Hyosung kalitesizliği üzerine
Reklamlar
-
08 Şubat 2015, 02:22
#101
ülgenhan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hyosung çin den bezip japona da pek para yetiştirmeyenin imdadına yetişiyor.
Motor alma niyetlisiyim. 250 Cruiser dedim gv 250 dediler, lan naked mi alsam dedim gt 250 dediler dual purpose? Rt 125 dediler...
Bu arada bu hyo önerileri hep kalburüstü motorlarla birlikte geldi.
Bu da bana hyo kalitesi hakkında fikir verdi.
Hocam yanlış tabir, Hyosung Japonlardan ucuz değil. Hyosung'un sıfırı 13.500'dü sanırım en son, CBR 250'nin sıfırıda 13.500 hatta Hyosung bir ara 13.900'dü o fiyattayken bile Hyosung satılıyorsa bu da kaliteli olduğunu gösterir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:20 ----------
Taner YILMAZ adlı üyeden alıntı
Benim ilk motorum Hyosung gt250r'dı. Motoru aldım iki sene içinde iki kere sübap kesti.
Satmaya çalıştım aldığım fiyatın çok altında fiyat yazmama rağmen satamadım.
En sonunda 10 taksitle senet yaparak birine sattım.
Sattığım adama senet yaptığım için devamlı bağlıntıda kaldığımdan biliyorum aynı sorunu oda yaşamış.
Vücudunuzdaki kan dolaşımını hızlandıran vibrasyonuda unutmamak gerekir.
Bence KALİTE göreceli bir kavram. Kişiden kişiye değişiyor. Kişinin beklentilerine göre de değişiyor.
Subap kesme olayına bir şey diyemem 100 mesaj oldu kullanıcı hatası diyoruz demeye devam edeceğiz ama önceki 2008 250 cometimde sıfır titreşim vardı, 2012 GTR'ımda güzel titreşim var cidden anlam veremedim...
Reklamlar
-
08 Şubat 2015, 12:19
#102
CBX250 Twister kullandığım dönemde, Twister- Comet kıyaslaması pek popülerdi. Twister ciler yakıt ekonomisi, dayanıklılık, konfor derken, Comet ciler hız, görüntü derlerdi.Derken Honda Honda'lığını yapıpıp, 250 naked segmentinden çekildi, Comet cilerde piston kolu kırmada uzmanlaşınca, piyasasını öldürdü. Geriye her iki motorun anıları kaldı.Devir kesicinin olmaması Comet in en büyük kusuruydu.Rahmetli Barış'ta pek severdi Cometi
-
08 Şubat 2015, 12:55
#103
devir kesiceler zaten bildiğim kadarı ile ilk serilerde yoktu sonraki serilere kondu.. adamlar bizimkilerin 250cc den 600cc verimi performansı beklediklerini 600 lük makina kullanır gibi son devir tapa gaz motoru boğucağını nerden bilsin.
-
08 Şubat 2015, 15:11
#104
logaritma adlı üyeden alıntı
devir kesiceler zaten bildiğim kadarı ile ilk serilerde yoktu sonraki serilere kondu.. adamlar bizimkilerin 250cc den 600cc verimi performansı beklediklerini 600 lük makina kullanır gibi son devir tapa gaz motoru boğucağını nerden bilsin.
Değil mi ama? Türklerin sınırları zorlama kapasitesini unutmuş koniçivalarım benim
MOTORUN İLE KORUNMADAN İLİŞKİYE GİRME
-
09 Şubat 2015, 06:16
#105
çok güzel konuşmuşsun ağzına sağlık üstat insanlar bilmedekleri birşeyin hakkında atıp tutmayı çok severler
danışmak ,sormak ,bilgi almak ,alışver yapmak gibi bir lüksümüz yoktur; ancak akıl veririz türk milletinde akıldan çok ne var değil mi ....
-
09 Şubat 2015, 21:57
#106
ATLI ÇOCUK adlı üyeden alıntı
çok güzel konuşmuşsun ağzına sağlık üstat insanlar bilmedekleri birşeyin hakkında atıp tutmayı çok severler
danışmak ,sormak ,bilgi almak ,alışver yapmak gibi bir lüksümüz yoktur; ancak akıl veririz türk milletinde akıldan çok ne var değil mi ....
+1
MOTORUN İLE KORUNMADAN İLİŞKİYE GİRME
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)