Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Hyosung kalitesizliği üzerine

    REKLAM ALANI
  1. #41
    tekoklava - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2013
    Şehir
    izmir bornova
    Motosikleti
    200ns
    forumda çok garip insanlar var prof olan=)
    pulsar konusunda bu olayı çok büyütmüştüm
    adam motorun sadece resmini görmüş ama motoru üreten insanlardan
    kullanan insanlardan daha çok tecrube ve fikir sahibi
    işin garibi sana burda çok haklısın bilmem ne bilmem ne der
    2 gün sonra bi bakmışsın of offf=)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Mardin İl Temsilcisi CompanERROR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    X TREME MAX 2014 - Pulsar 200NS 2014
    İsyeannnnn... çok gaza geldim hemen bende mondial x treme ile ilgili bişiler yazcam hemen. :D

  3. #43
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı gokhanarslan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4 yıldır Hyosung kullanıcısıyım, daha önce 2007 model Hyosung GT 250 Comet kullanıyordum. Şimdi de 2012 model Hyosung GT 250 R kullanıcısıyım. Şu forumda 250'lik tavsiyeleri altında artık "kalitesiz ama gösteriş istersen Hyosung" diyenler bitmedi, bitmeyecek, bitmiyor!

    Kaç kere Hyosung sahibi oldun kardeşim? Kaç bin km yol yaptın?

    Ben 40 bin km'nin üzerinde yaptım arkadaşlar ve balata, yağ, yağ filtresi, lastik, zincir değişimi dışında hiç bir şey yapmadım. Kalitesiz olan yağı mı? Yağ filtresi mi? Lastiği mi? Siz buraya "Hyosung kalitesiz ya" yazınca ciddi anlamda gözümde cahilden öteye geçemiyorsunuz kusura bakmayın. Ben Honda teknikeriyim, 4 yıl eğitim gördüm. Kronik yağ yakan Honda CBF'ler, yine kronik olarak daha 1000 km'de kendini yeyip bitiren CBR 1000RR'lar biliyorum. Honda'ya kalitesiz diyebilecek misiniz? Hayır, hatta bu Hyosung'un krank kırılma sorunu gibi kullanıcı hatası da değil!

    Hyosung'un kullanıcı hatasından kaynaklı krankının kırılması neden kalitesizlik olarak nitenlendiriliyor? Ben Hyosung'un ortağı değilim, siz de rakiplerinin değilsiniz ama insanların seçimleri ile bilip bilmediğiniz motorlar hakkında oynuyorsunuz. Adam tercih istiyor; Cbr mı, ninja mı, hyosung mu yazıyor "Hyo kalitesiz ya cbr al" diyorsunuz ama elinize Hyosung almadan! Hyosung kalitesiz yea arka freni kilitliyor, v motoru var, çok çabuk hızlanıyor, keke çok yakıyor, keke çok ağır, keke japondan şaşma ya iyi de benim sıfır Yamaha'm servis manyağı olmuştu onu ne yapacağız? Japon'dan şaşmadım servis zengin oldu...

    Buradan herkese söylüyorum Türk insanı bilse de, bilmese de atıp tutmayı çok sever ve marka fanatizmine de açtır. Bir motor hakkında bilgi alırken bilgi aldığınız kişinin o motoru kaç kere kullandığına, kaç bin km tecrübesi olduğuna dikkat edin...

    Sağlıcakla kalın arkadaşlar, unutmadan Hyosung çok kalitesiz 13 bin devirde krank kırıyor namussuz :( Bir de depoya azcık fazla benzin koyunca türkü söylüyor o yüzden Japon'dan şaşmayın, tey allahım!


    Dipnot: Hyosung satın almak isteyen arkadaşlar özel mesajdan merak ettikleri soruları sorarlarsa tecrübeli, birincil ağızdan gerçekleri iletebilirim, sevgiler...
    valla tebrikler çok güzel yazmışsınız kullanmadıgı servisine gitmediği halde sağdan soldan duydugu yok şöleymiş yok böleymiş diyen insanlara bende uyuz oluyorum

  4. #44
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı mahyo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnsanlar Altın Elbiseli Adam'ın söylediklerini çok ciddiye alıyor. Adam ön fren kaliperini arkada kullanmışlar arka fren kilitliyor, frenler kötü dedi diye herkes aynı şeyi söylüyor. Yanılmıyorsam ninja 250r da da ön-arka kaliper aynı fakat frenleri öve öve bitiremedi. Belkide o arkadaşın frenleri, balatası ya da lastiği gerçekten kötüydü. Fakat ben Barkın beyden başka Hyosung frenlerinden şikayet eden başka birisini görmedim. Barkın bey öyle söyledi diye hayatında Hyosung elciği tutmamış insanlar Hyosung frenleri berbat diye ortalıkta geziyor. İster inanın ister inanmayın yolda görenler bana hep söylüyor.Abi bunun frenleri kötüymüş yaa

    İlk zamanlarda arka fren dozajını ayarlamakta tabi ki zorluk çekiliyor. Hangi motorda o aşamadan geçilmiyor ki? cbr da ninja da inazuma da alsanız arka frene alışmak zaman alır.

    Hem ben her sokak başında cbr gibi Hyosyng görmek istemem. Bi çekiciliği kalmaz

    Alacaklara benden tavsiye: Hosung'ta zinciri yağlamazsanız zincir ses yapıyor arkadaşlar. Usta uzun süre yağlamazsan zincir de kopabilir dedi. Yani Hyosung dandik. Siz siz olun sakın almayın.
    Abi barkın bayoğlu "ben motor sürmicen araba daha güzel ya" dese motorunu satacak adamlar var. Programında cbr600F efsane dedi. Ne kadar patlak f varsa değeri iki kat oldu. Herkes cbr 600 f çi oldu. Öncesinde f motora binilir mi ya reyzik desen değil tourink desen değil diyorlardı. R daha iyi r alırım ben ci ler vardı. Şimdi ne hikmetse herkes F çi oluverdi :D :D

    Hyosung a gelirsek. Ne derseniz diyin bakarsanız bağ olur bakmazsanız dağ olur. Japon motorlar da sürekli problem çıkartabiliyor hakkaten kimse bişey demiyor.
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  5. #45
    Bune - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 8
    Hyosung almak için çok niyetlenmiştim ama ben kullanan bir kaç kişiden de cidden kötü yorumlar okudum özellikle zamanında hyo kullanmış bi kişiyle facebooktan görüştüğümde kardeş boşver uzak dur hyodan git başka bişey bak dedi, hala kalbimde yatıyor hyo o kaslı tam racing görüntüsüyle ama işte ateş olmayan yerden duman çıkmaz diye düşünüyorum açıkçası.

  6. #46
    mahyo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    İzmir-Ankara
    Motosikleti
    HYOSUNG GT 250
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi barkın bayoğlu "ben motor sürmicen araba daha güzel ya" dese motorunu satacak adamlar var. Programında cbr600F efsane dedi. Ne kadar patlak f varsa değeri iki kat oldu. Herkes cbr 600 f çi oldu. Öncesinde f motora binilir mi ya reyzik desen değil tourink desen değil diyorlardı. R daha iyi r alırım ben ci ler vardı. Şimdi ne hikmetse herkes F çi oluverdi :D :D

    Hyosung a gelirsek. Ne derseniz diyin bakarsanız bağ olur bakmazsanız dağ olur. Japon motorlar da sürekli problem çıkartabiliyor hakkaten kimse bişey demiyor.
    Hadi satalım motorları. Yıllardır kendimizi kandırıyormuşuz.Aşk, tutku falan yalanmış. Yaşasın 4 teker

    Bir daha ki buluşmamızda sana da uyarsa ben senin Freewind'e sende benim Hyosung'a binersin öyle bir turlarız. Hem kendin denemiş olursun Hyosung'u
    Dikkatli bakıyor musunuz?

  7. #47
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2010 yılında 2006 model olup 2008 trafiğe çıkışlı 10200 km de bir gt250 almıştım..

    krank kırma olayı tamamen motorun şekline aldanıp 170-180 basan kullanıcının hatası bunu kabul ediyorum,fakat ben daha önce 4 defa yağ değişmiş olupta yap tapası yalama olan bir motor görmedim.hadi satışta 2 yıl bekledi 2 yılda kullanıldı diyelim 4 yılda deposunun içi paslanan motor görmedim.hangi civatayı söküp takmaya kalksak elimizde kaldı.

    gidişi motor performansına diyecek lafım yok ama malzeme kalitesi berbat ben 1,5 ay kullandım ve yaz dönemi 6000 km yol yapmıştım.pişman olup sezon bitmeden sattım.zarar ettimmi hayır.o fiyatlara o performansı hiç bir motor vermez bunuda kabul ediyorum.

    haa parça fiyatlarının anormal olduğunu kanuninin sitesine üye olarak görebilirsiniz zaten.
    Abi paslanır o depo. Altın Elbiseli Adam yayınlarında Fuat Domaniç'in isim vermeden en sağlam dediğin bi motorun deposuna " Hemde kalbur üstü bu motorun deposu bir paslanıyor ki sorma, ve fiyatı da öyle böyle değil" dediğini çok iyi biliyorum.

    -Depoyu boş tutarsan paslanır.
    -Sulu benzin alırsan paslanır

    Bende 2006 model GT 650 var GT 250 ile birebir aynı depo. Ve içinde çok minimum düzeyde paslanma var. Normalde paslanma bile sayılmayacak minik çillenme o kadar. Bu tamamen eski sahibi ile alakalı.

    Bu eski sahip "Aman yağ tapası yolda açılmasın" diye var gücüyle yağ tapasına abanırsa yalama eder tabi.
    Ayarsız eski sahiplerin halt etmeleri bunlar.
    Olması gerektiği gibi Aluminyum vidalar var bunu düzgün diş tutturup montaj etmezsen yalama olur tabi
    Yoksa biryerinin kolay kolay yalama olduğu yok. Sana kötü sahipten kalma bir motor gelmiş

    Kanuni'nin halt etmesine rağmen fiyatlar Japonların 3 te biri düzeyinde, hatta bazısında daha da ucuz.
    Bir GT 250 amortisörü 450TL iken Ninja 250 amortisörü 1900TL

    GT 250nin bir takım lastiği en kötü 500 tl comuter motorlara en iyi lastiği 200 e alıyorsun.
    Parçaları cbf 150, pulsar gibi "Comuter" motor kategorisine göre değerlendirmemek lazım.

    ************************************************** ************************************************** ***************

    Alıntı Ufuk ARSLAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben bir yerde hyosung yazısını görünce kendi kendime laf atan kalitesiz şurası böyle burası böyle diyen biri olursa sus hehe de geç diye telkin veriyorum.
    dedigin gibi türk halkı olarak kulaktan dolma bilgileri halkımız işin profesörüymüş gibi anlatmayı sever. izlemiştir. AEA videosunu neymiş frenleri tutmaz krank kırar. bilmezlerki aea videosunda motorunu barkın abiye teslim eden arkadaşın motor unın fren balatalarını degişmedigini lastiklerinin halen stok oldugunu.bu yüzden fren performansının zayıf oldugu.

    ister honda al ister hyosung sonuc ve en önemli söz bakarsan bag bakmazsan dağ olur.

    birde herşeyden önemlisi bu makineler 250 cc 600 cc mualemesi yapmayın.
    Bu yazıyı yazan 18 yıllık arkadaşım benim ilk motosikletim 2011 GT 250R 'ı 30.000KM 'de aldı. 1,5 yıldır kendisinde.
    Bendeki GT 650 ile ben sadece bu sene 25bin km yol yaptım.

    Şimdiye kadar benimde ilk aldığımdan beri yaptığım gibi sadece yağ yağ filitresi değiştirdi.
    Birde geçenlerde bir conta biraz terleme yapıyor diye kendimiz değiştirdik o kadar.

    Bu tamamen sizin motora nasıl baktığınıza bakar
    Motorun fotosunu da koyalım bari. Bu arkadaştaki GT 250R






    Bu da şuanki GT 650 motorum.




    Bu kadar anlatıyoruz kendi motorlarımıza nazar değdiricez Allah nazardan saklasın


    Hyosung dünyanın 1 numarası demiyoruz. Fakat fiyat/performansı çok iyi bir motosiklet. Kalitesiz denmesi kulaktan dolma bilgilerle itham edilmesi gerçekten büyük haksızlık.

    Benim gözümün önünde 3500KM deki 2011 CBR 250 motoru yağ yakıp yatak sardı. Aynı gün başka bir arkadaşın CBR 250 de motorda yatak sardı.
    Var mı duyan bunları ?
    Sadece 2013 yılında ve sadece ANES motorun rektefe ettiği CBR 250 sayısını biliyor musunuz ?

    Allah muhafaza ya Hyosung da böyle birşey olsaydı ne olacaktı hiç bir fikrim yok açıkcası.

    Motosikletin kötü parçaları da var iyi parçalarıda var. Yeter ki bilinçsiz hareket etmeyin.

  8. #48
    gokhanarslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Naked
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi paslanır o depo. Altın Elbiseli Adam yayınlarında Fuat Domaniç'in isim vermeden en sağlam dediğin bi motorun deposuna " Hemde kalbur üstü bu motorun deposu bir paslanıyor ki sorma, ve fiyatı da öyle böyle değil" dediğini çok iyi biliyorum.

    -Depoyu boş tutarsan paslanır.
    -Sulu benzin alırsan paslanır

    Bende 2006 model GT 650 var GT 250 ile birebir aynı depo. Ve içinde çok minimum düzeyde paslanma var. Normalde paslanma bile sayılmayacak minik çillenme o kadar. Bu tamamen eski sahibi ile alakalı.

    Bu eski sahip "Aman yağ tapası yolda açılmasın" diye var gücüyle yağ tapasına abanırsa yalama eder tabi.
    Ayarsız eski sahiplerin halt etmeleri bunlar.
    Olması gerektiği gibi Aluminyum vidalar var bunu düzgün diş tutturup montaj etmezsen yalama olur tabi
    Yoksa biryerinin kolay kolay yalama olduğu yok. Sana kötü sahipten kalma bir motor gelmiş

    Kanuni'nin halt etmesine rağmen fiyatlar Japonların 3 te biri düzeyinde, hatta bazısında daha da ucuz.
    Bir GT 250 amortisörü 450TL iken Ninja 250 amortisörü 1900TL

    GT 250nin bir takım lastiği en kötü 500 tl comuter motorlara en iyi lastiği 200 e alıyorsun.
    Parçaları cbf 150, pulsar gibi "Comuter" motor kategorisine göre değerlendirmemek lazım.

    ************************************************** ************************************************** ***************



    Bu yazıyı yazan 18 yıllık arkadaşım benim ilk motosikletim 2011 GT 250R 'ı 30.000KM 'de aldı. 1,5 yıldır kendisinde.
    Bendeki GT 650 ile ben sadece bu sene 25bin km yol yaptım.

    Şimdiye kadar benimde ilk aldığımdan beri yaptığım gibi sadece yağ yağ filitresi değiştirdi.
    Birde geçenlerde bir conta biraz terleme yapıyor diye kendimiz değiştirdik o kadar.

    Bu tamamen sizin motora nasıl baktığınıza bakar
    Motorun fotosunu da koyalım bari. Bu arkadaştaki GT 250R


    http://i52.tinypic.com/2nbrnup.jpg



    Bu da şuanki GT 650 motorum.

    http://i.hizliresim.com/ElJJQv.jpg


    Bu kadar anlatıyoruz kendi motorlarımıza nazar değdiricez Allah nazardan saklasın


    Hyosung dünyanın 1 numarası demiyoruz. Fakat fiyat/performansı çok iyi bir motosiklet. Kalitesiz denmesi kulaktan dolma bilgilerle itham edilmesi gerçekten büyük haksızlık.

    Benim gözümün önünde 3500KM deki 2011 CBR 250 motoru yağ yakıp yatak sardı. Aynı gün başka bir arkadaşın CBR 250 de motorda yatak sardı.
    Var mı duyan bunları ?
    Sadece 2013 yılında ve sadece ANES motorun rektefe ettiği CBR 250 sayısını biliyor musunuz ?

    Allah muhafaza ya Hyosung da böyle birşey olsaydı ne olacaktı hiç bir fikrim yok açıkcası.

    Motosikletin kötü parçaları da var iyi parçalarıda var. Yeter ki bilinçsiz hareket etmeyin.
    Altına imzamı atarım kardeşim!
    MOTORUN İLE KORUNMADAN İLİŞKİYE GİRME

  9. #49
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı mahyo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hadi satalım motorları. Yıllardır kendimizi kandırıyormuşuz.Aşk, tutku falan yalanmış. Yaşasın 4 teker

    Bir daha ki buluşmamızda sana da uyarsa ben senin Freewind'e sende benim Hyosung'a binersin öyle bir turlarız. Hem kendin denemiş olursun Hyosung'u
    Deneriz tabi abi
    mahyo bunu beğendi.

  10. #50
    xbuky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2014
    Şehir
    İZMİR
    http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/141530-son-zamanlarda-forumda-2-a.html


    Benzer konulardan yakınıyoruz. Boşverin milleti, binin motorunuza gezin. Motorunuzu kötülesinler, çok satılmasın. Her yerde kendi motorunu görmek istermiydin )
    mahyo ve gokhanarslan bunu beğendiler.

  11. #51

    Üyelik
    26 Şubat 2014
    Şehir
    ERZURUM
    Motosikleti
    Asya cros rx 250
    Adam hakli herkes kendi malini ovuyor. Bilmeden etmeden anlamadan uydurulan yalanlar aldatmacalar, karalamalar, haksizliklar tum insanlara karsi buyuk vebal ve gunahtir.Bir kac sorunlar istisnalar Olabilir fakat kullanicilarin yorumlarini dikkate almakta fayda var.

  12. #52
    jedilight - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul - İzmit
    Motosikleti
    150zc+mcx>Gt250R>954RR
    Simdi beni burda taslamayin ama hyosungun kaliteli oldugunu kimse bana savunmasin.
    Sifir 2012 model bir gt250r calinana kadar 20.000 km kullandim ve asla sorunu bitmedi. Kronik sacma salak malzeme kalitesizliklerinin yaninda kendiliginden cikan diger sorunlardan da basimi kaldiramadim.

    Evet yine 250lik alsam hyosung alirim cunku gosterisli ve iyi gidiyodu. AMA COK KALITESIZ!!! Bu yuzden benim gibi gosterise onem vermiyenlere asla ama asla onermiyorum. Su an 2003 model 954rr kullaniyorum ve bu kadar eski bir aletin her parcasi sifir bir hyosunga tas cikartir, aynasinin ustune dusurdugum motoru bana misin demedi.

    Fren kollari fren yaparken kirilir mi arkadasim bu ne salakliktir. Ve cinden soylemezsen baska hic bir fren kolu da uymuyor. Evet tam 3 tane fren kolu kirdim evde duruyo hepsi hala. Tanesi 115 liradan sadece 300 lira fren koluna vermeme ragmen yeni aldigim fren kolu fren yaparken kiriliyosa ben oturup dusunurum. Butun aldigim parcalar orjinal ve istanbul yetkili servisinden.

    Ayni sekilde aynalar sakiz gibi muhallebi metalinden yapilmis ve aynalar kurdan gibi kirilip duruyodu, surekli ya. Ayar yaparken elimde kaliyodu, ayni sekilde 3 tane de orjinal servisinden sifir ayna almama ragmen hepsi tekrar kirildi bende sanayiye gidip guzel bir kaynak attirdim, ayni kaynak islemini bi kac kere daha tekrarlamak zorunda kaldim.

    Agresif kullanimda motor her bi kac bin kilometrede buji yiyor. Evet ne yaparsaniz ne kadar kaliteli buji alirsaniz alin, bujiyi yiyor ve teklemeye basliyor alet.

    Sifir motorda gelen aku ve lastik direk, bakin DIREK cope gitmesi lazim. Bknz. altin elbiseli adam mukavva diyor.

    Plastikleri, derisi, boyasi disarida sakladiginiz muddetce cok cabuk eskiyip niteligini kaybediyor. Ve halen 12 yasinda hondamin orjinal derisi daha saglam duruyo. Arka koltugun altindaki grenaj sirf artci tasimaktan kirilir mi arkadas ya? basmaktan ayakliklar yalama olur mu. Zinciri 5000km de kopar mi? Oluyo iste.

    Daha benim motoruma ozel cok sorun yasadim ama onlar geneli kapsamadigi icin yazmiyorum.

  13. #53
    Cewdt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2010
    Şehir
    Ankara
    Kardeşim bak bi markadan motor alınca o markanın fanatiği oluyorunuz bunu yapmayın..Parana kıyıp hyosung almışsın ve gerçek manada parana kıymışsın.
    Hyosung parça kalitesi vasat,2. eli güçsüz,parçası yok..
    Hacimli gösterişli ve cc ye göre güçlü ..

    Peki sen hiç kaliteli bir japonla,avrupalıyla gezdin mi km yaptın mı ? yaparsan farkı anlarsın yapmassan hyosung gibilerinden büyük yok zannedersin bukadar basit.. Herkez söylüyorsa vardır bi bildikleri

  14. #54
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    siz motora nasıl biniyosunuz merak ediyorum :D

  15. #55
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Hangi parçası yok? Bulamadıpım parça parasını ben size vereyim, sizin yokdiyip bulduklarımı da siz nasıl fikir? Ya da direkt parça bende kalsın dandik ya lazım olur :D

  16. #56
    gokhanarslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Naked
    Alıntı Cewdt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim bak bi markadan motor alınca o markanın fanatiği oluyorunuz bunu yapmayın..Parana kıyıp hyosung almışsın ve gerçek manada parana kıymışsın.
    Hyosung parça kalitesi vasat,2. eli güçsüz,parçası yok..
    Hacimli gösterişli ve cc ye göre güçlü ..

    Peki sen hiç kaliteli bir japonla,avrupalıyla gezdin mi km yaptın mı ? yaparsan farkı anlarsın yapmassan hyosung gibilerinden büyük yok zannedersin bukadar basit.. Herkez söylüyorsa vardır bi bildikleri
    Kardeş sen çok yanlış gelmişsin be alksjakslfakljslkjfaslkjfaslkjslkjalksj
    MOTORUN İLE KORUNMADAN İLİŞKİYE GİRME

  17. #57
    jedilight - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul - İzmit
    Motosikleti
    150zc+mcx>Gt250R>954RR
    Bulamadim degil, buldum orjinal servisinden o dandik ama 110 liralik fren kolunu. Daha saglami veya rizoma gibi yan sanayisi yok demek istedim. Para onemli degil kirilmayacak bisey almak istiyosun alamiyosun. Istersen 3 tane kirik fren kolunu kargolayabilirim sana, artik nerde kullanirsin bilmiyorum.

  18. #58
    gokhanarslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Naked
    Alıntı jedilight adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Simdi beni burda taslamayin ama hyosungun kaliteli oldugunu kimse bana savunmasin.
    Sifir 2012 model bir gt250r calinana kadar 20.000 km kullandim ve asla sorunu bitmedi. Kronik sacma salak malzeme kalitesizliklerinin yaninda kendiliginden cikan diger sorunlardan da basimi kaldiramadim.

    Evet yine 250lik alsam hyosung alirim cunku gosterisli ve iyi gidiyodu. AMA COK KALITESIZ!!! Bu yuzden benim gibi gosterise onem vermiyenlere asla ama asla onermiyorum. Su an 2003 model 954rr kullaniyorum ve bu kadar eski bir aletin her parcasi sifir bir hyosunga tas cikartir, aynasinin ustune dusurdugum motoru bana misin demedi.

    Fren kollari fren yaparken kirilir mi arkadasim bu ne salakliktir. Ve cinden soylemezsen baska hic bir fren kolu da uymuyor. Evet tam 3 tane fren kolu kirdim evde duruyo hepsi hala. Tanesi 115 liradan sadece 300 lira fren koluna vermeme ragmen yeni aldigim fren kolu fren yaparken kiriliyosa ben oturup dusunurum. Butun aldigim parcalar orjinal ve istanbul yetkili servisinden.

    Ayni sekilde aynalar sakiz gibi muhallebi metalinden yapilmis ve aynalar kurdan gibi kirilip duruyodu, surekli ya. Ayar yaparken elimde kaliyodu, ayni sekilde 3 tane de orjinal servisinden sifir ayna almama ragmen hepsi tekrar kirildi bende sanayiye gidip guzel bir kaynak attirdim, ayni kaynak islemini bi kac kere daha tekrarlamak zorunda kaldim.

    Agresif kullanimda motor her bi kac bin kilometrede buji yiyor. Evet ne yaparsaniz ne kadar kaliteli buji alirsaniz alin, bujiyi yiyor ve teklemeye basliyor alet.

    Sifir motorda gelen aku ve lastik direk, bakin DIREK cope gitmesi lazim. Bknz. altin elbiseli adam mukavva diyor.

    Plastikleri, derisi, boyasi disarida sakladiginiz muddetce cok cabuk eskiyip niteligini kaybediyor. Ve halen 12 yasinda hondamin orjinal derisi daha saglam duruyo. Arka koltugun altindaki grenaj sirf artci tasimaktan kirilir mi arkadas ya? basmaktan ayakliklar yalama olur mu. Zinciri 5000km de kopar mi? Oluyo iste.

    Daha benim motoruma ozel cok sorun yasadim ama onlar geneli kapsamadigi icin yazmiyorum.
    Bakın yine bir "Altın Elbiseli Adam" olayı daha...

    Demir fren kolunu fren yaparken kırabilecek kadar güçlü! O bir Hulk, o bir Jason. Hocam sizin kafa güzel mi? Beyler biz Hyosung diye Honda mı aldık? Bu arkadaş sıfır Hyosung ile bunları yaşamış. Bunları Mondial ile yaşayanı bile duymadım sen büyük başarısın, bu ülkeye fazlasın! Japon firmalar bence mallarını denemek kalite ölçümü yapmak için seni işe almalılar...

    Akşam akşam ne güldüm ya asdfhj
    tinerci ve leventgocukl bunu beğendiler.
    MOTORUN İLE KORUNMADAN İLİŞKİYE GİRME

  19. #59

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Alıntı gokhanarslan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bakın yine bir "Altın Elbiseli Adam" olayı daha...

    Demir fren kolunu fren yaparken kırabilecek kadar güçlü! O bir Hulk, o bir Jason. Hocam sizin kafa güzel mi? Beyler biz Hyosung diye Honda mı aldık? Bu arkadaş sıfır Hyosung ile bunları yaşamış. Bunları Mondial ile yaşayanı bile duymadım sen büyük başarısın, bu ülkeye fazlasın! Japon firmalar bence mallarını denemek kalite ölçümü yapmak için seni işe almalılar...

    Akşam akşam ne güldüm ya asdfhj
    benim fren kolum 10 tl kaza yaptım yamuldu ama kırılmadı bu arkadaş nasıl kırmayı becerdi çok merak ediyorum 8 lik inşaat demiri zor bükülüyor aynaları nasıl zorlayıpta kırdınız merak ediyorum benim çifti 50 tl kazada onlarda kırılmadı :D
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...

  20. #60
    jedilight - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul - İzmit
    Motosikleti
    150zc+mcx>Gt250R>954RR
    Evet kardes, 3 fren kolunu da levye ile presslenme testine tabi tuttum bu sonuclar icin, para da cebime fazla geliyodu zaten.


3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)