Altın elbiseli adam hakkında..
Reklamlar
-
06 Şubat 2015, 19:27
#161
Murat.K. adlı üyeden alıntı
sevgili dostum bu objektiflik mevzusunda buradaki insanlarda seni haksız buluyor... basit bir örnek ile açıklayayım...
Ninja 250R göstergeleri ile uzun zaman dalga geçti.
Ninja 300R işçiliğini beğenmedi
Ninja 250SL Konforunu beğenmedi...
Bu adam Kawasaki reklamımı yapıyor? Gayet objektif.
YZF125 : Beğenmedi
YZF25 : Kısa bir tanıtım yaptı bu paraya alabileceğiniz iyi bir motor dedi... fiyatı yükselirse olmaz dedi...
fark etmemek için diretiyorsun ama hiç bir videosunda bu motor şahane kusursuz demiyor adam... daha nasıl yansız objektif vs olsun ki ?
sende bir zahmet onu açıkla. ya anlatamıyorsun yada anlatma şeklinden dolayı bizler anlamıyoruz.
ama kalkıp bak 125R kötü demişti bu da yamaha bunada kötü demesi lazım yoksa tutarsız olur demekle olmuyor...
en önemlisi bak tekrar tekrar söylüyorum. 15 dakikalık kısa bir test çekimi sabah 8 de başlıyor akşam 17:00 gibi son buluyor yetmiyor ertesi gün tekrar çekim yapıyorlar. 1 günlük lansman da bu çekimi zaten yapamazlardı....
Yzf r125 Reklam almadan önceki yorum
1000 devirden 10000 devire varması sağatler sürüyo böyle fafafafafa
Zaten ses fıtı fıtı tek silindir olduğu için….. hiç çıtı çıkmıyo fukaranın….. ya tır tabi
Yeni başlayan adam için yapılmış 81 cm sele var. buna binecek adamın leylek gibi olması lazım. Acil bir durumda allah diye devrilir.
İlk arkadaşımız bunu başlangıç diye seçmiş bizde şaşırdık….. yeni başlamış allah demiş şamngır diye girmiş.
Sürüş pozisyonu güzel değil kötü.
Gidiş zayıf.
Önü sürekli bırakmak istiyor sürekli. Lastikler michaelinin gariban serisi yol tutmuyor
Frenler brembo ama his iyi değil kayıyor.
Çok güzel bir kız düşünün kafa sıfır akıl hiç yoktur. Işte buda öyle.
Özet olarak başlangıç motoru olarak kötü diyor ve tavsiye etmiyorç
MT 125 (yamaha reklamdan sonraki yorum (motor 125 r ile aynı, beygir tork tümü birebir ayrı)
)
Önde başaşağı amortisör güzel bir özellik 125 cc de az olabilecek bir özellik ( yZF r 125 ile aynı amortisör)
Sele oldukça ferah
Çok kaslı da değil tam dozunda
Endişem vardı 125 cc de malzemeden kısmamışlardır diye ama malzeme bol bol konmuş
Viraja girdiğimizde çok iyi tam not
Amortisör ve sürüş konforu tam tadında çok beğendik. ( YZF 125 R ile aynı amortisör ve lastik ebatlarında)
kilo ve15 beygir tam tadında yeni başlayacaklar için (fabrika verilerinde YZF R 125 ile aynı)
Sele biraz yüksek çok yüksek te değil aslında ama çok alçakta sayılmaz (fabrika erilerine gore 1 cm YZF daha yüksek)
Özet yorum. Motoru ben genel olarak beğendim
Tek kötü taraf benzin depo kapağı
YZF R25 reklamlardan sonar
Bu motor hakkaten denildiği gibi agresif, güzel görünümlü, rahat oturuşlu, kullanımı kolay, yüksek devir çeviriyor 14000 devir bak devre bak
Normalde 250 cc ler dandik diyor kısacası ama Yamaha böyle bir motor yapıyo
Rakipleri Honda biraz daha ağır totosunu toplayamıyor. Suzikiyi zaten hiç saymıyorum obez çocuk. Bu öyle değil Kawasaki gibi değil bu gidiyo pehhhhhh müthiş
Bu motor tam apaci motoru diyor ve çok satacağını düşünüyor müthişş
Düşmesine bile lastikler irc ama bende biraz fazla asıldım diyo lastipe bile tam b.k atamadı
Özet biz genel olarak beğendik diyor ve bir ablayı oraya çıkrtarak övme işini kendisinden başkasına bırakıyor. Sanki kendi övmüyormuş gibi.
Hiçbir kötü taraf yok
160 boyundaki bayan R 125 varmış daha once daha konforsuzmuş ama BArkın ne demişti 185 boyunuz yoksa bu motor olmaz demişti 160 ablamız kullanmış bu motoru ilginç.
yorum yok ama ben bu yorumlar dinlersem asla ama asla YZF R 125 almam. MT 125 kesin alırım. YZF R25 kesin alırım. Çünkü R125 te hiç iyi bir taraf söylemedi. Diğer reklam anlaşmasından sonraki motorlarda hiç kötü bir taraf söylemedi.
benim tek anlatabileceğim bu. Şekil ile ilgili yorumları yazmadım çünkü güzellik görecelidir. insandan insana değişir.
Şimdi siz bana bu yorumlar hakikatten tarafsız mı diyorsunuz
Reklamlar
-
06 Şubat 2015, 19:58
#162
CHaTaN adlı üyeden alıntı
Yzf r125 Reklam almadan önceki yorum
1000 devirden 10000 devire varması sağatler sürüyo böyle fafafafafa
Zaten ses fıtı fıtı tek silindir olduğu için….. hiç çıtı çıkmıyo fukaranın….. ya tır tabi
Yeni başlayan adam için yapılmış 81 cm sele var. buna binecek adamın leylek gibi olması lazım. Acil bir durumda allah diye devrilir.
İlk arkadaşımız bunu başlangıç diye seçmiş bizde şaşırdık….. yeni başlamış allah demiş şamngır diye girmiş.
Sürüş pozisyonu güzel değil kötü.
Gidiş zayıf.
Önü sürekli bırakmak istiyor sürekli. Lastikler michaelinin gariban serisi yol tutmuyor
Frenler brembo ama his iyi değil kayıyor.
Çok güzel bir kız düşünün kafa sıfır akıl hiç yoktur. Işte buda öyle.
Özet olarak başlangıç motoru olarak kötü diyor ve tavsiye etmiyorç
MT 125 (yamaha reklamdan sonraki yorum (motor 125 r ile aynı, beygir tork tümü birebir ayrı)
)
Önde başaşağı amortisör güzel bir özellik 125 cc de az olabilecek bir özellik ( yZF r 125 ile aynı amortisör)
Sele oldukça ferah
Çok kaslı da değil tam dozunda
Endişem vardı 125 cc de malzemeden kısmamışlardır diye ama malzeme bol bol konmuş
Viraja girdiğimizde çok iyi tam not
Amortisör ve sürüş konforu tam tadında çok beğendik. ( YZF 125 R ile aynı amortisör ve lastik ebatlarında)
kilo ve15 beygir tam tadında yeni başlayacaklar için (fabrika verilerinde YZF R 125 ile aynı)
Sele biraz yüksek çok yüksek te değil aslında ama çok alçakta sayılmaz (fabrika erilerine gore 1 cm YZF daha yüksek)
Özet yorum. Motoru ben genel olarak beğendim
Tek kötü taraf benzin depo kapağı
YZF R25 reklamlardan sonar
Bu motor hakkaten denildiği gibi agresif, güzel görünümlü, rahat oturuşlu, kullanımı kolay, yüksek devir çeviriyor 14000 devir bak devre bak
Normalde 250 cc ler dandik diyor kısacası ama Yamaha böyle bir motor yapıyo
Rakipleri Honda biraz daha ağır totosunu toplayamıyor. Suzikiyi zaten hiç saymıyorum obez çocuk. Bu öyle değil Kawasaki gibi değil bu gidiyo pehhhhhh müthiş
Bu motor tam apaci motoru diyor ve çok satacağını düşünüyor müthişş
Düşmesine bile lastikler irc ama bende biraz fazla asıldım diyo lastipe bile tam b.k atamadı
Özet biz genel olarak beğendik diyor ve bir ablayı oraya çıkrtarak övme işini kendisinden başkasına bırakıyor. Sanki kendi övmüyormuş gibi.
Hiçbir kötü taraf yok
160 boyundaki bayan R 125 varmış daha once daha konforsuzmuş ama BArkın ne demişti 185 boyunuz yoksa bu motor olmaz demişti 160 ablamız kullanmış bu motoru ilginç.
yorum yok ama ben bu yorumlar dinlersem asla ama asla YZF R 125 almam. MT 125 kesin alırım. YZF R25 kesin alırım. Çünkü R125 te hiç iyi bir taraf söylemedi. Diğer reklam anlaşmasından sonraki motorlarda hiç kötü bir taraf söylemedi.
benim tek anlatabileceğim bu. Şekil ile ilgili yorumları yazmadım çünkü güzellik görecelidir. insandan insana değişir.
Şimdi siz bana bu yorumlar hakikatten tarafsız mı diyorsunuz
Hocam hicbir sekilde para almadan sponsorsuz bu işleri halleden kameramandan kurgusuna kadar sevabına çalışan bir kanal veya program soyler misin ?
-
06 Şubat 2015, 20:04
#163
xaselcuk adlı üyeden alıntı
Hocam hicbir sekilde para almadan sponsorsuz bu işleri halleden kameramandan kurgusuna kadar sevabına çalışan bir kanal veya program soyler misin ?
Yahu ben arapça mı konuşuyorum yoksa insanlar sadece bir tane yazıyı okuyup yorum mu yapıyorlar anlamadım.
1)Altın elbiseli adamı her fırsatta övdüm, saygı duyulması gereken biri olduğunu söyledim.
2)Para kazanmak için tabiki reklamlar alıcak ve kendi geçimini sağlayacak dedim.
Lütfen benim dediklerimi bana yorum olarak yazmayın. Ama Ben tekrar yazıyorum REKLAM ALDIĞINIZ İÇİN BİR MOTORU KÖTÜLEYİP BAŞKA BİR MOTORU YÜCELTEMESSİNİZ. Çünkü siz cebinizi doldururken sırf size inanıyor diye parasını sor denkleştirip motor alacak insanları hataya sevk edersiniz.
Reklam almadan önce 1 tek iyi bir şey söylemediğiniz bir markaya reklam geliri geldikten sonra Hiçbir kötü yön söyleyememeniz olmaz. Ben böyle bir şey kabul etmiyorum ve bunu yazıyorum. Siz kabul edersiniz o sizin bileceğiniz iş ben karışamam.
BETTER SWEAT THAN BLEED ( KAN AKMASINDANSA TER AKMASI ÇOK DAHA İYİDİR)
BİLMEDİĞİNİ BİLMEMEK EN İYİSİDİR: BİLMEYİP DE BİLDİĞİNİ SANMAK TEHLİKELİ BİR HASTALIKTIR.
-
06 Şubat 2015, 20:32
#164
Naked motor tecrübem olmadığı için soruyorum:
Ss ile naked motor aynı şekilde ve aynı şartlar altında mı sürülür?
Yoksa oturuş pozisyonları farklı olduğu için aynı marka bile olsa bu bir Sürüş farkı yaratır mı?
-
06 Şubat 2015, 20:47
#165
Murat.K. adlı üyeden alıntı
Naked motor tecrübem olmadığı için soruyorum:
Ss ile naked motor aynı şekilde ve aynı şartlar altında mı sürülür?
Yoksa oturuş pozisyonları farklı olduğu için aynı marka bile olsa bu bir Sürüş farkı yaratır mı?
Kesinlikle yaratır.Yukaridaki arkadasta ayni motorlara sahip motosikletlere ayni yorumu beklemiş.
-
06 Şubat 2015, 21:03
#166
CHaTaN adlı üyeden alıntı
Yzf r125 Reklam almadan önceki yorum
1000 devirden 10000 devire varması sağatler sürüyo böyle fafafafafa
Zaten ses fıtı fıtı tek silindir olduğu için….. hiç çıtı çıkmıyo fukaranın….. ya tır tabi
Yeni başlayan adam için yapılmış 81 cm sele var. buna binecek adamın leylek gibi olması lazım. Acil bir durumda allah diye devrilir.
İlk arkadaşımız bunu başlangıç diye seçmiş bizde şaşırdık….. yeni başlamış allah demiş şamngır diye girmiş.
Sürüş pozisyonu güzel değil kötü.
Gidiş zayıf.
Önü sürekli bırakmak istiyor sürekli. Lastikler michaelinin gariban serisi yol tutmuyor
Frenler brembo ama his iyi değil kayıyor.
Çok güzel bir kız düşünün kafa sıfır akıl hiç yoktur. Işte buda öyle.
Özet olarak başlangıç motoru olarak kötü diyor ve tavsiye etmiyorç
MT 125 (yamaha reklamdan sonraki yorum (motor 125 r ile aynı, beygir tork tümü birebir ayrı)
)
Önde başaşağı amortisör güzel bir özellik 125 cc de az olabilecek bir özellik ( yZF r 125 ile aynı amortisör)
Sele oldukça ferah
Çok kaslı da değil tam dozunda
Endişem vardı 125 cc de malzemeden kısmamışlardır diye ama malzeme bol bol konmuş
Viraja girdiğimizde çok iyi tam not
Amortisör ve sürüş konforu tam tadında çok beğendik. ( YZF 125 R ile aynı amortisör ve lastik ebatlarında)
kilo ve15 beygir tam tadında yeni başlayacaklar için (fabrika verilerinde YZF R 125 ile aynı)
Sele biraz yüksek çok yüksek te değil aslında ama çok alçakta sayılmaz (fabrika erilerine gore 1 cm YZF daha yüksek)
Özet yorum. Motoru ben genel olarak beğendim
Tek kötü taraf benzin depo kapağı
YZF R25 reklamlardan sonar
Bu motor hakkaten denildiği gibi agresif, güzel görünümlü, rahat oturuşlu, kullanımı kolay, yüksek devir çeviriyor 14000 devir bak devre bak
Normalde 250 cc ler dandik diyor kısacası ama Yamaha böyle bir motor yapıyo
Rakipleri Honda biraz daha ağır totosunu toplayamıyor. Suzikiyi zaten hiç saymıyorum obez çocuk. Bu öyle değil Kawasaki gibi değil bu gidiyo pehhhhhh müthiş
Bu motor tam apaci motoru diyor ve çok satacağını düşünüyor müthişş
Düşmesine bile lastikler irc ama bende biraz fazla asıldım diyo lastipe bile tam b.k atamadı
Özet biz genel olarak beğendik diyor ve bir ablayı oraya çıkrtarak övme işini kendisinden başkasına bırakıyor. Sanki kendi övmüyormuş gibi.
Hiçbir kötü taraf yok
160 boyundaki bayan R 125 varmış daha once daha konforsuzmuş ama BArkın ne demişti 185 boyunuz yoksa bu motor olmaz demişti 160 ablamız kullanmış bu motoru ilginç.
yorum yok ama ben bu yorumlar dinlersem asla ama asla YZF R 125 almam. MT 125 kesin alırım. YZF R25 kesin alırım. Çünkü R125 te hiç iyi bir taraf söylemedi. Diğer reklam anlaşmasından sonraki motorlarda hiç kötü bir taraf söylemedi.
benim tek anlatabileceğim bu. Şekil ile ilgili yorumları yazmadım çünkü güzellik görecelidir. insandan insana değişir.
Şimdi siz bana bu yorumlar hakikatten tarafsız mı diyorsunuz
Katılıyorum. CBR 125 için en yakışıklı motor dedi. Tamam zevkler farklıdır da bırakın Allah aşkında supersport diyorsan cbr mı, yzf mi sizce adına yakışır duruyor? CBR için yakıtı kokluyor dedi bilmem ne dedi. İyide cbr sürene soruyorum kafa kafaya hatta belkide bizim motor daha az yakıyor. Tabi ne farkedecek abi 125 cc motor için bu farklar Allah aşkına... ( SORDUĞUM KİŞİLERE GÖRE ). CBR'ın sadece hız kesmesi yok bastır Allah ne verdiyse. Bu benim için tercih sebebi olacak bir şey değildi zaten. YZF geldi sese bak fıtı fıtı, yok gitmiyo, yok oturuş pozisyonu. Bırakın yahu resmen o video da oynadı barkın abi. CBR sanki ortalığı inletiyor, sanki bastımı yzf'den daha iyi uzuyor...
BEN BARKIN ABİ İLE BİR KAÇ KEZ BULUŞTUM. NEDENİNİ SORDUM BU DURUMUN GÜLÜP GEÇTİ YANIMDAN KONUYU DEĞİŞTİRDİ. BENİ İLGİLENDİRMEZ MİLLET BENİM MOTORUMU SEVİP SEVMEMESİ, BEN O MOTORU SÜRMEKLE ÇOK ZEVK ALIYORUM VE HİÇ AKLIMA GELMEZDİ AMA ÇOKTA EKMEĞİNİ YİYORUM... BENİM DEMEK İSTEDİĞİM BİR İKİ KONUDA ONUNDA OYNAMALARI VAR...
TEKNİK KONULARDA, YARDIMLARDA ALLAH BİN KERE RAZI OLSUN. ÇOK ŞEY ÖĞRENDİM ONDAN... AMA MOTOR TANITIMINDA KENDİ KAFAM NEYE ESERSE ÇEVREMDEN GÜVENİLİR SÜRÜCÜ BULUR DANIŞIRIM ÖYLE KARAR VERİRİM. HİÇ OLMADI KENDİ AKLIM MANTIĞIM VAR BİR ŞEKİLDE ÇÖZERİM. GİDER TEST SÜRÜŞÜ FALAN YAPARIM HALLEDERİM. FAKAT TEKNİK KONULARDA TABİKİ DE HEMEN YOUTUBE/AEA YAZARIM.
Kalın sağlıcakla.İnsanlarında ne demek istediğini anlamaya çalışın.
Mutluluk iki bacak arasındadır.
-
06 Şubat 2015, 22:53
#167
Aynen kardeşim katılıyorum
-
06 Şubat 2015, 22:57
#168
Ortalık toz duman olmuş, sen ne soruyorsun :D
-
07 Şubat 2015, 00:59
#169
Arkadaşın biri barkin zevkine motor sürüyor demiş o ne anlar sele konforundan rüzgardan demiş, benim hatirladigimi soyleyim adam cbr 1000 rr ile istanbuldan kalkip samsuna gidip gelmişti öyle 1200 gs ile felan değil.
-
07 Şubat 2015, 01:18
#170
josepth_o6 adlı üyeden alıntı
Arkadaşın biri barkin zevkine motor sürüyor demiş o ne anlar sele konforundan rüzgardan demiş, benim hatirladigimi soyleyim adam cbr 1000 rr ile istanbuldan kalkip samsuna gidip gelmişti öyle 1200 gs ile felan değil.
işte o hatayı bikere yaptı ,sor bakalım tekrar gidermisin diye ne cevap verecek..
ss motorla karadenize gitmek hem motora hem kendine eziyet yahu..
hadi gittin Samsun un yaylasına köy yoluna nasıl vurucan o makinayı,
şehir merkezine park edip minübüsle devam edersin evet buda bir seçenek
-
07 Şubat 2015, 15:16
#171
2-3 yıl önce cbf videosunu izleyip kesin almam lazım deyip cbf aldım gel gör ki motor deli gibi yağ yaktı! yakıtı dediği gibi koklamadı. bir ton sorun çıkardı başıma sattım gitti.
sonra fark ettim ki barkın bazı motorlara sanki birşey demeye zorlanıyor. yukarda arkadaşın dediği gibi eskiden yamahaya sallarken aynı motora şimdi iyi demesi gibi durumları fark ettim.
sonrasında motor bakıyorum ybr ile rtr arasında kalmışım gidip geliyorum. barkının videolarını bir izleyeyim dedim. hatta barkının rtr incelediğini bile bilmiyordum incemelememiştir diye düşünüyordum. sonra videoları izledim.
baktım barkın ybr yi öve öve bitiremiyor (hondadan dilim yanmış) normalde rtr tarzı motorları incelemeyen barkın videoda sadece rtrnin vibrasyonuna laf ediyor ve genel olarak onuda övüyor.
aklımda şimşekler çaktı. dedim ki kendime bu adam istek üzerine incelediği rtr ye bu kadar az laf ediyorsa bu motor çok iyidir ve yanılmamışım 2 senedir rtr kullanıyorum hondanın 1 ayda çıkardığı hiçbir problemi 2 yıldır yaşamadım yağ değişmek zincir yağlamak dışında hiçbirşey yapmadım. iyiki barkını dinleyip ybr almamışım
-
07 Şubat 2015, 15:30
#172
ybr hakkında kötü söz söyleyene rastlamadım eğer birşey derlerse söylersin maxim
-
07 Şubat 2015, 17:10
#173
ozhanhrmann2 adlı üyeden alıntı
ybr hakkında kötü söz söyleyene rastlamadım eğer birşey derlerse söylersin maxim
bende rastlamadım sağlam motor
-
27 Şubat 2015, 03:25
#174
barkın abi yıllardır motosiklet süren, yaygınlaşmasını isteyen, elinden geldiğince teknik olarak anlatmaya,soruları yanıtmalaya çalışan, aynı zamanda bu işten çok keyif alan, zaman buldukça bulduğu motorları tanıtmaya çalışan ama çin motorlarından bi beklentisi olmayan gerçekten motorla alakalı olmayan araba düşkünlerine bile motosikleti sevdirmiş, önce ekipman ve eğitimin motosikletten önce geleceğini üstüne basarak sürekli tekrarlayan değerli bir abimizdir. pek çok motor için tanıtım isteği geliyor, fakat motor bulamıyoruz, bulsak çekim için uygun mekan bulamıyoruz diyor, istanbulun kalabalığından, trafiğinden bıkmış. belki onlarda yüzlerce motosiklet tanıtım videosu talebi geliyor, en yogun hangine talep varsa ve onlara motosikletini emanet edicek biri bulabilirlerse o şekilde video hazırlıyorlar, ben sanmıyorum yok yamahacıymış, yok hondacıymış. Güvenli ve sağlam motosikletleri ön planda tutsa da yine eksiklerini hatalarını söylüyor videolarında. Motosikletin sevilmesi, avrupa ve dünya çapındaki kaliteyi yakalaması, distrübitörlerin daha fazla motosiklet modeli getirmesi, devletin motosiklet vergilerinde indirip yapması, kısacası türkiyede motosikletin yaygınlaşması için elinden geleni yapmaya çalışıyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)