Hyosung kalitesizliği üzerine
Reklamlar
-
gokhanarslan adlı üyeden alıntı
Tam olarak anlatmak istediğim buydu hocam. Devir kesicisiz modeller cahil, bilinçsiz adamların eline geçti (görüntüsü sebebi ile ilgi odağı oldu) ve o görüntüye cüsseye 200 km hızı yaşatmak isteyenler krankları kucaklarına aldılar. Sonuç; Hyosung galitesiz abi grank gıreyyo...
bu konuda ne kadar yaızlsada biçilsede binmeyenlerr kulaktan dolma bilgilerle gene HYO kalitesiz dökülüyo yazacaklar hocam klavyenize yazık
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
Reklamlar
-
gokhanarslan adlı üyeden alıntı
Hayır, yeni kasada da devam ediyor hocam üretimi.
Satış sitelerine baktığımda çok az gt650r var ve en yenisi 2009 model.Pek anlayamadım açıkcası.
-
4-5 yorum yukardaki @linkinpark20 Selim abinin hyousung gtr250 sini sürmüştüm.
Kim ne derse desin malzeme kalitesi cidden düşük kendi sınıfındaki japonlara göre.
Bendede cbr 250r vardı. Selim abide katılacaktır bana büyük ihtimalle görürse, cbr 2 tık üstünde hyo nun parça kalitesi olarak.
Amma 1 kere sürmekle motoruna laf atamam. Belkide cbr dan daha uzun km ler yapabilir. Bilemem.
Benim bahsettiğim , gözle görünce , oturunca , sürünce hissettiğin malzeme kalitesizliği.
Amacım cbr , hyo yu döver değil kesinlikle. Ben gördüğümü söyledim sadece.
-
benimde ilk motorum hyosung gt 250R'dı. şimdiki yorumlarım ilk motorum olduğundan ve hiçbirşey bilmediğimden fena kazık yediğimden daha sonra da diğer motorları kullanınca edindiğim tecrübe ile değerlendircem. Benim motorum 2007 modeldi. 7000km'de diye aldığım motor 35000'de satılmıştı en son(bir önceki sahibi, sahibinden üzerinden yazmıştı falan)
Eksileri : Vites geçişleri sert, oturuş pozisyonu cidden rahatsız edici, temde gazladım acaip zevk almıştım, gazladım dediğim 20-25km, motor traktör gibi çalışmaya başlamıştı, hemen ertesi gün ustaya götürdüm, subağlar yamulmuş, motoru rektefiye yaptık falan bide onlar kaçtı benim hyo ile hiç güzel anım yok, aradan geçmiş 8 sene şimdi nasıldır bilmiyorum ama tavsiye ederken sırf oturuş pozisyonundaki rahatsızlıktan dolayı tavsiye etmem.
Artıları : Motorum şekil önümden çekil havası var okadar
-
İnsanlar Altın Elbiseli Adam'ın söylediklerini çok ciddiye alıyor. Adam ön fren kaliperini arkada kullanmışlar arka fren kilitliyor, frenler kötü dedi diye herkes aynı şeyi söylüyor. Yanılmıyorsam ninja 250r da da ön-arka kaliper aynı fakat frenleri öve öve bitiremedi. Belkide o arkadaşın frenleri, balatası ya da lastiği gerçekten kötüydü. Fakat ben Barkın beyden başka Hyosung frenlerinden şikayet eden başka birisini görmedim. Barkın bey öyle söyledi diye hayatında Hyosung elciği tutmamış insanlar Hyosung frenleri berbat diye ortalıkta geziyor. İster inanın ister inanmayın yolda görenler bana hep söylüyor.Abi bunun frenleri kötüymüş yaa
İlk zamanlarda arka fren dozajını ayarlamakta tabi ki zorluk çekiliyor. Hangi motorda o aşamadan geçilmiyor ki? cbr da ninja da inazuma da alsanız arka frene alışmak zaman alır.
Hem ben her sokak başında cbr gibi Hyosyng görmek istemem. Bi çekiciliği kalmaz
Alacaklara benden tavsiye: Hosung'ta zinciri yağlamazsanız zincir ses yapıyor arkadaşlar. Usta uzun süre yağlamazsan zincir de kopabilir dedi. Yani Hyosung dandik. Siz siz olun sakın almayın.
Dikkatli bakıyor musunuz?
-
gorefest adlı üyeden alıntı
benimde ilk motorum hyosung gt 250R'dı. şimdiki yorumlarım ilk motorum olduğundan ve hiçbirşey bilmediğimden fena kazık yediğimden daha sonra da diğer motorları kullanınca edindiğim tecrübe ile değerlendircem. Benim motorum 2007 modeldi. 7000km'de diye aldığım motor 35000'de satılmıştı en son(bir önceki sahibi, sahibinden üzerinden yazmıştı falan)
Eksileri : Vites geçişleri sert, oturuş pozisyonu cidden rahatsız edici, temde gazladım acaip zevk almıştım, gazladım dediğim 20-25km, motor traktör gibi çalışmaya başlamıştı, hemen ertesi gün ustaya götürdüm, subağlar yamulmuş, motoru rektefiye yaptık falan bide onlar kaçtı
benim hyo ile hiç güzel anım yok, aradan geçmiş 8 sene şimdi nasıldır bilmiyorum ama tavsiye ederken sırf oturuş pozisyonundaki rahatsızlıktan dolayı tavsiye etmem.
Artıları : Motorum şekil önümden çekil havası var okadar
Ee dediğime gelmişsiniz? Bende CBF 150 ile yokuş aşağı zorlarsam o motor patlar Yanlış mıyım? Burada Hyosung'un hatası nedir? Tek hatası güçlü bir motoru olması, devir kesicisi olmaması, basınca gitmesi. Oturuş pozisyonu tam bir racing olduğu için konfor beklentisi saçma değil mi? CBR 250'nin oturuş pozisyonu racing değil ve siz konforunu onunla kıyaslarsanız balık ile maymunun ağaca çıkmasını kıyaslamış olmaz mısınız?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------
mahyo adlı üyeden alıntı
İnsanlar Altın Elbiseli Adam'ın söylediklerini çok ciddiye alıyor. Adam
ön fren kaliperini arkada kullanmışlar arka fren kilitliyor, frenler kötü dedi diye herkes aynı şeyi söylüyor. Yanılmıyorsam ninja 250r da da ön-arka kaliper aynı fakat frenleri öve öve bitiremedi. Belkide o arkadaşın frenleri, balatası ya da lastiği gerçekten kötüydü. Fakat ben Barkın beyden başka Hyosung frenlerinden şikayet eden başka birisini görmedim. Barkın bey öyle söyledi diye hayatında Hyosung elciği tutmamış insanlar Hyosung frenleri berbat diye ortalıkta geziyor. İster inanın ister inanmayın yolda görenler bana hep söylüyor.
Abi bunun frenleri kötüymüş yaa
İlk zamanlarda arka fren dozajını ayarlamakta tabi ki zorluk çekiliyor. Hangi motorda o aşamadan geçilmiyor ki? cbr da ninja da inazuma da alsanız arka frene alışmak zaman alır.
Hem ben her sokak başında cbr gibi Hyosyng görmek istemem. Bi çekiciliği kalmaz
Alacaklara benden tavsiye: Hosung'ta zinciri yağlamazsanız zincir ses yapıyor arkadaşlar. Usta uzun süre yağlamazsan zincir de kopabilir dedi. Yani Hyosung dandik. Siz siz olun sakın almayın.
Katılıyorum, arka fren çok güçlü o yüzden frenler berbat! Artı bir de motorun yağını zamanında değiştirmezseniz motor kendini yemeye başlıyor tapadan metal parçaları çıkmaya başlıyor. Neden? Ya saçmalama tabi ki yağın özelliğini kaybetmiş olmasından değil. Hyosung dandik, Hyosung tü kaka...
MOTORUN İLE KORUNMADAN İLİŞKİYE GİRME
-
2010 yılında 2006 model olup 2008 trafiğe çıkışlı 10200 km de bir gt250 almıştım..
krank kırma olayı tamamen motorun şekline aldanıp 170-180 basan kullanıcının hatası bunu kabul ediyorum,fakat ben daha önce 4 defa yağ değişmiş olupta yap tapası yalama olan bir motor görmedim.hadi satışta 2 yıl bekledi 2 yılda kullanıldı diyelim 4 yılda deposunun içi paslanan motor görmedim.hangi civatayı söküp takmaya kalksak elimizde kaldı.
gidişi motor performansına diyecek lafım yok ama malzeme kalitesi berbat ben 1,5 ay kullandım ve yaz dönemi 6000 km yol yapmıştım.pişman olup sezon bitmeden sattım.zarar ettimmi hayır.o fiyatlara o performansı hiç bir motor vermez bunuda kabul ediyorum.
haa parça fiyatlarının anormal olduğunu kanuninin sitesine üye olarak görebilirsiniz zaten.
-
Bizim millet, motorun devir saatindeki kırmızı bölgenin girilmemesi gereken bir bölge olduğunu kafasına soktuğu zaman böyle şehir efsaneleri de tükenecektir. Ama hala bakıyorsun "yokuş aşağı şu kadar basıyor" muhabbetleri forumda gırla gidiyor. Karbüratörlü Hyosung modelleri hep bunun kurbanı oldular.
-
Bajaj pulsara göre kıyasladım yedek parçaları gerçekden pahalıymış
-
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Bajaj pulsara göre kıyasladım yedek parçaları gerçekden pahalıymış
bajajın fiyatlarını bende inceledim nerdeyse cbf 150 ile aynı
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
mahyo adlı üyeden alıntı
İnsanlar Altın Elbiseli Adam'ın söylediklerini çok ciddiye alıyor. Adam
ön fren kaliperini arkada kullanmışlar arka fren kilitliyor, frenler kötü dedi diye herkes aynı şeyi söylüyor. Yanılmıyorsam ninja 250r da da ön-arka kaliper aynı fakat frenleri öve öve bitiremedi. Belkide o arkadaşın frenleri, balatası ya da lastiği gerçekten kötüydü. Fakat ben Barkın beyden başka Hyosung frenlerinden şikayet eden başka birisini görmedim. Barkın bey öyle söyledi diye hayatında Hyosung elciği tutmamış insanlar Hyosung frenleri berbat diye ortalıkta geziyor. İster inanın ister inanmayın yolda görenler bana hep söylüyor.
Abi bunun frenleri kötüymüş yaa
İlk zamanlarda arka fren dozajını ayarlamakta tabi ki zorluk çekiliyor. Hangi motorda o aşamadan geçilmiyor ki? cbr da ninja da inazuma da alsanız arka frene alışmak zaman alır.
Hem ben her sokak başında cbr gibi Hyosyng görmek istemem. Bi çekiciliği kalmaz
Alacaklara benden tavsiye: Hosung'ta zinciri yağlamazsanız zincir ses yapıyor arkadaşlar. Usta uzun süre yağlamazsan zincir de kopabilir dedi. Yani Hyosung dandik. Siz siz olun sakın almayın.
Barkın abinin orda bir tuzası var Ön frenler çift disk olmasına rağmen hiç tutmuyor diyor ama arkaya geçince ön kaliperin aynısı BUKADAR GÜÇLÜ kaliper olunca direk kitlemesi normal ee o zaman önlerde çift disk olmasına rağmen neden tutmuyor 2011 de 2008 model motoru test etmiş acaa üst merkezmi bozuk yağı pompalamıyor yoksa kaliperlerdemi sıkıntı var balatalar nasıl hiç soran yok sözde yağını yeni değiştirmişler frenlerde sıkıntı varki yağla çözülür sanmış sahibi çözülmemiş
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
Motor kendini dizginlemedikten sonra üstündeki adam hazzın doruk noktasında gazı mı bıracak Kontrolsüz güç hyosungdaki ama karizması var
-
ben bir yerde hyosung yazısını görünce kendi kendime laf atan kalitesiz şurası böyle burası böyle diyen biri olursa sus hehe de geç diye telkin veriyorum.
dedigin gibi türk halkı olarak kulaktan dolma bilgileri halkımız işin profesörüymüş gibi anlatmayı sever. izlemiştir. AEA videosunu neymiş frenleri tutmaz krank kırar. bilmezlerki aea videosunda motorunu barkın abiye teslim eden arkadaşın motor unın fren balatalarını degişmedigini lastiklerinin halen stok oldugunu.bu yüzden fren performansının zayıf oldugu.
ister honda al ister hyosung sonuc ve en önemli söz bakarsan bag bakmazsan dağ olur.
birde herşeyden önemlisi bu makineler 250 cc 600 cc mualemesi yapmayın.
-
babaçi adlı üyeden alıntı
bajajın fiyatlarını bende inceledim nerdeyse cbf 150 ile aynı
Hyosungsource.com'dan parçaları çok uygun fiyata kazıklanmadan satın alabilirsiniz...
MOTORUN İLE KORUNMADAN İLİŞKİYE GİRME
-
gokhanarslan adlı üyeden alıntı
Hyosungsource.com'dan parçaları çok uygun fiyata kazıklanmadan satın alabilirsiniz...
4 sene önce çok daha uygun misal o zaman gösterge saati komple 300 tl gibi bir rakama geliyordu,sanırım onlarda fiyatları şişirdiler
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
Barkın abinin orda bir tuzası var Ön frenler çift disk olmasına rağmen hiç tutmuyor diyor ama arkaya geçince ön kaliperin aynısı BUKADAR GÜÇLÜ kaliper olunca direk kitlemesi normal ee o zaman önlerde çift disk olmasına rağmen neden tutmuyor 2011 de 2008 model motoru test etmiş acaa üst merkezmi bozuk yağı pompalamıyor yoksa kaliperlerdemi sıkıntı var balatalar nasıl hiç soran yok sözde yağını yeni değiştirmişler frenlerde sıkıntı varki yağla çözülür sanmış sahibi çözülmemiş
O ayrıntıya bende dikkat etmiştim. Barkın bey bayağı farklı davranıyor. Onun beslendiğini düşünüyorum. Ben motorumun ön frenlerinin yetersiz olduğunu düşünmüyorum, düşünüyorsam da kafayı yemişimdir. Sadece ön frenle durmak en büyük zevklerimden hatta Virajlarda motora yin laf atmıştı acaba biz mi farklı motor kullanıyoruz bunlar mı? Bilemiyorum...
MOTORUN İLE KORUNMADAN İLİŞKİYE GİRME
-
gokhanarslan adlı üyeden alıntı
İkinci eli pekte uygun değil, temizleri KALİTELİ motorlar ile aynı fiyat, tabi sizin yazınızdan anladığım üzere önceki sahibi tarafından canı alınmış motor aldığınızı anlamakta pek zor değil. Geçmiş olsun hocam, tabi ki kişisel tercihtir bir şey diyemeyiz. Benimki de 2012 model elde kalacak hiç bir yeri yok, altına imzamı atarım
En ufak lıkırtı, şıkırtı dahi etmez. Atalarımızın dediği gibi "At sahibine göre kişner"
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:25 ----------
Unutmadan hanginizin motoru Türkiye'de, Türk işçisinin emeği ile üretiliyor? Merak ediyorum...
Hepsi koniçivalar tarafından üretiliyor. Ne diyim beyler koniçivaların ürettiği motorlar için, Türk işçilerin ürettiği motorları üzdünüz...
http://orainsaat.com/images/galeri/p...600_x_448).jpg
Şaka ha ciddiye almayın da
çerkezköy organize sanayi hyosung tekstil
bu kawasaki bir başka dostummm
-
babaçi adlı üyeden alıntı
2010 yılında 2006 model olup 2008 trafiğe çıkışlı 10200 km de bir gt250 almıştım..
krank kırma olayı tamamen motorun şekline aldanıp 170-180 basan kullanıcının hatası bunu kabul ediyorum,fakat ben daha önce 4 defa yağ değişmiş olupta yap tapası yalama olan bir motor görmedim.hadi satışta 2 yıl bekledi 2 yılda kullanıldı diyelim 4 yılda deposunun içi paslanan motor görmedim.hangi civatayı söküp takmaya kalksak elimizde kaldı.
gidişi motor performansına diyecek lafım yok ama malzeme kalitesi berbat ben 1,5 ay kullandım ve yaz dönemi 6000 km yol yapmıştım.pişman olup sezon bitmeden sattım.zarar ettimmi hayır.o fiyatlara o performansı hiç bir motor vermez bunuda kabul ediyorum.
haa parça fiyatlarının anormal olduğunu kanuninin sitesine üye olarak görebilirsiniz zaten.
Sıfır almadığınız hiç bir mekanik aracın üreticisine laf söylemek etik olmaz. Ben bugün gidip bir Kawasaki Ninja 250SL alır, 3 yıl oyunca yağ değişimini sarkıtır, sürekli motoru yorar, dağa taşa sürer ve size satarsam. 3 sene sonra o motordan ne beklersiniz? Koca bir hiç. Bu durumda Kawasaki = kalitesiz midir? Hayır.
Yukarıda da söyledim at sahibine göre kişner. Safkan çinli Mondial ile adam sorunsuz 100 bin KM yapmıştı. Daha fazla bir şey söylemeye gerek var mı? Bence yok arkadaşlar. Herkes elbette sevdiğini, hoşuna gideni alsın. Belki de siz kötü durumda bir motor alıp az süre kullandığınız için böylesiniz. Temiz bir Hyosung alıp yıllarca kullansaydınız böyle düşünmeyecektiniz.
MOTORUN İLE KORUNMADAN İLİŞKİYE GİRME
-
gokhanarslan adlı üyeden alıntı
Sıfır almadığınız hiç bir mekanik aracın üreticisine laf söylemek etik olmaz. Ben bugün gidip bir Kawasaki Ninja 250SL alır, 3 yıl oyunca yağ değişimini sarkıtır, sürekli motoru yorar, dağa taşa sürer ve size satarsam. 3 sene sonra o motordan ne beklersiniz? Koca bir hiç. Bu durumda Kawasaki = kalitesiz midir? Hayır.
Yukarıda da söyledim at sahibine göre kişner. Safkan çinli Mondial ile adam sorunsuz 100 bin KM yapmıştı. Daha fazla bir şey söylemeye gerek var mı? Bence yok arkadaşlar. Herkes elbette sevdiğini, hoşuna gideni alsın. Belki de siz kötü durumda bir motor alıp az süre kullandığınız için böylesiniz. Temiz bir Hyosung alıp yıllarca kullansaydınız böyle düşünmeyecektiniz.
Adam haklı safkan çinli mondim 33 bin kmde yeni debriyaj balatası ve tasını değiştirdim oda ilk aldığımda 2 ile kalkmamdan kaynaklandı sanırım ve bizim burda 49 binde mondial kt var hala da şıkır şıkır adam binip geziyor rektefe görmedi
-
şimdi baktım gösterge ilanı bulamadım ama 850 tl yazan bir depoyu nasıl ve kaça türkiyeye getireceğiz o da ayrı bir konu...
benim demek istediğim yurt dışından sürekli parça getirebilecek olsam niye hyosung a bineyim...diğer motorlarında parçası dışarda ucuz.
en basit er-5 in kaplin lastiği z-motoda 180 tl ohaaa dedim yani,ebay de 20 dolara buldum ama kim uğraşacak başka türlü hallettik o zaman.
arada bir model olmasına rağmen parça fiyatlarınında ona göre olmasını beklerdim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:15 ----------
gokhanarslan adlı üyeden alıntı
Sıfır almadığınız hiç bir mekanik aracın üreticisine laf söylemek etik olmaz. Ben bugün gidip bir Kawasaki Ninja 250SL alır, 3 yıl oyunca yağ değişimini sarkıtır, sürekli motoru yorar, dağa taşa sürer ve size satarsam. 3 sene sonra o motordan ne beklersiniz? Koca bir hiç. Bu durumda Kawasaki = kalitesiz midir? Hayır.
Yukarıda da söyledim at sahibine göre kişner. Safkan çinli Mondial ile adam sorunsuz 100 bin KM yapmıştı. Daha fazla bir şey söylemeye gerek var mı? Bence yok arkadaşlar. Herkes elbette sevdiğini, hoşuna gideni alsın. Belki de siz kötü durumda bir motor alıp az süre kullandığınız için böylesiniz. Temiz bir Hyosung alıp yıllarca kullansaydınız böyle düşünmeyecektiniz.
aksine motorda en ufak bir teknik sorun yoktu,aldığımız kişinin otoparkında fazerinden tutun custom chopper'ine kadar motor vardı.tüm servis kayıtları iğneden ipliğe kayıtlı olarak almıştım motoru
ben arızasından şikayette bulunmadım zaten seleye kadar sele kapıldım gemlikte forumdan bir kaç arkadaşta şahittir,dedim bu motor burda kalır ama tık demedi.
fren olayına pek girmedim ama yukarda bir arkadaş değinmiş ben çok sıkıntı yaşamıştım o dönem özellikle arka frende ama kendime kızıyordum beceremiyorum diye hep.
benim o zamanki kanaatim bu motor uzun süre kullanılmaz elde parçalanır gider oldu..siz şanslı olabilirsiniz ben en kötü motor denilen asya 125 t yi 2 yıl 12000 km kullandım bir defa sorun yaşamadım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)