Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kuvvetli rüzgar da motosiklet kullanmak.

    REKLAM ALANI
  1. #1
    ahmetkorkmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    Bursa / İçinden
    Motosikleti
    V-Strom
    Bugün Bursa da ciddi bir rüzgâr var, aos hastanesinin ambulansı zarar görmüş. Yollar da kiremitler, hatta trafik ışıkları bile rüzgar dan dönmüş.

    Bende motoruma binip yola çıktım, anlık olarak arka arkaya, sağa ve sola denge kaybettim. Özellikle virajda baya korkutucu oldu.

    Levent KIRCA nın sarhoş tipleri gibi bana çok eglenceli geldi, 30 40 km yi geçemedim için ekipmanlarımın beni koruyacağına eminim.

    Kısaca rüzgar da motosiklet kullanmayı çok sevdim.

    Not: şimdi herkes sörfçü çıkacak ya dur bakalım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Ohho oda birşeymi , İskenderun yarık kayası meşhurdur, üstüne virajlı belen rampası yolu, ilaveten yüksekçe enduro/cross motor, torku kurtardı durumu , yoksa şuan bu satırları yeraltı/üstü tabakalarından birinden yazıyor olacaadım ...

    Hasılı kelam , riskli iş..
    ahmetkorkmaz ve yanakadam bunu beğendiler.

  3. #3
    Erdorhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2015
    Şehir
    Bursa-Kemal Paşa
    Motosikleti
    Mondial 100 MFM
    bugun bende çıkıp gezim dedim motorun yanına gittim baktım olduğu yerde sallanıyor(malum hafif motor :D) vazgectim yatsa olan motora olucak

  4. #4
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    dün gecede istanbulda bazen sert rüzgar vardı ama öle kiremitler falan uçucak kadar değil. fakt kış aylarında köprüyü geçerken köprünün tam ortalarında bazen ciddi rüzgar oluyor.scooterlar bu konuda avantajlı çünkü rüzgarın geçebildiği alanları var. vitesli kullananlar ise direk gövdeden o rüzgarı alıyor ve motor doğal olarak denge kaybı yaşıyor. çok kuvvetli rüzgarlarda motoru ters tarafa yatırmaya çalışmaktan ziyade rüzgarın geldiği taraftaki bacağımızı yana doğru açarak direk dengeyi sağlayabiliriz motor anında düz bir şekilde dengesinı korumuş olur. yelken mantığı. birde böle durumlarda yüksek devir düşük hız ile yola devam edinmeli. yüksek devirin sebebi motor yere daha fazla otursun diye.

    köprünün ortasında bir kaç kere bir sağdan bir soldan dengesiz dengesiz ciddi rüzgarlar yediğim oldu cidden zorluyo çünkü motor bir sağa bir sola ve o arada kaskın içinde vuuuuvv çok demişimdir
    ahmetkorkmaz bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    F850 Gs
    Bursaya ruzgari ben getirdim itiraf ediyorum
    ahmetkorkmaz ve zulu bunu beğendiler.

  6. #6
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    yaklaşık 1 tonluk arabaya şerit değiştirmeye çalışan rüzgarda nasıl motosiklet kullanılır merak ediyorum? benim tavsiyem birkaç gün sabredin kullanmayın

  7. #7

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    F850 Gs
    Kullanılmaz, hele de 60 kilo altindaysaniz uçarsiniz poset gibi ))

  8. #8
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Çeşme otobanında yediğim rüzgarı hiçbir yerde yememişimdir..

    yavaş gidince de otoban bitecek gibi görünmüyor alıştıra alıştıra 100-120 e kadar hızlandım,

    tek yönden değilde sağdan soldan nereden tokatladığı belli olmadığı anlarda 2. vitese kadar düşmüşdüm

    racingler deki gibi iyice eğilince motor biraz rahatlıyordu,tek hatırladığım bu..
    ahmetkorkmaz bunu beğendi.

  9. #9
    ahmetkorkmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    Bursa / İçinden
    Motosikleti
    V-Strom
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çeşme otobanında yediğim rüzgarı hiçbir yerde yememişimdir..

    yavaş gidince de otoban bitecek gibi görünmüyor alıştıra alıştıra 100-120 e kadar hızlandım,

    tek yönden değilde sağdan soldan nereden tokatladığı belli olmadığı anlarda 2. vitese kadar düşmüşdüm

    racingler deki gibi iyice eğilince motor biraz rahatlıyordu,tek hatırladığım bu..
    Motorum 135 kg bende 90 kiloyum desek, 225 kg yaklaşık.

    Dediğin gibi bir sağdan bir soldan geliyor Bende eğilince durumun biraz toparlandığını fark ettim.
    İki şey sonsuzdur insanoğlunun aptallığı ve evren. Albert EINSTEIN

  10. #10
    vader - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda NC 750D Integra
    Şahsi fikrim, kuvvetli rüzgarın yağmurdan daha tehlikeli olduğu yönünde. Hele benim gibi Cruiser kullanıyorsanız.

    2013 yazında Söke ovasında rüzgar yüzünden kenara çekmek zorunda kaldığımı hatırlıyorum.

    Saygılarımla.
    manofsteel bunu beğendi.
    Tecrübe, limitlerini bilmektir.

  11. #11
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    çok iyi birşey yapmışsın bravo kardeşim helal olsun sana


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)