Tabiki sıfır YBR sonuçta ilk sen açıyorsun diğerini kimbilir nasıl rodaj yaptılar
Tabiki sıfır YBR sonuçta ilk sen açıyorsun diğerini kimbilir nasıl rodaj yaptılar
Sıfır apache mi ikinci el ybr mi bile desen ybr derim. Bu ybr kullanıcısı olduğumdan değil. Hakkı olduğu için öyle diyorum.
Arkadas cbr250dede titresim var demis sanirim ya cbrye binmedi yada bindigi motoru cbr diye yedirmisler
Yamaha ybr'nin üretildiği fabrika Çin'e geçince motorda problem yaşayanlar olmuş ama Yamaha'dan bahsediyoruz. YBR al kafan rahat olsun. Saygılarımla, iyi akşamlar!
Tvs 12 kullanıcısıyım arkadaşımın ybrsine bindim 183 ve 60 70 kilo arasındayım altımda bisiklet gibi kaldı gidonu gerçekten ve gerçekten bisiklet hissi verdi nedeni de tvsnin kaslı yapısı racinge çalan gidon tarzı tabii ki bunlar benim kendi görüşlerim ama şu an 5000 km yi devirdim hiçbir sıkıntı yaşamadım ve motorumu 2. el 18500de aldım tek sıkıntım tekerleklerim titreşim nerde var arka yolcu peginde 80 90 civarında hissediliyo zaten 150 ccyi alıpta 120 130 gideceksen direk 250 al kardeşim bana göre cbf tvs gibi motorların hakkı 100 km hızdır iyi akşamlar ..
Serviste km kayıtları ve bakımları varsa satıcı da iyi birine benziyorsa alınır neden olmasın. Güzel motor rengi de o motorun en güzel rengi bence.
Bu motorlar geçen yazqrmisin kadar 0 olarak bayilerde satıldı fiyatı da 4300 civariydi (eski model bayinin elinde kalan motorlar ) adamın acil paraya ihtiyacı vardır belki.
Bir bilenle kontrol sürüs dinamiği sağa sola çekiyor mu elleri bırakıp deneme , parça renk tonlarını dikkatli karşılaştırma mesela çamurluk değişmis ise renk far eder , saside jantlarda tamirat var mi inceleme. Sağda solda boya vs var mi ona bakma. Bunun gibi...
Bisiklet gibi. Bu yoruma bitiyorum.. Her Cbr250r kullanıcısının, her ybr kullanıcısının her fırsatta duyduğu laf.
Bunu karşılaştırmalarda söyleyen arkadaşlar herhalde goldwing den ybr ye geçiyor. Yahu doğru dürüst motor kullanmayı bilmiyorsun hala bisikletmiş oyuncakmış. Tamam ybr bisiklet olsun, o zaman bırakın da top speedi şekili şukulu. Gidin "bisiklet sürebilmeyi" öğrenin !
bisiklet gibi yorumundan , motor kullanmayı bılmedığini nerden çıkardın milletin merak ettim ? Büyük cc motor kullanıp sonrasında ufak cc kullanan herkes söyler bisiklet gibi tabirini.. Ve eğer ybr ile cbf apache kıyaslıyosan da , ybr daha düşük cc daha az beygiri olan sakin bi motordur.. (dikkat et kötü demiyorum ) haliyle cbf ve apache sahiplerine göre bisiklet gibidir.. bu neden zoruna gidiyor ? cbr250 kullanana göre de apache bisiklet gibi.. mt 7 kullanana cbr 250 bısıklet gibi.. uzar gider.. ama kimseyi motor kullanmayı bılmıyor diye suçlayamazsın.. isterse 100bin km aşkın tecrüben olsun , kimsenin tecrübesini sorgulamak haddin değildir.. ve emin ol bunu söylediğin bi çok insanda senden kat kat fazla km yapmıştır..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Hocam zaten başka bir apache buldum 2250 kmde daha temiz bir motora benziyor. linkteki motor bana da pek sağlam gelmemeye başladı. zaten ilan sahibini arıyorum telefonu kapalı herhalde ilanda belirttiği gibi askere gitti...
Benim gönlüm biraz daha apacheden yana hocam :DYbr derim :D Konu görüntülenmesine baktımda 3 Milyonu gecmiş
Hocam öncelikle yorumunuz için teşekkür ediyorum. Daha önce motosiklete sadece bir kez bindim o da eğitimde kullandığım motoran marka bir motordu. Bu sınıftaki motorlardan hiçbirini sürmedim, dolayısıyla hangisini daha çok beğenicem bilemiyorum. Ama apache ye güveniyorum. Motoru çok araştırdım, forumda konusunu takip ettim. Kullanıcıları genel olarak memnun. Öyle kronik bir sorunu filan da yok. Şekli şemali hoşuma gidiyor. Emsallerine göre daha iyi gidiyor. Bence temiz bir apache beni yarı yolda bırakmaz diye düşünüyorum. Tabi sizlerin görüşleri de çok önemli...ımkanın varsa ıkısını de kullan derım zaten kendın kararını kolaylıkla verebılırsın.Şu an hem apache hemde cbf sahıbı olarak apache yı hiçbirşeye değişmem birkaç küçük ayarlamayla bu katagorideki kullanımı en zevkli makinaya sahip olursun.bende cbf i eşim için aldım zaten sevmiyorum naked tarzındaki motorda çantayı camı bilmemneyi.ben apachemle gecen sen etam 22000 km yaptım çok ta memnundum ama arkadaşlarla gidilen kamplarda sorun oluyordu çanta taşıyamıyordum mesela çanta takan arkadaşlar da kontrol problemleri olduğunu söylüyorlardı o yüzden bi de cbf aldım ama açıkça söyliyeyim çekişi gidişi yok apache gibi değil. ybr çok farklı mesela ybr ye binince tam bir sehir makinası olduğunu anlıyorsun birkere hafif kontrolü kolay ama ben 10000 km yapar satrarım diyorsan uzun yolda ybr sıkıntı olur.cbf al derim.ama apache candır tek kontakta mola vermeden bursa yaptığım çok oldu çanakkale den 110 a sabitle devam sıkıntı olmaz zaten üzerine otur gösterge kontrol panosu kumandalar sana nasıl bır kalıtede makına kullandıgını gösterecek bu arada az şişmen im ben 130 kg metzeller me 22 taktım apache ye super oldu.tavsiye ederim apache yi. ha bu arada apache nin yeni kasasına o kadar para vermem sonuçta aynı motor (suzukı fıerro 2 orjinali) başka fark yok tvs nin eski kasasıyla da sekman farkı var yeninin daha çok devir çevirmesi için segmanlar incelmiş ama 2012 ile 2014 aynı motor 42000 de benimki çok da memnunum bilgine...
Kimse kimsenin motorunu kötülemiyor burda zoruna gidecek şeyler söylemedik ki sen neden gocunuyorsun arkadaşım ? Enes kardeşimin dediği gibi kimsenin tecrübesini sorgulamak haddin değil burada ! Kaldı ki özellikle diyorum kişisel görüşüm diye .. Benim motoruma da titreşimden binilmiyo diyip duruyolar ama çoğu da tvs ye binmemiş kişiler
hocam elbette apache sizi yolda birakmaz ama ilk motorum diyorsunuz yedek parça fiyatlarını mutlaka göz önünde bulundurun. Birde stok lastikleri degisin mutlaka. Bunlar hep maliyet.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)