Evet Arkadaşlar yazdıklarınızı o videoları falan az önce izlettim biraz yumuşar gibi oldu ama hafta sonu belli olacak alıp almayacağı kendisi bilir artık ölmek yaşamaktan daha kolay
Evet Arkadaşlar yazdıklarınızı o videoları falan az önce izlettim biraz yumuşar gibi oldu ama hafta sonu belli olacak alıp almayacağı kendisi bilir artık ölmek yaşamaktan daha kolay
Köpeklerin neden camdan dışarı baktığını ancak motosiklet sürücüleri anlar
Hyosung, Megelli vb kalıplı şekilli bir motor aldırarak.
Yok illa da yüksek cc diyorsa eski model gücü son derece düşük bir model aldırarak. BMW gibi.
Masraf konusunda bilgilendirerek de olabilir. AEA'nın motor toplama videolarını izletirseniz vaz cayabilir.
Adamın debriyaja verdiği paraya 0km motosiklet alınabiliyor
en güzeli trafik kazalarının sonucunu kendi gözleriyle görmesi. Acil serviste çalışan bir tanıdığınız varsa yanına gönderin.
Arkadaşın nasıl biri ondan bahset biraz?
Ben 32 yaşımda, yani geçen sene, 2006 model BMW F650 ile adım attım motosiklet dünyasına.
Ama genel özellik itibariyle çok sakin biriyimdir ve delikanlılık çağımı da geride bıraktığım için şimdiye kadar hiçbir tehlikeyle karşılaşmadım.
Bende 22yim, genel özellik itibariyle sakinimdir.. Ancak kaza bu geliyorum demiyor, bazen oluveriyor işte.. Umarım sizde yaşamazsınız. Tekerinize taş değmez.
Bakıyoruz 600 cc ile başlıyor ama gayet bilinçli bir şekilde motosiklet sürüyor , başarabiliyor. Bakıyoruz, 125 cc ile başlıyor, ölüyor. Arkadaşın nasıl biri ondan bahset biraz , demişsiniz. Çok doğru dediniz, motorun üzerindekinin kim olduğu da kesinlikle çok önemli.
Kadim odur ki evvelini bilir kimse olmaya
23 yaşında çok iyi birisi ama biraz agresif hırslı nasıl diyim 600f'i alsa şahinciler gibi kendini kanıtlamak kapışmak ister ve bende bundan korkuyorum zaten çünkü kardeşim gibi. Sakin biri olsa bir sürü var 1000 likle başlayıp ömür boyu motor sürmüş olanlar ama bu adamdan olmaz işte
gene heves etmiş ses istiyor galiba alsın 600f'i bi kafasına geçirsin sonra akıllanır ben elimden gelenin fazlasını yaptım
Köpeklerin neden camdan dışarı baktığını ancak motosiklet sürücüleri anlar
en iyisimi arkadaşına şunu de. ben arkadaş katili olmak istemiyorum bu kafayla motosiklete adım atmayı düşünüyorsan başkası yardımcı olsun ben olmam gibisinden. en kötü aranız bozulur başkada birşey olmaz.
birader o lie leak nedir oyle ya....
2 video izledim sadece. yetti de arttı.. adamın kolu kopmus derisi tutuyor, ölmemişte... vay arkadaş... :((
Güvenebileceğimiz tek gözler, kendi gözlerimizdir.
Videolar çok fena. Allah düşmanıma yine böyle bir ölüm vermesin. Motor sürmekten soğudum.
Arkadaşın için, allah onu yolundan şaşırtmasın. 23 yaşında ki bir genç, 600 lük makina ile ölür.
Liveleak ta izlediğimiz vidolardaki kaza yapanları, korumaları olsa acaba korurumuydu!
Yahu adamları kolu bacağı kopmuş hangi ekipman o şiddetli darbeleri absorbe edicek allah aşkına.
Bu 2 tekerin risklerini bilerek kullanmak. ve riskleri minumumda tutmaktan başka çare yok. eğitim dikkat, eğitim dikkat.tabi'ki full koruma...!
O nasıl bir şeydir ya adamın iç organları olduğu gibi dışarda midem bulandı az daha kusacaktım
@Freye hocam arkadaşınız otursun bu videoları izlesin bırakın 600'lük almayı 125 cc bile almayacak motosiklet kelimesini bile duymak istemeyecektir eminim...
Son olarakta kapanışı ''1000'lik olmaz ama 600'lük olur'' diyerek kapatıyorum şaka şaka tabii
Şeytan İcadı
O kadar kabus dediniz iğrenç dediniz. Hem merak ettirdiniz hem de korkuttunuz. Şu an kendimle çelişiyorum. İzlemek istiyorum ama izleyemiyorum.
İzlemeyin arkadaşlar o sitedeki videolar sizi olumsuz etkiler hiçbir faydası olmaz. Açın eğitim videoları blogları felan okuyun
bu ülkedeki yüksek hacim takıntısını hiç anlıyamadım bir sürü motorum oldu yüksek hacim küçük hacim tamamen keyfime yada o anlık ihtiyaçlarıma ekonomik durumuma orantılı aldım.. çok takıntılıyız bu konularda.. 600cc lik motorlada şehir içinde yapabiliceğin sürat 250cc motordan yapabiliceğinden fazla değil..
uzun yolda bile artık her yer radar kameralar çevirmeler gizli kameralar radarlar... nereye kadar basabilirsiniz .. ben gidiyim 250 lik motorla 120 -140 ile sen git 600 lük makinayla 180 ile varıcağımız yere en fazla benden yarım saat erken varırsın..
italyada vespa kiralamışdık arkadaşım honda cbr istemişdi adamdan italyan o kadar garip bir suratla bakmışdıki suratımıza ne gereği var gibisinden.. adamlarda o bilinç var.. şehirde geziyorsunuz 40-50 yaşında amcalar belki 30-40 yıldır motor üstündeler 150-200cc yi geçmemişler..
motor keyif demekde biz bir türlü çözmedik keyif kısmını şekilden dışarı çıkamadık..
hayatım boyu bir sürü sıfırdan 600 lük hatta 1000 lik bile super sport motor alan insanlar gördüm konuşduğumuzda kaç kere kadran devirdin dediğimde yaa bir kez iki kez sonunu gördüm falan diyorlardı ama çok iyi biliyorum hayatı boyu o kadranın yarısını bile göremiyorlardı egosunu yalan söyleyerek tatmin ediyor.. sürüşünden bile aslında ne kadar korkarak çekinerek bindiği belli oluyor.. çoğuda zaten ya tehlike atlattı kaza yapmadan motorunu sattı yada bazıları kaza yapdı motoru sattı tövbe etti.. içlerinde çok çok az akıllısı motoru satıp hacimi küçültüp yeniden sıfırdan başlayıp hacimi büyüttü..
motor kursları çok iyidir işin tekniğini öğretir ben her zaman yanayım ama sizi 10-20 yıllık bir motorcunun tecrübesine çıkartmaz yolda alaylanmak alaylı bir motorcu olmak başka bir şeydir bazı şeyleri düşe kalka yaşayarak tecrübe ederek öğrenmek gerekir o tecrübeyi hiç bir kurs vermez..kurslar çok iyidir dediğim gibi ama bu kadar kurslarada bel bağlamayın sizi iki günde usta 20 yıllık bir motorcu yapmaz..
arkadaşınıza gelince 600 lük hatta 1000 lik motor kalıplarında olan kalıplı 250cc lik motorlar var onlara yönelte bilirsiniz şekilleri falanda görsel olarak güzeldir.. illa alıcaksada hayırlı olsun deyin alsın.. yaşanacaksa neticede yaşanacak.. siz uyarırısınız arkadaşlık görevinizi yaparsınız gerisi ona kalmış..
yollar artık duble eskiden tek şeritken 600 lük gerçekden sollamalarda iyi oluyordu ama artık her yer duble rahat rahat gidiyorsunuz çoğu zaman.. tabii ciddi bir geziniz varsa her zaman yüksek hacim ama şehir içi ara sıra uzun yol ise küçük hacim yeterde artar bile..
600cc ile başlamak sıkıntı değil.Mesele o motorun nasıl bir tarza sahip olduğu.700 800 cc olup 50bg motorlu makinalarda var ve başlanabilir.Bana göre altın kural başlangıç motoru 200 kiloyu aşmamalı,ayaklar yere tamamen değebilmeli ve en önemlisi motorun fren karakteristiği iyi öğrenilmeli bunların dışında gerisi güvenli ve dikkatli kullanıldığı sürece kolaylıkla aşılır.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)