Bajaj Pulsar 200 NS mı Yamaha YBR 125 mi
Reklamlar
-
Motora yeni başlıyorsunuz ve otoban dağ tepeden bahsediyorsunuz ? ayrıca YBR'nin yetmeyeceğini söylemiş biriside.
Yapmayın etmeyin bence YBR ile başlayıp alıştıktan sonra yüksek bir CC'ye geçin.
YBR size yeterli gelecektir yetmemezliği falan olmaz. Alışın öğrenin sonra isterseniz yüksek CC'ye geçersiniz YBR elde kalacak bir motor değil sizi zararada uğratmaz.
Reklamlar
-
herkes fikrini söylüyor bende sölimm pulsar...
-
ahe
Ufak tefek yanlışlıklar tabi olabilir.Burada çok önemli bir sorun değil fakat stop etme sorunu sorundan kabul edilebilir.Bu gibi sorunlar da kafamı kurcalıyor sonucta yeni motor daha doğrusu ülkemize yeni gelmiş bir motor. Kronik sorunları olabilir.dediğiniz gibi kumar. Cezbettiren de az paraya çok olanak sunması.Aslında bizileri de kumara iten az şeye çok şey vermesi değil mi ? 30 kofteye bir ekmek 10 kofteye bir ekmek.Herneyse konuyu dağıtmakta üstüme yok
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
cagrii adlı üyeden alıntı
Uğur Bey veya Uğur
Dediğiniz gibi kafam iyice karıştı ve çorba oldu.Siz de limonu ve bir tutam tuzu eksik etmediniz.Sağolun ( İşin espirisi tabi
)
Dediğiniz gibi sorunsuz her ne hikmetse bu ybr.Kendini defalarca kanıtlamış bir motor.Bildiğim kadarıyla dünya turu yapan da vardı.Kurye'lerde var oldukça fazla düz mantık yürütünce kuryede varsa sorunsuzdur diye düşünüyorum.2.0 ortalamalar oldukça düşük.Toplu taşımdan daha ucuz ( tabi giderleri saymazsak sigorta + vergi + bakım maliyetleri + v.s.). Ekonomi yapmak için almıyorum motoru.Daha çok hayalim.
Bu sınıfta rekabet eden 3 motor var ybr,cbf,apache
diğer ikisinden ybr güç olarak düşük olmasına rağmen tercih ediliyor.Yani var bir olayı.Hafifliği konusunda etkiliyor.Yeni öğrenecek biri için hükmetmek önemli bir husus.
Uğur demeniz daha iyi,bey kim ben kimim
Konuya donecek olursak Ybr sağlam/ekonomik vs... Ancak uzun yolda stabil max hızı 100. İşte rüzgarı gorurse niye gitmiyor bu yahu da dedirtiyor adama.
Ama diğer konularda gerçekten sizi üzmez.
Mesela bazen çok agresif sürüşlerde iyi ki motor güçsüzmüş diyebiliyorum,yoksa çok aracın arka tamponuna imza atabilirdim
Mesela bir ağabeyimize de aldık 2013 modelini. Bakımın b'sini yapmaz motora 11000 km'ye geldi,tek tık yok. İşte geçen bir kaza yaptı o zaman aklına geldi,hazır parça değişecekken bakımı da yapalım diye
Ama ben kendimi bilirim,oyle ani gaz acmam efendi efendi sürerim derseniz Pulsar ile de başlanabilir.
Pulsar ile baslayıp birde eğitim alırsanız o zaman gayet iyi olur.
-
Fuara 3 hafta kalmışken, yeni modelleri görmeden motor alınmaz.
-
imtarky
evet bahsediyorum.Fakat bir kalibrasyon sürecinden sonra bunları yaparım.Motor zaten tehlikeli trafikte iyice ortalama süratin yüksek olduğu otobana çıkmak motor kullanmayı bilmeyen biri için çok tehlikeli olur.Forum'un güzel yanı da bu herkes birşey soyluyor bilgi alışverişi oluyor. Bir daha motor değiştirmek istemiyorum diye birşey soylemiştim. fakat dediğiniz gibi ybr zarar ettirecek bir motor değil.kendini uzun yıllar kanıtlamış bir motor.ybr konusunda taşlar iyice oturmaya başladı.
-
kafama takıldı neden ybr modelininin 180 veya 200 lük motor hacimli üretmiyor.. delide satar
-
-
Olacağını sanmıyorum ama yine gidip görmekte fayda var. Bu arada ben olsam YBR yerine CBF150'yi alırdım. Uzun yolda falan çok rahat ama o da YBR kadar veya biraz daha iyi gider, performans bekleme.
-
Iki motora da sahip oldum.
Maddi durum sıkıntısızsa ybr alıp 1 sene kullanın sonra pulsar düşünün derim.en güvenlisi bu olur.
Maddi sıkıntı varsa 2. El ybr alıp 1 sene sonra aynı civarda satabilirsiniz piyasası çok hareketlidir.
Ybr şehirler arası uzun yokuş gördümu yeri gelecek dip gazda 60 km sa ya düşecek. Stabil gideceği hız 80 ( rahatlık açısından)
Pulsara binince ybr bisiklet gibi geliyor gerçekten. 120 gibi stabil seyredilebilir.
-
-
eğer ilk motorun olacak ise pulsarı tercih edeceğini biliyorum yalnız tecrubeli bir kullanıcı isen yamaha ybr125 sormadan alırdın )
diğerleri geçiçi işçiyken ybr ise kadrolu elamandır
-
ybr kullanışlı uzun omurlu yedek parcasıda ucuz bajaj daha hızlı daha seri ama soru işareti kalıyo kafada bajaj diyince benim ybr almanı tavsiye ederim uzun omurlu olur cistak cistak gezersin hem ilk motorunmus daha iyi olur senin icin bide tvs apacheye bak biraz daha kaslı şekil duruyo gorunus olarak dijital ekran biraz daha seri biraz daha hızlı ybrden hıza onem vermiyosan durus gorunus saglamlık bajajdanda ybrdende daha iyidir ybrden 900 tl pahalı yedek parcalarıda biraz oyle ama güzel motor tavsiye ederim
-
Şimdi ben de bir şeyler söyleyeyim. Ben de motor kullanmaya başlayalı çok olmadı daha öğreneceğim çok şey var. Şöyle ki ben ehliyetimi aldım ve kursun verdiği 100 lük ve sanki 100 yıldır işkence edilmiş gibi yıpranmış motorlarından sonra kullandığım ve aslında motosiklet sürmeyi öğrendiğim i motorsiklet Pulsar. Gerçekten kendine hakim olup tecrübe edene kadar gazı açmam gaza gelmem diyorsan ben Pulsar'ı öneririm. Çünkü her ne kadar bunu aldıktan sonra değiştirmeyeceğim desekte bir süre sonra bazı şeyler yetmemeye başlıyor. Karar tabi ki senin.
-
MD.Murat
Tavsiyen için teşekkür ederim.Motorun çok hız yapması onemli değil açıkcası.Sağlamlık ve güven konusu onemli.Yakıt tüketimi de ayrı bir faktör.Gerçi benzinli otomobilden sonra fazla sorun yapmayacağı açık motorun
Seko
Tavsiyen için teşekkür ederim. Honda için yağ yakma ve yakıt tüketiminin fazla olması gibi problemleri var soyletinleri dolaşıyor.
TurboBusa96
Teşekkür ederim.
motorcu48
Teşekkür ederim.Tecrübem yok bisiklet tecrübem çok.Az çok mantıkları yakın.Ybr için katılıyorum 10 seneden fazladır piyasada.Oldukça da fazla tutuluyor.
sezer0696
Teşekkür ederim.TVS dediğin gibi duruş açısından etkileyici.Fiyatı da yüksek ona göre. Bajaj soru işareti yeni girdiği için ülkemiz pazarına.
MFTaşkıran
Soylediklerine katılıyorum.Bajaj 125 cc klansmanında değil 200cc ve güçlü.Acemi insan için gaza gelme gibi konular onem arz eder.O yüzden nispeten düşük güçte bir motor alıp tecrübe edinmek lazım.Bazen maddiyatı çok onemsiyoruz az yaksın ucuz olsun.Fakat maddiyattan önemli olan birşey var hayatta kalmak canımızın sağlığı.İşte tecrübesiz insan motorda ne yapacağını pek bilmez bundan dolayı hataları affedecek bir öğretici lazım bunun da ybr ayarında bir motor olduğunu düşünüyorum.
Arkadaşlar yardımı geçen herkese çok teşekkür ederim.Motorumu almış bulunmaktayım.Tercihim Yamaha YBR 125 ESD oldu.Bajaj her ne kadar aklımı kurcalasa da acemi biri için tecrübesi olmayan biri için yani benim için güçsüz motorun hatalarımı daha affetici olduğuna inandım,inandırıldım.Hayırlısı olması dileğiyle.
-
Hayırlı olsun güzel günlerde bilmeniz dileğiyle. Tekeriniz düz bassin
-
15 Aralık 2015, 21:14
#37
BEN BİLİYORUM BÖYLE,HIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ DEĞİL DİYENLERİ !!!!
Ybr alın,bakalım ne kadar zaman kullanabileceksiniz?
-
15 Aralık 2015, 21:19
#38
Pulsarın 150 ns versiyonuda satışa çıkıyor bence fazlasıyla işini görür test etme imkanım olmadı ama torklu diyolar ybr den bir kaç tık daha seri ve tahminimce daha hızlı gider işini fazlasıyla görür ama ne olursa olsun dene içine sinsin alacaksan öyle al
-
Merhaba bende ortalama 4 yildir 100 ve 150 lik yuki kuba lifan kullandim halen kullaniyorum bir kere yagmurlu havada frenler iyi tutmadigi icin araca arkadan vurdum yere yapistim parmagim incildi onun haricinde birsey olmadi cok sukur kask mont dizlik vardi uzerimde genelde o sekilde dolasiyorum yaz kis bazen 40 km lik yola gidiyorum motorlar yavas geliyor arabalara orantili bakinca hep solluyorlar acaba artik bir 200 250 cc alsam fena olurmu niyetim pulsar rs diger modeline boyum yetmiyor dogru duzgun ns modeline acaba rs modeline o kadar para eder mi onun boyunda daha kaliteli motor ne olabilir sizce yazlari gezilere katiliyorum surekli geri de kalmaktan da sikildim acikcasi
-
Alakasız ama bu modeli de inceleyin, Haojue 150-9.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:34 ----------
Tüm mesajları okumam uzun sürdü, doğru seçim. Hayırlı olsun.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)