Abi yine siz bilirsiniz de naked ile supersport farklı tarz, üstelik aynı cc olmaması, farklı beygir, farklı kg, karşılaştırması biraz saçma değil mi?
Abi yine siz bilirsiniz de naked ile supersport farklı tarz, üstelik aynı cc olmaması, farklı beygir, farklı kg, karşılaştırması biraz saçma değil mi?
almadan önce vereceğiniz ücreti önceden sayın. eliniz titremeden verebilecekseniz o motor almanız gereken motordur.
Hyosung 180de krank kırıyor o 3 sene önce değilmiydi???
2008 in ikinci yarısına kadar devir kesici yoktu, çevirebildiği kadar devir çeviriyordu.
Yani devir kesicisi olmayan herhangi bir motosiklette olması mümkün bir durum Bir de madem soran oldu açıklayayım, sıkıntı 180-190 da değil üstünü görmeyi deneyenlerde oldu. 2013 model motosikletim 184 de kesiciye giriyor. gösterge fazer8 ile yaklaşık 4 km fark ediyor
2008 ee baya eskiymiş ben 2011'e kadardı diye biliyordum, teşekkürler.
Tövbe tövbe estafurullah :D kim bu cbr ile 180 yapan superman ler? Bende action cam var, bi gelsinler de video ile çekelim ben 160 ile giderken onlar kaçla gidecekler?
Oksure gebere 160lari bile goremeyen, gorurse de kendini oracikta birakan 200luk motorlarin son hizi ustunde kavga eden insanciklari izlemeye doyum olmuyor
kımse kafasından var olan bır gercegı kafasından atmıyor ki. duke 136 devır kesıyor denıyor. bu dogru bırsey bende duke 200 de var ve evet 130 larda gırmeye baslıyor ve 136 da bıtıyor zaten. zaten duke 200 ıle cbr 125 kıyaslanmaz duke 125 le kıyaslanır. ama duke 200 de cbr 250 veya gt 250 r ile hız konusunda kıyaslanmaz. yada suspansıyon vs olarak kıyaslanamaz yanlıs olan şeyi sölemeye çalışıyorum. b.k atanlar demişsin ama bir önceki yazında ise süspansıyonundan tut frenlerıne orda geçerim burda yarısırım demıssın. bence buda b.k atmanın başka bir türüdür.
Aynen bende onu anlamıyorum 4 silindirden aşağıya hız muhabbeti bu kadar yapılmamalı bence. Hele supersport geçtim, şu çinli commuterler ile yapılan son hız muhabbetleri tam bir işkence yahu. Tek silindir küçük cc motorlar bunlar. 160 görüyorum diye sevinsen ne olacak? Yok rüzgarsız yok yokuş aşağı... Hee hepte öyle gezecen zaten... Daha çok şey yazılırda uğraşmak istemiyorum.
Mutluluk iki bacak arasındadır.
Süspansiyonu bir şey demedim, her vurgularıyla süspansiyonu öne çıkmasıyla beraber farkının dağlar olmayacağının bahsettim.
Ama genel olarak konuyu anladımadığınz ı düşünüyorum, bir kıyaslamada da bulunmadım zaten. Biraz araştırırsanız o konudaki mesajları da okumanızı tavSize ederim konuyu daha net anlayabilmek adına. Ben cbrle bir kıyas yapmıyorum, yapmanın da saçma olacağını ifade ettim okursanız...
bahsettıgınız konuyu okudum hatta orda yorumdada bulundum eger daha fazla hız ıstıyorsan kawa ama yok daha tarz bır motor daha rahat vs ıstıyorsan ktm dedım. kıyaslamada bulunmadım dıyorsunuz fakat sızın yazdıklarınızdan alıntılar şunlar.
" Cbr 125 ile sabit 120 km hızda giderken, aynı hızı Duke ile yaparsanız muhtemelen motoru sesi kulakları rahatsız edecektir. "
"Ve daha az paraya insanlar sizin kesiciye girdiğimiz hızda konforlu bir şekilde ilerleyebilecekler. İsterse dünyanın en iyi amortisörü olsun üstünde, diğer 250ccler layığı ile virajları alabiliyor, üstüne bir de KTM nin hiç göremeyecek hızda viraj dönebiliyorlar"
"Zaten Duke 200 ün viraj alabileceği hızla da oldukça düşük olduğundan uzay teknolojisini gerektiren amortisörlere ihtiyaç olduğunu sanmıyorum. Evet artıdır, fakat diğer 200-250 likler aynı işi yapamıyor mu? Yapıyor. Burada biraz var mı var olayı geçerli."
"Evet, bana bir cbr verin ve Düzde yanınızdan geçeyim. İsterseniz yağlı Borusan amortisörü ile viraj ve frenlerde de kapışabiliriz."
bunlar kıyaslama değilse ne oldugunu söylersenız cok sevınırım.
[QUOTE=BatuhanK;3537924]Süspansiyonu bir şey demedim, her vurgularıyla süspansiyonu öne çıkmasıyla beraber farkının dağlar olmayacağının bahsettim.
Ama genel olarak konuyu anladımadığınz ı düşünüyorum, bir kıyaslamada da bulunmadım zaten. Biraz araştırırsanız o konudaki mesajları da okumanızı tavSize ederim konuyu daha net anlayabilmek adına. Ben cbrle bir kıyas yapmıyorum, yapmanın da saçma olacağını ifade ettim okursanız...[o/QUOTE]
bi motosikletin değerli kılan en önemli şeylerden biri suspansıyon amortisor nasıl yabana atarsın
gerçek amortisorleri olan bi motora bındıgınde zaten farkı anlarsın. aa amortisor sıkışıyor geri sekiyor saga sola esnıyor dersin zaten
dukea koyulan brembonun cakması frenlereın yanında ne hondanın kalıperleri ne de hyonun cıft dıskının esamesi okunmaz
İşte burada renkler devreye giriyor Hyoyu ben asla tercih etmem, bana göre parasının motoru değil. Ama 200 lük dukenin 136 da kesiciye girmesi de beni çok cezbetmedi. Zevkler işte, ben isterim ki açınca gazı enazından bi 160 yapsın. Dersen ki 136 yetmiyor mu, yeter. Beklenti meselesi. Anlaşamadığınız nokta şu, ss ile naked niye kıyaslanır ki?
Edit: Yanlış yazmışım 150 olcaktı 160 değil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------
Kawa er-6 ne işe yarıyor diye sorsam o zaman? Bir sürü de kullanan var, 110 la gidecek adam niye eşşek kadar er-6 ya fazladan vergi ve yakıt ödesin ki? Demekki sizin zevk almadığınız şeyden birileri zevk alıyor Zevkler ve renkler işte üstad. Ben deponun üstüne yatmaktansa rüzgara karşı gitmeyi tercih ederim. Neden mi? Zevk almıyorum depoya yatmaktan napıyım. Sen de o rüzgarı yiyeceğime şunu bunu yaparım dersin, o konuda da sen haklısın çünkü o da senin zevkin.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
Anahtari cevirin iki tekerin keyfini surun bosverin kimin ne yaptigini hayatta kalin
adam örnek olarak verilen bir cümleye takılıp; konunun başında cbr125 ile Duke u yarıştırdığından bahsedip Duke daha iyi cbr yetişemiyor diyor, uygulamalı kıyas yapıp bir de üstüne örnek olsun diye yazılan bir cümleye sallıyor da sallıyor ve benim konuya cevaben yazdığım şeyler mi kıyaslama oluyor?
Beyler bayanlar ortada kıyaslama falan yo. Duke alma cbr al mı diyorum veya bu anlamı nasıl çıkarıyoruz bilmiyorum.
Yahu Duke 136da kesiciye giriyor mu? Evet
Cbr yanından geçebilir mi? Evet
Cbr o hızlarda daha az devir çevirir mi? Evet.
Ben bunları, bir önceki konuya içerleyip de 200CC motosikleti, 125 CC ile yarıştıran, sonra da siz sıkıyosunuz b.k atıyorsunuz yazan pelevenke yazdım. Çünkü az önce sıraladığım şeyleri daha ben yazmadan inkar edip, bunu söyleyenin b.kadar attığını söylüyor
Ben cbr daha iyi demedim bu anlamı çıkarmazsınız. Hay dilimi eşek arısı soksaydı da cbr yerine başka bir örnek verseydim
Bu arada pelevenk yaşın kaç veya kaçıncı motosikletin bilmiyorum, sen de benim kim olduğumu ve neleri kullandığımı bilmiyorsun. Bildiğim bir şey var ise o da az önce frenlerini yerdiğin( doğru veya yanlış) cbr250 ve gt250r ı kullanmadığın. eğer kullandıysan, ben yanılıyorsam da ne kadar kullandın ve test edecek birikime nasıl sahip oldun merak ediyorum
Oksure gebere 160lari bile goremeyen, gorurse de kendini oracikta birakan 200luk motorlarin son hizi ustunde kavga eden insanciklari izlemeye doyum olmuyor.
Sozume ek olarak: Biz misal MT-07 ile drag yarisinda tum 600luk racingleri, 650likleri hatta bazi 850likleri yedigimizi iddia edip davet ediyoruz sonra yiyoruz onlari.
Burada bos konusmak yerine neden bunu yapmiyorsunuz?
Motosiklet binenindir. Atip tutan bunun ispatini uygun bir yerde yapmakla yukumludur. (trafikte degil, kapali alan ya da pistte),
Gerisi "benim cisim daha uzaga gidiyo inanmazsin valla bak"tir.
olay cbr degıl oraya baska motorda yazsan bunu söylerdim ben. en basından berıde soluyorum 125 ıle 200 ü kıyaslamak dogru degıl adı ustunde bırı 125 bırı 200 fark tabıkıde olucak. ama 200 ile 250 de kıyaslanmaz 50 cc ve 8-10 beygır arasıda farkları var. bu yuzden dogru bulmadıgımı soluyorum. duke alma onu al dedınde demedım sana ben. sadece kıyaslama yapılan motorlar doğru motorlar değil demek ıstıyorum ben.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)