Bu motor ile uzun mesafe yolculuk icin ne dusunursunuz? resimden oturus pozisyonunu gorebilirsiniz
Bu motor ile uzun mesafe yolculuk icin ne dusunursunuz? resimden oturus pozisyonunu gorebilirsiniz
gecen sene bagdat cad. dekı bayısınde bu motoru ıncelıyordum satıs gorevlısıne uzun yolda yorarmı dıye soru sormustum o da bana abı motorun adı ustunde demır gıbı saglam ama uzun yolda cok yorar demıstı amortısorlerı cok sert ve selede bıraz rahatsız dıye herhalde.
Akilli isi degil. Cok rahatsiz bir motosiklet. Her hafta duzenli kullaniyorum, arkadasimin motorunu yatirmamak adina, inanilmaz rahatsiz, gitmiyor, durmuyor, handling yok, viraj yok, cok agir,dar alanda manevra zor, park etmek zor, cok fena titriyor, suspansiyonlar ozellikle on kazik gibi, ayakliklar kotu, pratik vites atilmiyor. Cok yakiyor. Uzerinde hicbir aksesuar yok , kisaca bok gibi bir motor. Ben o motorla degil avrupa, komsu sehre bile gitmem.
harleyle her yere gidilir gidilmesinede depoyu her daim doldurman lazım,cüzdan sağlam değilse düşünme derim.
HD nin en uygun fiyatlı motorsikleti o, konfor bekleme arkadaşlarda yazmış zaten...
Şuna bakmanı tavsiye ederim
Arka yolcu seleyle, ayaklik takimini 1900 liraya aldi, on koruma demiri alt tarafi kivrik bir boru 1000tl, lan boyle motormu olur? Param var diye salakmiyim ben, bombos motor boyle, depo kilidini bile parayla satiyolar salak herifler.
Sportster ı kullanma fırsatı buldum. Şahsım adına bence uzun yolda sizi çok fazla tatmin etmeyecek bir motordur.
Ben durmadan ortalama 2-4 saat yol alırım ama sportsterlı bir grup 1 ila max 2 saatte durup mola veriyor mecburen.
He tabi birde şu var millet ybr lerle Super sport motorlarla uzun yollar yapıyor. İmkansız değil ama sizin bu geziden keyif alacağınızı çok düşünmüyorum.
artesinde dediği gibi electra glide ultra classic veya road king gibi motorlar uzun yola daha uygundur. zaten cruiser olarak değil touring olarak geçiyor. amerikalı kullanıcılar bu motorlarla route 66 geçiyor.
şimdi şöyle birşeyde var bilenler bilir karadenizli türk vatandaşımız zamanında 50 cc vespasıyla dünyayı gezmişti, o motorun rahatlığına bakmamıştı. bu biraz tutku işi götüm başım ağrıyor diyerek yol yapılmaz.
harleye binip konfor beklemekte olmaz, hepimiz biliyoruzki harleyler ağır, hantal, rahatsız motorlardır. ama sevenler kullanır. eğer avrupa turuna rahat bir şekilde gitmek isterseniz daha başka motorlara bakmanız lazım
Sen salakmıyım harley almaya derken harley sportster alanlara da salak demiş olduğunun farkındamısın. Senin zevkin önceliklerinin neler olduğunu bilmem. Hatta bir motorun olup olmadığı bile yok profilinde. Buna rağmen cümlelerini çok fazla seçemiyorsun ama ben sana seçmeni tavsiye ederim. Çünkü bir cümle hiç tahmin etmediğin biryere de gidebilir
BETTER SWEAT THAN BLEED ( KAN AKMASINDANSA TER AKMASI ÇOK DAHA İYİDİR)
BİLMEDİĞİNİ BİLMEMEK EN İYİSİDİR: BİLMEYİP DE BİLDİĞİNİ SANMAK TEHLİKELİ BİR HASTALIKTIR.
Rahatsızdır, şudur, budur hepsini geçtim, istenirse katlanılır. Ama bu aletin menzili çok kısa, küçücük deposu var 100km gider mi acaba bir depo ile? Her 100km de benzinci aramak, ya güzergahta benzinlik yoksa diye stres olmak bence çok can sıkar. Adama zehir eder o geziyi...
amaç motorun üzerinde olmak yol yapmak ise neden pahalı motor ? anlayabilmiş değilim.. bana şehir içinde lüx jip kullanan insanlardan farksız geliyor bu durum
Yanlış yorumları kenarı ayırmak başlığı açan arkadaş için en önemlisi.
Benzin deposu 12.5 litre. Şehir dışı yakıt tüketimi 4.5 litre. Maksimum tork 3000 devirde geliyor stok halde 70 nm tork üretiyor. Egzost, hava filtresi Ecu programlaması ile gayet 80nm'yi geçiyor ki bu da makinenin gitmediği argümanını da devrinin düşük olması itibarı ile çok yaktığı dezenformasyonunu da açıklamaya yeter.
Stok halde üzerinde drag gidonu ile geliyor. Güzel bir Z bar ile oturuş ergonomisi sorunu çözülür, uzun yol daha katlanılır bir hale getirilebilir. Yine sele içinde onlarca alternatif var. Uygun bir comfort sele ile bu da çözülebilir. Suspansiyon, rüzgarlık gibi çözümlerde mevcut.
Tüm bu masrafa girmekten ve motorun tasarımını bozmaktansa daha uygun bir model değerlendirilebilir.
Yine de uzun yol motoru değil şehir içi kısa kullanımlar için uygundur ve uzun yolda zorlayabilir. Böyle bir işe kalkışmak, ekstra aksesuar için bütçe ayırmak ve tarza/motora çok düşkün olmak gerekir.
Kişisel olarak benim tercih edeceğim bir durum. Yağmurda, bozuk yolda, ağzıma burnuma böcek girmesi, sersefil halde yol almak istemesem arabaya binerim zaten.
Mekanik olarak ise taşıdığı motor bloğunun 360kg yük ile tapa gaz çöl geçmişliği, şov yapmışlığı vardır.
Vallaha ben samimi arkadasimada diyorum salak diye o kadar para verdin buna, okadar direttim vx950 al diye ama dinlemedi, simdi yamahanin koruma demiri, 400 tl, 883 un bintl tamamen ayni demir. Toz boyali als 450 celik. Farki ne? Soyleyimmi keriz parasi, ne derseniz deyin harley tarzi diye kaziklaniyorsunuz.
depo çok çabuk boşalır ama avrupanın göbeğinde sorun yaşamazsın. fakat rüzgar yeme işi ne yapılır bilemiyorum.
Ben şehir içinde jip kullanan ve pahalı motora binen birisiyim ve şahsımca bunun eleştirilmesine de son derece karşıyım.
Eğer insanlar kazandıkları paraları gönüllerince harcayamıyolarsa kazanmalarının anlamı ne. Yada bunu eleştiren kişiler trilyonlar kazandıklarında amaç iki teker değilmi deyip mopet e mi binecekler. Eleştirmek için insanları eleştirmemelisiniz bence
BETTER SWEAT THAN BLEED ( KAN AKMASINDANSA TER AKMASI ÇOK DAHA İYİDİR)
BİLMEDİĞİNİ BİLMEMEK EN İYİSİDİR: BİLMEYİP DE BİLDİĞİNİ SANMAK TEHLİKELİ BİR HASTALIKTIR.
Herseyin mantiklisi var, kazaniyoruz diye diye dagitalim ozaman
Birseyin yari fiyatina gercekten ayni kalitesi , hatta daha kalitelisi var ise, sirf ben tarzim demek icin 2 kat fiyat odeyip daha kotu bir ikitekere binmek arap ve yağ hesabi size bol harcamalar
Ben samimi arkadaşlarıma neler neler diyorum bir bilsen. Olay samimi arkadaşa söylemek değil burdaki hiç tanımadığın insanlara söylememek.
Senin keriz parası dediğin başkasına zevk parasıdır.
sen sigaraya para verirsin başkası alkole başkası karıya kıza bir başkası kumar oynar kimisi motoruna harcar. Her insan birşeylerden zevk alır ve bu zevkler için birşeyler yapar. Motorunuzun markası belli değil. 1000 cc motorlunun harcadığı 600 lüğe çok gelir. japon kullananın masrafları kore kullananlara çok gelir kore kullananlarının ki çin kullananlara çok gelir motor kullanmayanlara hepsi boş ve salakça gelir. Bu devran bitmez. Herkes kendini akıllı bir başkasını hep salak görür. Fakat aynaya bakıpta gerçek salağın kim olduğunu anlamayı hiçbirzaman akıl edemezler.
BETTER SWEAT THAN BLEED ( KAN AKMASINDANSA TER AKMASI ÇOK DAHA İYİDİR)
BİLMEDİĞİNİ BİLMEMEK EN İYİSİDİR: BİLMEYİP DE BİLDİĞİNİ SANMAK TEHLİKELİ BİR HASTALIKTIR.
herkesin bakış açısı farklı. mesela ben trilyonlar kazanıp mopet'e bineni severim konu sapmasın yinede uzun uzadıya yazmayım (ayrıca yazılarınızıda beğenerek takip ediyorum)
konuyu açan arkadaş seninde avrupa turu düşüncen var madem enduro bak yaptığın yoldan keyif almalısın. yorumlarda dendiği gibi sık sık mola vermek zorunda kalırsın. gittikçe mola verme süren kısalır ve daha uzun dinlenme ihtiyacı hissedersin
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)