BENELLİ hakkında ne düşünüyorsunuz
Reklamlar
-
evet hanımlar beyler bu başlık altında benelli hakkındaki bilgi paylaşılarımızı, ve yorumlarımızı yapalım. çok iddalı makinalar gözüküyo, fiyat olarakta euronun etkisiyle düşük fiyatlı gözüküyo. sitedede bayadır reklamı var ama motorun kendisi yor. 2013 fuarında rks standında sergilenmiş ama italyan olduğu söyleniyo. bi kaç forumda italyan adını çinlilerin satın aldığı yazıyodu doğruluğunu pek kanıtlıcak bişey yok.motorlar mayıs gibi gelicek deniyor ama daha bi sitesi bile yok doğru düzgün. ama gerçekten 10 numara motorlar yaptığını ducati ayarında* diğer forumlarda okudum. bu başlık altında bunlar , bu makinalar hakkında beyin fırtınası yapalım
Benelli TNT 25 - Teknik Özellikleri
Silindir Hacmi: 249 CC
Motor türü: İki Silindir, 4 strok, 8 valf, 6 vites
Çap x Strok: 65 x 45.2mm
Maks. Güç: 38 HP 11500 r/min
Maks. Tork: 27,0 Nm / 9000 r/min
Yakıt Sistemi: EFI
Fuel Control: DOCH
Çalıştırma: Elektrik
Soğutma Sistemi: Sıvı Soğutmalı
Aktarma / Kavrama: Zincirli & Islak
Kuru Ağırlık: 185 kg.
Sele Yüksekliği: 795 mm
UxGxY: 2115 x 800 x 1130 mm
Yerden Yükseklik: 180mm
Dingil Mesafesi: 1405 mm
Fren Türü: Steel Trestle
Ön Süspansiyon: Hidrolik / 115 mm
Arka Süspansiyon: Salıncak Tarzı / 120 mm
Ön / Arka Lastik: E 17xMT3,5 DOT-D / E 17xMT4,5 DOT-D
Ön / Arka Fren: Çift Disk / Disk
Yakıt Kapasitesi: 16 lt.
BENELLİ TNT 250 - Teknik Özellikleri
MOTOR TİPİ
TEK silindir, 4-zamanlı, sıvı soğutmalı, silindir, (DOHC) çift üstten eksantrik 4 valf
SİLİNDİR HACMİ 249,2 cc
ÇAP x Stroke 72 x 61,2 mm
SIKIŞTIRMA ORANI 11,2: 1
MAKSS. GÜÇ 18 kW 9000 rpm @ (25 Hp)
MAKS. TORK 7000 rpm @ 21,0 Nm (2,14 kgm)
YAĞLAMA Islak karter
YAKIT BESLEME Gaz kelebeği gövdesi ø 37 mm elektronik yakıt enjeksiyonu
EGZOZ SİSTEMİ İki katalitik konvertör ve oksijen sensörü ile
NORM Euro 3
DEBRİYAJ Islak debriyaj
ŞANZIMAN 6 VİTES
ATEŞLEME DELPHI MT05
BUJİ NGK CR8E
MARŞ ELEKTRİK STARTER
ÇERÇEVE Çelik tüpler çelik sehpa
ÖN SÜSPANSİYON Ø 41 mm ters çatal
ÖN SÜSPANSİYON İNMELİ 120 mm
ARKA SÜSPANSİYON Uzatma hidrolik fren merkezi arka amortisör Arka salıncak kolu.
ARKA SÜSPANSİYON İNMELİ 50 mm'lik
ÖN FREN 4 pistonlu kumpas Çelik diski ø280 mm
ARKA FREN Çift pistonlu kaliper ile tek diskli ø240 mm
ÖN TİPİ Alüminyum alaşım
ÖN BOYUTLAR 17 "x 3.50 MT" DOT
ARKA TİPİ Alüminyum alaşım
ARKA BOYUT 17 "x 4.0 MT" DOT
ÖN LASTİK 110/70-ZR17
ARKA LASTİK 140/60 - ZR17
BOY 2080 mm
GENİŞLİK 805 mm
YÜKSEKLİK 1090 mm
PİLOT KOLTUK YÜKSEKLİĞİ 780 m
KURU AĞIRLIK 137 kg
TANK 17 lt
**bilgiler kesin değildir. sadece satıcılarının ilanlarından alınmışlarıdır..
Reklamlar
-
videolarını inceleme şansım oldu gayet iyi gözüküyorlar ama türkyeye gelen modeller nasıl olacak bekleyip göreceğiz..
-
benelli-keeway-kuba-rks aynı diye biliyorum kendi çabalarıyla yapıyolar bişeyler ama fazla güvenli olamaz gibi geliyor benim düşüncem yanlış anlamayın benim motorum rks sölüyorum bunu
-
Italyan devi diye reklam yapiyolar
-
-
fiyatlari 250 liklere gore cok uygun ama
-
Benelli TNT 25 - Teknik Özellikleri
Silindir Hacmi: 249 CC
Motor türü: İki Silindir, 4 strok, 8 valf, 6 vites
Çap x Strok: 65 x 45.2mm
Maks. Güç: 38 HP 11500 r/min
Maks. Tork: 27,0 Nm / 9000 r/min
YAMAHA R25:
Motor tipi
2-silindir, 4-zamanlı, sıvı soğutmalı, DOHC, 4-subap
Motor hacmi 250cc
Çap x Strok
60,0 mm x 44,1 mm
Sıkıştırma oranı
11,2 : 1
Maksimum güç
26,5 kW (36,0PS) @ 12.000 dev/dk.
Maksimum tork
22,6 Nm (2,3 kg-m) @ 10.000 dev/dk.
Benelli300cc nin özellikleri galiba
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
-
Gecenlerde yazdim gene yazayayim.
Biz Tr de motosiklet satacagiz diyen " Italyan Devi " Benellinin internet sitesi 2 gun once hala faal olmamisti. Ustelik sitemizde yayinlanan fuar haritasinda benelli standi goremedim. Simdi bu yıl motosiklet satacagim diyen bu firmanin fuara kalmis 3 hafta varken beni kandirip yahu bunlar bu isi becerirler galiba dedirten hicbir adimlari yok.
3 ayda 15 sayfa internet sitesi kuramayan firma nasil binlerce motor getirecek nasil onbinlerce parca yedek parca getirecek nasil servis kuracak ?
Bence " şaka yapiyorlar ". Ya da kendilerini tatmin ediyorlar.
Benelli sucks.
-
''bi kaç forumda italyan adını çinlilerin satın aldığı yazıyodu doğruluğunu pek kanıtlıcak bişey yok.'' demişsin ama benelli nin kendi sitesine gireresen orda yazıyor.
''......Since 2005 Benelli is part of the QJIAN JIANG group, the first group in China for size and manufacturing capacity in the motorcycle field. Its production reaches 1.200.000 vehicles per year and 14.000 employees work in super modern factory large as a city which is located in Wenling, about 500 km away from Shanghai.''
'' Benelli 2005 ten beri QJIAN JIANG grubun bir parçasıdır, QJIAN JIANG grup Çin'de motosiklet sektöründe, şirket büyüklüğü ve üretim kapasitesi olarak ilk sıradadır. yıllık üretimi 1.200.000 araca kadar çıkar ve büyük süper modern fabrikasında 14.000 çalışanı vardır. Fabrika Shanghai dan 500 km uzaktaki Wenling dedir.''
http://www.benellimoto.com/eng/Compa...US-cd-633.aspx
-
Bildiğim kadarıyla onlar RKS standında olacaklar. Kimsenin dikkatini çekmedi sanırım ama iki sene önce 600 cc modelleri fuardaydı, gayet de hoş bir motordu. Çin'dir, İtalyan'dır bilmem de motorlarının diğer modellerden farklı oldukları gerçek. Ne görünüşleri ne de teknik detayları Çin motorlarına benzemiyor.
-
Hay ağzın bal yesin kardeşim daha bir internet sitesini açamadılar şubat ayını yarıladık 2015 model motor satacaklar daha.
sdirer adlı üyeden alıntı
Gecenlerde yazdim gene yazayayim.
Biz Tr de motosiklet satacagiz diyen " Italyan Devi " Benellinin internet sitesi 2 gun once hala faal olmamisti. Ustelik sitemizde yayinlanan fuar haritasinda benelli standi goremedim. Simdi bu yıl motosiklet satacagim diyen bu firmanin fuara kalmis 3 hafta varken beni kandirip yahu bunlar bu isi becerirler galiba dedirten hicbir adimlari yok.
3 ayda 15 sayfa internet sitesi kuramayan firma nasil binlerce motor getirecek nasil onbinlerce parca yedek parca getirecek nasil servis kuracak ?
Bence " şaka yapiyorlar ". Ya da kendilerini tatmin ediyorlar.
Benelli sucks.
Bencede çin modellerine hiç benzemiyor görüntüsü kalite duruyor. Çinden 250 cc üstü motor çıkmadığını herkes söylüyor. 250 cc lerde pek çin işine benzemiyor. acaba hindistanda felanmı üretim yapıyorlar ?
Seko adlı üyeden alıntı
Bildiğim kadarıyla onlar RKS standında olacaklar. Kimsenin dikkatini çekmedi sanırım ama iki sene önce 600 cc modelleri fuardaydı, gayet de hoş bir motordu. Çin'dir, İtalyan'dır bilmem de motorlarının diğer modellerden farklı oldukları gerçek. Ne görünüşleri ne de teknik detayları Çin motorlarına benzemiyor.
-
Benelli hakkında tek bildiğim, Türkiye distribütörünün bir internet sitesi hazırlamaktan bile aciz, aslında çok büyük bir müşteri kitlesi olan motorlar getireceğini söylemesine rağmen reklamını yapamayan bir firma olduğudur. Bunları yapamayan bir firmanın da, orta halli bir servis ağı oluşturabileceğini bile hiç sanmıyorum, belli ki motor satmak istemiyorlar. Yaptıkları tek tanıtım, "İtalyan devi yakında Türkiye'de". Bravo !
-
Daha önce açılmış birsürü topik varken tekrar tekrar açmak niye??? Arşive bakın,merak ettiğiniz bütün detaylar mevcut.
-
-
evet yazılanların hepsini okudum ve hak veriyorum italyan diyor çin satın aldı yok arjantinli biri aldı evet hala bir internet sitesi kuramadılar fuar da adları geçmiyor bu adamlar nasıl motor satıp parça getirecek vs vs vs
AMA ŞU BİR GERÇEK HARİKA TİPLERİ VAR VE HİÇ BİR ÇİN MOTORUNA BENZEMİYOR. bendeki pulsarı tnt 25 le degişmeyi bile düşünüyorum.
www.youtube.com Pegasus MT KANALI Facebook Pegasus MT KANALI bu kanallardan video resim takibi yapa bilirsiniz beğenin paylaşın yorum yapın iyi eğlenceler.
-
açıkçası tamamen geçmişte kalmış, marka ismiyle belki satış yaparım düşüncesiyle Qianjiang ismininde bir Çin motor üreticisine satılmış "İtalyan" markası olarak görünüyor ufak bir araştırmadan sonra.
buyrun alan grubun internet sitesi: http://www.qj-group.com/english/ (bu arada aşağı bakarsanız Keeway de bunların markası)
Bu da kendi web sitelerinden tarihleri (88'de batmış sonra işler dikiş tutmamış gibi gözüküyor) : http://www.benelli.com/eng/Company/O...ry-cd-656.aspx
Kendi ifadeleriyle, yeniden dünya pazarına çıkış arayışında pek çok projeleri varmış.
Geçmişi de MV Agusta, Moto Guzzi, Ducati gibi İtalyan firmalarının aksine pek de parlak gözükmüyor, dolayısıyla başarılı zamanlarınızda (o da 50 yıl önce) neydiniz ki şimdi Çinliler ile ne olacaksınız düşüncesi geliyor insanın aklına.
Bana pek ümit vermedi ama tabi bekleyip görmek lazım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)