden gözden geçirilse kimse 250cc getirmez.
    Türkiye babında düşünüyorsunuz ama yanlış yapıyorsunuz. avrupada ehliyet sistemi 250 ve 300 lükleri yani 48 bg e kadar olan makineleri zorunlu kılıyor.
    tam tersine Honda da 2 silindir bir 250-300 cc üzerinde çalışıyor şimdi
    Büyük sporlar ölüyor, ss motorun anavatanı italyada geçen yıl bütün markalardan toplam satılan 1000 cc lik ss makine sayısı 770 li bişeyler olmuş.
    Küçükler yükselişte, büyükler gerilemede. Avrupada 1000 lik ss leri yasaklamayı savunan milletvekilleri dahi oldu.

    http://www.visordown.com/motorcycle-...ned/26180.html

  7. #27
    YouSuffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / ISTANBUL
    Motosikleti
    XJ6N
    Ninja akar hocam

  8. #28
    copycat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul(Tuzla)
    Motosikleti
    2023 CF 650MT- 2023 Peugeot Django
    benim bildiğim 250 cc lerin kalkamasının sebebi tutmaması değil, birçok ülkede 250 cc ve altı motorların otobanlara ve şehirlerarası yollara çıkışının yasaklanması. trafik akışının temposuna ayak uyduramadığı gerekçesi ile böyle olduğunu biliyorum.

    burada çözüm çok basit. madem türkiye avrupanın bir parçası olduğunu iddia ediyor biz de oradaki düzenlemelere uygun şekilde vergi dilimini 250 cc üstü değil 300 cc üstü olarak değiştirmeliyiz.

  9. #29
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı mephamd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Türkiye babında düşünüyorsunuz ama yanlış yapıyorsunuz. avrupada ehliyet sistemi 250 ve 300 lükleri yani 48 bg e kadar olan makineleri zorunlu kılıyor.
    tam tersine Honda da 2 silindir bir 250-300 cc üzerinde çalışıyor şimdi
    Büyük sporlar ölüyor, ss motorun anavatanı italyada geçen yıl bütün markalardan toplam satılan 1000 cc lik ss makine sayısı 770 li bişeyler olmuş.
    Küçükler yükselişte, büyükler gerilemede. Avrupada 1000 lik ss leri yasaklamayı savunan milletvekilleri dahi oldu.

    http://www.visordown.com/motorcycle-...ned/26180.html
    Tam tersine avrupa babinda düsûnûyorum.
    Söylediginizin aksine 250cc ss satisi avrupada durdu.
    Su an türkiye gibi bir kaç ülkede satisi devam ediyor.
    O nedenle uyarmak için yazdim o yaziyi.
    Ehliyet sistemi de düsündûgünüz gibi degil.

    Bu 250cc ss konusunu biraz dessem iyi olacak galiba her ne kadar bizim millet hava atmak derdinde olsa da bir de bu isin yaris mecrasi kismi var.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  10. #30
    capozzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2014
    Şehir
    İzmir, Güzelyalı
    Motosikleti
    Dragstar 1100 sport
    Dostum, R25'i görmedik tabii ama Ninja 300 hakkında gözlemlerimi yazayım. En yakın arkadaşım geçen sene Ninja 300 aldı. Makineyi hem çok defalar kullandım, hem de yakından iyice inceleme şansım oldu.

    Öncelikle malzeme ve işçilik kalitesini beğendim. Bu konuda çok kıl insanımdır, parça birleşim yerlerinde hatalar, çizgilerde tutarsızlıklar ararım, hepsine baktım böyle bir hata görmedim. Plastik kalitesi de güzel. Motorun duruşu zaten gayet iri, gören zx10 sanıyor, bir de gerçekten yakışıklı (Yamaha'da yakışıklı tabii). Aea Ninja 300 inceleme videosunda, artık motoru veren kişi nasıl kullanımşsa, o makinanın grenajları falan ayrılmış, Aea'da genelleyerek malzeme-işçiliğe laf etti ama bizde öyle bir şey yok. 1 sene oldu alalı, hatta bir iki defa acemiliğinden yere düşürdü arkadaşım. Motorda hiçbir şey yok, cillop gibi duruyor.

    Gidişi de çok başarılı. Ben dragstar 1100 ün torkuna alışık biri olarak Ninja 300 ün gaz tepkilerine bayıldım. Düşük süratte yüksek viteste bile başarılı buldum. Bir defa kesintisiz 100 km civarı kullandım, Çeşme'ye gittim. Rüzgarlı yollarda Dragstar'la gittiğim kadarki kadar stabil olmadı tabii ama (benim makine 300kg+ben+artçım+çantalar toplam 440kg gibi bir ağırlıktan bahsediyoruz) rahatsız edici de olmadı. Üstelik üzerinde İrc lastikleri vardı, şimdi arkadaşım lastikleri Diablo Rosso 2 ile değiştirdi, söylediğine göre yol tutuşu mükemmel olmuş, daha yeni lastikleri ile deneme şansım olmadı.

    Neticede senin yerinde olsam, parada da sıkıntım yoksa Ninja 300 alır geçerim. Zaten resimlerden de belli Kawa daha iri, sen de iri adammışsın hem altına daha çok yakışır, hem de R25 sana ne zaman teslim edilecek belli değil, Ninja 300'ü parayı verdiğin gibi teslim alırsın.
    Smyrna35 ve Shrieker bunu beğendiler.

  11. #31

    Üyelik
    20 Ekim 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 650 ve Honda Shadow 600
    250cc ile 300cc karşılaştırması biraz garip olmuş. 2side farklı motorlar. ben ,im şahsi tercihim ninja olurdu (her zaman söylüyorum r25in teknik özelliklerine lafım yok sadece renklerini beğenmiyorum). r25 diğer 250 lik motorlardan farklı bir yerde tıpkı eski ninja 250r gibi. eninde sonunda kullanacak olan sensin. 2 makineninde üstüne bir çık, işçiliğine bir bak. hangisi içine sinerse onu al. biz değil sen süreceksin.

  12. #32
    celikat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul / Yeldeğirmeni
    Motosikleti
    Hayabusa
    Alıntı codeprof adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam ninja 300 İçin aldığım fiyat. R25den sadece 1300 Lira daha fazla...
    bu durumda hiç ama hiç düşünmeden gidip ninja 300 alınır.

  13. #33
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    ötv yi sıkıntı yapmıyorsanız kawasaki derim.
    Shrieker bunu beğendi.

  14. #34
    Smyrna35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2013
    Şehir
    İzmir-Güzelbahçe
    Motosikleti
    Yamaha YZF R25 RB
    Bir iki gündür sürekli bu iki motosikleti karşılaştırıyorum ve sanırım kararımı verdim.Kararımı vermemi sağlayan ise şu oldu


  15. #35
    Blindfire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2011
    Motosikleti
    Yamaha R25
    %37 ötv olmasa iyimiş kawa 300 :(
    Shrieker bunu beğendi.

  16. #36

    Üyelik
    15 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Fuarda baktım da ninja300 de z300 de gayet kalıplı makineler. r25in otoruş pozisyonu ve deposunun daracık olması hoşuma gitmedi.

  17. #37
    tekoklava - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2013
    Şehir
    izmir bornova
    Motosikleti
    200ns
    iki motorunda gideri var
    ikiside seni üzmez
    ama ben olsam ninja=)

  18. #38
    Motor_Derili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2008
    Motosikleti
    Nmax 155 / Fazer8 / NC750X2018
    Kawasaki kalite olarak su goturmez. Gorunen malzeme ve iscilik kalitesinin yaninda fren, amortisor, mekanik vs. de o denli kalitelidir Kawa da.

  19. #39

    Üyelik
    01 Şubat 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    r25 derim.. 50cc den düşük fark için bu ülke adamı enayi yerine koyuyor o kadar cc ye okadar fark vermem ben

    ninja300 aea test ettiğinde amortisor yok dedi,1 senelik motor bağlantı yerlerinden ayrılıyor dedi sahibinde buna değindi bence paranı sokağa atma

  20. #40
    Xavosa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Şubat 2015
    Şehir
    Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    Yamaha R25
    Alıntı celikat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu durumda hiç ama hiç düşünmeden gidip ninja 300 alınır.
    hocam benim bildiğim ninja 300 şu an 5860 euro ki bu 16 bin 480 tl demek. yani aradaki fark yaklaşık 2 bin tl. Bir de tabi bu paraları ne şartlar altında vereceğiniz önemli. kendinizi kasacaksınız kasacaksınız 13.500 biriktireceksiniz son nefesinizle, sonra o motor 14.500 olacak '' oeeh '' diyeceksiniz ve alternatifi 16.500 lük ninja 300 belirleyecekseniz olay biraz garip.

    muhtemelen maddiyattan yana sorun olmadığı bir ortamda r25 den ninja 300'e kayılabilir. maddiyat karşılaştırmasıyla cebe zarar bir alternatif belirlenmeyecekse hafif bir geri vitesle ninja 250 sl çok daha iyi bir seçenek. ninja illa 300 olmak zorunda değil.


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)