KTM RC 200 FUARDAN ALMAYA GİDİYORUM..
-
KTM RC200 güzel ve kaliteli bir motor. Ben CBR125R kullanıyorum biraz daha zaman geçsin RC200 düşünüyorum.
Kadiköydeki bayiye gidip kimliği verip 1 saat bir test sürüşü yapın bence. Hızdan bahseden arkadaşlar olmuş hızı çok değil ama hızlanması tatminkar. SL demis bir kaç kişi ama SL RC'nin tip olarak yanına yaklaşamaz. RC kat be kat daha yakışıklı ve güzel bir motor gidip yakından baktığınız zaman tasarım ve işciliği bir görün ondan sonra birde SL modeline bakın....
ABS olayı stantard, satıcısı çok ilgili, servisi cidden güzel. Kadiköy'deki bayi size oldukça yardımcı olacaktır kaliteli adamlar.
Ben senin yerinde olsam(Ki ilerde olacağım) KTM'den yana kullanırdım tercihimi.
- Kaliteli işcilik.
- Güzel tasarım.
- ABS standart.
- Servisi kaliteli.
- Parça fiyatları uygun.
Ben CBR125R'dan sonra ya CBR250 yada RC200 düşünüyorum ama standart ABS olayı beni bir adım daha RC'ye yaklaştırıyor.
Reklamlar
-
Hocam ABS standart demişsizin ama fuarda RC 200 modelinde ABS yok demişler.
-
Sykkuno adlı üyeden alıntı
Hocam ABS standart demişsizin ama fuarda RC 200 modelinde ABS yok demişler.
Ben kadiköy'deki bayide konuştuğumda bana söylenen standart olduğu. Gidip gördüm motoru ama sürme şansım olmadı ayağımın kırık olması sebebi ile.
-
Dün fuarda bende RC 200'e baktım. Fuara özel 13.500 yazmışlar. 350 TL büyük indirimdi!
Ayrıca görevliler RC 200'lerde ABS yok dediler bana da.
-
-
Bugün inceleme fırsatı buldum benim beklentilerimi karşılayan bir motosiklet değil.Özellikle ekranın ss bir motosiklete uygun olmayışı,elciklerin kalitesizliği,depo ve çevresin de ucuz parça kullanışı beni özellikle mutsuz etti.Ve en önemlisi ktm standındaki görevlilerin tavırları adama malzeme kalitesini söylüyorsun ,alt firmanız olan bajaj daki bazı parçaların(görsel açıdan) daha kaliteli olduğunu söylüyorsun adam kafasını çevirip lay lay lom geçiyor bu tavırla senede 10 motosiklet satmaya mahkumlar ,daha parça fiyatlarına ve servis sürelerine girmiyorum bile...
-
KTM RC200'lerin ilk serisini ABS'li üretmiş. Bu ilk seriden alanlar ya da bulanlar, ABS'li motora, ABS'siz motor fiyatına sahip oldular. Ama normalde ABS yok RC200'de. Önde ve arkada diskin içinde delikli ABS okuyucusu görüyorsanız vardır, görmüyorsanız yoktur.
S.
-
berkcigdem adlı üyeden alıntı
ağzı olan konuşuyor...
katılıyorum.
-
Harbiden ağzı olan konuşmuş.Yok mu şu motoru kullanan gelsin iyi,kötü yanlarını söylesin.
-
Motoron'dan alıntı yapıyorum, yazıyı ben yazmıştım:
http://motoron.com.tr/HaberDetay.aspx?ID=1409
KTM RC200
Ertesi sabah sadece yolda bineceğimiz RC200’lerin başına toplandık. Motorun genel çizgileri ve işletim özellikleri 390’a çok benziyor.
Renkleri bu modele özel, mat siyah gövde rengi, turuncu şasi ve yazılar. Motorun dışarıdan görünümü çok çekici… Boyutsal olarak, küçük hacimli bir motoru olmasına karşın oldukça cüsseli duruyor, bu durumu da çok beğendik. Böylece hiçbir sürücü, ucuz görünümlü küçük bir motor kullanıyor hissiyatına kapılmayacaktır. 390’ın alt modeli olmasına rağmen, genel özellikler ve donanımı 390’a çok yakın.
ABS donanımı sürüşteki bazı RC200’lerde bulunmasına karşın, KTM’ciler bu donanımın opsiyonel olarak da olsa alınamayacağını söylediler. Üstümüzü giyip yola koyuluyoruz. Bir önceki günde sürdüğümüz dağ yolunu tekrar yapıyoruz. Yine sis ve yağmur var. Bu modeldeki lastikler Hint işi. Buna karşın yol tutuşlarını beğendik. Beni en çok şaşırtan nokta, motorun kolay kullanımı oldu. 390’dan bile rahat akan bu harika 200’lük motor, eminiz ki siz kullanıcıları da son derece rahat ettirecektir.
100-120 km’ye kadar çok rahat hızlanan motosikletin ara hızlanmaları o derece keyifli ve seri ki, insan kendisini daha yüksek hızlarda sanıyor ve heyecanlanıyor. RC200’ün yakıt tüketimi 3 litrenin altına kolayca düşürülebiliyor. 390 ile aynı büyüklükteki depo sayesinde, bir depo ile 300 kilometre menzili çok rahat geçiyorsunuz. Motorla ulaştığım son hız 137km/s oldu, o noktada devir kesici devreye girdi. Seri üretilecek modelde nasıl olacaktır tam bilmiyorum, ama son hızının 140 civarında olacağını söyleyebilirim. Fiyatının ilan edildiği gibi 5.000 Euro civarında olmayacağını, bize bildirildiği gibi 13.500 lira civarında olacağını umuyorum. Bu sayede oldukça rafine, rahat bir spor motosiklete binme şansı bulabileceksiniz.
-
Yamahanin R25 zam faciasından sonra bende yeni motor arayışına girdim. KTM de fena durmuyor.
-
RC200'ün son hızı R25'e göre düşük kalacaktır. Oldukça kolay kullanılması ve gerçekten güzel gazlaması pozitif hanesine 1-2 puan ekliyor. Son hızı düşük, yani muhakkak 150'lere dayanabilen olacaktır ama, ben iki günlük testte 137 görebildim. O civarlarda devir artık sona dayanıyor ve devir kesici daha fazla gitmesini engelliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------
Altın elbiseli adamın kullandığı motorda ABS vardı, benimkinde yoktu. Arka lastiği kilitleye kilitleye gitmek fena değildi, bu esnada motorun çizgisinde de pek değişiklik olmuyordu, bunu da pozitif hanesine yazabiliriz.
-
sanausbe adlı üyeden alıntı
Motoron'dan alıntı yapıyorum, yazıyı ben yazmıştım:
http://motoron.com.tr/HaberDetay.aspx?ID=1409
KTM RC200
Ertesi sabah sadece yolda bineceğimiz RC200’lerin başına toplandık. Motorun genel çizgileri ve işletim özellikleri 390’a çok benziyor.
Renkleri bu modele özel, mat siyah gövde rengi, turuncu şasi ve yazılar. Motorun dışarıdan görünümü çok çekici… Boyutsal olarak, küçük hacimli bir motoru olmasına karşın oldukça cüsseli duruyor, bu durumu da çok beğendik. Böylece hiçbir sürücü, ucuz görünümlü küçük bir motor kullanıyor hissiyatına kapılmayacaktır. 390’ın alt modeli olmasına rağmen, genel özellikler ve donanımı 390’a çok yakın.
ABS donanımı sürüşteki bazı RC200’lerde bulunmasına karşın, KTM’ciler bu donanımın opsiyonel olarak da olsa alınamayacağını söylediler. Üstümüzü giyip yola koyuluyoruz. Bir önceki günde sürdüğümüz dağ yolunu tekrar yapıyoruz. Yine sis ve yağmur var. Bu modeldeki lastikler Hint işi. Buna karşın yol tutuşlarını beğendik. Beni en çok şaşırtan nokta, motorun kolay kullanımı oldu. 390’dan bile rahat akan bu harika 200’lük motor, eminiz ki siz kullanıcıları da son derece rahat ettirecektir.
100-120 km’ye kadar çok rahat hızlanan motosikletin ara hızlanmaları o derece keyifli ve seri ki, insan kendisini daha yüksek hızlarda sanıyor ve heyecanlanıyor. RC200’ün yakıt tüketimi 3 litrenin altına kolayca düşürülebiliyor. 390 ile aynı büyüklükteki depo sayesinde, bir depo ile 300 kilometre menzili çok rahat geçiyorsunuz. Motorla ulaştığım son hız 137km/s oldu, o noktada devir kesici devreye girdi. Seri üretilecek modelde nasıl olacaktır tam bilmiyorum, ama son hızının 140 civarında olacağını söyleyebilirim. Fiyatının ilan edildiği gibi 5.000 Euro civarında olmayacağını, bize bildirildiği gibi 13.500 lira civarında olacağını umuyorum. Bu sayede oldukça rafine, rahat bir spor motosiklete binme şansı bulabileceksiniz.
Teşekkürler.
-
Dukedeki sorunlar çözüldüyse iş yapar.
-
brooklynnn adlı üyeden alıntı
Dukedeki sorunlar çözüldüyse iş yapar.
Ne gibi sorunlar hocam?
-
-
kawa_20 adlı üyeden alıntı
Sizde standa uğramışsınız sanırım. RC 200'ü incelediniz mi? Ciddi şekilde almayı düşünüyorum. Fikirleriniz varsa paylaşırsanız sevinirim.
-
Sykkuno adlı üyeden alıntı
Sizde standa uğramışsınız sanırım. RC 200'ü incelediniz mi? Ciddi şekilde almayı düşünüyorum. Fikirleriniz varsa paylaşırsanız sevinirim.
Bende detaylı inceledim, hem c.tesi ktm spormotoda hemde fuarda. Malzeme yapılış vs. üst düzey. Oturuş pozisyonu tam bir ss. Koltuk acayip rahat büyük. Aynalar gösterge elcik ayaklık kalitesi vs. iyi. Bence tek kötü tarafı test edince çıkıcak şeyler hariç 136 da kesiciye girmesi. Bu motorla daha fazla gitmek lazım bu durum olmasa ben kesin alırdım
-
YouSuffer adlı üyeden alıntı
Bende detaylı inceledim, hem c.tesi ktm spormotoda hemde fuarda. Malzeme yapılış vs. üst düzey. Oturuş pozisyonu tam bir ss. Koltuk acayip rahat büyük. Aynalar gösterge elcik ayaklık kalitesi vs. iyi. Bence tek kötü tarafı test edince çıkıcak şeyler hariç 136 da kesiciye girmesi. Bu motorla daha fazla gitmek lazım bu durum olmasa ben kesin alırdım
Hocam sele sert,konforsuz diyolar.
-
Sykkuno adlı üyeden alıntı
Hocam sele sert,konforsuz diyolar.
Ben cbr a göre çok begendım bu tip yarış motoru tarzı motorlarda çok konfor beklememek lazım ama sert bulmadım ben
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)