Hyosung kalitesizliği üzerine
Reklamlar
-
jedilight adlı üyeden alıntı
Evet kardes, 3 fren kolunu da levye ile presslenme testine tabi tuttum bu sonuclar icin, para da cebime fazla geliyodu zaten.
Evet arkadaşlar, bu jedilight arkadaş Mondial için güzel motor demiş kaliteli demiş;
jedilight adlı üyeden alıntı
Guzel kardesim ikinci el Mondial 150 Mcx roadracer, ben kullandim gayet memnun kaldim. 170cc ve gayet yeterli gucu var. Ben o motorla tek seferde 180km civari yol yaptigimi bilirim. (Sonunda motoru yaktim alev aldi, ama sen benim kadar zorlamazsin) Ama mondial alirken temizini ve kilometresi 3000km altinda olanini alirsan kafan rahat olur. Sadece periyodik bakimini yapar benzinini koyarsin.
Daha sonra bu motora nasıl davrandığını motora neler yaptığını göstermiş;
jedilight adlı üyeden alıntı
1 saat 40 dakika boyunca elimi dip-gazdan hic cekmedim, yaz vakti sicak bide, sonra birden egzozdan alev puskurtmeye basladi, deponun altindaki contalardan falan kizgin yag ve alev sacti heryere :D Arka teker kitlendi bide.
Piston erimis. Fotografi var atayim.
http://s4.postimg.org/qnsfd3mcd/IMG_3312.jpg
Ve sonra o Hyosung'a neler yaptığını varın siz düşünün! Böyle adamların motor kötülemesine inanıyorsunuz, adam 250 cc motor ile bastıkça basıyor patlatıyor kalitesiz diyor, 1000 cc motorla basıyor motor patlamıyor "kaliteli" diyor.
Hyosung'u kötüleyenler kimler, övenler kimler işte fark ortada daha da bir şey demiyorum.
MOTORUN İLE KORUNMADAN İLİŞKİYE GİRME
Reklamlar
-
jedilight adlı üyeden alıntı
Bulamadim degil, buldum orjinal servisinden o dandik ama 110 liralik fren kolunu. Daha saglami veya rizoma gibi yan sanayisi yok demek istedim. Para onemli degil kirilmayacak bisey almak istiyosun alamiyosun. Istersen 3 tane kirik fren kolunu kargolayabilirim sana, artik nerde kullanirsin bilmiyorum.
''Asa sende kalsın emmi'' hesabı, fren kolları sende kalsın. 3 kere aynı tarafa düşüşü hatırlatır :D
Ben cewdt e cevaben yazmıştım ama neyse
-
amaaan zırt pırt ayna katlarsan kırılır elinde de kalır. ayrıca manet nasıl kırılıyor ben de anlam veremedim :D
-
gokhanarslan adlı üyeden alıntı
Ve sonra o Hyosung'a neler yaptığını varın siz düşünün! Böyle adamların motor kötülemesine inanıyorsunuz, adam 250 cc motor ile bastıkça basıyor patlatıyor kalitesiz diyor, 1000 cc motorla basıyor motor patlamıyor "kaliteli" diyor.
Hyosung'u kötüleyenler kimler, övenler kimler işte fark ortada daha da bir şey demiyorum.
1. Mondial fiyatina ve parca ucuzluguna gore gayet iyi ve yeni baslayanlari tatmin edecek motorlar. Hyosungla kiyaslamiyorum parca kalitesini.
2. Agresif kullanim diye de yazdim, evet yuksek devirli sekilde kullaniyorum ama hic dusurmedim ve hic kaza da yapmadim bu fren kollarini ve aynalari nasil acikliyosun? Grenajin kendi kendine kirilmasi boyasinin atmasi da devirden zaten. Plastik kalitesi de motorun hizli gitmesinden demi. Motorunda da ciddi manada cok sorun yasadim ama o benim kullanimimdan oturu oldugundan yazmadim.
3. 1000lik motor patlamiyor diyosun, ben hic cbr250 kullanmadim mi? hic kawasaki kullanmadim mi? Niye perspektif olmak bu kadar zor senin icin? Guzel motor iyi gidiyo kullanirken ve sahip oldugum zamanlarda cok severek kullandim hyosungu. Ama tekrar soyluyorum KALITESIZ!!! ve basina cikarmadik sorun kalmiyo.
-
jedilight adlı üyeden alıntı
1. Mondial fiyatina ve parca ucuzluguna gore gayet iyi ve yeni baslayanlari tatmin edecek motorlar. Hyosungla kiyaslamiyorum parca kalitesini.
2. Agresif kullanim diye de yazdim, evet yuksek devirli sekilde kullaniyorum ama hic dusurmedim ve hic kaza da yapmadim bu fren kollarini ve aynalari nasil acikliyosun? Grenajin kendi kendine kirilmasi boyasinin atmasi da devirden zaten. Plastik kalitesi de motorun hizli gitmesinden demi. Motorunda da ciddi manada cok sorun yasadim ama o benim kullanimimdan oturu oldugundan yazmadim.
3. 1000lik motor patlamiyor diyosun, ben hic cbr250 kullanmadim mi? hic kawasaki kullanmadim mi? Niye perspektif olmak bu kadar zor senin icin? Guzel motor iyi gidiyo kullanirken ve sahip oldugum zamanlarda cok severek kullandim hyosungu. Ama tekrar soyluyorum KALITESIZ!!! ve basina cikarmadik sorun kalmiyo.
Anlıyorum seni dostum...
MOTORUN İLE KORUNMADAN İLİŞKİYE GİRME
-
Sene olmuş ikibin bilmem kaç, motosiklet üretiyosun (hem de spor) devir kesicisi yokmuş. Daha neyi konuşuyoruz ki...
-
-
konunun sadece ilk sayfasını okumuştum
yamaha r25 i getirmiş ,Ninja 250 le sl çıkmış ,cbr 250 zaten vardı o yüzden hyosung un (gtr 250 için konuşuyorum gv 250 de Japonların olmamasından zaten alternatifsiz ) bu fiyatla tarşılması gereksiz bence bu kılasmanda yer bulamaz
hyosung (gtr 250 )şekline kimse laf söyleyemez kalitesi hakkında ben polemiğe girmemek için bir şey söylemiyorum forumu az çok okuyan zaten fikir sahibi olur sürmeye gerek yok
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
-
Hayırdır ?...
Bit pazarına nur mu yağdı ?....
-
hyosunggu savunmayı ben artık bıraktım. neden mi?
-piyasada hak ettiği değeri koruyor. insanların kötülemesine rağmen
- ne diyeceğimi unuttum iyimi
boşverin arkadaşlar v twinin ivmelenmesi ve karakteristiği bize özel kalsın
-
Kısa bir anı anlatayım.
Cometim gelmiş 30.000 lere yeter değiştireyim dedim bmf f650 gs bakıyorum daha öncede kullanmadım f650gs. Motorun tek silindir ve titreşimli olduğunu forumlardan okumuştum. Test sürüşüne çıktım 2004 model temiz bi motordu. Motor gazı yer yemez gidiyor herşey iyi güzel ama konfor sıfır. 5 dakikada motordan vazgeçtim. Hyosungdaki V motorun gözünü seveyim.
Hyosung hakkında çok şey yazdım bu forumda. Daha da yazabilirim ama ben nekadar yazarsam yazayım anlayabilme sınırı çok aşağıda olan insanlar var ve kapasiteleri almıyor. TR deki en optimum motordu birkaçyıl öncesine kadar. Kuralkanın yüksek fiyat politikası markayı tr de bitirdi.
Şimdilerde 250 cc Kawasaki diyorum başkada demiyorum.
-
Kullandığım motorlar
YBR125
CBR125
Dl650
Intruder 800
Şu anda GV250 kullanıcısıyım.
Motorun kalitesizliğine ben şahit olmadım.İlginç derecede sanki 200000 km gidecekmiş gibi motoru.43000 km lerdeyim,yağını castrol alıp bakımlarını aksatmıyorum,en azından aklıma geleni yapıyorum.Egzantrik sesi gelir belki diyorum belki dişli yıpranır belki yağ kaçırır belki amortisörden bir şey gelir diye düşünüp duruyorum ama yok kardeşim kesinlikle olmadı olmuyor.
Ben motoru sevdim. En azından GV250 için kalitesiz vs diyecek adamın aklından şüphe ederim. 10 yıldır motosiklet üstündeyim,ama bu motor sıkmıyor kardeşim beni çok ilginçtir.
Bu arada en sevdiğim yönü frenleri aletin.Şaşırtıcı derecede iyi frenliyor. Kolay kolay arka kitlemiyor ve duruş hızı shinko lastikle bile gayet iyi.
-
reason667 adlı üyeden alıntı
Kullandığım motorlar
YBR125
CBR125
Dl650
Intruder 800
Şu anda GV250 kullanıcısıyım.
Motorun kalitesizliğine ben şahit olmadım.İlginç derecede sanki 200000 km gidecekmiş gibi motoru.43000 km lerdeyim,yağını castrol alıp bakımlarını aksatmıyorum,en azından aklıma geleni yapıyorum.Egzantrik sesi gelir belki diyorum belki dişli yıpranır belki yağ kaçırır belki amortisörden bir şey gelir diye düşünüp duruyorum ama yok kardeşim kesinlikle olmadı olmuyor.
Ben motoru sevdim. En azından GV250 için kalitesiz vs diyecek adamın aklından şüphe ederim. 10 yıldır motosiklet üstündeyim,ama bu motor sıkmıyor kardeşim beni çok ilginçtir.
Bu arada en sevdiğim yönü frenleri aletin.Şaşırtıcı derecede iyi frenliyor. Kolay kolay arka kitlemiyor ve duruş hızı shinko lastikle bile gayet iyi.
benim motorum 39 bin km de geçtiğimiz günlerde performans düşüklüğü ve fazla yakmasından dolayı bakıma soktuk karbratör temizlendi, üst kapaklar açıldı bir sorun varmış giderilmiş şuanda canavar gibi. parayı gezip tozmaya ayırdığımdan bu motoru 80 binlere kadar kullanacakmışım gibime geliyor o yüzden gözüm gibi bakıyorum. bugüne kadar bir yamuğunu görmedim, 2 kere sorun yaşadım konjektör yaktı ve debriyaj teli koptu.
frenlere gelirsek bende çok memnunum özellikle ön frenden, sıktınmı duruyor arkayı lastiğim iyi olmasına rağmen kaydırıyorum yanlız panik fren esnasında. onu anlayamadım
-
4sayfa içinde tarafsiz olarak yazan sadece birkaç kişi var..
Hyosungsever arkadaşlar,hyosunga bok atanlara dediğiniz şeylerin aynisini kendiniz yapıyorsunuz..
Marka fanatikliği diyip alasını yapıyorsunuz..
Objektif olarak bakanların yaptiği eleştiriye,söylenen her negatif şeye kesinlikle bir karşı teziniz var,ne yani sıfır hatamı bu alet arkadaş..
Malzeme kalitesizliğinden bahsedilmiş,yok balyozlamı vurdun he he he diye teletabi muhabbeti dönmüş..
Siz bakınca boya kalitesini,parçaların birleşim yerlerindeki farkları göremiyorsanız ya görmek istemiyorsanız sizin için yeterlidir ya da malzeme kalitesiyle ilgili hiçbir fikriniz yoktur..
-Boya soldu?
*güneşte kalmıştır.
-elimde kaldı?
*çok sıkmışındır.
-motor kilitledi?
*çok basmışındır.
Bunlar ve bunlar gibi tüh kaka bilmemne alaycı cevaplar,yok o devir saatindeki kırmızı yer bilmemneymiş..
Ben devir saatine keyif almak için bakarım,ay kaça geldi koptumu patladımı diye bakmam..
Bakmak zorunda kalıyorsam bu bir sorundur.
Şuanda o kırmızı tehlikeli alan dediğiniz bölgeye bol bol giriyorum,en fazla yağım çabuk yanıyor motorumun ömrü uzun vadede kısalıyor,çatırt diye bitme gibi bir durumu olmuyor..
Eğer motoru elime alma gibi bir korkum varsa bu bir sorundur.
Onu yapmazsan bişey olmaz,bunu yaparsan şu olur diyip bana kullanımın hatalı ondan oluyor diyemezsiniz,birinde olup diğerinde olmuyorsa olandaki sorundur arkadaş bukadar basit..
Ne zaman siz fikrinizi almak isteyene bu sorunlardan bahsedersiniz,isteyen sizin gibi dikkat ederek kullanır malzeme kalitesinden beklentisi sizinki kadardır,isteyende eleştirir ve siz eleştirisini kabul edip saygı duyarsınız,işte o zaman sizinle konuşurken hyolarınıza beklediğiniz saygıyı görürsünüz..
Bu yazdıklarımda eleştirenlere karşı bol geyikli rakı sofranıza meze olmazsa iyi..
Benim açımdan hyo 250r a gelince,bende keyif alanlardandım..
Sorunlarımı yukarıda yazdıklarımdan az çok anlamışsınızdır,malzeme kalitesi görsel olarak kawayı arattı,mekaniksel olarak ben bir sıkıntı yaşamadım..
Baya abandığım oldu ancak şimdiki kadar zorlamadım,o yüzden motoru elime alma gibi bir durumumda olmadı..
Bunların sorun olabileceğini bilerek alındığında binilebilecek gerçekten keyif alınabilecek makinadır,benim gibi tip konusunda takıntılıysanızda olması gerekenden biraz pahalı olmasını tipiyle kurtarıyor..
-
Gt650 yi alanı duymadım görmedim. Hyosung çok sikintili bir motor. İster alinin ister alinmayin.
-
CrosseR adlı üyeden alıntı
4sayfa içinde tarafsiz olarak yazan sadece birkaç kişi var..
Hyosungsever arkadaşlar,hyosunga bok atanlara dediğiniz şeylerin aynisini kendiniz yapıyorsunuz..
Marka fanatikliği diyip alasını yapıyorsunuz..
Objektif olarak bakanların yaptiği eleştiriye,söylenen her negatif şeye kesinlikle bir karşı teziniz var,ne yani sıfır hatamı bu alet arkadaş..
Malzeme kalitesizliğinden bahsedilmiş,yok balyozlamı vurdun he he he diye teletabi muhabbeti dönmüş..
Siz bakınca boya kalitesini,parçaların birleşim yerlerindeki farkları göremiyorsanız ya görmek istemiyorsanız sizin için yeterlidir ya da malzeme kalitesiyle ilgili hiçbir fikriniz yoktur..
-Boya soldu?
*güneşte kalmıştır.
-elimde kaldı?
*çok sıkmışındır.
-motor kilitledi?
*çok basmışındır.
Bunlar ve bunlar gibi tüh kaka bilmemne alaycı cevaplar,yok o devir saatindeki kırmızı yer bilmemneymiş..
Ben devir saatine keyif almak için bakarım,ay kaça geldi koptumu patladımı diye bakmam..
Bakmak zorunda kalıyorsam bu bir sorundur.
Şuanda o kırmızı tehlikeli alan dediğiniz bölgeye bol bol giriyorum,en fazla yağım çabuk yanıyor motorumun ömrü uzun vadede kısalıyor,çatırt diye bitme gibi bir durumu olmuyor..
Eğer motoru elime alma gibi bir korkum varsa bu bir sorundur.
Onu yapmazsan bişey olmaz,bunu yaparsan şu olur diyip bana kullanımın hatalı ondan oluyor diyemezsiniz,birinde olup diğerinde olmuyorsa olandaki sorundur arkadaş bukadar basit..
Ne zaman siz fikrinizi almak isteyene bu sorunlardan bahsedersiniz,isteyen sizin gibi dikkat ederek kullanır malzeme kalitesinden beklentisi sizinki kadardır,isteyende eleştirir ve siz eleştirisini kabul edip saygı duyarsınız,işte o zaman sizinle konuşurken hyolarınıza beklediğiniz saygıyı görürsünüz..
Bu yazdıklarımda eleştirenlere karşı bol geyikli rakı sofranıza meze olmazsa iyi..
Benim açımdan hyo 250r a gelince,bende keyif alanlardandım..
Sorunlarımı yukarıda yazdıklarımdan az çok anlamışsınızdır,malzeme kalitesi görsel olarak kawayı arattı,mekaniksel olarak ben bir sıkıntı yaşamadım..
Baya abandığım oldu ancak şimdiki kadar zorlamadım,o yüzden motoru elime alma gibi bir durumumda olmadı..
Bunların sorun olabileceğini bilerek alındığında binilebilecek gerçekten keyif alınabilecek makinadır,benim gibi tip konusunda takıntılıysanızda olması gerekenden biraz pahalı olmasını tipiyle kurtarıyor..
Çoğu kişi refereans alıyor diye bu kişiyi örnek veriyorum Altın elbiseli adam'ın programında defalarca şu sözü duyarsın "Bir önceki sahibi biraz şevkli ise dikkat etmek lazım. Canı alınmış olabilir "
Heh sen işte o şevkli arkadaşsın anlaşılan.
Yok fazla sıkmışsın diye mevzuyu küçümsüyorsunya Mekanikten zerre anlamadığını söylemiş oluyorsun.
Kusura bakma ama ben çalıya çırpıyada sürterim kafasıyla hangi motoru kullanırsan sonraki sahibinin kucağına bırakırsın çocuğu. Sonra ki adamda alır kısa süre sonra vay efendim yatak sardı ot oldu ... olur. Öyle düşündüğün gibi uzun vade olmaz o.
Sen iyi yağını erken değiştiriyormuşsun bari
Bbu konuda bahsettiğimiz tiplerden birisi yolda yanıma geldi aramızda şöyle bi diyalog geçti;
-Ya bunlar çok dandik bende vardı. Tekirdağ yolunda basıyordum motor kilitledi
-Bu motor ile 1,5 yılda 30 binde km yaptım bi sıkıntı görmedim. Yeterki 4000km den önce zamanında yağını değiştir.
-Ohoo sen motora çok para harcıyormuşsun.
-Hacım sana iyi günler gitmem lazım.
İşte bu adamların elinden geçince böyle oluyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:18 ----------
BerKToprak adlı üyeden alıntı
Gt650 yi alanı duymadım görmedim. Hyosung çok sikintili bir motor. İster alinin ister alinmayin.
Vallaha mı :D
3. Hyosung'umu kullanıyorum 2. GT650 mi kullanıyorum. Son motorum ile 1 yılda 25bin km yaptım.
Türkiyenin her yerini gezdim motorlarımla çok şükür bir sorun yaşamadım.
Etrafımda 6 tane GT 650 kullanıcısı olmuş arkadaşım var.
Kaldı ki; Madem alanı görmediysen.Nasıl sıkıntılı diyebiliyorsun. Birisi almadan, kullanmadan neyine yorum yapıyorsun sıkıntılı diye ?
Kimse demiyor ki en baba motor budur diye. Bildiğiniz orta kalitede fiyat/performansı iyi bir motordur o kadar.
Ne dandiktir sürekli sorun çıkarsın. Ne über kalitedir bakınca malzme kalitesine şapka çıkarılsın.
Ne veriyorsan onun karşılığını alıyorsun.
ver gazı... ver çoşkuyu
-
-
yine ben seksenbinkilometre kullandım, daha da bişi demiyorum
-
UNdocab;okuduğunuzu anlamayi öğrendiğiniz zaman gelin konuşuruz
-
Bak şu cümleyi atlamışım
Onu yapmazsan bişey olmaz,bunu yaparsan şu olur diyip bana kullanımın hatalı ondan oluyor diyemezsiniz,birinde olup diğerinde olmuyorsa olandaki sorundur arkadaş bukadar basit..
Zannediyorsun ki bunlar tüm motosikletler için geçerli değil sadece Hyosung da oluyor
Doğru düzgün hareketlerle motosiklet kullanmayı öğrendiğiniz zaman. Sizde o "değme japon motorlarına" krank siparişleri verildiğini öğrendiğiniz zaman Ben mi sizi anlarım siz mi beni anlarsınız o değişir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------
Amerikalı eski bir profesyonel yarışçının çok ucuza aldığı 2. el bi GT 650yi sırf zorlamak ve özellikle litrelik motorlar için uygun bir pistte 1000cc motorlar arasında geride kalmadan ne kadar tutunabilecek diye girdiği bir Track Day görüntüleri.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)