Cross motorla uzun yol yapılmaz hatta Tenere 660 gibi tek silindirli makinalarlada yapılmaz.
Enduro ile yapılır ancak 2 silindirli büyük hacimli ve konforlu olursa.
tek silindirler zaten genelde uzun yol endurosu değildir arazi özellikleri daha fazladır.
2010 yılında KTM 690 ım ile izmir-istanbul yaptım 1 gün içinde Güya 690 ozaman son seriydi çift balansör falan vardı. ama alakası yok okadar titredim ki ellerim hareket edemez oldu, totom uyuştu, iç organlarım zıpladı resmen, özellikle dönüşte çok zorlandım fırlatacaktım motoru altımdan neredeyse. 2 gün kendime gelemedim hemen sattım sonra gözünün yaşına bakmadan, bir daha hayatta tek silindir makinaya binmem
en marka olsa bile, en teknolojik olsa bile, çift değil isterse 5 balansör olsun tek silindir iş değil kesinlikle, özellikle uzun yolda.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------
Tek silindir motor max 250 cc olacak oda şehir içi için. Üzeri gereksiz. Heleki 600 ler o tek silnidirler, insanı motordan soğutur. yol çok uzun oldumu 2 silindir büyük enduroda iş değil. titreşimsiz 4 ve ya 6 silindir touring motoru olmalı kesinlikle.
2 ler bile 4 silindir gibi değil, o akıcılık düzneli titreşimsiz çalışma yok.