Hocam bu ikisinin arasından ben 250sl derim bugün izmirde göçmen galeriye motoru görmeye gidicektik 8 tane gelmiş 8ide satılmış biri bu sabah gitmiş ama sen 15000 e kadar bütçem var demişşin o kadar bütçen varsa R25derim
Hocam bu ikisinin arasından ben 250sl derim bugün izmirde göçmen galeriye motoru görmeye gidicektik 8 tane gelmiş 8ide satılmış biri bu sabah gitmiş ama sen 15000 e kadar bütçem var demişşin o kadar bütçen varsa R25derim
Cewdt arkadaşımıza katılmıyorum sebebi ise ikisinede bende oturdum test surusu yaptım hatta rc390 testı de yaptım. KTM açısından bakınca parça kalitesi olarak bencede cok iyi ama mesela KTM lerin üstlerinde ki RC 125-200-390 yazılarını sökün motorları yan yana koyun ayırt edemezsiniz hepsi birebir aynı,bu bende basite kaçma tek tip motor yapma algısı olarak hoş bir algı oluşturmadı. 2- Arada 2.000 TL fark var, 3- Kawasaki tabiki daha seri (boş konuşmuyorum çünkü 250 SL kullanıyorum nasıl uzadığını burdaki çoğu arkadaştan iyi biliyorum) ve daha hızlı, 4- 160/170 e cıkmak tehlıkelı fln degıldır düzlük bul yapıştır he çıkmak durumunda kaldığında Kawa kılo ıtıbarıyle daha avantajlı daha oturaklı olacaktır garanti ederim..
Motojen isimli arkadaşın saçma sapan ve ne idüğü belirsiz ''Kawa 163 e cıkarken KTM ışıklara varmış olur''yorumuna diyebileceğim, belliki bu işten hiç anlamadığı ve ufacık fikri olmadığını göstermiş,farklı yorum yapmaya lüzum bile yok.
Yanlış anlaşılmasın Kawa kullanıcısı olarak KTM i çukura sokmuyorum ama Spormoto da karşılaştığım ilgisizliğe ve ukala tavırların yanına Sofuoğlundan aldığım süper esnaflık sıcaklığı beni doğru tercih yapmaya ittiği için ayrıca Selman abiye teşekkür ettim.
Boyum 1.86 kawasaki altımda kayboldu gitti. RC200 de aynı boyutlardaysa bence hayal kırıklığı. İkisininde üzerine binin ve kalbinizi dinleyin. Bırakın şu ışıkta bu gider, şu böyle basar laflarını.
Motosiklet birazda kalp işidir
Yaa arkadaşlar valla kafamı çok karıştırdınız ya?
Şuanki iki model arasındayım.
Bugün kawa bayisine gittim inanın showroom u heçtim dükkan çok kötü ya :( servis kısmına geçtim allahım yani görüntü berbat. Ne kadar güvenilebilir ki?
Ktm servisine gittim öfff adam bir yer yapmış resmen profesyonellik akıyor.
Şimdi ninjayı abs yüzünden tercih etmeyi düşünüyordum ama ktm de resmen gel beni al diyo.
Çok kararsızım çooook :(
Arkadaşım sana şunu söyliyim ustaları araştır ve daha önce gidenlere danış,görüntüye aldanma yok süper yer yapmış yok kawanın servis görüntüsü berbat.Ne arıyorsun ki içinde motorun yağın olduğu yerde Saçını kesen berber kalkıp daha kötü bir düükkana gitse bırakacan mı yıllardır gittiğin adamı;) Biraz farklı açılardan bak haa dediğin gibi görüntüsüyle beraber içindekinde de iş olmayabilir onuda araştırıp anlarsın. Tabi Mexico nun dediği gibi hangisine gönlün yattıysa düşünme al. Ufak tavsiyem r25 için 13.500 fuar fiyatı diorlar ozaman bekleme fuara gıt r25 i kap RC200 fln ugrasıp paranı car cur etme ;)
Güzel kardeşim bende senın gıbı cbr 125 sahıbıydım,Kawa ıkıncı motorum. 250 CC her motor alınır binilir ama gerçekten süpertronik farklar yok aralarında,tabiki farkı biraz hissedeceksin ama acayip bir mutasyona uğramayacaksın kullanırken,onun için bütçene uygun satarkende avantajlı olanı al. Çünkü ne kadar kullanacaksın ki bi racingci olarak? Bir programda Fuat Domaniç güzel bi yorum yapmıştı,canına yandığım 125 i söküp ufak ayarlamalarla 250 yapıorlar çoğu teknik ozellık aynı ama fıat 2 katı,vermeyin o kadar tarzında bi yorumdu. Çok doğru söylemiş diyorum.
ben olaya sadece tasarım olarak bakıyorum ktm rc bence bir sanat eseri zaten tasarım stüdyosunun elinden çıkmış diğer sport modeller onun yanında sıradan kalıyor.
Bende bugun honda bayisine gittim.CBR 250 yeni kasasına baktım yakında ve çok hoşuma gitti.Kalıbı baya büyütmüşler güzel alet olmuş beyendim.
Yeni cbr yede bi bak derim
Bence bu kadar noktalama işaretlerine takılmamak lazım forumdayken.Sonuçta ben burada resmi bir kuruma yada bir şirkete mail atmıyorum ve bu yüzdende yazabildiğim en rahat şekilde yazıyorum. Abi bak sende demişsin "Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmaya ben de karşıyım, ancak bu bilgilere zaten kullanıcıların görüşlerini okuyarak ulaşıyorum. Bilgi dağarcığımı bu şekilde genişletmeye çalışıyorum." yaptığın şey çok güzel çünkü bende motorla alakalı başka güncel konularla alakalı bir ton şey okuyorum , öğrenmeye yada o konular hakkında bazı fikirlerimin oluşmasına yardımcı oluyorum. Sende şehirdışı servisler rezalet demişsin. Ankara - İzmir - Antalya gibi büyük şehirlerimiz haricinde KTM tarzındaki markaların servisleri muhtemelen kötü olabilir çünkü oralarda KTM 10 adet satılırken , büyük şehirlerde 100 adet satılıyor ve doğal olarak düzgün servis koymak zorundalar yoksa iş yapamaz. Fakat ben bunu herhangi tecrübe edinmiş bir arkadaşımızın yazısını okuduktan sonra " KTM'nin servisleri zaten genelde merdivenaltı, bisikletçiden bozma servisler." şeklinde bir söylemde bulunmam bulunmakda bence yanlıştır. Kısaca benim burada bahsetmek istediğim bu söylemdi. Sen motorunu servise götürürsün ve sorun ile karşılaşırsın işte o zaman ver veriştir arkandayım ağzımı açmam açamamda. Tek diyebiliceğim abi sanada cidden kötü servis denk gelmiş diyebilmek olur. Örneğin ; hyosung adlı başlıkta kendi tecrübeni anlatmışsın okudum sonuna kadar saygım var çünkü sen bunu yaşamış birisisin. Bundan 2 gün sonra birisi hyosung hakkında birşey der ise ve ben buna denk gelirsemde bak böyle böyle bir konu vardı orada tecrübe edinmiş arkadaşlarımızdan bilgi alabilirsin derim ama kalkıpta hyosung çok iyiymiş yada çok kötüymüş demek pek doğru olmaz. Kendimi anlatabildiğimi düşünüp tekrardan iyi akşamlar diliyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:34 ----------
Senin işin zor... Bir kaç kere daha yazdım yine yazıyım. Kawayı hayatta kötülemem daha doğrusu kullanmadığım hiç bir marka modeli kötülemem. Fakat kawa kendisini zaten ispatlamış bir marka. Ben 4 yıldır KTM kullanıyorum türlü türlü modellerinide kullandım. KTM'in motorlarından aldığım hiç bir zevki diğer motorlardan alamadım.Eroin gibi namussuz. Fakat sen zaten cbr 125 kullanan birisisin rc200 seni pek doyurmayabilir. Bundan dolayı kawayı alman daha mantıklı geliyor çünkü daha performanslı. Denge vs gibi konulara hiç girmiyorum kullanmadım hiç birini , kullanan arkadaşlar var ise daha açıklayıcı olurlar. Keşke bütçen olsada direk rc 390 diyebilsen. Bir arkadaşda kawa 170 ulaşana kadar KTM ışıklara gider demiş ama saçmalamış KTM çok seri ama kawada öle boş beleş bir motor değil bunuda unutmayalım. Bana sorarsanda tasarım olarak KTM önde...
@berkcigdem başka markaları kullanmadığınız için sadece ktm'den zevk almış olmayasiniz
Honda ( 2 motorunu kullandım biri 1'i yıl 1'i 6 ay )
Suzuki ( 6 ay )
Yamaha ( 1 yıl kendi motorum - 1 yıldırda kız arkadaşımın xmax 250 si var hem ben hem o kullanıyoruz. 1 ay önceye kadar fazer 8 im vardı sattık )
Ducati ( kendi motorum değildi arkadaşım motoruydu 6 ay bende kaldı askerdeydi )
Piaggio ( 3 ay )
KTM ( 4 yıl )
BMW ( 1 ay arkadaşımın motoru tatile gittiği için bende kaldı )
bence bu markalar yeterli yeterli olabilir size @karalı
Ktm'nin gaz hissi baya zevkli olduğunu bende duydum ama sadece bundan ibaretmi zevki yoksa başka zevkli yanları'da varmı
KTM = gaz hissi değil sadece. evet çok farklı gaz tepkimesi var cidden ve ducatide böyle ducatiden memnun kalmamamın tek sebebi (monster 696 ) yağmur olduğu anda elektronik bütün herşey kafayı yiyor bir türlü becerememişler bunu ki bunu çok ducati kullanandan duydum ben.
ktm' nin artıları
hafif- torkları yüksek - dengeleri inanılmaz - anında gaz tepkimesi - tasarım - kalitesi - motora görsel olarak ve performans olarak ekliyebiliceğiniz parçalar yada powerparts ürünleri
eksileri - satış fiyatları pahalı - servisi ve yedek parçası nispeten diğer markalara göre pahalı - ve malesef şehir içi için ara motor neredeyse yok gibi şimdi yeni gelen rc390 yada 2013 de gelen duke 390 gibi. ( offroad için çok tatlı 390 450 cc olarak motorları var ama )
Selamlar, bende pulsar 200 var. Deseler ki ver pulsari al su iki motordan birisini. Hic dusunmeden KTM derim.
Nedeni ktm nin, kawasakiden daha hizli, kaliteli, yakit cimrisi vs oldugundan degil... kisa ve oz; su ktm ye bir bakar misiniz. "Cirkin ordek yavrusu". Ordeklerin icinde beyaz bir kugu. Maddi imkanim olsa ktm kullanirim, goruntusu tatmin edici. E hos, kalitesi de ortada...
Karar verilmistir, turuncu motor...
Kazasiz surusler...
Ktm çok güzel motor, donanımlı vs evet. Ama o motorla vatatatat diye kesicide giderken yanımdan bir cbr 125 geçerse işte o gerçekten moral bozar.kimse o motosikletler o hızlara uygun değil vs demesin, 600 cc motosikletlerle arasında 30kg, olmadı en fazla 40 kg fark var. Yani gpste 160 belki 170(iki motosiklette sanırım o hızlara erişemiyor) ile giderken o motosikletlerin hepsi yeteri kadar stabil ve güvenli. Ve sadece olay son hıx olayı da değil, bir cbr250 100-110 km ile devir çevirmeden rahat rahat giderken 136 da kesiciye giren bir motosiklet ne kadar konforlu olur o da muamma
batuhan hakli duke 200 de 136 yi anlarimda ruzgar direnci ayrodinami naked falan.
ama camin arkasina yatip taktaktak 136 da kesiciye vurmak racing replica bi alette biraz vahim.
ve bu aletin 155-160 yapabilecek guce ve tasarima sahip oldugunu biliyorsunuz(rc390 180 yapiyor)ve 13.850 para veriyorsunuz.
Son yorumlara katılıyorum, ne kawasaki ne ktm kullandım ama 136 ı ben cbr 125r ile o kadar gidiyorum gerçekten 200 cc motor çok daha fazla son hızı olmalı
Bakın şunu diyeyim size, KTM Duke 200 sürdüm ve rahatsız olduğu için hiç beğenmedim, daha doğrusu beğendim tabi ama almam. Rahat edemediğim motoru almam. Kawasaki'de ise durum o kadar kötü ki, RC200'e oturunca çok daha rahat ettim. Zaten artçı selesi bir harika... O açıdan Kawasaki'deki durumu bir düşünün. Çok satılıyor olması daha çok memleketimizdeki şekil meraklısı arkadaşların uygun fiyatlı SS motoru göründe balıklama atlamalarından kaynaklanıyor. Motor harika gidiyordur, güçlüdür, çok iyidir ona bir şey demem ama rahatsız mı rahatsız. AEA'nın her şeyini beğenip de rahat edemediğini söylediği nokta sizin için motoru tahammül edilmez bir hale sokabilir. Bir yıl içerisinde satmak isteyebilirsiniz ki zaten ben SL250 için bunu bekliyorum. Yakın zamanda bir sürü satılık ikinci el düşük km'de motor görüleceğini tahmin ediyorum. Naked modeli çok daha iyi olabilir, bakmak lazım.
Özetle, sürmeden veya ikisinin de aynı gün içerisinde üzerine oturmdan karar vermeyin, pişman olmayın. Boyunuz kısa veya orta altı ise Kawasaki alın derim, o da artçı bindirmeyi düşünmüyorsanız.
Not: Benim boyum 1.78 falandır. SL250'nin konforu hakkında bu kadar kötü yazmam CBF 150'kullanmamdan kaynaklanıyor da olabilir.
Sanırım gene ilk kararım ktm ye dönücem aga.
Öfff ne zor işler yaa. :(
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)