linkinpark20 adlı üyeden alıntı
birincisi, tanımadığın birisiyle 40 yıllık ahbabınmış gibi konuşamazsın, yerini ve haddini bil.
İkincisi, şuan detaylı aramadan bulduğum bir konu:http://www.motosiklet.net/forum/mt-tuketici-kosesi/96957-ktm-motor-aldim-yedek-parcasi-icin-1-5-aydir-bekliyorum.html
ayrıca okumayı çok seviyorum. sürekli motosiklet veya teknoloji hakkında kullanıcı yorumları okurum. Bir ürünü eleştirebilmek için ille de kullanmak mı gerekir? bir başlığı baştan sona okursanız o ürün hakkında kullanıcısı kadar bilgi edinebilirsiniz.
Mersin'li bir arkadaşın konusu vardı. KTM'sini bakıma götürdüğünü, motorunu mahvettiklerini belirtmişti sözde yetkili servis olan bir bayi tarafından. O konuyu da bulabilirsem ekleyeceğim.
Sen KTM kullanıp sorun yaşamamış olabilirsin, ki mesajımda da servisini araştırın, bulunduğunuz yerdeki servis iyiyse alın yazmışım. Bu üslup neden? Bizim milletin nedense böyle malı acayip bir sahiplenme huyu var. Kullanıcı sorunlarını söyleyip malı eleştiriyoruz, hemen "Bende o sorun çıkmadı" E sende sorun yok diye tüm ülkede sorun çıkmayacak mı? hele bir dur dinle. Hasbinallah zorla sinirlendiriyorsunuz adamı. Senin servisin iyi diye ille her yerdeki servis iyi mi olacak? Adam Lifan bayisi, KTM satıyor diyorum. Lifan bayisi yahu. Geçen yeni gelen kilometresi bile oynamamış rc 200'e aragaz verip egzoz sesine bakıyorlardı.