Abi paslanır o depo. Altın Elbiseli Adam yayınlarında Fuat Domaniç'in isim vermeden en sağlam dediğin bi motorun deposuna " Hemde kalbur üstü bu motorun deposu bir paslanıyor ki sorma, ve fiyatı da öyle böyle değil" dediğini çok iyi biliyorum.
-Depoyu boş tutarsan paslanır.
-Sulu benzin alırsan paslanır
Bende 2006 model GT 650 var GT 250 ile birebir aynı depo. Ve içinde çok minimum düzeyde paslanma var. Normalde paslanma bile sayılmayacak minik çillenme o kadar. Bu tamamen eski sahibi ile alakalı.
Bu eski sahip "Aman yağ tapası yolda açılmasın" diye var gücüyle yağ tapasına abanırsa yalama eder tabi.
Ayarsız eski sahiplerin halt etmeleri bunlar.
Olması gerektiği gibi Aluminyum vidalar var bunu düzgün diş tutturup montaj etmezsen yalama olur tabi
Yoksa biryerinin kolay kolay yalama olduğu yok. Sana kötü sahipten kalma bir motor gelmiş
Kanuni'nin halt etmesine rağmen fiyatlar Japonların 3 te biri düzeyinde, hatta bazısında daha da ucuz.
Bir GT 250 amortisörü 450TL iken Ninja 250 amortisörü 1900TL
GT 250nin bir takım lastiği en kötü 500 tl comuter motorlara en iyi lastiği 200 e alıyorsun.
Parçaları cbf 150, pulsar gibi "Comuter" motor kategorisine göre değerlendirmemek lazım.
************************************************** ************************************************** ***************
Bu yazıyı yazan 18 yıllık arkadaşım benim ilk motosikletim 2011 GT 250R 'ı 30.000KM 'de aldı. 1,5 yıldır kendisinde.
Bendeki GT 650 ile ben sadece bu sene 25bin km yol yaptım.
Şimdiye kadar benimde ilk aldığımdan beri yaptığım gibi sadece yağ yağ filitresi değiştirdi.
Birde geçenlerde bir conta biraz terleme yapıyor diye kendimiz değiştirdik o kadar.
Bu tamamen sizin motora nasıl baktığınıza bakar
Motorun fotosunu da koyalım bari. Bu arkadaştaki GT 250R
http://i52.tinypic.com/2nbrnup.jpg
Bu da şuanki GT 650 motorum.
http://i.hizliresim.com/ElJJQv.jpg
Bu kadar anlatıyoruz kendi motorlarımıza nazar değdiricez Allah nazardan saklasın
Hyosung dünyanın 1 numarası demiyoruz. Fakat fiyat/performansı çok iyi bir motosiklet. Kalitesiz denmesi kulaktan dolma bilgilerle itham edilmesi gerçekten büyük haksızlık.
Benim gözümün önünde 3500KM deki 2011 CBR 250 motoru yağ yakıp yatak sardı. Aynı gün başka bir arkadaşın CBR 250 de motorda yatak sardı.
Var mı duyan bunları ?
Sadece 2013 yılında ve sadece ANES motorun rektefe ettiği CBR 250 sayısını biliyor musunuz ?
Allah muhafaza ya Hyosung da böyle birşey olsaydı ne olacaktı hiç bir fikrim yok açıkcası.
Motosikletin kötü parçaları da var iyi parçalarıda var. Yeter ki bilinçsiz hareket etmeyin.