Japon suzuka pistinin kısa kısmında adam bu motoru kullanıyor. kısa derken pist F1 pisti kısa kısmı körfez pisti değil
adam virajlı kısımlarda(bu kısımlar aşırı tekniktir) sadece 4. vitesle gidiyor. hiç vites düşürmüyor. bu viteste 150 yapıyor ve düşük torklu denen alet. 80 den öyle bir topluyorki, 7500-14000 devir arası aşırı esnek. bu kısımda 600-1000 4 silindir ne varsa tokatlıyor(adam iyi)
Yani torku düşü efenim çok vites ister olayı yok. otobanda sağda 80 le giderken asıl 4 te 150 ye kadar uzasın. Vites oranları uzun ama çok iyi hesaplanmış.
düzlükte ise(yarış pislerini çok iyi bilirim) 700 metre bir düzlük var. ilk 500 metre düz, son 200 metresi hafif aşağı egimli. 500 metrelik kısmda 170 e direk çıkıyor 5. vitesi bitiriyor. 200 metrelik kısmda da 6 ya atıp 180-183 arası yapıyor.
yakıt denmiş, işte orada hakkını vererek gazlayınca 6 litreler çok rahat emin olun.
yani normal max 4 lt(8-9 bine kadar) ama 12-13-14 bin 5.5-6.5
ninja300 den aşagı kalmıcak yakıtta, isteyen 2. el cbr250 baksın derim, yada gazlamasın